Деловодна информация
00797
93-ОП18-15 08/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
08/05/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БУРГАС 000056814
ул. „Александровска” № 26
Бургас BG341 8000 България
Даниела Георгиева +359 56907242
d.georgieva@burgas.bg +359 56907242

Интернет адрес/и

https://www.burgas.bg

https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34252


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34252
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) по 2 обособени позиции" 93-ОП18-15
45000000      
Строителство

За всички ОП:Разработване на Технически инвестиционни проекти (ТИП),включително необходимите работни детайли за нуждите на изграждането,съгласно ЗУТ,Наредба № 4 от 21.05.2001г.Целта е осигурчване на подходяща и ефективна социална инфраструктура на територията на Община Бургас за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността за деца и младежи в подкрепа на тяхната деинституционализация.Реализирането на проектите ще допринесе за осигуряване на равен достъп до качествени грижи и услуги на деца и младежи, според индивидуалните потребности и създаване на умения за самостоятелен живот чрез изграждане на необходимата инфраструктура за предоставяне на резидентни и съпътстващи услуги в общността.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
566153.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Инженеринг (проектиране,строителство и авторски надзор) на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III,кв.19,по плана на ж.к.„Братя Миладинови" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71221000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Проектиране и изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства в урегулиран поземлен имот III в кв.19, по плана на ж.к.„Братя Миладинови“,гр.Бургас,отреден „за училище“,с идентификатор 07079.620.205,целият с площ от 4149 кв. м, за който има съставен акт за публична общинска собственост № 8588/15.12.2016г.Новата постройка се предвижда да бъде на 2 етажа, разположена на север от основаната училищна сграда, без наличие на топла връзка между сградите. Съгласно скица-извадка № 320/19.07.2017 г.,конкретното застрояване е опрeделено с виза за проектиране,по реда на чл.140,вр.134 ал.6 от ЗУТ.Разположението на новата сграда ще бъде на нормативни отстояния от границите на имота. Пространствено и функционално центърът следва да бъде съобразен с функционалните изисквания по отношение осигуряване на подходящи условия за дневна грижа на 30 деца и възможност за консултативни услуги до 60 места. За изграждане на Центъра,Община Бургас разполага с идейна концепция,разгледана от ОЕСУТ,гр.Бургас,съдържаща следните помещения:Зала за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика-30,78м2;Кабинет логопед/психолог-15,13м2;Зала за индивидуална работа-30,33м2;Зала за групова работа/дневен престой-26, 75м2;Обслужваща площ/коридори/фоайета/складове с място за преобличане на децата/гардеробно;Санитарно помещение с баня-2 /две/,едно от които за лица с мобилни затруднения;Санитарно помещение с баня за персонала-1 бр.;Стая за персонала с място за преобличане на персонала-20,40м2;Кухня/разливочно и трапезария/кът за хранене (10м2 кухня/разливочно + 15 м2 място за хранене)-25,11м2;Психосензорна зала-21,56м2;Място за почивка на потребителите-24,61м2.Обща разгъната застроена площ (РЗП) 371м2.Следва да бъде осигурена достъпна среда чрез монтиране на инвалидна платформа (платформен асансьор), преодоляваща разликата от кота 0,00м до кота 3,50м.В ПИ следва да се обособи подходящо място, което да бъде оборудвано с необходимите съоръжения за деца с увреждания,перголи и сенници.Имотът е с начин на трайно ползване: за обект комплекс за образование, ведно с построените в него сгради: двуетажна масивна училищна сграда с идентификатор 07079.620.205.2, със застроена площ 801 кв.м – основна сграда на Помощно училище „Отец Паисий“ – гр. Бургас; едноетажна масивна сграда с идентификатор 07079.620.205.1, със застроена площ 86 кв.м. работилница по дървообработване; едноетажна масивна сграда с идентификатор 07079.620.205.4, със застроена площ 37 кв.м; сграда с идентификатор 07079.620.205.5, със застроена площ 154 м2; сграда с идентификатор 07079.620.205.3,със застроена площ 5 кв.м. Предвижда се Центърът да бъде ситуиран на мястото на съществуваща сграда с идентификатор 07079.620.205.1 и застроена площ 86 кв. м, която към настоящия момент е неизползваема и с компрометирани конструкции.Разположението на новата сграда ще бъде на нормативни отстояния от границите на имота.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    30
Предложен срок за проектиране    5
Предложен срок за изпълнение на строително-монтажни работи    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
334518.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
330

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“.

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в Документацията за обществената поръчка.
Пълният обхват,обем и изискванията към изпълнението на дейностите са подробно описани и регламентирани в Раздел V от
Документацията за поръчка.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.

II.2) Описание 1

„Инженеринг (проектиране,строителство и авторски надзор) на Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст в УПИ I,кв.16,кв.Акациите,гр.Бургас и Наблюдавано жилище за лица от 18 до 21 годишна въ" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71221000      
71315000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Проектиране и изграждане на преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст,на терен частна общинска собственост-УПИ I, кв.16, кв.Акациите,гр.Бургас,ул. “Китка“ №7,с идентификатор 07079.659.594 по КККР на гр.Бургас,с обща РЗП от 264 м2.Община Бургас разполага с идейна концепция за изпълнение на предвидените работи, разгледана от ОЕСУТ,гр.Бургас.Основни групи помещения с техните ориентировъчни площи,съгл.идейната концепция:Спални помещения (общо 5 броя)-с обща площ 101,80 м2;Санитарни помещения с баня ( едно санитарно помещение към всяка спалня);Санитарно помещение с баня за персонала 1 брой;Стая за персонала - 13,69 м 2;Кухня и трапезария (кът за хранене)/дневна стая – 67,92 м2;Мокро помещение – 10 м2;Обслужваща площ (коридори, входно антре, склад). Новата постройка се предвижда да бъде разположена на един етаж. За нуждите на ползвателите на жилището следва да се осигури достъп до всички помещения, като широчината на всички коридори и врати по пътя на движение да бъдат съобразени с широчината, необходима за преминаване на инвалидна количка. Коридорите да се оразмерят с ширина за разминаване на две инвалидни колички. Да се предвидят мерки, свързани с благоустрояването на терена, които да способстват за отварянето на сградата към прилежащите територии и ще осигуряват визуална и пространствена интеграция на преходното жилище и децата, които го обитават с останалата част от квартала. Стойностите на шумовите нива в помещенията не трябва да надвишават изискванията на Наредба №6 от 2006г. за показателите за шума в околната среда, отчитащи степента на дискомфорт през различните части на денонощието, граничните стойности на показателите за шум в околната среда, методите за оценка на стойностите на показателите за шум и на вредните ефекти от шума върху здравето на населението.Проектиране и извършване на ремонт и преустройство на самостоятелен обект в сграда /апартамент/,със застроена площ от 79,13кв.м,с идентификатор 07079.653.503.2.1 по одобрена КККР на гр.Бургас,находящ се в бл.462,вх.2,ет.1,ап.24 с адрес: в гр.Бургас,ж.р.„Меден рудник“.Жилището е разположено на първи етаж и е със застроена площ от 79,13кв.м,като включва трапезария/дневна-17,16м2,две спални с обща площ 29,62м2(12,46 м2 и 17,16 м2),кухня от 9,58м2,санитарни помещения и баня с обща площ 3,62м2 и обслужваща площ–коридор/антре от 8,03м2.За преустройство на жилището за целите на Наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст,Община Бургас разполага с идейна концепция,разгледани от ОЕСУТ,гр. Бургас.Инвестиционният проект следва да се изготви в съответствие с изискванията на чл.139 и чл.144 от ЗУТ.РП подлежи на съгласуване с контролни органи и експлоатационни дружества и оценка за съответствието му със съществените изисквания към строежите по чл.142,ал.6 от ЗУТ.При изпълнение на строително- ремонтните работи следва да се осигури достъпна среда, съгласно изискванията на Наредба № 4/01.09.2009г. за проектиране,изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението,включително за хора с увреждания.В тази връзка следва да се монтира оборудване за санитарните възли, което позволява ползването им от лица с увреждания и затруднена подвижност–тоалетни,мивки,ръкохватки.Всички ключове и контакти да бъдат монтирани на височина,позволяваща ползването им от хора в инвалидни колички.За нуждите на ползвателите на жилището,ще бъде осигурена достъпна среда чрез монтиране на инвалидна платформа (платформен асансьор),преодоляваща разликата от кота 0,00м до кота 1,10м.Вътрешните и външни врати следва да бъдат обезопасени.Вратите да нямат прагове,а бравите им да се поставят на височина,позволяваща да се използват от потребители със затруднена мобилност.Предвид факта, че апартамента се намира на първи жилищен етаж,с цел за допълнителна сигурност са предвидени стоманени решетки за всички прозорци.Инвестиционният проект следва да се изготви върху актуализирана кадастрална основа и геодезическо заснемане в обхвата на територията.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на професионалната компетентност на персонала    30
Предложен срок за проектиране    5
Предложен срок за изпълнение на строително-монтажни работи    5
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
231635.49      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
330

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Създаване на условия за разкриване на 5 нови социални услуги на територията на община Бургас“ по Оперативна програма „Региони в растеж“2014-2020“.

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в Документацията за поръчка.Пълният обхват,обем и изискванията към изпълнението на дейностите са
подробно описани и регламентирани в Раздел V от Документацията.Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.За обект:Преходното жилище–191 453,39лв.;За обект:Наблюдавано жилище-40 182,10 лв.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя (ЦПРС), на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, в която попада обектът на поръчката: минимум първа група, пета категория.Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.- При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в Централния професионален регистър на Строителя за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. При подаване на офертата, участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Когато Участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава валидна застраховка, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да притежават валидна застраховка, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – минимум пета категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката,както следва:
а) Проектиране, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
- При подаване на офертата, участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
б) Строително-монтажни работи (СМР) – строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
- При подаване на офертата, участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: а) изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани с изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с обществено предназначение с включени площадкови мрежи на техническата инфраструктура и благоустрояване; б)изпълнение на СМР по изграждане и/или основен ремонт и/или реконструкция на сгради с обществено предназначение с включени площадкови мрежи на техническата инфраструктура и благоустрояване.
Изпълнените дейности, декларирани от участника, отговарящи на минималните изисквания, следва да бъдат въведени в експлоатация.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Когато Участникът е обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава стандарт EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен по т.2., съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, също и подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива).
ВАЖНО!!! В изпълнение на чл.67,ал.4 от ЗОП във връзка с § 29,т. 5, б.„а“ от ПЗР на ЗОП, считано от 01.04.2018г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя в електронен вид по образец,утвърден с акт на Европейската комисия.


1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва:
а) Проектиране, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата; б) Строително-монтажни работи (СМР) – строителство и/или проектиране и изпълнение на строеж, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участниците трябва да са сертифицирани в областта на строителството по следните стандарти: EN ISO 9001:2008 Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54,ал.1,чл. 55,ал.1 от ЗОП и чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора,увеличен с 30 дни.Представя се във форма по избор,съгласно чл.111,ал.5 от ЗОП.Условията и сроковете за задържане или освобождаване са уредени в проекта на договор.
3.Условията,размерът и начинът на плащане са посочени в раздел III от проекта на договор.
4.Възложителят сключва писмен договор с определения изпълнител по съотв. ОП,по реда на чл.112 от ЗОП.
Съгласно чл.67,ал.6 ЗОП,преди сключване на договор,участникът,избран за изпълнител представя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26.

На публичните заседания могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Настоящата поръчка е разделена на 2 обособени позиции. Участниците могат да подават оферти за една, за няколко или за всички обособени позиции.
2. Тъй като критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, се допуска представяне на едно заявление за участие, съгласно указанията от документацията за обществената поръчка.
За всички ОП:
3.Срокът за изготвяне на техническия инвестиционен проект е по предложение на участника,в календарни дни като не следва да бъде по-кратък от 30 к.дни и по-дълъг от 60 к.дни от сключване на договора и приключва с предаване на инвестиционния проект на Възложителя, за съгласуване и оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите по реда на чл.142,ал.6 от ЗУТ.
4.Срокът за изпълнение на строителството е по предложение на участника в календарни дни,като не следва да бъде по-кратък от 180 к.дни и не по-дълъг от 270 к.дни.Срокът започва да тече от датата на подписване на Протокола за откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво на строежа – обр. 2 и 2 а по Наредба № 3/31.07.2013 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
5.Гаранционният срок за строителните дейности е по предложение на участника,като същият не следва да бъде по-малък от нормативно определените в чл.20,ал.4,т.1 и т.4,Наредба №2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
6.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката и във връзка с чл. 45, ал. 2 от ЗОП,Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл.74,ал.1 от ЗОП.
7.Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация, свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда,закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП,Министерство на околната среда и водите,Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg,http://www3.moew.government.bg, www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg, http://www.az.government.bg/).
8.При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 103, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва