Деловодна информация
00025
1796 25/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
25/04/2018 (дд/мм/гггг)
00025-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
г-н Петър Георгиев, г-жа Недялка Георгиева +359 31152120
kmet@kuklen.org +359 31152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180418Bvki554273


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20180418Bvki554273
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване, необходим за нуждите на Община Куклен“
34144511      
Доставки

Доставка фабрично нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване, необходим за нуждите на Община Куклен, изцяло чрез използване на натрупаните средства от отчисленията по чл. 20 от Наредба № 7 от 19.12.2013 г. за реда и начина за изчисляване и определяне размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34144511      
II.2.3) Място на изпълнение
BG42

гр. Куклен, ул. Александър Стамболийски 43

Доставка фабрично нов специализиран автомобил за сметосъбиране и сметоизвозване, необходим за нуждите на Община Куклен, изцяло чрез използване на натрупаните средства от отчисленията по чл. 20 от Наредба № 7 от 19.12.2013 г. за реда и начина за изчисляване и определяне размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци.
С Решение № 449 на Общински съвет Куклен, взето на извънредно заседание с протокол № 39 от 15.06.2017 г. е изменена т. 1 на Решение № 361, взето с протокол № 31 от извънредно заседание на 15.02.2017 г., като Общински съвет Куклен дава съгласие за ползване на 240 000.00 лв. (двеста и четиридесет хиляди лева) с ДДС от натрупаните средства от отчисленията по чл. 20 от Наредба №7 от 19.12.2013 г. за реда и начина за изчисляване и определяне размера на обезпеченията и отчисленията, изисквани при депониране на отпадъци, с които да бъдат финансирани част от разходите за закупуване на два броя нови специализирани сметосъбиращи камиони. С настоящата обществена поръчка се възлага доставката на единия от специализираните сметосъбиращи автомобили. Въпреки, че стойността на доставката е под праговете на чл. 20, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки, възлагането се извършва чрез открита процедура, с оглед планирана и друга еднородна доставка, а именно втори сметосъбиращ камион.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    20
Срок за доставка    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се поставят изисквания
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се поставят изисквания

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката
Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника;
Участникът следва да има внедрена система за екологично управление, съгласно ISO 14001:2004 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника;


Под доставки идентични или сходни с предмета на поръчката се разбира доставки на автомобили за сметосъбиране и сметоизвозване.
Под идентичен или сходен обем следва да се разбира извършването на една или няколко от посочените доставки на обща стойност не по-малка от 240 000.00 лв. с ДДС.
„Изпълнена“ е тази доставка, чието изпълнение е приключило до датата на подаване на офертата, в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането ?
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП за доставки с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката.
За доказване на поставеното изискване да има внедрена система за управление на качеството, съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника, участникът, избран за изпълнител следва да представи, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП: Копие на валиден сертификат за въведена система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника;
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
За доказване на поставеното изискване да има внедрена система за екологично управление, съгласно ISO 14001:2004 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника, участникът, избран за изпълнител следва да представи, съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП: Копие на валиден сертификат за въведена система за екологично управление, съгласно ISO 14001:2004 или еквивалентен с предмет доставка и сервиз на комунална техника;
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в Част ІV, Раздел Г, от ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/06/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/06/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Зала № 1 на третия етаж в сградата на администрацията на Община Куклен, гр.Куклен, ул.”Александър Стамболийски” № 43.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Преди отваряне на офертите упълн. лица представят на комисията писмено пълномощно от законния/те представител/и на участника (в оригинал) с посочване на изричните действия, които лицето извършва.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1. т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва