Деловодна информация
00025
2127 16/05/2018 (дд/мм/гггг)
не
00025-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
инж. Тодор Лозанов +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180516dpkq596321


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180516dpkq596321
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и ремонт на общинска образователна инфраструктура – ДГ „Приятели“ в гр. Куклен“
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва реконструкция и ремонт на прилежащото дворно пространство на ДГ „Приятели“ в гр. Куклен. В предмета е включено извършването на земни работи, направа на фундаментни съоръжения, настилки и облицовки, ограда, доставка и монтаж на алейно осветление, оборудване за двора и система за видеонаблюдение - слаботокова електрическа инсталация.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, приложените Количествено-стойностна сметка на дейностите – образец № 4.1. и инвестиционен проект.
Работите следва да бъдат извършени въз основа на същите, като се съобрази издаденото разрешение за строеж.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
459430.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45236210      
32323500      
37535220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Куклен, гр. Куклен, ул. Славянска № 5

Предметът на обществената поръчка включва реконструкция и ремонт на прилежащото дворно пространство на ДГ „Приятели“ в гр. Куклен. В предмета е включено извършването на земни работи, направа на фундаментни съоръжения, настилки и облицовки, ограда, доставка и монтаж на алейно осветление, оборудване за двора и система за видеонаблюдение - слаботокова електрическа инсталация.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат са посочени в Техническата спецификация, неразделна част от настоящата документация, приложените Количествено-стойностна сметка на дейностите – образец № 4.1. и инвестиционен проект.
Работите следва да бъдат извършени въз основа на същите, като се съобрази издаденото разрешение за строеж.
Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка е в размер на 459 430,93 лева без ДДС, от която:
- Максимална цена за реконструкция и ремонт на прилежащо дворно пространство на ДГ „Приятели“ в гр. Куклен – 304 575,00 лева без ДДС;
- Непредвидени разходи за изпълнение на строителството – 15 228,75 лева без ДДС
- Максимална цена за оборудване и монтаж на двора – 52 599,70 лева без ДДС
- Максимална цена за система за видеонаблюдение – слаботокова електрическа инсталация – 87 027,48 лева без ДДС
Прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка и в частност включените в нея дейности се явяват и максимална (пределна) цена на договора и не следва да бъде надвишавана.
При формиране на стойността за изпълнение на дейностите по поръчката, участникът следва да се съобрази с всяка една от посочените по-горе максимални прогнозни стойности за: 1. извършване на реконструкция и ремонт на прилежащо дворно пространство, 2. за оборудване и монтаж на двора и 3. за система за видеонаблюдение – слаботокова електрическа инсталация, като участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочения финансов ресурс за съответната дейност, ще бъде отстранен от участие в настоящата процедура.
Всички разходи, които ще направи Изпълнителят след изчерпване на размера на предвидените разходи ще бъдат за негова сметка.
ВАЖНО: Непредвидените разходи ще бъдат направени само при доказана необходимост и след направено изменение на сключения договор за обществена поръчка с избрания изпълнител при условията и по реда на чл. 116 от ЗОП
Критериите по-долу
 
ДА Технически показател    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
459430.93      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2025 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор № 16/07/2/0/00650 от 16.01.2018 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инф

към мярка 7 – „Основни услуги и обновяване на селата в селски райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, пета или по-висока категория или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, Раздел А „Годност“, т. 1).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.

Минималното изискване, поставено от възложителя, е участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума на вида строеж, съгласно нормативните изисквания или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция на обекти от първа група, пета или по-висока категория строежи.
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Технически ръководител на обекта.
- да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер или архитект или строителен техник или еквивалентен;
- да притежава минимум 5 (пет) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.
2.2. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна.
2.3. Специалист по контрол на качеството, който да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват строителство.
В случай на обединение, изискването се отнася за члена/членовете, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
4. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват строителство.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.


Минималните изисквания, поставени от възложителя, са:
1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, съответният участник трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
*За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни дейности, свързани с изграждане (ново строителство) и/или реконструкция на обекти от първа група, пета или по-висока категория строежи.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.1. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т.1а).
2. Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на предмета на поръчката, включващ най-малко:
2.1. Технически ръководител на обекта.
- да отговаря на изискванията по чл. 163а, ал. 4, изр. 1 от Закона за устройство на територията, а именно да е строителен инженер или архитект или строителен техник или еквивалентен;
- да притежава минимум 5 (пет) години опит в реализацията на инвестиционни проекти в строителството на подобна позиция.
2.2. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на Закона за здравословни и безопасни условия на труд /ЗЗБУТ/ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивалентна.
2.3. Специалист по контрол на качеството, който да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.2. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6).
ЗАБЕЛЕЖКА: Едно лице не може да съвместява две и повече длъжности.
3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват строителство.
В случай на обединение, изискването се отнася за члена/членовете, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.3. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
4. Участниците в процедурата трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват строителство.
В случай на обединение изискването се отнася за участника/участниците, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т. 3.3.4. се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Куклен, ул. "Александъе Стамболийски" № 43, Община Куклен, Заседателна зала, ет. 3

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва