Деловодна информация
04892
31- 7319 18/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
04892-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Технически операции 129010090
ул. „6-ти септември“ № 29
София BG411 1000 България
Мариан Маринов +359 029822124
op@dato.bg +359 029461339

Интернет адрес/и

http://www.dato.bg

https://www.dato.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=8&Itemid=488&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.dato.bg/index.php?option=com_content&view=article&id=224:obshtestvena-porachka-1-ot-18-05-2018-g-publichno-sastezanie-izvarshvane-na-stroitelno-montazhni-i-stroitelno-remontni-raboti-v-sgr
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи в сгради на Държавна агенция "Технически операции", по обособени позиции: обособена позиция № 2 – „Ремонт на помещения в УЦ „Искър”
45200000      
Строителство

Предметът на поръчката е извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи на сглобяемо бунгало и сграда, тип бунгало. Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка по настоящата обособена позиция, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация изх. № 31-4621/02.04.2018 г., неразделна част от документацията за поръчката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото на изпълнение е гр. София, община Панчарево, местност „Щъркелово гнездо“.

Предметът на поръчката е извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи на сглобяемо бунгало и сграда, тип бунгало. Дейностите, включени в обхвата на предмета на обществената поръчка, са подробно описани като видове, количества, изисквания към начина на изпълнение и др. в техническата спецификация изх. № 31-4621/02.04.2018 г., неразделна част от документацията за поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Срок за изпълнение” (П2)    10%
Показател „Гаранционен срок” (П3)    15%
Цена
75%
II.2.6) Прогнозна стойност
35000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
77

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците в настоящата процедура следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи V категория или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът декларира, че притежава застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, в съответствие с чл. 171 от ЗУТ (строежи V категория) и посочва номера на полицата, както и застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат, участникът посочва интернет адреса, на който тези документи са достъпни. Обстоятелството се декларира в приложения към документацията за обществената поръчка Приложение № 1 – ЕЕДОП (Част IV, Раздел Б, т. 5).

Участниците следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, в съответствие с чл. 171 от ЗУТ (строежи V категория).
Забележка: Участниците поемат задължението да поддържат валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката за целия срок на изпълнение на договора. Ако срокът на застраховката изтече преди изпълнението на договора за обществената поръчка, участникът се задължава да удължи срокът на действие или да сключи нова.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
Сходно строителство
Възложителят приема за сходно строителство, строителството в предмета на което са включени дейностите по поставяне на PVC дограма, полагане на замазки, топлоизолация, стенни и подови керамични покрития.
Идентично строителство
Възложителят приема за идентично строителство, строителството в предмета на което са включени всички СМР и СРР, подробно описани в Техническа спецификация изх. № 31-4621/02.04.2018 г. на възложителя.
Участникът доказва съответствието си този критерий (предмет и обем на дейностите) чрез изпълнението на едно или няколко строителства.
Обстоятелството се декларира (списъкът се попълва) в приложения към документацията за обществената поръчка Приложение № 1 – ЕЕДОП (Част IV, Раздел В, т. 1а).
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, участникът доказва декларираните обстоятелства чрез представяне на удостоверения за добро изпълнение, издадени от възложителите на строителството, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Ако съответните документи относно доброто изпълнение и резултат от най-важните строителни работи са на разположение в електронен формат, участникът ги посочва в ЕЕДОП (Част IV, Раздел В, т. 1а) заедно с представения списък.
2. Участниците следва да разполагат с необходимия брой технически лица, включени или не в неговата структура, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството.
Участникът представя списък на техническите лица, включени или не в неговата структура, които ще отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството. Обстоятелството се декларира (списъкът се попълва) в приложения към документацията за обществената поръчка Приложение № 1 – ЕЕДОП (Част IV, Раздел В, т. 2).


1. Участниците следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2. Участниците следва да разполагат с необходимия брой технически лица, включени или не в неговата структура, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството.
Минимално изискване – участниците да разполагат с:
- Технически ръководител, отговорен и за контрола по качеството, като същият да отговаря на условията по чл. 163а, ал. 1 и ал. 2 от ЗУТ – дипломиран строителен инженер или строителен техник с минимум 3 години опит при изпълнението на строителни обекти – 1 (един) брой.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, отговарящ на поставените в Закона за здравословни и безопасни условия на труд изисквания – 1 (един) брой.
- Технически лица – изпълнителски персонал, отговорен за извършване на СМР и СРР – 5 (пет) броя.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

13/09/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите ще се извърши в гр. София 1000, ул. „6-ти септември”№ 29, Държавна агенция „Технически операции”.

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Желаещите да присъстват следва да се явят 30 минути преди насрочения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Прогнозната стойност, на обществената поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи в сгради на Държавна агенция „Технически операции“, по обособени позиции“ е 375 000,00 лв. Общата прогнозна стойност на обособените позиции, както следва: обособена позиция № 3: „Ремонт на помещения в ТДТО - Русе, гр. Силистра ”, обособена позиция № 4: „Ремонт на помещения в ТДТО - Русе, гр. Разград ”, обособена позиция № 5: „Ремонт на помещения в ТДТО - Русе, гр. Велико Търново”, обособена позиция № 6: „Ремонт на помещения в ТДТО - Враца” и обособена позиция № 7: „Ремонт на санитарни помещения в ТДТО - Пловдив, гр. Пазарджик“ е в размер на 46 666,67 лв. (четиридесет и шест хиляди шестстотин шестдесет и шест лева и шестдесет и седем стотинки), която сума представлява 12,44 % от общата максимална стойност на обществената поръчка в размер на 375 000,00 лв.
Във връзка с горното и на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, гореописаните обособени позиции с №№ 3, 4, 5, 6 и 7 от обществената поръчка с предмет „Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи в сгради на Държавна агенция „Технически операции“, по обособени позиции“ ще бъдат възложени на по-късен етап, по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях, съгласно чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП.
Остатъчната стойност на поръчката, възлагана чрез процедура на публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП е в размер на 328 333,33 лева.
На основание чл. 21, ал. 6, изречение второ, от ЗОП, Обособена позиция № 1: „Подмяна на дограма в сграда, гр. София, ул. "6-ти септември" № 29“ от обществената поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи в сгради на Държавна агенция „Технически операции“, по обособени позиции“, с прогнозна стойност в размер на 293 333,33 лв., ще бъде възложена на по-късен етап чрез процедура на публично състезание по чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП.
С настоящата процедура на публично състезание се възлага изпълнението на обществената поръчка с предмет: „Извършване на строително-монтажни и строително-ремонтни работи в сгради на Държавна агенция „Технически операции“, по обособени позиции“ само по обособена позиция № 2 „Ремонт на помещения на УЦ „Искър” с прогнозна стойност в размер на 35 000,00 лв.
2. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник за когото е налице: 1) някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 2) някое от основанията по чл. 107 от ЗОП; 3) установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, считано след 23.05.2018 г., нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност; 4) обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; 5) както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен в случаите на изключенията по чл. 4 от закона.
3. Цените и начинът на плащане са съгласно т. 5 „Цени и начин на плащане“ от раздел I „Общи условия“ от документацията за обществената поръчка.
4. Гаранция за изпълнение: 1) Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % (пет на сто) от стойността му без ДДС; 2) Изпълнителят представя гаранция за изпълнение преди подписване на договора под формата на парична сума/банкова гаранция/застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията, като независимо от вида на гаранцията в нея се изписва предмета на договора; 3) Изискванията за съдържанието, начина на представяне, срока на валидност, обслужването и усвояването на гаранцията са съгласно документацията за поръчката; 4) Условията и срока за възстановяването на гаранцията са съгласно проекта на договора за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 3, във връзка с чл. 197, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва