Деловодна информация
00345
12-00-19 04/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
04/05/2018 (дд/мм/гггг)
00345-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален център за информация и документация 831604711
бул. Д-р Г.М. Димитров 52А
София BG411 1125 България
Вержиния Петрова Цанкова +359 28173825
vcankova@nacid.bg +359 29713120

Интернет адрес/и

http://nacid.bg/bg/

http://nacid.bg/bg/procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://nacid.bg/bg/procurement/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Създаване на електронен регистър на академичния състав и защитените дисертационни трудове”
72212000      
Услуги

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Създаване на електронен регистър на академичния състав и защитените дисертационни трудове”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Мястото за изпълнение на поръчката е на територията на Република България, град София

В обхвата на настоящата поръчка е изпълнението на следните дейности:
Дейност 1: Технологична разработка на информационната система;
Дейност 2: Първоначално попълване на данни в регистъра;
Дейност 3: Разработване на вътрешни документи, необходими във връзка с водене и поддържане на регистъра;
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение - Максимален брой точки - 100 точки    10%
Техническо предложение - ТП - макс. брой точки-100 точки, състоящ се от следните описани по-долу в т.3 до т.6 от настоящия раздел II. 2.5) Критерии за възлагане технически показатели П1, П2, П3 и П4:    60 %
П1. Предложение за управление на проектните дейности и управление на качеството    10 точки
П2. Предложение за изграждане на ИС за създаване и поддържане на регистъра на академичния състав и защитените дисертационни трудове    60 точки
П3. Предложение за разработване на вътрешни документи, необходими във връзка с водене и поддържане на регистъра    15 точки
П4.Осигуряване на съответствие на ИС за създаване и поддържане на регистъра на академичния състав и защитените дисертац.трудове с изискванията на европ.регламент за защита наличните данни– GDPR    15 точки
Цена
30%
II.2.6) Прогнозна стойност
1000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За съответствието си с изискванията за реализиран общ оборот участниците попълват т. 1а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя: копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо.
2. За съответствието си с изискванията за минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката участниците попълват т. 2а) на раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на изискванията за минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


1. Участниците следва да имат реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 000 000 лева.
2.За последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си трябва да има минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 000 000 лв. от дейности, свързани с анализ, проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или портали и/или приложен софтуер.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в областта на предмета на поръчката, изразяващ се в изпълнени дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.Съответствието си с поставеното изискване, участниците декларират чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателствa за извършените услуги.
2.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална му версия или еквивалент.За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност.При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалентен.
3.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент. За съответствието си с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 27001 или еквивалентен.
4.Участниците следва да притежават внедрена система за управление на услугите, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 20000-1 в актуална версия или еквивалент. За съответствието си с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност.При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 20000-1 или еквивалентен.
Сертификатите по т.2, т.3 и т.4 трябва да са валидни и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
5.Участниците следва да разполагат с екип от експерти. Продължава в раздел VI.3)Допълнителна информация...


1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години от датата на подаване на офертата най-малко две услуги по разработване, внедряване и поддръжка на информационни системи и/или регистри и/или портали и/или приложен софтуер.
2.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 9001 в актуална му версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи.
3.Участниците следва да прилагат внедрена система за управление на сигурността на информацията, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 27001 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи.
4.Участниците следва да притежават внедрена система за управление на услугите, сертифицирана съгласно стандарт EN ISO 20000-1 в актуална версия или еквивалент, чийто обхват да включва дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка. Под „сходни дейности“ се разбират услуги в областта на информационните технологии, свързани с разработване, внедряване и поддръжка на приложен софтуер и/или информационни системи.
5.Участниците следва да разполагат със следния екип от експерти:1.Ключов експерт № 1 – Ръководител на екипа – 1 брой-Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или еквивалентни, Да притежава минимум 5г. професионален опит в областта на информационните технологии; Да притежава опит като ръководител на най-малко три успешно приключили проекта , включващи дейности по разработване, внедряване и поддръжка на информационна система и/или регистър и/или приложен софтуер, Да притежава сертификат в областта на управлението на проекти (Prince2 Foundation, PMI РМР или еквивалентен).2. Ключов експерт № 2 – Бизнес анализатор – 1 брой - Висше образование, в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или социални, стопански и правни науки или еквивалентни; Да притежава минимум 3 г. професионален опит в областта на информационните технологии; Да притежава опит в анализ на бизнес процеси по минимум три успешно приключили проекта, включващи дейности по анализ и проектиране на софтуерни архитектури и/или разработване и внедряване на информационна система и/или регистър и/или приложен софтуер.3. Ключов експерт № 3 – Юрист – 1 бр. - Висше юридическо образование или еквивалентно с образователно-квалификационна степен „магистър по право“ или еквивалентно; Минимум 5 г. общ професионален стаж в юридическата област; Притежава опит като юридически експерт в най-малко два успешно приключили проекта в областта на информационните технологии, включващи дейности по извършването на аналитични дейности, правни анализи относно дейността на организации и/или подготовка на проекти за вътрешно-ведомствени актове и нормативни актове и/или изготвяне на законови и подзаконови нормативни актове, указания, методологии или други вътрешно-ведомствени документи или еквивалентни
4.Ключов експерт № 4 – Главен програмист – 1 бр. Висше образование в областта на природни науки, математика и информатика или технически науки или стопански науки или еквивалентни; Минимум 5 г. професионален опит в областта на информационните технологии.......; Поради ограничения брой символи пълната информация относно настоящото изискване за подбор е налична в т.13.5.4. – т.13.5.9. на раздел II „Критерии за подбор“ от документацията за участие, качена в досието на поръчката на Профила на купувача.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3% (три на сто) от цената на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се представя като:
1. Парична сума;
2. Банкова гаранция;
3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/06/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

бул. Г.М.Димитров № 52 А, ет. 2, зала 208

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.1.3 Технически и професионални възможности, Списък и кратко описание на критериите за подбор, т.4 Участниците следва да разполагат с екип от експерти...За съответствието с изискването участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всеки ключов експерт (номер на диплома, дата на издаване, учебно заведение, име на работодател/възложител, продължителност на опита, номер и дата на сертификат, лице което го е издало и т.н.), така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуален списък на ключовите експерти, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато:
1. Спрямо него е налице някое от обстоятелствата по чл. 54 ал.1 от ЗОП и по чл. 55 ал.1 т. 1 до т.5 включително от ЗОП.
2. е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е контролирано от лице, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим лице и по отношение на регистрираното в юрисдикция с преференциален данъчен режим дружество не е налице някое от изключенията по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции е преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Не могат да участват в процедурата лица, за които са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Свързани лица по смисъла на §1, т. 45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура.
Поради ограничения брой символи пълната информация относно основанията за отстраняване е налична в раздел I, част III и т. 52, раздел I, част IV от документацията за участие, качена в досието на поръчката на Профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 ал.1 т.1 от ЗОП жалбаможе да се подава в 10-дневен срок изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва