Деловодна информация
00530
Е-12-00-304#1 14/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/05/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0034 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
К. Андреева +359 298593526
k.andreeva@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3608
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Продължаване на правото на ползване на софтуерни лицензи АRIS
72267100      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Осигуряване продължаване на правото на ползване на следните лицензи:
1.1. ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), версия 9.8 – 11 бр.;
1.2. ARIS Desing Server for Oracle (за 1-25 потребителя), версия 9.8 – 1 бр.;
1.3. ARIS Publisher (за 100 потребителя) , версия 9.8 – 1 бр.
2. Осигуряване на поддръжка за срок до 31.03.2020 г., считано от датата на предоставена от изпълнителя оторизация за осигурено/продължено право на ползване и поддръжка на софтуерните лицензи Aris през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 04.07.2018 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
82677.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23, ет. 2 (първи надпартерен)

Целта на поръчката е продължаване правото на ползване и осигуряване на поддръжка софтуерните продукти ARIS.
Предметът на обществената поръчка обхваща следните дейности:
1. Осигуряване продължаване на правото на ползване на следните лицензи:
1.1. ARIS Architect & Designer, (включващ ARIS Architect и Enterprise Architecture Management), версия 9.8 – 11 бр.;
1.2. ARIS Desing Server for Oracle (за 1-25 потребителя), версия 9.8 – 1 бр.;
1.3. ARIS Publisher (за 100 потребителя) , версия 9.8 – 1 бр.
2. Правото на ползване и поддръжката следва да бъдат продължени в срок до 5 (пет) работни дни от датата на сключване на договора, но не по-рано от 04.07.2018 г.
3. Осигуряване на поддръжка за срок до 31.03.2020 г., считано от датата на предоставена от изпълнителя оторизация за осигурено/продължено право на ползване и поддръжка на софтуерните лицензи Aris през системата за поддръжка на производителя на софтуера, но не по-рано от 04.07.2018 г.
Следва да се осигури продължаване на правото на ползване и изпълнението на всички необходими дейности по осъществяване на поддръжка на софтуерни продукти ARIS, за да се гарантира тяхното безпроблемно функциониране и работоспособност.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
82677.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/03/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максимално допустимата стойност на поръчката е 82 677,00 лева без ДДС, съответно 99 212, 40 лв. с вкл. ДДС. Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП, на вноски, по посочена от изпълнителя банкова сметка, по реда и при условията, указани в раздел VI.3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не.

Не.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Деклар. налич. на изиск. от въз-ля техн. оборудв. за изп. на п-ката,се изв. чрез представ. на инф-ция за техн. оборуд.: опис. на налич. инфраструктура,позволяваща конфигур. на среда за теств. и възпроизв. на възник.грешки(дефекти,бъгове) при работа с продуктите от платформ. ARIS, посоч. на тел.номера за връзка с изп-ля (стац. и моб. линия),ползв. от лицата, вкл. в екипа за изпъл.; посоч. на валид. ел.адрес за получ. на ел.съобщения от въз-ля; опис. на редът и начинът за осигур. на достъп до с-ма за регис. на заявки с възмож. за предостав. на потребит.акаунти за служители на НАП.
Инф-цията се поп. в част ІV, раздел „В“, т. „Инструменти,съоръж. или техн. оборуд.“ на ЕЕДОП.
2.Деклар. налич. на изиск. от въз-ля опит за изп. на п-ката, се изв. чрез пред. на инф-ция за услугите с предмет и обем,идент. или сход. с предмета на настоящ. п-ка,изпъл. през посл. 3 г. до датата на подав. на офертата,съгл. чл.63, ал.1, т.1, б „б“ ЗОП. Инф-цията сл. да съдържа опис. на изв. дейности по предост. право на полз. и/или поддръж. на софт. лицензи ARIS; стойности; датите, на които е започ. и е приключ. изпълнението и получат. на услугите, независ. дали са публ. или частни субекти.
Инф-цията се поп. в част ІV, раздел „В“, т. „За п-ки за услуги: изв. услуги от конкр. вид“ на ЕЕДОП.
3. Деклар. на съответ. с изиск. от въз-ля стандарт за упр. качеството в област,сходна с предмета на п-ката,се изв. чрез представ. на инф-ция за притеж. на валиден към датата на подав. на офертата сертификат по версия на стандарта,валидна към датата на сертификация,издаден от незав. лице, акред. по съотв. серия евр. стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредит.,който е страна по Многостр. спораз. за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация,за съотв. област или да отговарят на изискванията за признаване,съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието, или инф-ция за екв. сертификат,издаден от орган,установен в др. д-ва членка, или ако прилагат екв. мерки за упр. на качеството – инф-ция за док-вата за тези мерки,чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт EN БДС ISO 9001:2015 за упр. качеството в областта на предоставянето на ИТ услуги и поддр. на софтуер.
Инф-цията се поп. в част ІV, раздел „Г“, т. „Сертификати от незав. органи, удостовер. стандарти за осиг. на качеството“ на ЕЕДОП.
4. Деклар. налич. на изиск. от въз-ля персонал с необх. квалиф. и опит за изп. на п-ката,се изв. чрез представ. на инф-ция за лицата,които ще отговарят за изп. на п-ката,с посоч. на имената на лицата,функцията,която ще изпълн.,инф-ция за придоб. от тях обр-ние,образ.-квалиф. степен,проф. квалиф. (с посочване на номера/дати на дипломи,сертификати,удостоверения,издател на съотв.документ),опис. на придоб. опит в съотв. изиск. от въз-ля област (вкл. на какви позиции е придобит и в какви периоди).
Инф-цията се поп. в част ІV, раздел „В“, т. „Образ. и профес. квалиф.“ на ЕЕДОП.
Въз-лят може по всяко време да изиска от уч-ците представ. на документите,чрез които се доказва посоч. в ЕЕДОП инф-ция,съгл. чл.67, ал.5 вр. чл.64, ал.1, т.2, т.6, т.9 и ал. 3 ЗОП,когато това е необх. за законосъобр. провеждане на процедурата.
Уч-кът,опр. за изп-тел, представя преди сключ. на д-ра документите,чрез които се доказва съответ. му с постав. от въз-ля критерии за техн. и проф. способности, съгл. чл.67, ал.6 вр. чл.64, ал.1, т.2, т.6, т.9 и ал.3 ЗОП.


1. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, както следва: 1.1.Необходимото техническо оборудване, позволяващо им да възпроизведат в среда на изпълнителя грешки, бъгове или технически проблем, довели до нарушения в нормалното функциониране на софтуерните продукти ARIS при експлоатацията им от възложителя в рамките на срока на поддръжката;1.2.Комуникационни канали за заявяване, регистриране и проследяване на проблеми при функционирането на софтуера:
- поне 2 телефонни линии (стационарна и мобилна) за връзка с лицата, включени в екипа на изпълнителя за поддръжка на лицензите ARIS;
- валиден имейл адрес за изпращане на съобщения по електронна поща от възложителя;
- система за управление на инциденти, която да осигури приемане на заявки и нотификацията им според типа на проблема с възможност за проследяване на статуса, всеки работен ден от 9:00 до 18:00 часа.
2. Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Като „сходни“ с предмета и обема на настоящата обществена поръчката, се разбират дейности за услуги по предоставяне право на ползване и/или поддръжка на лицензи на софтуерни продукти от ARIS платформата. „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
3. Участниците следва да са сертифицирани за внедрена система за управление на качеството – EN БДС ISO 9001:2015 (или еквивалент), с обхват сходен с предмета на обществената поръчка, в съответствие с чл. 64, ал. 5 от ЗОП, или да прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
4. Участниците трябва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката както следва:
Участникът следва да разполага с поне 2 (двама) експерти за поддръжка на лицензи ARIS, които притежават посочената по-долу или по–висока квалификация и професионален опит за изпълнение на поръчката, както следва:
- Висше образование с минимална образователна степен “бакалавър” или еквивалентна в областта (или еквивалентна) на „Природни науки, математика и информатика” или „Технически науки и технически професии” или „Обществени, стопански или правни науки“;
- Минимум 3 години опит и участие в дейности, свързани с използване на софтуера ARIS;
- Минимум 2 години опит в дейности по инсталация, администриране, конфигуриране и поддръжка на база данни, приложни сървъри и системен софтуер, в контекста на продукти от платформата ARIS;
- Практически опит в моделирането, анализа и оптимизирането на бизнес процеси и ИТ-архитектура, дефинирането на функционални изисквания при разработка на информационни системи и описанието им чрез средствата на ARIS, както и опит с администраторски функции и функции по генериране на скриптове и отчети;
- Практически опит при решаване и отстраняване на технически проблеми, свързани с функционирането на софтуерните продукти ARIS с оглед възможността за оказване на методологична помощ и предаване на знания на потребителите при работа с продуктите ARIS;
- Притежаване на валиден сертификат за придобита квалификация за работа със софтуерните продукти от платформата ARIS.
Други експерти:
По преценка на участника могат да бъдат предложени по-голям брой експерти, покриващи минималните изисквания на възложителя, описани по-горе.
Ако участникът прецени, че за изпълнение на дейностите в обхвата на поръчката са необходими и други лица, то той следва да ги посочи в информацията за експертите, като при участието им в изпълнението на поръчката не се дължат допълнително средства. За допълнителните лица се посочва ролята и компетентностите им при изпълнение на дейностите, включени в предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнението на обществената поръчка следва да бъде в съответствие с изискванията на действащата нормативна уредба и характеристиките на обществената поръчка, посочени в техническите спецификации на обществената поръчка, нераздална част от документацията.
Определеният за изпълнител представя при подписването на договора за обществена поръчка гаранция, обезпечаваща изпълнението му, в размер на 3% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията ще бъде освободена наведнъж, като условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор - неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" №52

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ЦУ на НАП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, и тези по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или е контролирано от такова дружество, или някой от членовете на обединението е регистрирано или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в Закона за мерките срещу изпирането на пари способи, включително когато клиентът е юридическо лице - на физическите лица, които са негови действителни собственици, по смисъла на §2 от ДР на ЗМИП, както и на основанията по чл. 107 от ЗОП.
Участник - обединение, което не е юридическо лице, следва да представи копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; солидарно поемане на отговорността за изпълнение на обществената поръчка от членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; представляващ обединението партньор.
Плащането ще се извършва от ЦУ на НАП, по посочена от изпълнителя банкова сметка, на равни тримесечни вноски, с изключение на последната вноска, която представлява остатъкът от сумата по договора след плащане на тримесечните вноски и обхваща период, по-малък от 3 месеца до 31.03.2020 г. Плащането по договора от страна на възложителя ще се извършва при спазване на разпоредбите на РМС №593/20.07.2016 г.
Национална агенция за приходите предоставя неограничен, пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg, раздел „За НАП”, рубрика „Профил на купувача”, от датата на публикуване на обявлението в "Официален вестник" на Европейския съюз (или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва