Деловодна информация
00911Община Антоново
1500-80 22/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00911-2018-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Антоново 000875557
бул. Т. герои №26
Антоново BG334 7970 България
инж. Исмаил Халилов Ибрямов - зам. кмет на община Антоново +359 6071-2222
ob_antonovo@abv.bg +359 6071-2428

Интернет адрес/и

www.antonovo.bg

https://antonovo.bg/?page_id=3571


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://antonovo.bg/?page_id=3571
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Проектиране и изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново по обособени позиции”
45233220      
Строителство

В обхвата на поръчката е включено изпълнението на следните дейности:
1.Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Работен» за „Изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново" съгласно съответната обособена позиция , с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2.Изпълнение на строителството на обекта след издаване на Разрешение за строеж;
3.Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР съгласно чл.162 от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
638243.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Улици в гр. Антоново 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

гр. Антоново, обл. Търговище

В обхвата на поръчката по обособената позиция е включено изпълнението на следните дейности:
1.Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Работен» за „Изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново" съгласно съответната обособена позиция , с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2.Изпълнение на строителството на обекта след издаване на Разрешение за строеж; 3.Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР съгласно чл.162 от ЗУТ.
Подобекти: ул. "Павел Миланов", гр. Антоново с приблизителна дължина 548,00 m и ул. "Васил Левски" с приблизителна дължина 540 м.
Критериите по-долу
 
ДА Вътешен баланс по единични цени    25
Срок за изпълнение на строителството по поръчката в календарни дни    25
Срок за изготвяне на инвестиционен проект фаза "Работен" в календарни дни    15
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
84707.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Улици в с. Добротица 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

с. Добротица, общ. Антоново, обл. търговище

В обхвата на поръчката е включено изпълнението на следните дейности:
1.Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Работен» за „Изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново" съгласно съответната обособена позиция , с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2.Изпълнение на строителството на обекта след издаване на Разрешение за строеж; 3.Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР съгласно чл.162 от ЗУТ.
Подобект: ул. Бригадирска", с. Добротица с приблизителна дължина 633 м и ул. "Ястребино" сприблизителна дължина 546 м
Критериите по-долу
 
ДА Вътрешен баланс по единични цени    25
Срок за изпълнение на строителството по поръчката в календарни дни    25
Срок за изготвяне на инвестиционен проект фаза "Работен" в календарни дни    15
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
266412.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Улици в с. Разделци 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

с. Разделци, общ. Антоново, обл. Търговище

В обхвата на поръчката е включено изпълнението на следните дейности:
1.Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Работен» за „Изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново" съгласно съответната обособена позиция , с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2.Изпълнение на строителството на обекта след издаване на Разрешение за строеж; 3.Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР съгласно чл.162 от ЗУТ.
Подобекти: комплекс от три свързани помежду си улици - "Ален Мак", "Димитър Благоев" и ул. "Кирил и Методий" с приблизителна дължина от 311,00 м и ул. "Бузлуджа" с приблизителна дължина от 140.00 м
Критериите по-долу
 
ДА Вътрешен баланс по единични цени    25
Срок за изпълнение на строителството по поръчката в календарни дни    25
Срок за изготвяне на инвестиционен проект фаза "Работен" в календарни дни    15
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
238691.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Улици в с. Трескавец и с. Стеврек 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

с. Трескавец и с. Стеврек, общ. Антоново, обл. Търговище

В обхвата на поръчката е включено изпълнението на следните дейности:
1.Изготвяне на Инвестиционен проект, фаза «Работен» за „Изпълнение на основен ремонт на улици в населени места в община Антоново" съгласно съответната обособена позиция , с обем и съдържание в съответствие с изискванията на ЗУТ, Техническата спецификация на Възложителя и Наредба №4 от 21.05.2001г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
2.Изпълнение на строителството на обекта след издаване на Разрешение за строеж; 3.Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР съгласно чл.162 от ЗУТ.
Подобекти: Улица "Панайот Волов" в с. Трескавец с приблизителна дължина 75,00 м и улица "Стара река" в с. Стеврек с приблизителна дължина от 210.00 м
Критериите по-долу
 
ДА Вътрешен баланс по единични цени    35
Срок за изпълнение на строителството по поръчката в календарни дни    25
Срок за изготвяне на инвестиционен проект фаза "Работен" в календарни дни    15
Цена
35
II.2.6) Прогнозна стойност
48431.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Всички проектанти в екипа на участника, отговорни за изпълнение на проектирането следва да притежават валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност съгласно изискванията на чл. 230 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или еквивалент, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица.Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.2 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. За доказване на горепосоченото изискване участникът представя доказателства за наличието на валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност съгласно изискванията на чл. 230 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица, за всички лица от проектантския екип.
2. Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за ІІ-ра група, минимум ІV-та категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея . *Удостоверението за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се посочи в ЕЕДОП от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
*В случай, че на основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят изиска от участниците по време на процедурата да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, участниците представят доказателство относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за съответната група и категория строежи или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
**При сключването на договора, Удостоверение за регистрация в ЦПРС за съответната група и категория строежи следва да се представи от участника, избран за изпълнител, от всеки член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
Предвид разпоредбата на чл.112, ал. 1, т.4 ЗОП, при сключването на договор с изпълнител чуждестранно лице, той трябва да представи също Удостоверение за регистрация в ЦПРС за съответната група и категория строежи, с което да докаже че има право за изпълнение на строителни дейности в Република България и е извършил съответната регистрация.
За участника не следва да са налице основанията , посочени в чл.54, ал.1, т.1, т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 и определените от възложителя обстоятелства по чл.55, ал.1, т.1 и т.5 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането" и "Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1, т.4 и чл.5,ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване в хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП и при сключването на договора, участникът представя доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в проектирането", съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване участникът представя: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 пет години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
2. Участникът следва да разполага с екип от проектанти за изпълнение на проектирането, с професионална квалификация по отделните части на проекта, съгласно Техническата спецификация и изискванията на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти.
3. Участникът следва да разполага с Ръководен състав от технически правоспособни лица с определена компетентност, отговорни за изпълнение на строителството.
4. Да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със :
„Система за управление на качеството” с обхват на дейност „пътно/транспортно строителство " или еквивалентно;
„Система за опазване на околната среда” с обхват на дейност, включващ изпълнение на “пътно/транспортно строителство" или еквивалент.


1.През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум един обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, а именно "инженеринг на обект "основен ремонт или изграждане или реконструкция или рехабилитация на улици в населени места " или една дейност по "проектиране на основни ремонти или изграждане или реконструкция или рехабилитация на улици в населени места", изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата и един изпълнен обект на строителство по основен ремонт или изграждане или реконструкция или рехабилитация на улици в населени места, изпълнен през последните 5 години. Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които са приключили в горепосочените периоди, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите и в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а и/или т. 1б от ЕЕДОП съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване в хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП и при сключването на договора, участникът представя Списък на дейностите, идентични или сходни с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да посочи екип от проектанти за изпълнение на проектирането, с професионална квалификация по отделните части на проекта, съгласно Техническата спецификация и изискванията на Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Изискванията към всички проектанти в екипа са : инженери със съответна по проектната част специалност или еквивалентна; притежаващи пълна проектантска правоспособност, съгласно изискванията на чл. 230 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП), или еквивалентна, респ. призната професионална квалификация по реда на Закона за признаване на професионални квалификации за чуждестранни лица. Допустимо е едно лице да бъде проектант на повече от една проектна част, при условие, че отговаря на поставените минимални изисквания към проектантите по съответните части по проекта, както и на съответните нормативно определени изисквания. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.6, буква “а” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
За доказване на горепосоченото минимално изискване участникът представя: Списък на лицата, които ще изпълнят проектирането, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът следва да разполага със следния Ръководен състав от инженерно - технически лица с определена компетентност, отговорни за изпълнение на строителството, а именно:
3.1. Технически ръководител - правоспособно лице, притежаващо степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно, с реализиран професионален опит като технически ръководител при изпълнение на поне един строеж от пътна/транспортна инфраструктура;
3.2. Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството – лице с квалификация, професионален опит и компетентност в областта на строителството, със степен на образование не по-ниска от средно специално или еквивалент, преминало обучение за минималните изисквания за здраве и безопасни условия на труд при извършване на СМР и притежаващо валидно Удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или екв.Продължава в Раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към настоящия момент е осигурено финансиране за изпълнение на част от обекта на поръчката по всяка обособена позиця.След изпълнение на проектирането и строителството до размера на осигурения финансов ресурс по всяка конкретна обособена позиция, строителството ще бъде спряно поради липса на финансиране и ще продължи едва след осигуряване от страна на Възложителя на допълнителния финансов ресурс за приключване на конкретния обект.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Антоново

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстватучастниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

документ за чужд. лица, с реализиран проф.опит като дл.лице по без.и здраве при изпълнение на поне един строеж от пътна/транспортна инфраструктура.3.3. Отговорник по качеството – правоспособно лице, с проф.опит и квалификация в областта на строителството, мин.образователно-квалификационна степен „бакалавър" или еквив.по строителна специалност; притежаващо удостоверение или сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
Забележка : Едно и също лице не може да съвместява 2 или повече от посочените позиции от екипа. Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно — квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет N 352 от 21.05.2015 г. е приет както и съгласно чл. 59 „Прозрачност от изменената Директива 2005/Зб/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 г. относно признаването на професионалните квалификации“.
Под „ еквивалентно образование " следва да серазбира специалност, получена в чуждестранно учебно заведение в еквивалентни на тези области специалности по смисъла на ПМС 125 от 24.06.2002 г. за утвърждаване Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления. Под „еквивалентно обучение следва да се разбира обучение, проведено от чуждестранен обучител на теми, еквивалентни на изискваните за съответните позиции. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.6, буква “б” от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея- специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка с посочване на:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпьлнение на обществената поръчка)• Образование (степен, специалност, гдина на дипломиране, № на диплома, учебно заведение)
• Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадени документ, издател)
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в строителството на обект от пътна/ техническа инфраструктура).
За доказване на горепосоченото изискване в хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП и при сключването на договора участникът представя Списък на лицата от Ръководния състав, отговорни за изпълнение на строителството, в който е посочена професионалната компетентност на всяко от лицата.
4. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със :
„Система за управление на качеството” с обхват на дейност „пътно/транспортно строителство " или еквивалентно;
„Система за опазване на околната среда” с обхват на дейност, включващ изпълнение на “пътно/транспортно строителство" или еквивалент.Сертификатите следва да отговаря на изискванията на чл.64, ал. 5 от ЗОП. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически възможности и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Г ” Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление " от ЕЕДОП съгласно описаното в нея .За доказване на горепосоченото изискване в хипотезата на чл.67, ал.5 от ЗОП и при сключването на договора, участникът представя: Копия от валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството” и „ Система за опазване на околната среда”.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва