Деловодна информация
00145Териториално поделение на НОИ - Видин
1026-05-8 18/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00145-2018-0056 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на НОИ - Видин 1210825210089
ул. Пазарска №4
Видин BG311 3700 България
Цветанка Дичева +359 605390
vidin@nssi.bg +359 605340

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/vid


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/vid/2014/Forms/AllItems.aspx
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява Държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущи ремонти в части от административната сграда на ТП на НОИ Видин по три обособени позиции“ 05-2018-1015-05-30
45000000      IA36
Строителство

Извършване на Текущи ремонти в части от административната сграда на ТП на НОИ - Видин по три обособени позиции“: Обособена позиция № 1: „Текущ ремонт на стълби на административната сграда на ТП на НОИ - Видин“ със следните видове работи - Разбиване бетон ръчно, Извозване отпадъци, Кофражни работи, Изравнителна замазка, Настилка стъпала с мрамор; Обособена позиция № 2: „Текущ ремонт на фасада на административната сграда на ТП на НОИ - Видин“ със следните видове работи - Врачански (мушелкалк) варовик 60х30х2см, Смес за закрепване на камъка, Изравнителна, външна, вароциментова мазилка, Труд, Услуга с автовишка, Фугираща смес, Допълнително укрепване на монтираните плочи с мин. 3 дюбел-пирона 8х10 на плоча; Обособена позиция 3 „Текущ ремонт на покрива на административната сграда на ТП на НОИ - Видин със следните видове работи - Демонтаж покривна хартия-балони, Грундиране с асфалт лак, Полагане на хидроизолация с и без посипка, Демонтаж и монтаж поц. ламарина
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
22700      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на стълби на административната сграда на ТП на НОИ - Видин 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA36
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин

Извърщване на следните видове работи - Разбиване бетон ръчно, Извозване отпадъци, Кофражни работи, Изравнителна замазка, Настилка стъпала с мрамор
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на фасада на административната сграда на ТП на НОИ - Видин 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA36
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин

Извършване на следните работи - Врачански (мушелкалк) варовик 60х30х2см , Смес за закрепване на камъка /чувал - 25 кг./, Изравнителна, външна, вароциментова мазилка, Труд, Услуга с автовишка, Фугираща смес, Допълнително укрепване на монтираните плочи с мин. 3 дюбел-пирона 8х10 на плоча
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

ремонт на покрива на административната сграда на ТП на НОИ - Видин 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA36
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

гр. Видин

Предвидено и извършване н следните работи - Демонтаж покривна хартия-балони, Грундиране с асфалт лакПолагане на битумна хидроизолационна мембрана с основа от нетъкан полиестер, Демонтаж и монтаж поц. ламарина
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
19200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя минимум за изпълнението на отделни видове строителни и монтажни работи съгласно чл.3, ал.2 от от Закона за камарата на строителите, в съответствие с чл.6 от ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“ от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
При подаване на оферта и за трите обособени позиции, изискването се отнася за двукратния на обособената позиция с по-висока прогнозна стойност.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
1. заверено копие от годишните финансови отчети или техни съставни части за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
2. справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.), в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2015, 2016 и 2017 г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в двукратнияразмер на прогнозната стойност на обособената позиция, за която е подал оферта.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 дейност с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП за строителството с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
2.3.2. Участникът трябва да притежава валидни сертификат, който удостоверяваналичието на:система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент. В обхвата на сертификация следва да се включва изпълнението на строителство. Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът следва да предостави информация по т. 3.2. за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, като посочва минимум следните данни: вид и номер на сертификатите, обхват на сертификация, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа и срок на неговата валидност.
3.Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“ от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания, в това число: номер, дата и учебно заведение, издало дипломата за висше образоване; описание на общия професионален опит; описание на идентичното или сходното строителство, с посочване на конкретни обекти.


1.Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 1 дейност с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентичен с предмета на поръчката“ за всяка от обособените позиции се има предвид:
•Извършване на строително-монтажни работи или строително-ремонтни работи на сгради с обществено предназначение.
Под „дейности с предмет и обем сходен с предмета на поръчката“ за всяка от обособените позиции се има предвид:
•Извършване на строително-монтажни работи или строително-ремонтни работи на сгради.
Посоченото изискване за опит е еднакво за всички обособени позиции. Изпълнението на това изискване може да се посочи в ЕЕДОП, съответно да се докаже, с изпълнението на едни и същи дейности/договори/обекти във всички обособени позиции, когато участникът участва за повече от една обособена позиция.
2.Участникът трябва да притежава валидни сертификат, който удостоверяваналичието на:система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент. В обхвата на сертификация следва да се включва изпълнението на строителство.
3.Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката, в минимален състав, както следва:
–Технически ръководител на обекта – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение, със специалност „строителен техник“, или еквивалентна специалност, съгласно чл. 163а от ЗУТ.Да притежава най-малко 5 години професионален опит по специалността.
–Специалист за контрол на качеството - Да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
–Експерт по безопасност и здраве в строителството - Да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на минимум 1 дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката. Под „дейности с предмет и обем идентичен с предмета на поръчката“ за всяка от обособените позиции се има предвид:
•Извършване на строително-монтажни работи или строително-ремонтни работи на сгради с обществено предназначение.
Под „дейности с предмет и обем сходен с предмета на поръчката“ за всяка от обособените позиции се има предвид:
•Извършване на строително-монтажни работи или строително-ремонтни работи на сгради.
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав. При подаване на оферта за повече от една обособена позиция, участникът може да предложи едни и същи лица за екипите от експерти, по отделните обособени позиции, тъй като обемът на предвидените работи не е голям, предвижда се същите да бъдат изпълнявани по едно и също време и са разположени в една и съща сграда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП на НОИ - Видин, гр. Видин, ул. Пазарска № 4, ет. 1, стая №5

Оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведамяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от Закона за обществени поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва