Деловодна информация
00211
ОП-29 28/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
28/05/2018 (дд/мм/гггг)
00211-2018-0028 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
инж. Венцислава Антонова +359 38603375
pnovk_haskovo@abv.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/0f4ac841cc0a90242ef5666627d2fa0a


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/0f4ac841cc0a90242ef5666627d2fa0a
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на Инженеринг за обект „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, ПИ №77195.716.580 по КК на гр. Хасково“ и обект „Преходно жилище за деца от 15 до 18 години, ПИ 77195.716.21
45000000      
Строителство

Поръчката се изпълнява във връзка с одобрено финансиране по проект: ”Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца чрез изграждане и ремонт на социална инфраструктура в град Хасково” (по Приоритетна ос 5: “Регионална социална инфраструктура“, с код на процедура BG16RFOP001-5.001. По Оперативна програма „Региони в растеж”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие”). Предметът на поръчката е „Изпълнение на Инженеринг за обект „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, ПИ №77195.716.580 по КК на гр. Хасково“ и обект „Преходно жилище за деца от 15 до 18 години, ПИ 77195.716.212 по КК на гр. Хасково“. Дейностите, предмет на възлагането за периода на изпълнение на поръчката са следните: Разработване на 2 броя инвестиционни проекти във фаза Работен проект, изпълнение на СМР на двата строежа и упражняване на авторски надзор по време на строителството им.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
514512.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Територията на гр. Хасково, Община Хасково

Предметът на поръчката е „Изпълнение на Инженеринг за обект „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, ПИ №77195.716.580 по КК на гр. Хасково“ и обект „Преходно жилище за деца от 15 до 18 години, ПИ 77195.716.212 по КК на гр. Хасково“.
Дейностите, предмет на възлагането за периода на изпълнение на поръчката са следните:
1. Разработване на 2 броя инвестиционни проекти във фаза Работен проект: инвестиционен проект за обект „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, ПИ №77195.716.580 по КК на гр. Хасково“ и инвестиционен проект за обект „Преходно жилище за деца от 15 до 18 години, ПИ 77195.716.212 по КК на гр. Хасково“.
Изготвянето на проектите се извършва от правоспособни проектанти. Работните проекти следва да са с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционните проекти ще спазва изискванията на техническата спецификация.
2. Упражняване на авторски надзор на двата строежа
Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените инвестиционни проекти и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават квалификация, съответстваща на заложените в процедурата минимални изисквания. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на работните проекти, се гарантира точното им изпълнение, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектните документации за въвеждане на обектите в експлоатация.
3. Изпълнение на СМР на двата строежа
Изпълнението на СМР започва след издаване на разрешенията за строеж за двата обекта поотделно от компетентния орган. Строително-монтажните работи обхващат изграждане на конструкцията на двете сгради и всички довършителни работи /вън и вътре/, съгласно одобрените инвестиционни проекти по всички части.
Строителят (физическо или юридическо лице, притежаващо съответната компетентност) ще изпълнява СМР в съответствие с издадените строителни книжа, одобрените инвестиционни проекти, условията на договора и изискванията на ЗУТ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
514512.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
170

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG16RFOP001-5.001-0025-С01 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца чрез изграждане и ремонт на социална инфраструктура в град Хасково“, ОПРР 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от първа група, пета или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
*ЗАБЕЛЕЖКИ: 1. Посочват се документи, съгласно които участникът има право извършва определена дейност – удостоверения, разрешителни, лицензи и други
2. В случай, че участникът предвижда подизпълнител/подизпълнители, същият/същите трябва да представят Удостоверение от Камарата на строителите в България за вписване в централния професионален регистър на строителя, съгласно чл. 157, ал. 2 от ЗУТ, даващо право да изпълняват видовете СМР, които участникът декларира, че ще изпълняват.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор единствено с попълване на съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на посочените валидни удостоверения (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за проектантска и строителна дейност с покритие, произтичащо от чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 1, т.5 и чл.5, ал.2, т.5 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с критериите за подбор единствено с попълване на съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора на основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, Възложителят изисква от участника определен за изпълнител документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност“.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от посочените документи, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


С покритие за строежи от пета или по-висока категория.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Под услуга „сходна“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Услуги по изработване на инвестиционни проекти за изграждане на сгради за обществено обслужване с РЗП над 200 кв.м.
2. Участниците следва да са изпълнили строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета и обема на поръчката следва да се разбира: Изграждане/ново строителство на сгради за обществено обслужване с РЗП над 200 кв.м.
3. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
4. Участниците следва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 Система за управление на качеството или еквивалентен, и по стандарт EN ISO 14001: 2004/2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен. Документът, с който се доказва е сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критериите за подбор единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи:
• Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
• Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Забележка: Когато участник е изпълнил Инженеринг, който включва поставените изисквания от възложителя, е достатъчно да представи единствено Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
• Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
• Копия на Сертификати, издадени от акредитирани лица.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и кандидатите по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


към т.1 - Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания, в уговорените срокове поне 1 (една услуга) с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
към т.2 - Участниците трябва да са изпълнили точно и добросъвестно, съобразно нормативните изисквания не по-малко от 1 (един) обект строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
към т.3 - Минимално изискване за дейностите по изготвяне на инвестиционни проекти:
Проектант по част „Архитектурна“- един
Проектант по част „Конструктивна“- един
Проектант по част „Геодезия“- един
Проектант по част „Електро“ – един
Проектант по част „ВиК“ – един
Проектант по част „ЕЕ“ – един
Проектант по част „ПБ“ – един
Технически Контрол по част „Конструктивна“ – един
Проектите по части ПБЗ и ПУСО може да се изготвят от проектанти от горепосочения екип и/или друг правоспособен експерт. Всички проектанти следва да притежават проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/.
Физическото лице, упражняващо технически контрол по част “Конструктивна“ следва да отговаря на изискванията на чл.142, ал.10 от ЗУТ.
Минимално изискване за дейностите по изпълнение на СМР:
1. Технически ръководител – да притежава квалификация съгласно чл.163а, ал.2 във вр. ал.4 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава минимум 5 (пет) години професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ;
2. Експерт „Контрол по качеството” – да притежава квалификация съгласно чл.163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна; да притежава валиден документ/удостоверение за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение в строителството за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;
*Забележка: Едно лице не може да съвместява две или повече длъжности.
към т.4 - Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по стандарт EN ISO 9001:2008/2015 Система за управление на качеството или еквивалентен и по стандарт EN ISO 14001: 2004/2015 Система за управление на околната среда или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Гаранция, покриваща пълния размер на стойността на аванса - 20% от общата стойност на договора се представя от Изпълнителя при превеждане на аванса.
2. При подписване на договора за обществена поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 3% от стойността на договора.
Условията за освобождаване и задържане на гаранцията са описани подробно в проекта на договор към документацията. За Гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл.111 от ЗОП. Гаранциите може да се представят в една от следните форми: 1.Парична сума; 2.Банкова гаранция; 3.Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, аседателна зала 2 етаж

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3,4,5 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл.54, ал.3 и чл.56, ал.1 от ЗОП, както и участник, за когото намира приложение хипотезата на чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата на чл.4 от същия закон и чл.69 от ЗПКОНПИ.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100 ал.3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва