Деловодна информация
00160
РД 2600-140 02/05/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/05/2018 (дд/мм/гггг)
00160-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Вълчи дол 000093474
площад Христо Ботев №1
Вълчи дол BG331 9280 България
Нина Белева +359 51312315
oba_valchidol@mail.bg +359 51313450

Интернет адрес/и

www.valchidol-bg.com

http://77.85.203.18:1180/ZopView.aspx?DosieID=158


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://77.85.203.18:1180/ZopView.aspx?DosieID=158
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Вълчи дол"
45000000      
Строителство

Обхват и основни параметри на обществената поръчка: При изпълнение на поръчката следва да се извърши :
Текущ ремонт и Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на: пътна и улична мрежа - общинската пътна и улична мрежа, участъци от републиканските пътища, преминаващи през Община Вълчи дол и съседни общини, при наличие на споразумение; пътни съоръжения - мостове, пасарелки, водостоци, пешеходни и автомобилни подлези и надлези, и други съобразно предмета на настоящата поръчка; елементи на техническата инфраструктура - съобразно предмета на настоящата поръчка; за нуждите на Община Вълчи дол
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
45233000      
45233200      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на Община Вълчи дол

Изпълнението включва следните дейности, които са свързани с изграждане на обекта и представляват условие, следствие или допълнение към тях:1. Изпълнение на СМР съгласно инвестициония проект (при приложимост), Технологично-строителната програма (представя се от Изпълнителя в десетдневен срок след възлагането), Графика за изпълнение на СМР (представя се от Изпълнителя в десетдневен срок след възлагането), предписанията и заповедите в Заповедната книга (при приложимост), и предвидените с Количествено – стойностната сметка СМР.2. Изпълнение на Непредвидени работи /вследствие на непредвидими обстоятелства, по смисъла на ЗОП/, които са видове и/или количества работи, които не са включени в Инвестиционния проект (при приложимост) и Количествено – стойностната сметка, но чието изпълнение е доказано необходимо за пълното и качественото изпълнение на Строежа;3. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на инвестиционния проект строителни продукти;4. Производство и/или доставка на Строителни детайли/елементи, съоръжения и влагането им в Строежа;5. Уведомяване на Възложителя за възникналата необходимост от допълнително проектиране (при приложимост);6. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания; 7. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивната документация на Строежа; (при приложимост)8. Участие в процедурата по въвеждане на Строежа в експлоатация;9. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на Строежа и въвеждането му в експлоатация;10. Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата.
Количество и обем-Приблизителни количества на база изпълнявани дейности през предходните 12 месеца: -рехабилитация асфалтова настилка- 7 731 кв.м.
Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка ще се определят при всяко конкретно възлагане-подобряване на офертата по реда на чл.82, ал.2 от ЗОП.
Критериите по-долу
 
ДА Технологична последователност за изпълнение    20
Организация за изпълнение на поръчката    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя: „Втора група: строежи от транспортната инфраструктура”- строежи от „Втора категория” съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ, ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ следва да има регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
* Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват: Предвид това е необходимо потенциалните изпълнители – строители да имат регистрация в КСБ за изпълнение на строежи от съответната категория съгласно Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи. Липсата на такъв документ у строителя ще постави възложителя в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно чл..157, ал.2 ЗУТ – изречение второ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „А“, точка 1 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара- „Втора група: строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от „Втора категория” и талон за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава;
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“, точка 5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“, буква 1а от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участниците следва да разполагат с екип
Участникът следва да попълва (декларира) в част ІV., буква „В“, точка 6 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания), в който подробно описва данните за образованието и за общия и специфичен професионален опит за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: - Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочен професионалната компетентност на лицата съобразно минималните изисквания на Възложителя.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) изискванията по т.3
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС ENISO 9001-2008/ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват обхват строителство-сходно с предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: Идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътни обекти.
*Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват на обекта на обществената поръчка, който е от голямо обществено значение. Необходимо е участника да притежава опит за изпълнение на пътни обекти в специфични условия на изпълнение без да създава затруднения на околните, които съответстват на предмета на настоящата обществената поръчка.
2. Участниците следва да разполагат със следния екип:- Ръководител екип текущ ремонт – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.- Технически ръководител текущ ремонт с образователна степен - инженер/техник.Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.- Ръководител екип пътно строителство – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или аналогична специалност (в случай, че образованието е придобито в друга държава).Опит: минимум 5 (пет) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.- Технически ръководител пътно строителство с образователна степен - инженер/техник. Опит: минимум 3 (три) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.- Координатор по безопасност и здраве Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като координатор БЗ. Притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.
* Мотиви: Тези изисквания са наложени от вида на работите, които се налага да се извръшват.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката.
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изготвяне на „Техническото предложение за изпълнение на поръчката”, участниците следва да предложат : 1. Гаранционни срокове: Гаранционен срок за строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация: минималните срокове за видовете дейности съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България .Гаранционен срок за текущ ремонт: 24 месеца;2. Предложение за изпълнение на поръчката, изготвено при съблюдаване на изискванията на Възложителя и условията за изпълнение на поръчката, обективирани в съответната Техническа спецификация, относима към обекта на поръчката; 3. План за осигуряване на гаранционната поддръжка и устойчивост на изпълнените обекти
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

в сградата на Община Вълчи дол, гр. Вълчи дол – площад „Христо Ботев” №1, етаж първи, Заседателна зала

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
++Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Община Вълчи дол, гр. Вълчи дол – площад „Христо Ботев” №1.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Прогнозният срок за публикуване на следващо обявление е след приключване рамковото споразумение, което се сключва за срок на изпълнение до 4 години, считано от датата на подписване на споразумението, а именно приблизително 09.2021г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54,ал.1,т.1,т.2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП.На основание чл.55,ал.1,т.2 участника не следва да е лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност, а именно изпълнение на строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
2. Специфични национални основания за изключване, които следва да се декларират в Част III. "Основания за изключване", раздел „Г“ от ЕЕДОП: Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл.194-208, чл.213а-217, чл.219-252 или чл.254а-260 НК. ; Участникът, не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП . ; За участникът не следва да e установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; За участникът не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.;Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици
3. Гаранциите за изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми:1. парична сума или2. банкова гаранция или3.застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията по т.1 или т.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение. При подписване на рамково споразумение, потенциалния изпълнител не внася гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен за изпълнител по рамковото споразумение ред.На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% от стойността на договора , която следва да се внесe от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция или да се представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя преди подписването на договора. Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане Банка: ДСК ЕАД, клон Вълчи дол;Банков код (BIC): STSABGSF;Банкова сметка (IBAN): BG 57 STSA 9300 3300 8011 03 . Гаранцията за изпълнението на договора се освобождава в едномесечен срок след приключване на договора.
4. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на следния критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка: Технологична последователност за изпълнение-20%; Организация за изпълнение на поръчката-20%; Мерки за опазване на околната среда-10%; Максимални единични цени за видове работи - 35%; Максимални единични цени за механизация - 10%;Компонененти на ценообразуването- 5 %
5. Въз основа на потребностите на община Вълчи дол и в рамките на определената сума за съответните услуги, предмет на настоящата поръчка през бюджетна година, възложителят изпраща покана за сключване договори по обществена поръчка всеки за срок до 12 месеца, като прилага условията на рамковото споразумение. Възложителят изпраща изрична покана по реда на чл.82, ал.2 от ЗОП до изпълнителя по рамковото споразумение.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/05/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва