Деловодна информация
00728
ОП-855-00-87 02/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/05/2018 (дд/мм/гггг)
00728-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Народно събрание на Република България 000695018
пл. Народно събрание 2
София BG411 1169 България
Екатерина Георгиева,Яна Арнаутска +359 29392459
dus@parliament.bg +359 29809677

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/431


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/431
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Народно събрание на Република България 000695018
пл. Александър І № 1
София BG411 1169 България
Радостина Кирилова +359 29393059
r.kirilova@parliament.bg +359 29813131

Интернет адрес/и

www.parliament.bg

www.parliament.bg/bg/publicprocurement

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

законодателна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни работи (СМР) – основен ремонт на съществуващата захранваща електрическа система на сградата на Народното събрание, София, пл. „Княз Александър I“ № 1
45310000      
Строителство

Подробно описание на видовете работи, изискванията към влаганите материали и начина на изпълнение, както и количествата СМР – предмет на поръчката, са дадени в Техническа спецификация (Приложение № 3.1), Количествена сметка (Приложение № 3.2), Техническа спецификация на основните материали (Приложение № 3.3), както и в одобрения инвестиционен проект.
Строежът е трета група, трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „Б“ от ЗУТ. Строителството трябва да се осъществи в съответствие с действащите правила и норми по устройство на територията в Република България и съгласно одобрения инвестиционен проект във фаза „Работен проект“, изготвен от „359 България“ ЕООД по сключен договор № ОП-755-02-18/21.09.2017 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
752000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

сграда на Народното събрание в гр. София, „пл. Княз Александър I“ №1

Конкретните видове и количества строително - монтажни работи са подробно индивидуализирани в Техническата спецификация - Приложение № 3.1. от документацията за участие.
Издадено е Разрешение за строеж № 27/15.02.2018 г. от главния архитект на Столична община, влязло в сила на 07.03.2018 г. Строителството трябва да се осъществи в съответствие с действащите правила и норми по устройство на територията в Република България и съгласно одобрения инвестиционен проект във фаза „Работен проект“, изготвен от „359 България“ ЕООД по сключен договор № ОП-755-02-18/21.09.2017 г.
Инвестиционният проект е съгласуван с „ЧЕЗ Разпределение България“ АД, за което има издадено становище № 120274123/18.12.2017 г., вх. № АД-739-00-89/19.12.2017 г., със Столична дирекция Пожарна безопасност и защита на населението, за което има издадено становище № АД-755-00-823/10.01.2018 г.
Инвестиционният проект е разработен по следните части:
•Част „Архитектурна“ – заснемане и ремонт
•Част „Конструктивна“ - конструктивно становище
•Част „Електрическа” – първична и вторична комутация
•Част „Пожарна безопасност”
•Част „План за безопасност и здраве”
•Част „План за управление на строителните отпадъци”
•Част „Сметна документация” - технически спецификации, количествени сметки.
Части „План за управление на строителните отпадъци” и „План за безопасност и здраве” от инвестиционния проект ще бъдат съгласувани от направление „Архитектура и градоустройство“ при Столична община преди подписване на протокол Образец 2 от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството за откриване на строителна площадка за строежа.
Възложителят ще сключи отделен договор с консултант съгласно чл. 166, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор.
В случай на необходимост, Възложителят ще сключи отделен договор с физическо лице, което да упражнява технически контрол по част "Конструктивна" в изпълнение на чл. 142, ал. 10 от ЗУТ.
В изпълнение на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ Възложителят е сключил договор № ОП-755-02-18/21.09.2017 г. с „359 България“ ЕООД за осъществяване на авторски надзор по време на строителството.
Извършването на оглед на местоизпълнението на СМР е по преценка на участника.
Огледи могат да се извършват всеки работен ден, до изтичане на срока за събиране на оферти за участие в процедурата, в интервала от 9.00 до 16.00 часа, като датата и часът на огледа се съгласуват предварително с възложителя на тел. 02/939 24 59 и 02/939 36 17.
За извършване на огледа участникът и/или представителите му трябва да носят със себе си лична карта.
След завършване на огледа се съставя и подписва двустранен протокол, удостоверяващ осъществяването му. Протоколът се изготвя в два еднообразни екземпляра - по един за всяка страна.
Критериите по-долу
 
ДА Срок на изпълнение    15 %
Цена
85 %
II.2.6) Прогнозна стойност
752000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи трета група, трета категория по смисъла на чл. 137 от ЗУТ или в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор са както следва: при подаване на оферта - чрез деклариране на информацията в ЕЕДОП, а при условията на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на актуален документ, издаден от компетентен орган.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да имат реализиран минимален оборот от строителство в размер 752 000 (седемстотин петдесет и две хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която създаден или е започнал дейността си;
Участниците следва да имат застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


Справка за реализиран минимален оборот от строителство в размер 752 000 (седемстотин петдесет и две хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си;
Доказателства за наличието на застраховка "Професионална отговорност" с минимално покритие съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор са както следва: при подаване на оферта - чрез деклариране на информацията в ЕЕДОП, а при условията на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на актуален документ, издаден от компетентен орган.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни* с тези на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата;
*Под идентични или сходни дейности да се разбира строителство, изграждане, основен ремонт, реконструкция на електрически съоръжения и уредби ниско и средно напрежение.
Участниците следва да прилагат система за управление на качеството EN ISO 9001:2008/2015 с обхват: Изграждане и ремонт на електрически мрежи и инсталации - „или еквивалентно/и“;
Участниците следва да прилагат стандарт за опазване на околната среда EN ISO 14001:2004/2015 с обхват: Изграждане и ремонт на електрически мрежи и инсталации - „или еквивалентно/и“;
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.
В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ползва капацитета на трети лица, последните следва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.


Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
Валиден сертификат за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001:2008(2015) с обхват: Изграждане и ремонт на електрически мрежи и инсталации - „или еквивалентно/и“;
Валиден сертификат за опазване на околната среда EN ISO 14001:2004(2015) с обхват: Изграждане и ремонт на електрически мрежи и инсталации - „или еквивалентно/и“
Документите, с които се доказва съответствието с критериите за подбор са както следва: при подаване на оферта - чрез деклариране на информацията в ЕЕДОП, а при условията на чл. 67, ал.5 и ал. 6 от ЗОП - чрез представяне на актуален документ, издаден от компетентен орган.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В откритата процедура може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и на изискванията на възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, чл. 55, ал.1, т. 1 ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора за обществената поръчка е в размер на 5 (пет) % от стойността му без ДДС. Определеният за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
(Продължава в раздел VІ.3.)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/06/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Народното събрание, София 1169, пл. „Княз Александър І” № 1, етаж първи, зала №132

участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от ІІІ.2.2.
1.1. В случай че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Възложителят задържа гаранцията при условията на проекта на договор (Приложение № 8 към документацията).
1.2. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Възложителя и следва да е безусловна и неотменяема, да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, деклариращо, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си по настоящия договор и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност равен на сбора от срока за изпълнение на договора и гаранционния срок на СМР, посочен в офертата на определения за изпълнител участник. Текстът ? задължително се съгласува предварително с Възложителя. Възложителят упражнява правата си по гаранцията при условията на проекта на договор.
1.3. Застраховката, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя, е със срок на валидност равен на сбора от срока за изпълнение на договора и гаранционния срок на СМР, посочен в офертата на определения за изпълнител участник. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Застраховката следва да обезпечава изпълнението на договора чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността му по друг договор. Текстът на застраховката задължително се съгласува предварително с Възложителя. Възложителят упражнява правата си по застраховката при условията на проекта на договор.
Документът за гаранцията за изпълнение се представя от определения изпълнител при сключване на договора.
Възложителят освобождава гаранцията при условията, посочени в проекта на договор, без да дължи лихви за периода, през който същата е престояла при него.
2. При извършване на авансово плащане по договора, съгласно раздел І.Б, т. 2.4.2 от документацията, Възложителят изисква представяне на 100% (за цялата сума) гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства и във форма, съгласно чл. 111, ал. 5 ЗОП. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. В случай, че подписването на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (акт, образец № 15 от Наредба № 3 от 31.07.2003 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и/или издаването на Разрешение за ползване на строежа от съответния компетентен орган и подписването на окончателен приемо – предавателен протокол не бъдат извършени до 10.12.2018 г., Възложителят заплаща сумата, представляваща размера на разликата между между 100% (сто процента) от стойността на поръчката/окончателната стойност на строителството и платените до момента суми авансово срещу представена от изпълнителя гаранция в размер на 100 (сто) % от стойността на дължимата сума и във форма, съгласно чл. 111, ал. 5 ЗОП. След подписването на окончателния приемателно - предавателен протокол, изпълнителят връща на възложителя авансово надплатените суми (в случай, че има такива – разлика между авансово платената сума и дължимата такава за фактически вложени материали и извършени СМР), или възложителят упражнява правата си по гаранцията за авансово плащане за размера на надплатеното.
На основание чл. 104, ал. 2 ЗОП възложителят ще извърши оценката на техническите и ценовите предложения на участниците преди провеждане на предварителен подбор. Проверката за наличие на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения. Действията на комисията по разглеждане, оценка и класиране на офертите се извършват в последователност, съгласно чл. 61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 - дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва