Деловодна информация
01055
РД-19-14 21/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
21/05/2018 (дд/мм/гггг)
01055-2018-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция по геодезия, картография и кадастър 130362903
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
София BG 1618 България
инж. Боян Чиприянов - главен екперт в отдел Управление на собствеността и логистика +359 28188317
acad@cadastre.bg +359 29555333

Интернет адрес/и

www.cadastre.bg

http://www.cadastre.bg/public-contracts


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.cadastre.bg/public-contracts/izvurshvane-na-osnovni-i-tekushti-remonti-v-sgradi-na-agkk-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

геодезия, картогарфия и кадастър

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на основни и текущи ремонти в сгради на Агенция по геодезия, картография и кадастър (АГКК)“ по обособени позиции
45000000      
Строителство

Обществената поръчка е за изпълнение на обособени позиции във вр.с основен ремонт (на сградите) на Мареографни станции „Иракли“ и „Ахтопол“ и изпълнението на СРР,както и за извършване на текущи ремонти в сгради на АГКК,находящи се в областите Благоевград,Кюстендил,Перник,Софийска и София.С извършването на ремонтите на обектите,сградите ще бъдат реконструирани и ремонтирани,с което ще бъдат годни за ползване за нуждите на Агенцията по геодезия,картография и кадастър (АГКК).Обособена позиция № 1 включва дейности по извършване на строително-ремонтните работи за изпълнение на инвестиционните проекти, описани в количествените сметки към тях и извършване на всички свързани със СРР съпътстващи услуги и доставки, описани в количествените сметки към инвестиционните проекти.Обособена позиция № 2 включва дейности по извършване на текущи ремонти,СРР на сгради и находящи се в тях инсталации, както и подобряването и поддържането им в изправност.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
580000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Основен ремонт (на сградите) на Мареографни станции „Иракли“ и „Ахтопол““ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Мареографна станция – „Иракли“ - с. Емона, м. „Иракли“, Община Несебър, област Бургас; Мареографна станция – „Ахтопол“ - ул. „Петрова нива“ № 4, гр. Ахтопол, Община Царево, област Бургас.

Обособена позиция № 1 включва дейности по:
а) извършване на строително-ремонтните работи за изпълнение на инвестиционните проекти, описани в количествените сметки към тях;
б) извършване на всички свързани със строително-ремонтните работи съпътстващи услуги и доставки, описани в количествените сметки към инвестиционните проекти.
Подробна и конкретна информация за характера, елементите, обема, количествата и видовете работи, индивидуализиращите характеристики на всяка от сградите и др. за всяка обособена позиция се съдържа в Част В. „Технически спецификации“ от документация за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
430000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В общия размер на прогнозната стойност на поръчката за обособената позиция са включени и 10 % (десет на сто) непредвидени разходи.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на ОП№1 е 430 000лв. без ДДС,разпределена както следва:За Мареографна станция „Иракли“–305 000(триста и пет хиляди)лева без ДДС;За Мареографна станция „Ахтопол“–125 000(сто двадесет и пет хиляди)лева без ДДС.Ценовите предложения трябва да бъдат съобразени и с всяка от посочените прогнозни стойности за отделните Мареографни станции, която се явява максимална за съответния обект

II.2) Описание 1

„Извършване на текущи ремонти в сгради на АГКК, находящи се в областите Благоевград, Кюстендил, Перник, Софийска и София“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG413
BG414
BG415

гр. София, гр. Перник, гр. Благоевград, гр. Кюстендил

Настоящата обособена позиция е с предмет „Извършване на текущи ремонти в сгради на АГКК, находящи се в областите Благоевград, Кюстендил, Перник, Софийска и София“ и включва дейности по извършване на текущи ремонти, строително-ремонтни работи на сгради и находящи се в тях инсталации, както и подобряването и поддържането им в изправност.
Подробна и конкретна информация се съдържа в Част В. „Технически спецификации“ от документация за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Оценката на офертите по наст.Об.поз.се извършва по икономич.най-изгодна оферта по критерий „най-ниска цена“,при следните показатели за оценка:П1–сбора от цените в таблицата с видове СРР от техническото задание,където ясно са разграничени видовете СРР за П1-с тежест 70%;П2-сбора от цените в таблицата с видове СРР от техническото задание,където ясно са разграничени видовете СРР за П2-с тежест 30%.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За ОП № 1 и ОП № 2:
Участник в процедурата трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя по чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) минимум за строежи от пета категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, което да позволява извършването на строителни работи, предмет на настоящата поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, поне един от участниците в обединението, който ще извършва строителни работи съобразно разпределението на дейностите в договора за обединение, трябва да е вписан в регистъра, съгласно чл. 3, ал. 3 от Закона за камарата на строителите. Когато участник предвижда участието на подизпълнител/и, изискването се отнася до този/тези подизпълнител/и, който/които ще изпълнява/т строителство съгласно разпределението на дейностите, които ще извършва/т.
Информацията за годност /правоспособност/ се попълва в Част IV, раздел А, т. 1 от ЕЕДОП.
За доказване на годност /правоспособност/ участникът, избран за изпълнител преди сключването на договор, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, трябва да посочи регистрацията си за вида строителни дейности в Камарата на строителите или еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, която да не е прекратена, съответно да представи документ за извършена регистрация, когато това не може да бъде установено от публичен регистър с безплатен достъп или участникът не е посочил институцията, която осигурява достъп или друг начин за установяване на посоченото обстоятелство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя следните изисквания за икономическо и финансово състояние по Обособена позиция № 1:
- участниците да са реализирали минимален общ оборот;
- участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката;
- участниците да имат застраховка "Професионална отговорност".
Възложителят поставя следните изисквания за икономическо и финансово състояние по Обособена позиция № 2:
- участниците да са реализирали минимален общ оборот;
- участниците да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
За участник – чуждестранно лице общият и специализираният обороти се изчисляват в лева по официалния курс на БНБ за съответната валута към датата на подаване на офертата.
Участниците следва да предоставят информацията за общ оборот в Част IV, Раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП, а за специализиран оборот - в Част ІV, Раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП. В случай че липсва информация относно общ или специален оборот за целия 3-годишен период, участниците попълват и Част IV, Раздел Б, т. 3) като посочват датата, на която са създадени или са започнали дейността си.
Участник-чуждестранно лице следва да разполага с валидна еквивалентна застраховка за професионална отговорност/гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участниците следва да декларират съответствието си с изискването за застраховка за професионална отговорност като попълнят необходимата информация в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП.
За доказване на съответствието си с минималните изисквания относно икономическото и финансовото състояние за съответната обособена позиция участникът, определен за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя
а)един или няколко от следните документи:
•удостоверение от банка;
•годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
•справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, както и
б)доказателство/а за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
Когато горепосочените документ/документи са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията или достъпът до нея се предоставя от съответния компетентен орган на Възложителя по служебен път, участникът посочва необходимата информация за интернет адрес или органа, издаващ документа/предоставящ информацията, в Част IV, Раздел Б, т. 1а), 2а) и 5) от ЕЕДОП.
В случай че поради наличието на основателна причина участникът, определен за изпълнител, не е в състояние да представи документ от горепосочените, същият може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг официален документ, издаден от банка, финансова институция или държавен орган, от който е видно съответствието с минималните изисквания за общ и специализиран /конкретен/ оборот.


За ОП № 1:
Общ оборот - Участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 645 000 (шестстотин четиридесет и пет хиляди) лева без ДДС.
Специализиран /конкретен/ оборот - Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - дейности, свързани със строително-монтажни или строително-ремонтни работи на строежи (жилищни или общественообслужващи), за последните 3 (три) приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 430 000 (четиристотин и тридесет хиляди) лева без ДДС.
За ОП № 2:
Общ оборот - Участниците да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 225000 (двеста двадесет и пет хиляди) лева без ДДС.
Специализиран /конкретен/ оборот - Всеки участник трябва да има оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - дейности, свързани със строително-монтажни или строително-ремонтни работи на строежи (жилищни или общественообслужващи), за последните 3 (три) приключили финансови години (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, не по-малък от 150 000 (сто и петдесет хиляди) лева без ДДС.
Забележка:
В случай, че участник подава оферта за Обособена позиция № 1 и Обособена позиция № 2, същият следва да покрива съвкупно изискванията за реализиран минимален общ и специфичен оборот без ДДС за двете обособени позиции.
В случай, че участникът не покрива съвкупно изискванията за реализиран минимален общ и специфичен оборот без ДДС за двете обособени позиции, то той се отстранява от участие в процедурата.
Застраховка „Професионална отговорност“
По ОП № 1: Всеки участник трябва да разполага с валидна застраховка за професионална отговорност съгласно чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума в размер съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството от 2004 г., както следва:
• минимална застрахователна сума за строител - за строежи минимум пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ;
По ОП № 2: Възложителят не поставя изисквания за застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът в процедурата по ОП № 1 трябва успешно да е изпълнил за период от 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата в процедурата за възл.на общ.поръчка услуги/дейности, идентични или сходни по предмет и по обем с тези на Обособена позиция № 1. За ОП № 2 Възложителят не поставя такова изискване.
За ОП № 1: Инфо.за опита на участниците се попълва в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП. За доказване на наличието на опит в изпълнението на дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на ОП № 1, участникът, определен за изпълнител, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на Обособена позиция № 1, изпълнено през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката по ОП № 1 и ОП № 2.
Участниците трябва да декларират съответствието си с минималните изисквания за персонал като посочат в Част IV, Раздел В, т. 6 от ЕЕДОП информация за предлагания персонал, от която е видно изпълнението на съответните изисквания.
Лицата, чрез които се доказва изискването за персонал, които не са в нормативно регулирано отношение (сключено действащо трудово или приравнено на него правоотношение) с участника по съответната обособена позиция, а когато участник е обединение, което не е юридическо лице – с член на обединението, са трети лица по смисъла на чл. 65 от ЗОП и по отношение на тях са приложими съответните условия и изисквания, посочени в т. 6 от този раздел (лицата на граждански договор са трети лица по смисъла на ЗОП).
За доказване спазването на минималните изисквания към екипа за изпълнение, избраният за изпълнител участник, съответно участник, от когото това е изискано в хода на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, в който са посочени данни, доказващи изпълнението на съответните минимални изисквания за образование, професионална компетентност и правоспособност за всяко от лицата.


Мин.изискв.за опит за ОП №1:Опит в изпълн.на строителство,идентично или сходно с предмета на ОП №1-през последните 5(пет)години,считано от датата на подаване на оферти,вс.участник следва да има опит в успешното изпълнение на най-малко 1(една)дейност с предмет и обем,идентични или сходни с предмета на ОП №1.Под„дейности,сходни по предмет и обем с тези на ОП1“,трябва да се разбира реконструкция или основен ремонт на жилищна или админ.сграда с РЗП мин.300 кв.м.
Мин.изисквания за опит за ОП №2:няма
Мин.изискв.за персонал:За ОП №1 участникът трябва да разполага с персонал,който да включва най-малко лица с образов.и проф.квалиф.,както следва:
Техн.ръков.-1бр.,строителен техник/строителен инженер,който е:а) с образов.и техн.правоспособност съгл.чл.163а,ал.2 от ЗУТ, а за чужд.лице-съгл.изискв.на чл.163а,ал.3 от ЗУТ;б) с опит като техн.ръководител в изпълн.на поне 1(една) строителна дейност,с предмет,идентичен или сходен с предмета на ОП №1;Под „дейности, сходни с предмета на ОП №1“, трябва да се разбира реконструкция или основен ремонт на жилищна или адм.сграда.Важно:Съгл.чл.163а от ЗУТ- техн.ръководител следва да е назначен по действащ трудов договор.Предпоставка за скл.на договор с избрания изпълнител е труд.п-шение с посочения в ЕЕДОП техн.ръководител да е възникнало към момента на сключването му.
Експерт Отговорник по качеството–1бр.,който е:а) със завършено висше образование–образователно-квалификационна степен минимум„бакалавър“ в област„Технически науки”;б)опит като отговорник по качеството в изпълнението на поне 1(една) строителна дейност,с предмет,идентичен или сходен с предмета на ОП №1;Под „дейности, сходни с предмета на ОП №1“, трябва да се разбира реконструкция или основен ремонт на жилищна или административна сграда.в)наличие на лиценз/сертификат/удостоверение или друг документ от компетентен орган за преминато обучение за контрол върху качеството за изпълнение в строителството.
Работници–3бр.,всеки от които с умения в поне една дейност в обхвата на групите работи, посочени в количествените сметки.
За ОП №2 участникът трябва да разполага с персонал,който да включва най-малко лица с образов.и проф.квалиф.,както следва:
Техн.ръководител-1бр.,строителен техник/строителен инженер,който е:а) с образов.и техн.правоспособност съгл.чл.163а,ал.2 от ЗУТ,а за чужд.лице-съгл.изискванията на чл.163а,ал.3 от ЗУТ;б) с опит като техн.ръководител в изпълнението на поне 1(една)строителна дейност,с предмет,идентичен или сходен с предмета на ОП №2;Под „дейности, сходни с предмета на ОП №2“,трябва да се разбира извършването на СМР или СРР на жилищни, общественообслужващи или смесени сгради.Важно:Съгл.чл.163а от ЗУТ-техн.ръководител следва да е назначен по действащ труд.договор.Предпоставка за скл.на договор с избрания изпълнител е трудовото п-шение с посочения в ЕЕДОП технически ръководител да е възникнало към момента на сключването му.
Експерт Отговорник по качеството–1бр.,който е:а)със завършено висше образование–образователно-квалификационна степен минимум„бакалавър“в област„Технически науки”;б) опит като отговорник по качеството в изпълнението на поне 1(една)строителна дейност,с предмет,идентичен или сходен с предмета на ОП №2;Под„дейности,сходни с предмета на ОП №2“,трябва да се разбира извършването на СМР или СРР на жилищни,общественообслужващи или смесени сгради.в)наличие на лиценз/сертификат/удостоверение или др.док.от компетентен орган за преминато обучение за контрол върху качеството за изпълнение в ст-вото.
Работници–3бр.,вс.от които с умения в поне една дейност в обхвата на гр.работи,посоч. в техн.спец.
Когато уч-кът,участва за ОП№ 1 и ОП№ 2,не е необх.изпълн.на мин.изискв.за персонал да се доказва с разл.лица,т.е.уч-кът може да участва с 1 екип и по двете ОП,но следва да се има предвид,че едно и също лице не може да съвместява 2 или повече позиц.
За изпъл.на изискв.за образов.се приема и висше образов.,придоб.преди влиз.в сила на ПМС№125 от 2002г.,когато е в област и/или направление,едноименни/еквив.на посоч.по-горе.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция за изпълнение
Гаранцията за изпълнение на договора по всяка обособена позиция е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на съответния договор без ДДС.
Гаранцията се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на:
•парична сума, внесена по сметката на Възложителя, или
•безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал, издадена в полза на Възложителя, или
•застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/07/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/07/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

сградата на АГКК, гр. София 1618, ул. Мусала № 1

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП, получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Упълномощаването трябва да е изрично и пълномощното или негово заверено копие се оставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На осн.чл.21,ал.6 от ЗОП,об.поз.с предмет„Извършване на текущ ремонт в апартаменти на АГКК, находящи се на бул. „Черни връх“41, вх.А,ап.2 и ж.к.Дружба,бл.35,вх.В,ап.39“, съответно с обем 84кв.м.и 64кв.м.,с прог.ст.70 000 лв.без ДДС,част от предмета на възл.чрез откр.процед.общ.поръчка,се възлага чрез събиране на оферти с обява,по реда на чл.187 от ЗОП.В процед.за възлагане на общ.поръчка има право да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги и доставки, съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Възл.не поставя изисквания отн.правно-организационната форма на участниците,вкл.участници-обединения.При участие на обединение,вс.членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора,като не се допускат промени в състава на обединението след крайния срок за подаване на офертата.
Уч-ците се представляват от лицата,представляващи ги по закон или от лица,изрично упълномощени за настоящата процедура,за което се представя изрично нотариално заверено пълномощно – оригинал или нотариално заверено копие.
В случай че участник в процедурата за вс.от обособените позиции е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице:Участникът следва да представи оригинал или копие на документ – учредителен акт, договор, споразумение или друг приложим документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението.
От участие в впроцедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Други основания за отстраняване:Възложителят отстранява от участие в процедурата:
-Свързани лица, по смисъла на § 2, т. 45 от ДР към ЗОП.
Забележка: Това условие не се отнася до подизпълнители и трети лица.
- Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са налице изключенията по чл. 4 от същия закон.
- Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
- Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор за съответната обособена позиция или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за Обществената поръчка или в документацията.
- Участник, който не е представил в срок информация и документи съгласно реда по чл. 54, ал. 8-10 от ППЗОП при установена липса, непълнота или несъответствие на информацията, включително нередовност или фактическа грешка, или несъответствие с изискванията към личното състояние или критериите за подбор, съответно когато представените от участник документи не отстраняват допуснатата нередовност или не отговарят на предварително обявените условия.
- Участник, чието ценово предложение надвишава определената от Възложителя обща прогнозна стойност за съответната обособена позиция от поръчката, или прогнозната стойност на отделните обекти в обхвата на обособената позиция, за която е подал оферта.
- Участник, който е представил оферта със срок на валидност по-кратък от 4 месеца или след покана от Възложителя и в определения в нея срок не е удължил срока на валидност на офертата си.
-Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято обосновка не е приета съгласно чл.72,ал. 3 – 5 от ЗОП.
- Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:предварително обявените условия на поръчката, в т.ч. Техническата спецификация;правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.С оглед ограничения брой символи в образеца за обявление, пълните условия относно настоящата обществена поръчка са оказани в документацията, достъпна в "Профил на купувача" на АГКК.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки и и при спазване на условията по чл. 199 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Агенция по геодезия, картография и кадастър
кв. Павлово, ул. Мусала № 1
София 1618 България
acad@cadastre.bg +359 28188383
www.cadastre.bg +359 29555333

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва