Деловодна информация
00025
2045 14/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
14/05/2018 (дд/мм/гггг)
00025-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамбилойски 43
Куклен BG421 4101 България
инж. Тодор Лозанов. г-жа Недялка Георгиева +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180513nwhC586804


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180513nwhC586804
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за нуждите на ДГ „Приятели” в гр. Куклен по обособени позиции
30000000      
Доставки

Обект на настоящата обществена поръчка е „доставки на стоки, осъществявани чрез покупка“ по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Предметът на обществената поръчка включва доставката и монтажа на различно по вид оборудване и обзавеждане за нуждите на Детска градина „Приятели” в гр. Куклен по проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на общинска образователна инфраструктура – ДГ „Приятели” в гр. Куклен“. Процедурата е разделена на следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Мебелно обзавеждане“;
Обособена позиция № 2: „Бяла техника“;
Обособена позиция № 3: „Компютърна и черна техника“;
Обособена позиция № 4 „Посуда“
Важно!!! Обособени позиции № 3 и № 4 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, а именно чрез директно възлагане на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20 % от стойността на поръчката и сумите по всяка от позициите са по-ниски от 156 464 лв. без Д
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
240984.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
2

II.2) Описание 1

Мебелно обзавеждане 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39161000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели” в гр. Куклен, ул. „Славянска“ № 5

В предмета на поръчката се включва доставката и монтажа на мебелно обзавеждане съгласно техническата спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
69547      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2025 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането за изпълнение на поръчката е осигурено по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 16/07/2/0/00650/16.01.2018 г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването и

II.2) Описание 1

Бяла техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
39221000      
42716120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

: Детска градина „Приятели” в гр. Куклен, ул. „Славянска“ № 5

В предмета на поръчката се включва доставката на оборудване съгласно техническа спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
158021.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2025 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането за изпълнение на поръчката е осигурено по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 16/07/2/0/00650/16.01.2018 г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването и

II.2) Описание 1

Компютърна и черна техника 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели” в гр. Куклен, ул. „Славянска“ № 5

В предмета на поръчката се включва доставката на техника съгласно техническа спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
11950.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2025 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането за изпълнение на поръчката е осигурено по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 16/07/2/0/00650/16.01.2018 г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването и

Обособени позиции № 3 и № 4 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, а именно чрез директно възлагане на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20 % от стойността на поръчката и сумите по всяка от позициите са по-ниски от 156 464 лв. без ДДС. За тези обособени позиции не следва да се подават оферти

II.2) Описание 1

Посуда 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Детска градина „Приятели” в гр. Куклен, ул. „Славянска“ № 5

В предмета на поръчката се включва доставката на кухненско оборудване съгласно техническа спецификация
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    20
Цена
80
II.2.6) Прогнозна стойност
1465.75      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2025 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането за изпълнение на поръчката е осигурено по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ № 16/07/2/0/00650/16.01.2018 г. по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването и

Обособени позиции № 3 и № 4 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, а именно чрез директно възлагане на основание чл. 20, ал. 4, т. 3 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20 % от стойността на поръчката и сумите по всяка от позициите са по-ниски от 156 464 лв. без ДДС. За тези обособени позиции не следва да се подават оферти
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на годността (правоспособността) на участниците.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

Възложителят няма поставени изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците трябва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с тези на настоящата поръчка.

За обособена позиция № 1 – доставка на мебелно обзавеждане, включващо минимум 50 броя от следните артикули: маси и/или шкафове и/или бюра и/или легла и/или гардероби;
За обособена позиция № 2 – доставка на бяла техника и кухненско оборудване, включващо минимум 10 броя от следните артикули: климатици и/или печки и/или хладилни машини и/или сушилни и/или перални машини и/или радиатори.
Доказване: При подаване на офертата за участие изпълнението на горното условие се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от електронния Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) с посочване на информация за доставките с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите по чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с горепосочения критерий за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/09/2018 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Куклен, ул. Александър Стамболийски 43, ет.3, заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите всеки присъстващ упълномощен представител представя на комисията пълномощно от законните представители на участника (в оригинал) с посочване на изричните действия, коит
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва