Деловодна информация
00106
90-00-42 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/05/2018 (дд/мм/гггг)
00106-2018-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска 1
София BG411 1040 България
Надежда Костадинова +359 29237533
N_Kostadinova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/61384d578f8acf52e0971f6e3f3a72c1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.mjs.bg/61384d578f8acf52e0971f6e3f3a72c1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Надграждане на АИС, на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“, с цел преминаване само към електронен документооборот и предоставяне на възможности на - продължава в т. II.1.4.
72212333      
Услуги

Продължава от т. II.1.1. - гражданите, бизнеса и външни структури за заявяване и предоставяне на електронни административни услуги и обмен на електронни документи“.Предметът включва изпълнението на следните етапи: 1.Анализ на данните и изискванията;2. Изготвяне на детайлна техническа спецификация (ДТС);3. Разработване на софтуерното решение;4. Тестване;5. Внедряване;6. Обучение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212333      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Република България, Министерство на правосъдието, Централна администрация – гр. София, п.к. 1040, ул. „Славянска“ № 1.

Предмет на настоящата поръчка е „Надграждане на АИС, на органите на изпълнителната власт в сектор „Правосъдие“, с цел преминаване само към електронен документооборот и предоставяне на възможности на гражданите, бизнеса и външни структури за заявяване и предоставяне на електронни административни услуги и обмен на електронни документи“. Предметът на поръчката е свързан с изпълнението на Дейност 2 от проект: „Редизайн на АИС в МП и ВРБ с цел преминаване към използване и обмен само на електронни документи и електронно съдържание в сектора от органите на изпълнителната власт. Обучение на служителите за работа с АИС и електронни документи“, съгласно Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление". Предметът включва изпълнението на следните етапи: 1.Анализ на данните и изискванията;2. Изготвяне на детайлна техническа спецификация (ДТС);3. Разработване на софтуерното решение;4. Тестване;5. Внедряване;6. Обучение.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05SFOP001-3.001-0009-C01/19.07.2017 г. по Оперативна програма „Добро управление"

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години. При подаването на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване размера на общия оборот.
2. Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, оборот от дейности, свързани с анализ, разработване и внедряване на софтуер за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1.Участникът следва да има реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 600 000,00 лева.
За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част, когато публикуването им се изисква. В случаите, когато съответните документи са публикувани в Търговски регистър на Агенция по вписванията, представянето на документите не се изисква.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 500 000,00 лв. оборот от дейности, свързани с анализ, разработване и внедряване на софтуер за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: попълват съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на услуги, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка.
2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, съответстващ с предмета на поръчката, включващ: проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения. Данните се представят чрез попълване на информацията в предвидената част на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът следва да има внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001 (или еквивалентна) с обхват, съответстващ на предмета на поръчката, включващ: проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения. Данните се представят чрез попълване на информацията в предвидената част на ЕЕДОП.
4. Участникът следва да предложи екип от експерти, притежаващи образование и професионална квалификация, необходими за изпълнението на поръчката, като при необходимост привлича и други експерти със специфичен опит по предмета на обществената поръчка. При подаване на офертата участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на наличието на персонал с определена професионална компетентност, участниците следва да посочат ръководния състав и състава от специалисти, които ще изпълняват поръчката, както и данни за придобитото от тях образование, включително дипломи и/или еквивалентни документи за квалификация и всички други изисквания към персонала, поставени от възложителя (посочват се вид и номер на дипломи и/или друг документ, срок на валидност, издаващ орган, евентуално web-адрес, на който може да бъде намерена информация). Данните се представят чрез попълване на информацията в предвидената част на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
В случаите по чл. 67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, съответствието на участниците се доказва със списък със персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
На основание чл. 67, ал.6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.У-т трябва да има опит в обл. на предмета на поръчката. През последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, а именно: да е изпълнил през последните 3 години до датата на подаване на офертата най-малко 3 услуги/дейности за анализ, проектиране, разработване, тестване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения, от които поне една дейност/услуга да е свързана с разработка и внедряване на уеб базирана информационна система за предоставяне на електронни услуги и поне една дейност/услуга да включва системна интеграция. „Изпълнена“ е тази дейност/услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.При подаване на офертата, у-т попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).За доказване на техн. способности преди сключване на договора за общ. поръчка у-т, избран за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идент. или сходни с предмета на общ. поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.2. У-т, определ. за изпълн.,представя сертификати БДС EN ISO 9001 (или еквивалентен) и БДС EN ISO 27001 (или еквивалентен) - (заверено "вярно с оригинала" копие на валиден към датата на подаване на офертата),издад. от независ. лица,които са акредитир. по съотв. серия европ. стандарти от ИА "Българска служба за акредитация" (ИАБСА)или от др. нац. орган по акредитация,който е страна по Многостран. споразумение за взаимно признаване на Европ. орг. за акредитация,за съотв. обл. или да отг. на изискв. за признаване съгл.чл.5а,ал.2 от Закона за нац.акредитация на органи за оценяване на съотв.Възложит.приема еквив. сертификати,издад. от органи,установени в др. държ. членки на ЕС.В тези случаи у-т трябва да е в състояние да докаже,че предлаганите мерки са еквив. на изискв.Възл. приема и др. доказ. за еквив. мерки за осигур. на качеств.,когато у-т не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съотв.срок. по независещи от него причини.3.У-т следва да разполага със сл. екип:Ключ.експ.1-Ръководител (р-л) на екип-1бр.,който да отговаря на сл.изискв.:Квал.-Висше обр.,обр.-квал.степен „бакалавър“ или еквив.обр.степен в 1 от сл.проф. направл.:математ. и/или информат. и комп. науки и/или комуник. и компют. техника,икономика,право,администрация и управл.,съгл. Класификатор на обл. на висше обр. и проф. направл.,утвърден с ПМС №125 от 2002г.(КОВОПН);да притеж. сертиф. в обл. на управл. на проекти(Project Management Professional (PMP), Prince2 Foundation или еквивал.);притеж. сертификат по някоя от методолог. за управл.на софт.разраб. и/или предост. на ИТ усл. (RUP,SCRUM,ITIL или еквивал.);да притеж.опит като р-л или помощник р-л на екип/проект на поне 2 проекта/дейн.,включв.разраб. и внедр. на уеб базирана инф. с-ма,уеб базир. софт. прилож.;да притеж. опит като р-л или помощник р-л на екип/проект на поне 1 проект/дейн.–за разраб.а на софт. за предостав. на електр.адм.усл.;Ключ.експ.2-Бизнес аналитик,който отг. на сл.изискв.:Висше обр.,обр.-квал.степ. „бакалавър“ или еквив.обр.степ.,придобита в чужб.,по спец. от 1 от сл.проф.направл.:математ.;информат. и компют.науки;комуник.и комп.техника;електротехн.,електроника и автоматика,съгл.КОВОПН или еквив.на посоч.проф. направл.да притеж.опит в анализ набизнес процеси в най-малко 2 усп. прикл.проект/дейн.,включв.разраб. и внедряв.на уеб базирана инф.с-ма и/или уеб базир. софт.прилож.;да притеж. опит в бизнес анализа на най-малко 1 усп. приключ. проект/дейност за разраб. на софтуер за предостав. на електр. адм. усл.;да притежава опит като бизнес аналитик,при изпълн.на поне 1 дейн. с прилагане на някои от съврем.станд. и инструменти за бизнес анализ и моделиране като UML,UDDL,ARIS,WSBM,Rational Rose -продълж.в РазделVI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 и чл. 55, ал.1, т.1 и чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Славянска № 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продълж. от Раздел III.1.3.- или еквив.Ключ.експ.3-Системен архитект,който отг. на сл. изискв.:Висше обр.,обр.-квал. степен„бакалавър“ или еквивал. обр. степен,придобита в чужбина,по спец. от 1 от сл. проф. направл.:математ.;информат. и компют. науки;комуникац. и компют.техника;електроника и автоматика,съгл. КОВОПН или еквив. на посоч. проф. направл.;да участвал като сист. архитект в най-малко 2 усп. приключ. проекта/дейн. за системно проектир.,разраб.,внедряв. и интеграция на уеб-базирана инф. с-ма и/или уеб базир. софтуерно прилож.;да е уч. като сист. архитект в най-малко 1 усп. приключ. проект/дейност за специфик. на изискв. и разраб. на софтуер за предостав. на електр. админ. усл.Ключ.експ.4-Старши програмист,който отг. на сл. изискв.:Висше обр.,обр.-квал. степен „бакалавър“ или еквив. обр. степ.,придоб. в чужбина,по спец. от 1 от сл. проф. напр.:математ.;информат. и компют. науки;комуникац. и компют. техника;електроника и автоматика,съгл. КОВОПН или еквив. на посоч.проф.направл.;да има умения в обектно-ориентир. Програмир. и някоя от технол. за разраб. на софтуер(J2EE, .NET, XML или еквив.);да притежава опит като програмист в изпълн. на най-малко 3 усп. прикл. проекта/дейн.,включв. разраб.,внедр. и поддръжка на уеб базир. инф. с-ма и/или уеб базир. софт. прилож.;да притеж. опит като програмист в изпълн. на най-малко 2 усп. прикл. проекта/дейн. за разраб. на софтуер за предостав. на електр. админ. усл..Ключ. експ.5-Програмист бази данни,който отг. на сл. изискв.:Висше обр., обр.-квал.степен „бакалавър“ или еквив.обр.степен,придобита в чужбина,по спец. от 1 от сл.проф. направл.:математ.;информат. и компют. науки;комуникац. и компютър. техника;електроника и автоматика,съгл.КОВОПН или еквив. на посоч. проф. направл.;има познания и проф. опит в обл. на проектир.,разраб.,внедр. и поддръжка на бази данни със средств. на MSSQLServer2008 и/или Oracle,и/или Informix,и/или Open source DBMS или еквив.,които ще се използват за изпълн. на дейн. по дог.;да притеж. опит като програмист бази данни в изпълн. на най-малко 3 усп. прикл. проекта/дейн.,включв.разраб.,внедр.и поддръжка на уеб базир. инф.с-ма и/или уеб базир. софт. прилож.;да притеж. проф. опит в обл. разраб. и внедр. на софт.с-ми,включ. опит в дейн.,включв.миграция на данни;Ключ. експ.6-Програмист,който отговаря на сл. изискв.:Висше обр.,обр.-квал.степен „бакалавър“ или еквив. обр. степен,придобита в чужбина,по спец. от 1 от сл. проф. направл.:математ.;информат. и комп. науки;комуникац. и комп. техн.,съгл.КОВОПН или еквив. на посоч.проф.направл.;притежава опит като програмист в изпълн. на най-малко 2 усп. прикл. проекта/дейн.,включв. разраб.,внедряв. и поддръжка на уеб базир. инф. с-ма и/или уеб базир. софт. прилож.;притеж. опит като програмист в изпълн.на най-малко 1 усп.прикл. проект/дейн.за разраб. на софт. за предост.на електр. админ.усл. уч. в изпълн. на поне 1 дейн. за програм. с някоя от технол. за разраб. на софт. (J2EE, .NET, XML или еквил.),която ще се използва за изпълн. на дейн. по дог.Ключ.експ.7-Специалист по кач.,който отг. на сл. изискв.:Висше обр., образ.-квал.степ„бакалавър“ или еквив.обр.степ.,придобита в чужб.,по спец. от 1 от сл. проф. направл.:математ.;информат. и комп. науки комуникац. и компют. техника;право;икономика,администрация и управление,съгл. КОВОПН или еквив. на посоч. проф. направл.;Завършено обуч. и успешно издържан изпит по осиг. кач. на софт.Уч. в най-малко 2 усп. приключ. проекта/дейн.,свърз. с осиг. на каче. на софт. разраб.Опит в осиг. на кач. в проекти за разраб. на уеб базир.и софт. с-ми или регистри.При подаване на оферт. уч. сл. да предост. инф. за експерт.в ЧастIV,Разд.В от ЕЕДОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. 30 % от сумата на гаранцията за изпълнение на поръчката, обезпечава периода на гаранционна поддръжка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва