III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участниците следва да имат реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците: Участникът попълва раздел Б: икономическо и финансово състояние в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на съответствието си с изискванията за икономическото и финансово състояние при сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя копие от годишен финансов отчет за всяка от последните три приключили финансови години или негова съставна част (счетоводен баланс и ОПР), когато публикуването им се изисква. В случай, че годишните финансови отчети са обявени в Търговския регистър на Агенция по вписванията, тяхното представяне не е необходимо. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
1.Участниците следва да имат реализиран общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от 2 200 000 лева.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, през последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата. Съответствието си с поставеното изискване за изпълнени услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката участникът декларира чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“, т. 1б от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги; 2. Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството. За съответствие с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 9001 или еквивалентен. 3.Участниците следва да прилагат стандарти за управление на качеството.За съответствието си с изискването участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В съответния раздел участниците описват точния обхват на сертификата, неговия номер (ако има такъв), сертифициращата организация и датата на неговата валидност. При сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валиден сертификат БДС EN ISO 27001 или еквивалентен. Сертификатите съгласно т.2. и т.3. трябва да са валидни и трябва да са издадени от независими лица,които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управление на качеството. 4.Участниците следва да разполагат с персонал по чл. 63 ал.1 т.5 от ЗОП с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. За съответствието си с изискването участникът попълва поле 6 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всеки ключов експерт (номер на диплома, дата на издаване, учебно заведение, име на работодател/възложител, продължителност на опита, номер/дата на граждански договор, номер и дата на сертификат, лице, което го е издало и т.н.) така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност. Преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуален списък на ключовите експерти, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, съдържащ подробна информация за професионалната компетентност на лицата.
1. Участниците трябва да са изпълнили през последните три години от датата на подаване на офертата най-малко две услуги за разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирани софтуерни приложения. „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. 2. Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001 /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения. 3.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на информационната сигурност по стандарт БДС EN ISO 27001 /или еквивалентна/ с обхват, включващ предоставяне на услуги в областта на информационните технологии – проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни решения. 4. Участниците следва да разполагат със следния екип от експерти: 1. Ключов експерт 1 - Ръководител на екип - Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика и/или информатика и компютърни науки и/или комуникационна и компютърна техника, икономика, право, администрация и управление или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените професионални направления; Притежава сертификат/удостоверение за преминато обучение в областта на управлението на проекти; Притежава опит като ръководител или помощник ръководител на екип/проект на най-малко 3 (три) успешно приключили проекта/дейности в областта на информационните технологии; Притежава опит като ръководител или помощник ръководител на екип/проект на най-малко 2 проекта/дейности включващи разработване, внедряване и поддръжка на уеб базирана информационна система и/или уеб базирано софтуерно приложение; Участие в изпълнението на поне една дейност с прилагане на поне една методология за управление на ИТ проекти като Prince2,РМР,MSF или еквивалентна; Участие в изпълнението на поне една дейност като ръководител на екип,при изпълнението на която е приложена някоя от методологиите за управление на софтуерна разработка и/или предоставяне на ИТ услуги (RUP,SCRUM,ITIL или еквивал.) 2.Ключов експерт 2 – Бизнес архитект - Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления: математика;информатика и компютърни науки;комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените професионални направления;Притежава опит в бизнес и/или системен анализ при изпълнението на най-малко 3 (три) успешно приключили проекта/дейности в областта на информационните технологии;Участие като бизнес и/или системен аналитик в най-малко 2 (два) успешно приключили проекта/дейности, включващи разработване и внедряване на уеб базирана информационна система и/или уеб базирано софтуерно приложение; Допълнителна квалификация: завършено обучение по моделиране на бизнес процеси и/или архитектури. 3.Ключов експерт 3 – Старши програмист-Висше образование по специалност от едно от следните професионални направления:математика;информатика и компютърни науки;комуникационна и компютърна техника; електротехника, електроника и автоматика или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентни на посочените професионални направления;Притежава опит като програмист в изпълнението на най-малко 3 успешно приключили проекта/дейности, включващи разработване,внедряване и поддръжка на уеб базирана информационна система и/или уеб базирано софтуерно приложение;Умения в обектно-ориентираното програмиране и някоя от технологиите за разработване на софтуер (J2EE, .NET, XML или еквивалентни) Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация....
|