Деловодна информация
00640
Обявление 29/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
29/05/2018 (дд/мм/гггг)
00640-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Софийски университет „Св. Климент Охридски“ 000670680
бул. Цар Освободител № 15
София BG411 1504 България
Георги Божанин +359 29308345
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Софийски унивелситет Св. Климент Охридски 000670680
бул. Цар Освободител № 15, Ректорат, Деловодство, стая 114-115
София BG411 1504 България
Георги Божанин +359 29308345
op@admin.uni-sofia.bg +359 29460255

Интернет адрес/и

http://www.uni-sofia.bg

https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (изготвяне на работен проект, изпълнение на СМР и упражняване на авторски надзор) за обект „Ремонт и реконструкция на сградата на корпус „Б“ в кампус „Лозенец“ на СУ „Св. Кли
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка включва изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за обект „Ремонт и реконструкция на сградата на корпус „Б“ в кампус „Лозенец“ на СУ „Св. Климент Охридски““. Дейностите, които следва да бъдат извършени са:
1. Изготвяне на работен проект съгласно изискванията на ЗУТ, НАРЕДБА № 4 ОТ 21 МАЙ 2001 Г. ЗА ОБХВАТА И СЪДЪРЖАНИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ и други поднормативни актове на ЗУТ;
2. Изпълнение на строителство съгласно част 3 „Строителство” от ЗУТ след издаване на разрешение за строеж за предвидените в техническите спецификации СМР и
3. Упражняване на авторски надзор в съответствие с чл. 162 от ЗУТ.
Основните дейности, които работния проект следва да предвиди и СМР, които ще се извършат по сградата са подробно описани в техническа спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2504917.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      IA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на корпус „Б” на Физически факултет на Софийси университет „Св. Климент Охридски”” с административен адрес: бул. "Джеймс Баучър" № 5, София 1164, България

Настоящата обществена поръчка включва изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за обект „Ремонт и реконструкция на сградата на корпус „Б“ в кампус „Лозенец“ на СУ „Св. Климент Охридски““. Дейностите, които следва да бъдат извършени са:
1. Изготвяне на работен проект съгласно изискванията на ЗУТ, НАРЕДБА № 4 ОТ 21 МАЙ 2001 Г. ЗА ОБХВАТА И СЪДЪРЖАНИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИТЕ ПРОЕКТИ и други поднормативни актове на ЗУТ;
2. Изпълнение на строителство съгласно част 3 „Строителство” от ЗУТ след издаване на разрешение за строеж за предвидените в техническите спецификации СМР и
3. Упражняване на авторски надзор в съответствие с чл. 162 от ЗУТ.
Основните дейности, които работния проект следва да предвиди и СМР, които ще се извършат по сградата са:
- Топлинно изолиране на външните стени на сградата, асансьорните кули и комини;
- Топлинно изолиране на надземните стени на сутерена;
- Топлоизолация на покрива на сградата;
- Подмяна на дограмата на сградата, включително в сутерен, стълбищна клетка и входни врати;
- Монтаж на нова PVC дограма;
Забележка: Коефициентите на топлопроводност на отделните елементи да са в съответствие с тези, посочени в указанията по Програма BG16RFOP001-3.003 - подкрепа за висшите училища в Република България, на ОПРР 2014-2020 и действащото законодателство в тази област.
- Повишаване ефективността на осветителната инсталация чрез подмяна на съществуващото осветление с нови ЕСЛ /енергоспестяващи лампи/ и подмяна на електро инсталацията, където е необходимо;
- Възстановяване на хидроизолацията и усилване на армировката на покрив на „Кула”;
- Ремонт на покрив, покривни площи и плосък покрив при „Кула” балкони ,направа на нови хидро и топлоизолации и ремонт на отводнителната система на покрива на сградата - нови улуци,водосточни тръби и казанчета;
- Ремонт на всички покривни обшивки от ламарина по бордове,около комини и асансьорни кули;
- Подмяна на ОВ инсталация и подмяна на абонатна станция;
- Монтаж на климатична система;
- Подмяна на мълниезащитна уредба /покривна мрежа,спусъци,ревизионни връзки/,включително заземителни колове и свързващата стоманена поцинкована шина от заземителната уредба до ревизионната връзка;
- Монтаж на асансьорни уредби;
- Направа на пожароизвестителна инсталация, където липсва;
- Монтаж на противопожарни врати в сутерен и сървърни помещения;
- Ремонт на учебни зали, санитарни възли кабинети и др. помещения в сградата;
- Достъпна среда за хора в неравностойно положение – монтаж на рампи, преустройство на санитарни помещения;
- Изпълнение на вертикална планировка около сградата по подходящ начин, така че да бъде осигурен необходимия наклон за отводняване и основите на сградата да се предпазят от проникване на вода, подмяна плочки около сградата.
- Благоустройство – обособяване зони за отдих.
За повече подробности виж техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2504917.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Обновяване и модернизация на образователна инфраструктура”, по Административен договор РД-02-37-197/14.10.2016 г. на Приоритетна ос 3 на ОП "Региони в растеж 2014-2020 г."

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на РБългария следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от: трета категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в” от ЗУТ и първа група съгл. чл. 5, ал. 6 и т. 1.3.1 от ПРВВЦПРС към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Забележка: В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката ще изпълняват строителство. Третите лица, трябва да отговарят на този критерий за подбор, само ако участникът се позовава на техния капацитет за доказването му.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите и валиден талон към него за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (първа група трета категория), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство) и за третите лица, ако има такива, ако участникът се позовава на техния капацитет за доказването на критерия.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, юридически и/или физически лица, участници в обединения и ползване на капацитета на трети лица, същите декларират съответствието си с този критерии за подбор в отделен ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители, участници в обединения и третите лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да:
1. Е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти в размер, посочен като минимално изискване по-долу. Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от следните дейности – проектиране и/или авторски надзор и/или строително-монтажни работи на сгради.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на икономическото си и финансово състояние участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор.
2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор ЕЕДОП, като попълнят част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние, поле 5). За доказване на икономическото си и финансово състояние по този критерий участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП следните документи, във връзка с поставените изисквания: За участниците регистрирани в България, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: По т. 1 от критериите за икономическо и финансово състояние, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години /2014г., 2015г. и 2016г./ в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 5 000 000 лева.
По т. 2 от критериите за икономическо и финансово състояние:
Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума едновременно и за проектант и за строител за вида и категорията на строежа съгласно чл. 5 от НАРЕДБА ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗАСТРАХОВАНЕ В ПРОЕКТИРАНЕТО И СТРОИТЕЛСТВОТО – обектът е първа група, трета категория.
Съгласно чл. 162, ал. 1 от ЗУТ „Проектант е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност.”
Съгласно чл. 163, ал. 1 от ЗУТ „Строителят е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата техническа правоспособност, което по писмен договор с възложителя изпълнява строежа в съответствие с издадените строителни книжа.”
Минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1 и т. 2 се прилагат за подизпълнителите според вида и дела от поръчката, които ще изпълняват.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1 и т. 2, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1 и 2 за икономически и финансово състояние в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 2 се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват проектиране и строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради. За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на услуги, които са сходни или идентични с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участниците следва да са изпълнили строителство, идентично или сходно с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на сгради. За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на строителството, сходно или идентично с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с 1 и 2 критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1 а и 1б) в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на тези технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствието.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП от участника, определен за изпълнител, от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критериите за подбор.
4. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя.
2. Проектант по част „Архитектура” – висше образование, с образователно- квалификационна степен „магистър“, професионална квалификация „архитект“ или еквивалентно; специалност - „Архитектура“ или еквивалентна; с минимум 5-годишен професионален опит в проектира


1. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/услуга с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под услуги предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради.
2. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/строителство, идентично или сходно с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на сгради.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
4. Участниците следва да разполагат с квалифициран персонал, отговарящ на изискванията на Възложителя (подробно описани в Документацията):
ЗА ПРОЕКТИРАНЕТО- Ръководител на екипа, Проектант по част „Архитектура”, Проектант по част „Конструкции”, Проектант по част „ВиК”, Проектант по част „ОВК”, Проектант по част „Електроинсталации”, Проектант по част „Паркоустройство“, Проектант по част „ПБЗ, Проектант по част „ПБ”, Проектант по част „ПУСО”, Проектант по част „Геодезия”;
ЗА СТРОИТЕЛСТВОТО - Ръководител на проекта, Технически ръководител, Координатор по контрол на качеството, Координатор по здравословни и безопасни условия на труд;
Едно лице не може да съвместява две длъжности.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, на ЕЕДОП. Трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя.в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е със срок на валидност - 30 календарни дни след изтичане срока на договора.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/07/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Ректорат - Зала 1, гр. София 1504, бул. "Цар Освободител" № 15

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Начин на плащане: съгл. проект на договор.
2. Изменение на сключен договор за обществена поръчка се допуска по изключение, съгласно приложимите хипотези по чл. 116 ЗОП.
3. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, когато са налице основанията по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, 2 от ЗОП.
Участник, за когото са налице основание по чл. 54, ал. 1, както и посочените от възложителя основания по чл. 55, ал.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Всички условия и изискванията са посочени в документацията към настоящата процедура, качена на профила на купувача.
Документацията за участие в процедурата е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на : https://www.uni-sofia.bg/index.php/bul/universitet_t/administraciya/otdel_obschestveni_por_chki/profil_na_kupuvacha/proceduri_sled_15_04_2016g/otkriti_proceduri/izp_lnenie_na_inzhenering_izgotvyane_na_raboten_proekt_izp_lnenie_na_smr_i_uprazhnyavane_na_avtorski_nadzor

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва