Деловодна информация
00270
02.24-232 23/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00270-2018-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерски съвет 000695025
бул. Княз Александър Дондуков № 1
София BG411 1594 България
Асен Асенов, Николай Атанасов, Маргарита Димитрова +359 29402021/+359 9402248/+359 29403366
m.dimitrova@government.bg +359 29402177

Интернет адрес/и

www.government.bg

http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=02e16753-5a73-11e8-b961-f04da2031065


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customerprofile.government.bg/Vieworder.php?id=02e16753-5a73-11e8-b961-f04da2031065
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерски съвет

I.5) Основна дейност 

Министерски съвет

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на Вила 2 за представителни нужди в обект „Шабла““
45000000      
Строителство

Настоящият ремонт обхваща следните части, съгласно изготвените проекти: АС, Конструктивна, ВиК, Електро и ОВиК.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
820000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Шабла, обект "Шабла"

А. Част АС:
1. Разваляне на стенни облицовки от фаянс, вкл. хастар – 238.15 м2;
2. Разваляне на подови настилки – травертин, вкл. изравнителна замазка и лепило – 75,80м2;
3. Разваляне на подови настилки – теракота, вкл. изравнителна замазка и лепило – 154,00м2;
4. Демонтаж на ковано дюшеме, вкл. греди - 153,70м2;
5. Демонтаж на окачен таван с рабиц - 55,00м2;
6. Демонтаж на дървена дограма и врати с каси - 99,82м2;
7. Очукване компрометирана хоросаненна мазилка по стени – 784.00м2;
8. Демонтаж на дървена обшивка /иглолистна ламперия/ по стени и тавани – 165.00м2;
9. Разваляне на перлитова топлоизолация с дебелина 10см таван 2 етаж – 115.00м2;
10. Изграждане на гипсокартонена стена на единична метална конструкция, двуслойна обшивка и изолирана с минерална вата – 22.30м2;
11. Изграждане на гипсокартонена стена на единична метална конструкция, двуслойна влагоустойчива обшивка и изолирана с минерална вата – 73.68м2;
12. Изкърпване на вароциментова мазилка по стени – 784.00м2;
13. Гипсова шпакловка и полагане на дълбокопроникващ грунд по стени и тавани– 1159.00м2;
14. Бял латекс по стени и тавани– 1159.00 м2;
15. Направа на изравнителна циментова замазка с дебелина до 5см – 650.00 м2;
16. Доставка и монтаж на нова настилка от дъбов трислоен паркет – 253.00 м2;
17. Доставка и полагане по под на теракот – 110.80 м2;
18. Доставка и полагане по под на полиран травертин – 36.00 м2;
19. Доставка и монтаж на таблени врати с каси по спецификация – 30 бр.;
20. Доставка и монтаж алуминиева дограма по спецификация – 70.90 м2;
21. Възстановяване на дървена ламперия по стени и таван сауна – 60.80 м2;
22. Почистване и обработка бетонова повърхност по тавани сутерен с циментово полимерен шлам за възстановяване на бетонни елементи – 332.00 м2;
23. Доставка и монтаж на топлоизолация „графитен EPS” с дебелина 10см по стени и таван сутерен – 476.00 м2;
24. Направа на топлоизолация подпокривно пространстово от твърда каменна вата с дебелина 10 см – 588.00 м2;
25. Доставка и монтаж на топлоизолация „графитен EPS” с дебелина 15см по фасада – 327.00 м2;
26. Доставка и полагане на силикатна мазилка, устойчива на атмосферни условия, силно водоотблъскваща, по фасада – 421.00 м2;
Б. Част ВиК:
1. Доставка и монтаж на едноколонна омекотителна инсталация с автоматично управление по количествен принцип и пропускателна способносj – 1 бр.;
2. Доставка и монтаж на комбиниран обемен бойлер– 1 бр.;
3. Доставка и монтаж на вана – 3 бр.;
4. Доставка и монтаж на остъкляване за душ кабини – 2 бр.;
5. Доставка и монтаж на хидромасажна вана – 1 бр.;
В. Част Електро:
1. Доставка и монтаж на ел. табло по схема – 1 бр.;
2. Доставка и монтаж на осветителни тела, различни видове – 119 бр.;
3. Доставка и монтаж на ключове за осветление, различни видове – 54 бр.;
4. Доставка и монтаж на контакти, различни видове – 54 бр.;
5. Доставка и монтаж на кабел СВТ3х1.5мм2 – 1 720 м;
6. Доставка и монтаж на кабел СВТ3х2.5мм2 – 1 750 м;
7. Доставка и монтаж на кабел СВТ5х2.5мм2 – 230 м;
8. Доставка и монтаж на гъвкава самозагасваща PVC тръба, различни размери – 3 653 м;
9. Направа на улей във варова замазка/мазилка и бетон –1 815 м;
10. Доставка и изтегляне в трудногорима гофрирана PVC тръба (разделяне и свързване където е необходимо) на меден, екраниран кабел 6х0.22 мм2 – 1070 м;
11. Доставка и монтаж на СОТ централа – 1 бр.;
Г. Част ОВиК:
1. Доставка и монтаж на бивалентна климатична сплит система, различни мощности – 3 бр.;
2. Доставка и монтаж на фан койл, различни видове – 18 бр..
Критериите по-долу
 
ДА Качество "К"    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
820000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Показател "К" се изчислява, като сбор от оценките по следните под-показатели:
К2.1 – “Технология и организация на изпълнението на поръчката” - 30 т.;
К2.2 – „Управление на риска“ - 10 т.;
К2.3 – „Организация на ръководството на строежа” - 20 т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група – минимум от четвърта до пета категория.
Когато участникът е чуждестранно лице, то той следва да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на СМР.
Поставеното изискване се доказва с копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. В случай че информацията е достъпна за проверка в публичен регистър се представя линк към регистъра.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на СМР.


1. Участниците следва да са реализирали минимален оборот от строителни дейности за последните три приключили финансови години, изчислен на базата на годишните обороти, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лева. Поставеното изискване се доказва със справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Поставеното изискване се доказва с доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.

Участниците трябва да са изпълнили минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка:
- За „дейности с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката“ се приемат ремонт на сграда с РЗП минимум 700 м2. В извършените ремонтни работи следва да са включени дейности по части Архитектура (топлоизолация фасади, подмяна на дограма и други), Конструктивна, ВиК, ОВиК и Електро.
- За "изпълнени дейности" се приемат такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните 5 (пет) години.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението. Поставеното изискване се доказва със Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение в размер на 5 % (пет процента) от общата стойност на договора, като 60% (шестдесет процента) от стойността на гаранцията за изпълнение се задържат за обезпечаване на гаранционното поддържане на извършените СМР за срок от 2 (две години), считано от датата на подписване на Протокол за окончателно приемане на извършените СМР. Условията за представяне на гаранцията за изпълнение са посочени в договора.
Начин на плащане:
1. Авансово плащане в размер 20% (двадесет на сто) от стойността на договора в срок до 20 (двадесет) работни дни от сключване на договора - при поискване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Авансовото плащане се извършва след представяне на гаранция за обезпечаване на пълния размер на авансовото плащане.
2. Окончателно плащане в размер до 80% (осемдесет на сто) от стойността на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 1, сградата на Министерския съвет

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 102, ал. 3 от ЗОП част от графичните материали са конфиденциални.
На основание чл. 45, ал. 2 от ЗОП офертите да се съставят само след посещение и оглед на обекта и след запознаване с графичните материали. Посещението и огледа на обекта се удостоверява с двустранен протокол, който се прилага към документацията на участника. Липсата на такъв е основание за отстраняване на участника.
Участниците могат да се запознаят с графичните материали в сградата на Министерския съвет, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков" № 1 и/или на място в обект Шабла, гр. Шабла. За целта са необходими предварителна писмена заявка с данни за лицата, представяне на пълномощно/и и попълване на декларация за конфиденциалност.
Оглед на обекта е възможен след предварителна писмена заявка с данни за лицата и представяне на пълномощно/и.
От заявката следва да е видно ЕИК, името на фирмата и същата да е подписана и подпечатана.
Заявката се изпраща на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: София, бул. „Княз Ал. Дондуков" № 1 и/или на e-mail: a.asenov@government.bg; n.atanasov@government.bg и/или на факс: 02 987 7023; 02 940 2177.
За извършения оглед и запознаване с графични материали се съставя двустранно подписан протокол между участника и Възложителя.
1. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие и:
• участници-свързани лица, по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП;
• участник, който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация и условията на поръчката;
• участник, за когото след изтичане на срока по §14 от ПЗР на ЗИД на Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ДВ, бр. 48/2016 г.), са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от този закон;
• участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество;
• участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност.
2. Съгласно чл.67, ал. 1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
3. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
а) Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg
б) Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http:www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2;Тел.: 02 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва