Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-141216 17/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
17/05/2018 (дд/мм/гггг)
00334-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1000 България
Ирена Илиева +359 0298594019
irena.ilieva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

http://www.customs.bg/

http://customs.bg/bg/page/357


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://customs.bg/bg/page/358
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 0298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 0298594066

Интернет адрес/и

http://customs.bg

http://customs.bg/bg/page/357

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строителни и ремонтни работи на покриви, вътрешни ремонти и ремонти на пътни настилки на обекти на Агенция „Митници” по 18 (осемнадесет) обособени позиции
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на следните дейности:
а) изпълнение на строителство, включващо:
а.1) текущи ремонти на сгради, постройките, съоръженията и инсталации на Агенция „Митници“, в това число и елементи на транспортната инфраструктура, попадащи в зоната на ГКПП;
а.2) аварийно-възстановителни работи, които целят незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации;
б) доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти, необходими за изпълнение на строителството;
в) извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
г) отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка на основание чл. 160, ал. 4 от ЗУТ.
СМР и/или СРР се извършват при необходимост, по конкретно възлагане от Възложителя, респективно определеното с договора лице.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на ЦМУ и НУЦ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
147191.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура на ЦМУ и НУЦ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
15493.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Столична 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45453000      
45261900      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG412
BG414

гр. София, гр. Перник, гр. Драгоман, гр. Ботевград, село Калотина, село Стрезимировци, гр. Копривщица, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
185926.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Столична 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411
BG414
BG412

гр. София, гр. Перник, гр. Драгоман, гр. Ботевград, село Калотина, село Стрезимировци, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
38734.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Лом 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45453000      
45261900      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311
BG313
BG312

гр. Лом, гр. Оряхово, гр. Видин, гр. Враца, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
284054.23      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Лом 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312
BG311
BG313

гр. Лом, гр. Оряхово, гр. Видин, гр. Враца, Република България

предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
9038.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Свищов 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG322
BG315
BG314

гр. Свищов, гр. Габрово, гр. Горна Оряховица, гр. Ловеч, гр. Плевен, с. Самовит, гр. Никопол, гр. Севлиево, гр. Троян, Република България.

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
115834.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Свищов 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321
BG315
BG314

гр. Свищов, гр. Горна Оряховица, гр. Ловеч, с. Самовит, гр. Никопол, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5534.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Варна 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332
BG333

гр. Варна, с. Дуранкулак, гр. Балчик, гр. Добрич, гр. Шумен, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
135543.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Варна 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331
BG332
BG333

гр. Варна, с. Дуранкулак, гр. Балчик, гр. Добрич, гр. Шумен, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
6483.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Бургас 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG343
BG422

гр. Бургас, гр. Несебър, гр. Ахтопол, гр. Ямбол, гр. Малко Търново, гр. Свиленград, с. капитан Андреево, с. Лесово, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
464816.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Бургас 12
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG343
BG422

с. Капитан Андреево, с. Лесово, гр. Малко Търново, гр. Бургас, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
178179.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Пловдив 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG424
BG422
BG424

гр. Пловдив, гр. Смолян, гр. Свиленград, гр. Хасково, с. Извор, гр. Златоград, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
233053.58      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Пловдив 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421
BG422
BG424
BG425

гр. Пловдив, гр. Смолян, гр. Свиленград, гр. Хасково, с. Извор, гр. Златоград, Република България.

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
12265.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Югозападна 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413
BG415

гр. Благоевград, гр. Гоце Делчев, гр. Кюстендил, с. Кулата, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
75218.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Югозападна 16
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413
BG415

гр. Благоевград, гр. Гоце Делчев, гр. Кюстендил, с. Кулата, Република България.

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
30656.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на сгради, постройки, съоръжения и инсталации на обекти на Митница Аерогара 17
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
45261900      
45453000      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща ремонти по АС, Ел, ВиК и други части, посочени в техническата спецификация – земни работи, кофражни работи, армировъчни работи, бетонови работи, зидарски работи, покривни работи, тенекиджийски работи, дърводелски работи, облицовъчни работи, мазачески работи, настилки, стъкларски работи, бояджийски работи, монтаж и ремонт на дограма и метални конструкции, хидроизолации, топлоизолации, столарски работи, сухо строителство, ОВК, електромонтажни работи, ВиК.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
56810.85      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.

II.2) Описание 1

Текущ ремонт на пътна инфраструктура Митница Аерогара 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233220      
45233300      
45233290      
45233221      
45233270      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Република България

Предмета на обособената позиция обхваща СМР по фрезоване на стара асфалтова настилка, доставка и полагане на асфалтобетон-плътна смес, разваляне на тротоарни настилки, полагане на тротоарни настилки, поставяне на бордюри, полагане на пътна маркировка, доставка и монтаж на пътни знаци, доставка и монтаж на указателна табела, полагане на бетонни армирани настилки.
Конкретните видове и количества строителни и монтажни или ремонтни работи, броят и честотата на възлагателните писма за текущ ремонт се определят в зависимост от конкретната необходимост на Възложителя.
Критериите по-долу
 
ДА Оценката на техническото предложение    40
П1 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20
П2 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
5164.61      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е сбор от следните срокове: 1. Срок, в рамките на който възложителят може да възлага изпълнението на СМР и/или СРР - 24 месеца, считано от датата на подписване на договора; 2. Гаранционният срок за изпълнените СМР/СРР - по предложение на участника, но не по-малко от 12 месеца.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в професионален регистър, съгласно законодателството на държавата, в която е установен за изпълнение на V-та група строежи, отделни видове строителни и монтажни работи (съгласно позиция „Строителство” на КИД-2008), както следва:
А) За обособена позиция № 1, № 3, № 5, № 7, № 9, № 11, № 13, № 15 и № 17:
- 43.31 „Полагане на мазилки“;
- 43.32 „Монтаж на дограма и дърводелски работи“;
- 43.33 „Полагане на облицовки и настилки“;
- 43.34 „Боядисване и стъклопоставяне“;
- 43.39 „Други довършителни строителни дейности“;
- 43.91 „Покривни работи“;
- 43.99 „Други специализирани строителни дейности, некласифицирани другаде“.
Б) За обособена позиция № 2, № 4, № 6, № 8, № 10, № 12, № 14, № 16 и № 18:
- 42.11 „Строителство на автомагистрали, пътища и самолетни писти“=
За българските участници такъв регистър е Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС).
Чуждестранните участници трябва да са вписани в аналогичен/еквивалентен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени и което им дава право да извършва такива дейности.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от еЕЕДОП наименование на професионалния регистър; посочване на наименованието на органа или службата, извършила регистрацията и издала документа за упражняване на професионална дейност); документа за регистрация (наименование; номер на вписване в регистъра); срок на валидност на контролния талон или друг еквивалентен документ; група строежи, отделни видове строителни и монтажни работи, съгласно позиция „Строителство” на КИД-2008 или еквивалент.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случай че определения изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи от съответната група и категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) от еЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - копие на документи, доказващи наличие на застраховка “Професионална отговорност”.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, като попълва част IV, раздел Б, т. 2a) от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация:
- За обособена позиция № 1, № 3, № 5, № 7, № 9, № 11, № 13, № 15 и № 17 - Справка за оборота от строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт и/или текущ ремонт на сгради, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
- За обособена позиция № 2, № 4, № 6, № 8, № 10, № 12, № 14, № 16 и № 18 - Справка за оборота от строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и/или улична мрежа, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
или
- Копия на годишните отчет за последните 3 (три) приключили финансови години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която Участникът е установен.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към финансовото и икономическото състояние, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума не по-малко от 70 000 (седемдесет хиляди) лева, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за строежи V-та категория строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата, в която е установен.
Поставеното изискване се отнася за всички обособени позиции.
2. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на обособената позиция, за която участва, както следва:
А) За обособена позиция № 1, № 3, № 5, № 7, № 9, № 11, № 13, № 15 и № 17:
Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт и/или текущ ремонт на сгради, през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Б) За обособена позиция № 2, № 4, № 6, № 8, № 10, № 12, № 14, № 16 и № 18:
Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и/или улична мрежа през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата
Забележка: В случай, че участникът подава оферта за повече от една измежду обособени позиции № 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 и 17 изискването не се прилага кумулативно.
В случай, че участникът подава оферта за повече от една измежду обособени позиции № 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 и 18 изискването не се прилага кумулативно.
В случай, че участникът подава оферта едновременно за някоя от обособените позиции № 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 и 17 и някоя от обособените позиции № 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 и 18, трябва да отговаря на изискването по буква „А” и буква „Б” едновременно.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.1, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от еЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - Списък на строителството, сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2 чрез представяне на еЕЕДОП, като посочи лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в проекти/обекти, сходни с предмета на поръчката).
Информацията за лицата, които са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от еЕЕДОП.
Информацията за лицата, които не са служители на участника, се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 2) от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - Списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването по т.3, чрез попълване на Част IV, раздел Г от еЕЕДОП като посочи и вида, обхвата, номера и дата на валидност на съответните сертификати.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в еЕЕДОП информация - копия на валидни сертификати за система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен и система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват, включващ строително-монтажни работи.
Забележка: На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи доказващи декларираната в ЕЕДОП информация относно съответствието с поставените критерии за подбор към техническите и професионални възможности, цитирани по-горе (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП). Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката, както следва:
А) За обособена позиция № 1, № 3, № 5, № 7, № 9, № 11, № 13, № 15 и № 17:
Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или преустройство/реконструкция/основен ремонт и/или текущ ремонт на сгради.
Забележка: Предвид обстоятелството, че не са известни количествата, които ще бъдат възлагани, възложителят не поставя изискване, свързано с обема.
Б) За обособена позиция № 2, № 4, № 6, № 8, № 10, № 12, № 14, № 16 и № 18:
Под „дейности с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Забележка: Предвид обстоятелството, че не са известни количествата, които ще бъдат възлагани, възложителят не поставя изискване, свързано с обема.
Забележка: В случай, че участникът подава оферта едновременно за някоя от обособените позиции № 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15 и 17 и някоя от обособените позиции № 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16 и 18, трябва да отговаря на изискването по буква „А” и буква „Б” едновременно.
2. Участникът трябва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката в зависимост от обособената позиция, за която участва, както следва:
За обособена позиция № 1, № 3, № 5, № 7, № 9, № 11, № 13, № 15 и № 17:
• Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ПГС/ССС“ или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „Ръководител“ или „Зам. ръководител на обект“ или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
• Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, да притежава професионален опит от минимум 3 години и участие, като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
• Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
• Длъжностно лице по безопасност и здраве (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен/текущ ремонт на сгради.
За обособена позиция № 2, № 4, № 6, № 8, № 10, № 12, № 14, № 16 и № 18
• Ръководител на обекта (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Пътно строителство“ или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие, като „Ръководител“ или „Зам. ръководител на обект“ или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
• Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, да притежава професионален опит от минимум 3 години и участие, като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
... продължава в поле VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. При подписване на договора избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 (пет) % от прогнозната стойността на договора по съответната обособена позиция без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер в размер до 30 % (тридесет на сто) от одобрената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ количествено стойностна сметка за изпълнението на конкретно възлаганите дейности и обект, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица.
3. Финансирането за обществената поръчка ще бъде осигурено от бюджета на Агенция „Митници”
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

В административната сграда на Агенция "Митници" - Централно митническо управление, находящо се в гр. София - 1202, ул. "Г. С. Ракоски" № 47, ет. 10, зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 се отнасят за лицата, които представляват участника, членовете на управителни и надзорни органи и за др. лица, които имат правомощия да упражняват контрол при вземането на решения от тези органи.
3. В случай че участникът е обединение от физически и/или юридически лица основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП се прилагат за всеки член на обединението. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители или ще използва ресурсите на трети лица, основанията се прилагат и за тях.
4. При подаване на оферта участникът декларира липсата на осн. за отстраняване и съотв. с критериите за подбор, чрез представяне на ЕЕДОП. В ЕЕДОП се предоставя съответната инфо., изисквана от Възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят инфо.
5. Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители или капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП.
6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице ЕЕДОП се представя за всяко физическо и/или юридическо лице, включено в състава на обединението.
7. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ електронен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание
... продължава от поле III.1.3) "Изисквано минимално/ни ниво/а:"
• Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
• Длъжностно лице по безопасност и здраве (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с извършване на ново строителство и/или преустройство/реконструкция/основен/текущ ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Забележка 1: Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от екипа.
Забележка 2: Лице участващо в екипа за изпълнение на СМР по една от обособените позиции не може да участва в експертен екип по другата обособена позиция.
3. Участникът да има внедрени следните системи:
• система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи;
• система за управление на околната среда съгласно стандарта БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват включващ строително монтажни работи.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва