Деловодна информация
00340
 
да
да
17/05/2018 (дд/мм/гггг)
00340-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Угърчин 000291716
пл. Свобода № 1
Угърчин BG315 5580 България
Мария Динова - заместник-кмет +359 69312121
obshtina@ugarchin.com +359 69312014

Интернет адрес/и

www.ugarchin.com

http://e-obp.eu/bp/Document/%7BF746F886-25B3-4290-8A79-8953273EFACF%7D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/%7BF746F886-25B3-4290-8A79-8953273EFACF%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Изпълнение на СМР - рехабилитация, основни и текущи ремонти на общинска пътнa и улична мрежа на територията на община Угърчин"
45000000      
Строителство

Обществената поръчка се провежда с цел сключване на Рамково споразумение с предмет: "Изпълнение на СМР - рехабилитация, основни и текущи ремонти на общинска пътна и улична мрежа на територията на община Угърчин". Срокът за изпълнение на строителството, предмет на обществената поръчка, е 4 (четири) години след сключено Рамково споразумение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
8000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

община Угърчин, област Ловеч

В обхвата на поръчката се включват строително-монтажни работи за рехабилитация, основни и текущи ремонти на общинска пътна и улична мрежа на територията на община Угърчин, като за всеки обект, който е необходимо да се извърши ще се отправя писмена покана до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение, в която ще се съдържа описание на обекта, предварителна количествена сметка, техническа спецификация, максимален срок за изпълнение и други конкретни изисквания.
Критериите по-долу
 
ДА Показател ТП - Техническо предложение на участника    60 %
Цена
40 %
II.2.6) Прогнозна стойност
8000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от 2 (втора) група, 3 (трета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Вписването в съответен аналогичен регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участниците попълват в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т. 1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят документ, доказващ че са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от 2 (втора) група, 3 (трета) категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, който е валиден към датата на подаване на офертите, а за чуждестранни лица - еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален и/или търговски регистър съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС, който оборот се равнява на 50 % (петдесет на сто) от прогнозната стойност на обществената поръчка. Под минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти се разбира оборот, реализиран при изпълнение на дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка. Под дейности сходни с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация (включително проектиране и СМР) на улици и/или пътища и съоръжения към тях.
2. Участникът трябва да е застраховал своята „Професионална отговорност“ съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и чл. 2, ал. 1, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обн. ДВ., бр. 17 от 02.03.2004 г. с минимална застрахователна сума в размер по чл. 5, ал. 2, т. 3 от същата.


1. Изискуемата информация относно изискването за реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.2 а) от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участниците попълват Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. 5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея. В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, за доказване на изискването, участниците следва да представят доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строителство съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност, или гаранция в друга държава членка. Когато по обективни причини участникът не е в състояние да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, с който да покрие поставеното от Възложителя изискване. Ако за доказване на съответствие с изискванията за икономическо и финансово състояние, клонът на чуждестранното лице се позовава на ресурсите на търговеца, клонът представя доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.През последните 5 /пет/ години,считано от датата на подаване на офертата,участниците следва да са изпълнили минимум 1 /едно/ строителство с предмет,идентичен или сходен с този на поръчката.Под сходно с предмета на настоящата обществена поръчка строителство се разбира изпълнение на СМР по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация (включително проектиране и СМР) на улици и/или пътища и съоръжения към тях.Възложителят не поставя изискване към обема,който да е идентичен или сходен с този на поръчката!!!2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав от лица с професионална компетентност,които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството,включващ минимум следните позиции:Ръководител екип–минимум завършено образование–съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ или еквивалентно,стаж по специалността минимум 5 години;да е ръководил изпълнението на най-малко два обекта,идентични или сходни с предмета на поръчката;Експерт по част „Пътна“-висше образование,инженер по специалност „Транспортно строителство“ или еквивалентна;да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект идентичен или сходен с предмета на поръчката; Експерт по част „Геодезия“-висше образование,инженер по специалност „Геодезия“ или еквивалентна;да притежава опит в изпълнението на най-малко един обект идентичен или сходен с предмета на поръчката; Експерт по контрол на качеството–висше образование-технически профил или средно образование с четири годишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в строителството, или еквивалентно; професионален опит в сферата на контрол на качеството минимум 3 /три/ години;да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;координатор по безопасност и здраве:притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба№РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Едно лице от изискуемия ръководен състав на участника няма право да изпълнява две или повече функции и да заема повече от една позиция в екипа.3.Участникът трябва да разполага като минимум с техническо оборудване,което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката,както следва:I.Земни работи:колесен багер-1бр;автогрейдер-1бр;вибрационен валяк-1бр;челен товарач-1бр.;комбиниран багер-1бр; самосвали-4бр.II.Пътни настилки:пътна фреза-1бр;асфалторазстилач-1бр;бандажен валяк до 3т-1 бр;бандажен валяк 8-10т-1бр;пневмоколесен валяк 15т-1бр;автогудронато-1бр;водоноска с четка-1бр;рециклатор-1бр;самосвали-10бр.III.Пътни работи:бордови автомобили-1бр;автобетоновоз-1бр;маркировъчна машина-1бр.4.Участникът трябва да приложи система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/9001:2015 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката.5.Участникът трябва да приложи стандарт за опазване на околната среда БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент с обхват на сертификация,съобразен с предмета на поръчката.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки.Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда,когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.Ако за доказване на съответствие с минималните изисквания за технически и професионални способности клонът на чуждестранното лице се позовава на ресурсите на търговеца,клонът представя доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси.

1.Изискуемата информация относно изискването за изпълнено минимум 1 /едно/ строителство с предмет,идентичен или сходен с този на поръчката,участникът попълва Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Техн. и проф. способности,т.1а) от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото,участникът представя:Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката изпълнено през последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,придружен от:оригинал или заверено копие на удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2.Изискуемата информация относно изискването за ръководен състав от лица с професионална компетентност,които да бъдат ангажирани с изпълнението на строителството,участникът попълва Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Техн. и проф. способности,т.6,буква „б“ от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото изискване към ръководния състав,участникът трябва да представи Списък на членовете на ръководния състав,който ще отговарят за изпълнението на строителството,в който е посочена професионална компетентност на лицата.3.Изискуемата информация относно изискването за техническо оборудване,което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката,участникът попълва Част IV:Критерии за подбор,раздел В:Технически и професионални способности,т.9 от ЕЕДОП,съгласно описаното в нея.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото изискване,участникът трябва да представи Декларация по чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП за техническото оборудване,което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.4.Изискуемата информация относно изискването за прилагане система за управление на качеството,участникът попълва ЧастIV:Критерии за подбор,раздел Г:Техн. и проф. способности от ЕЕДОП,съгласно описаното в него.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото,участникът представя заверено копие на сертификат за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката,който трябва да е издаден от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС.Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в други държави членки.Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството,когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.5.Изискуемата информация относно изискването за прилагане стандарт за опазване на околната среда,участникът попълва Част IV: Критерии за подбор,раздел Г:Техн. и проф. способности от ЕЕДОП,съгласно описаното в него.В случаите на чл.67,ал.5 и ал.6 от ЗОП,за доказване на горепосоченото,участникът представя заверено копие на сертификат,който удостоверява съответствието му за опазване на околната среда по стандарт БДС EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент с обхват на сертификация съобразен с предмета на поръчката,който трябва да е издаден от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА“ или от друг нац. орган по акредитация,който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕОА,за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от ЗНАООС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Угърчин 5580, пл. Свобода № 1, заседателната зала на Общински съвет

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения,както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейностите,предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата,в която то е установено.От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1 от ЗОП и по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролир. от тях лица и техните действителни собственици. Информ.,относно липсата или наличието на на изброените обстоятелства се попълва в ЕЕДОП,част III,съотв. полета в раздел А, Б, В и Г. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници,свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената от възложителя максимална прогнозна стойност на поръчката;участник,който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката;участник,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявлението за обществена поръчка,или в документацията.Участниците в процедурата могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани с данъци и осигоровки,закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда, които са в сила в РБългария и относими към предмета на поръчката, както следва: отн. задълженията,свързани с данъци и осигоровки: Национална агенция по приходите: тел. 0700 18 700; www.nap.bg; отн. обстоятелствата, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:Министерство на труда и социалната политика:гр. София - 1051,ул. „Триадица“ № 2, тел. 02/811 94 43;https://www.mlsp.government.bg/; отн. обстоятелствата, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: гр. София - 1000, ул. „У. Гладстон“ № 67, тел. 02/940 63 31; http://www.moew.government.bg/.След провеждане на вътрешен конкурентен избор по всяка конкретна поръчка,Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 3 % /три процента/ от стойността на конкретния договор,която да обезпечи неговото изпълнение и се предоставя в една от следните форми: парична сума,внесена по банков път: IBAN BG37STSA93003390007610,BIC STSABGSF,ДСК ЕАД;банкова г-ция - в оригинал,издадена от българска или чуждестр. банка със срок на валидност мин. 30 дни повече от срока, предложен за изпълнение на поръчката. Тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви,че изпълнителят не е изпълнил задълж. по д-ра;застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Всички разходи по скл. на застраховката са за сметка на изпълнителя.Той е длъжен да заплаща дължимите премии към застрахователя,за да поддържа застрахователно покритие в размер на 3% от стойността на договора за срока на неговото действие и мин. 30 дни след изтичането му,така че размерът на получената от Възложителя г-ция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.При представяне на гаранцията,в платежното нареждане, банковата гаранция или застраховката,изрично се посочва предмета на ОП,за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на „парична сума“ или „банкова гаранция“ може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице–гарант.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва