Деловодна информация
00311Агенция по заетостта
20-00-744 30/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
30/05/2018 (дд/мм/гггг)
00311-2018-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по заетостта 121604974
бул. Княз Александър Дондуков № 3
София BG411 1000 България
Надежда Ананиева +359 29265402
Nadejda.Ananieva@az.government.bg +359 29265428

Интернет адрес/и

https://www.az.government.bg

https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/286-razrabotvane-na-specializiran-softuer-za-avtomatizirane-na-procesite-po-registracija-i-izdavane-na-razreshenija-za-d/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.az.government.bg/bg/profiles/view/286-razrabotvane-na-specializiran-softuer-za-avtomatizirane-na-procesite-po-registracija-i-izdavane-na-razreshenija-za-d/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Насърчаване на заетостта

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване на специализиран софтуер за автоматизиране на процесите по регистрация и издаване на разрешения за достъп до пазара на труда на чужденци, граждани на трети държави в Република България.
72212000      
Услуги

Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните основни дейности: 1.Анализ на текущото състояние и работните процеси;2. Разработване на специализиран софтуер. В рамките на дейността трябва да се разработи програмния продукт, който ще включва 4 регистъра,8 модула и други административни функции като сканиране и съхранение на документи и извеждане на справочна и статистическа информация ;3.Електронни услуги за работодатели; 4.Миграция на базата данни от действащата в момента програма към новия софтуер;5.Внедряване на специализирания софтуер;6.Интеграция с информационната система на ИА ГИТ и с деловодната система Архимед;7.Обучение на служители.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Централна администрация на Агенция по заетостта,с адрес: гр. София, п.к 1000,бул. Княз Александър Дондуков №3.

Обществената поръчка обхваща изпълнението на следните основни дейности: 1.Анализ на текущото състояние и работните процеси;2. Разработване на специализиран софтуер. В рамките на тази дейност трябва да се разработи програмния продукт, който ще включва 4 регистъра,8 модула и други административни функции като сканиране и съхранение на документи и извеждане на справочна и статистическа информация ;3.Електронни услуги за работодатели; 4.Миграция на базата данни от действащата в момента програма към новия софтуер;5.Внедряване на специализирания софтуер;6.Интеграция с информационната система на ИА ГИТ и с деловодната система Архимед;7.Обучение на служители.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-1.004 „Подобряване качеството и ефективността на публичните услуги за уязвимите групи на пазара на труда и работодателите” по ОП РЧРЧ 2014 – 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен с тези на поръчката за последните три години от датата на подаване на офертата.
Съответствие със стандарти за управление на качеството, за управление на сигурността на информацията и управление на IТ услуги.
Персонал и ръководен състав с професионална компетентност.


Участникът да е изпълнил, минимум 3(три) дейности през последните 3 (три) години считано от датата на подаване на офертата, чийто предмет е идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
Забележка:За сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира услуга, включваща за цялостна разработка на информационна система за регистриране, обработка, издаване и съхранение на документи. Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на възлагането им, са приключили в посочения по-горе период.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП – списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги.
Участниците трябва да прилагат:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:20ХХ или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи. Участникът следва да предостави информация за сертификата в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП.Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал.1, т.10 от ЗОП – заверено копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на системата за управлението на качеството.
- система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO/IEC 27001:20ХХ или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.Участникът следва да предостави информация за сертификата в Част IV, Раздел Г от еЕЕДОП. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал.1, т.10 от ЗОП – заверено копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на сигурността на информацията.
Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнение на поръчката:
Ръководител на екип – 1 бр.
Бизнес аналитик - 1 бр.
Програмист – 1 бр.
Проектант на бази данни – 1 бр.
Уеб дизайнер – 1 бр.
Специалист по качеството – 1 бр.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП – списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. При подаване на офертата участниците попълват информацията в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV. Критерии за подбор от ЕЕДОП. За повече информация, виж в документацията Раздел I. " Условия за участие".
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за обезпечение изпълнението на договора за ОП в размер 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане в размер на авансовото плащане, което е 20 % от цената на Договора. Условията за представяне, задържане и освобождаване на гаранциите за изпълнение са посочени в проекта на договор. Възложителят заплаща aвансово 20%, от цената в срок от 15 работни дни от подписване на Договора и предоставяне от Изпълнителя на Възложителя фактура, както и гаранция, обезпечаваща авансовото плащане в пълен размер, в една от формите посочени в Договора. Oстатъчната сума от цената в размер на 80% в срок до 30 дни след доставка и интегриране на Софтуерните продукти и осъществена проверка на функционалността им и проведено обучение на персонала на Възложителя за работа със софтуера.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Агенция по заетостта - Централно администрация, град София, бул. Княз Александър Дондуков № 3

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3 и 5 от ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участници - свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП;
- участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя в настоящото обявление прогнозна стойност на поръчката;
- участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
- участник, за когото след изтичане на срока по § 14 от ПЗР на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техничте действителни собственици, са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон.
2. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП, при подаване на офертата, участникът декларира липса на основания за отсраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допънително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП. Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва