Деловодна информация
00599
12-00-66 30/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00599-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бобов дол 000261363
ул. 27-ми октомври №2
Бобов дол BG415 2670 България
Силвия Иванова +359 895656-140
zop@bobovdol.eu +359 702623-55

Интернет адрес/и

www.bobovdol.eu

https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0003783.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/bobovdol-178/proceduri-20-2-zop/a2-0003783.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект:„Реконструкция, оборудване и обзавеждане на сградата на ОДЗ „Дружба“, кв. Миньор, гр. Бобов дол“ по проект №10/07/2/0/00411
45214100      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на строително - монтажни работи на обект:„Реконструкция,оборудване и обзавеждане на сградата на ОДЗ „Дружба“, кв. Миньор, гр. Бобов дол“ , в т.ч.: СМР на сградата на ОДЗ „Дружба“, кв„Миньор“, гр. Бобов дол и вертикална планировка по проект №10/07/2/0/00411“.Обекта е ІV-та категория съгласно чл.137, ал.1, т. 4, буква “д” от ЗУТ и чл. 8, ал.2, т.3 от Наредба №1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи на МРРБ. Съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите и във връзка с чл.5, ал.1, т.1 от Правилник за реда за вписване и водене на ЦПРС и на основание чл.5, ал.6, т.1, т.1.4.1. – Обектът е първа група, четвърта категория /т.1.4.1. строежи по чл.137, ал.1, т.4, буква „д“ – жилищни и смесени сгради със средно застрояване; сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ от 1000 до 5000 кв. м. или с капацитет от 100 до 200 места за посетители/
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1324033.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Бобов дол, кв."Миньор", ул. "Дружба" №1, община Бобов дол, област Кюстендил

Строително-монтажните работи по „Реконструкция, оборудване и обзавеждане на сградата на ОДЗ „Дружба“, кв. Миньор, гр. Бобов дол“, в т.ч.: Строително-монтажни работи на сградата на ОДЗ „Дружба“, кв. „Миньор“, гр. Бобов дол – 2 538 м2;Вертикална планировка – 6 500 м2 по проект №10/07/2/0/00411, финансиран по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от ПРСР 2014-2020 г.
За изпълнение на горепосочените дейности са налице съгласуван и одобрен Технически проект по части: Архитектура, Конструктивна, ОВК, ВиК, Технология, Ел. инсталации, Геодезия, Пожарна безопасност, Проект за управление на строителните отпадъци, План за безопасност и здраве, Енергийна ефективност, Доклад за оценка на съответствие за ЕЕ и подробни Количествени сметки.Изпълнителят следва да извърши строително-монтажните работи съгласно съгласувания и одобрен Технически проект по части, подробните количествени сметки, както и въз основа на разрешениeто за строеж, заповедите, дадени писмено в заповедната книга на обекта, условията на договора за възлагане на обществената поръчка, изискванията на Възложителя и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за осигуряване на качеството при изпълнение на строителството (П1)    50 т.
Цена
50 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
1324033.89      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 01/09/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект №10/07/2/0/00411, финансиран по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1., т.1.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от Закона за устройство на територията (ЗУТ), когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с този критерий за подбор и поставените с него минимални изисквания за годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност, с попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел А „Годност“, т. 1) на представения от него ЕЕДОП, включително и предоставяйки информация, относно: (1) документа за регистрация (наименование на документа; номер на вписване на документа в съответния Регистър; срок на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението за вписване в Регистъра или друг еквивалентен документ; групата и категорията/ите строеж/и), (2) професионален или търговски регистър (наименование на професионалния или търговски регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност).
В случай, че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с поставения критерий за подбор и посоченото минимално изискване се доказва от Обединението, а не от всяко от лицата, включени в него. Спазването на изискването може да бъде осигурено и следва да бъде доказано от този/тези член/ове на Обединението, който/които, според направеното разпределение на дейностите в договора за Обединение ще е/са ангажиран/и с изпълнението на конкретните СМР/СРР, според категорията на строежа, съобразена с разпоредбите на чл. 137 от ЗУТ.
Когато Участникът предвижда ползване на подизпълнител/и, изискването се доказва от този подизпълнител, който ще изпълнява строителни дейности, съобразно дела от поръчката, възложен му от Участника.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за ЕИП.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. Заверено от участника копие на валидна Застраховка за професионална отговорност на участниците в стгроителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден, аналогичен документ.Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на ЕС, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден, аналогичен документ.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай че Участникът е Обединение, което не е юридическо лице, съответствието с поставения критерий за подбор и минимални изисквания за икономическо и финансово състояние се доказват от Обединението, а не от всяко от лицата, включени в него. Спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в Обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на Обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката;
2. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, който да бъде пряко ангажиран с изпълнението на строителството, предмет на поръчката;
3. Участникът трябва да притежава внедрени системи за управление на качество по стандарти ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентни; за управление на околната среда по стандарт ISO 14001:2004 или ISO 14001:2015 или еквивалентен.


1.Под идентични или сходни с предмета поръчката следва да се разбира минимум едно строителство: ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт на жилищни и/или смесени сгради и/или сгради за обществено обслужване, четвърта или по-висока категория, съгласно чл.137, ал.1 от ЗУТ. и обем минимум 1000 кв.м разгърната застроена площ.Участникът попълва Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като следва да предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), мястото, вида и обема на строителството.При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав,състоящ се като минимум от следните експерти:1. Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания – лице с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“, специалност „ПГС/ССС“ или„Архитектура“ или еквивалентна на предходните, когато образованието е придобито в чужбина. Да е изпълнявал функциите на Ръководител обект поне на един обект с предмет, сходен с предмета на поръчката;2. Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания – притежаващ професионална квалификация „строителен инженер“, специалност „ПГС/ССС“ или „строителен техник“, съгласно изискванията на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна на предходните, когато образованието е придобито в чужбина. Да е изпълнявал функциите на Технически ръководител поне на един обект с предмет, сходен с предмета на поръчката;3.Експерт по контрол на качеството – притежаващ образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ или еквивалентна, с професионална квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна, когато образованието е придобито в чужбина. Да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент; 4. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) – Да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи или еквивалентен документ.При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в РБ. Участникът декларира съответствието си с поставеното минимално изискване за технически и професионални способности с попълване на изискуемата информация в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 2) и/или т.6 от ЕЕДОПУчастникът трябва да притежава внедрени системи за управление на качество по стандарти ISO 9001:2008 или ISO 9001:2015 или еквивалентни; за управление на околната среда по стандарт ISO14001:2004 или ISO14001:2015 или еквивалентен -попълва се Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на (5) % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на:банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);парична сума, преведена по следната банкова сметка на община Бобов дол: IBAN: BG60BPBI79253158922500, Банков код BIC: BPBIBGSF при ТБ “Юробанк” – България; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да е посочен като трето ползващо лице по тази застраховка. Гаранция за аванс -за пълния размер на аванса, който е 50 % от стойността на договора, предоставена в една от формите съгл. чл.111, ал.5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово предоставените средства се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

Административната сграда на община Бобов дол с адрес: гр. Бобов дол, ул. 27-ми октомври №2, етаж 1, ст.109.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, участник: 1. за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП( когато възложителят е поставил изискване за липса на обстоятелства по чл.55,ал.1, т.1 от ЗОП, той има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен по чл.55, ал.4 от ЗОП);2.Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и свързаните с тях лица включително и чрез обединение/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮДРСЛТДС), освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮДРСЛТДС; Освен на основанията по чл.54 и чл.55 от ЗОП, възложителят отстранява от процедурата и при наличие на обстоятелства по чл.107 от ЗОП; наличие на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Прилагане на критерии за подбор при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Съгласно чл. 65 от ЗОП, всеки участник може да се позове на капацитета на трети лица по отношение на критериите, свързани с икономическо и финансово състояние, техническите и професионални способности. Трети лица могат да бъдат предвидените подизпълнители, както и други лица, независимо от правната им връзка с участника. Участникът трябва да може да докаже, че ще разполага с ресурсите на третите лица, като представи документи за поетите от тях задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Съгласно чл. 66 от ЗОП, когато участник предвижда използването на подизпълнители, те трябва да отговарят на критериите за подбор съобразно вида и дела от поръчката който ще изпълняват и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Участникът следва да посочи всеки подизпълнител, както и данни за вида и дела на дейностите от поръчката, които ще му бъдат възложени. В този случай участникът трябва да представи доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Когато участник се позовава на капацитета на трето лице и това лице ще участва в изпълнението на поръчката, то третото лице се явява и подизпълнител по смисъла на § 2, т. 34 от ДР на ЗОП, поради което участника следва да декларира и двете обстоятелства, а именно: че се позовава на капацитета на трето лице за доказване съответствието с критериите за подбор, както и че предвижда използването на подизпълнител за изпълнение на поръчката. В този случай се прилагат условията валидни, както за третите лица, така и за подизпълнителите.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП- Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва