III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. За съответствието си с изискванията за реализиран общ оборот участниците попълват т. 1а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя: копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо. 2. За съответствието си с изискванията за минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката участниците попълват т. 2а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията за минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
1. Участниците следва да имат реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 000 000 лева. 2.За последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 000 000 лв. от дейности, свързани с анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или портали и/или приложен софтуер.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката, изразяващ се в изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.Съответствието си с поставеното изискване, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателствa за извършените услуги. 2.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална му версия или еквивалент.За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност.При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалентен. 3.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент. За съответствието си с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 27001 или еквивалентен. 4.Участниците следва да притежават внедрена система за управление на услугите, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 20000-1 в актуална версия или еквивалент. За съответствието си с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност.При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 20000-1 или еквивалентен. Сертификатите по т.2, т.3 и т.4 трябва да са валидни и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. 5.Участниците следва да разполагат с екип от експерти. Продължава в раздел VI.3)Допълнителна информация...
1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години от датата на подаване на офертата най-малко две услуги по разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или портали и/или приложен софтуер. 2.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална му версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи. 3.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи. 4.Участниците следва да притежават внедрена система за управление на услугите, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 20000-1 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи. 5.Участниците следва да разполагат със следния екип от експерти:1.Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа – 1 брой-Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни, Да притежава минимум 5г. професионален опит в областта на информационните технологии; Да притежава опит като ръководител на най-малко три успешно приключили проекта , включващи дейности по разработване, внедряване и поддръжка на информационна система и/или регистър и/или приложен софтуер, Да притежава сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2 Foundation, PMI РМР или еквивалентен).2. Ключов експерт № 2 – Бизнес анализатор – 1 брой - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или социални, стопански и правни науки или еквивалентни; Да притежава минимум 3 г. професионален опит в областта на информационните технологии; Да притежава опит в анализ на бизнес процеси по минимум три успешно приключили проекта, включващи дейности по анализ и проектиране на софтуерни архитектури и/или разработване и внедряване на информационна система и/или регистър и/или приложен софтуер.3. Ключов експерт № 3 – Юрист – 1 бр. - Висше юридическо образование или еквивалентно с образователно-квалификационна степен „магистър по право“ или еквивалентно; Минимум 5 г. общ професионален стаж в юридическата област; Притежава опит като юридически експерт в най-малко два успешно приключили проекта в областта на информационните технологии, включващи дейности по извършването на аналитични дейности, правни анализи относно дейността на организации и/или подготовка на проекти за вътрешно-ведомствени актове и нормативни актове и/или изготвяне на законови и подзаконови нормативни актове, указания, методологии или други вътрешно-ведомствени документи или еквивалентни 4.Ключов експерт № 4 – Главен програмист – 1 бр. Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или стопански науки или еквивалентни; Минимум 5 г. професионален опит в областта на информационните технологии.......; Поради ограничения брой символи пълната информация относно настоящото изискване за подбор е налична в т.13.5.4. – т.13.5.9. на раздел II „Критерии за подбор“ от документацията за участие, качена в досието на поръчката на Профила на купувача.
|