Деловодна информация
00087
 
да
да
20/04/2018 (дд/мм/гггг)
00087-2018-0050 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул.Московска №33
София BG411 1000 България
Добрина Йорданова +359 29377366
d.vasileva@sofia.bg +359 29377324

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

http://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=90511&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг за обект „Основен ремонт на ул.“Николай Коперник“ от бул.„Цариградско шосе“ до ул.„Манастирска“ и на ул.“Атанас Узунов“ от ул.„Манастирска“ до ул.„Калиманци“,район„Слатина
45233252      
Строителство

Инженеринг (проектиране и изпълнение на СМР) за обект „Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Цариградско шосе“ до ул. „Манастирска“ и на ул.“Атанас Узунов“ от ул. „Манастирска“ до ул. „Калиманци“, район „Слатина“
При разработването на проекта да се обособят отделни етапи, които да са разделени документално и да могат да се въвеждат в експлоатация по различно време, както следва:
1. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Цариградско шосе“ до бул. „Шипченски проход“;
2. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Шипченски проход “ до ул. „Гео Милев“;
3. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от ул. „Гео Милев“ до ул. „Манастирска“ и на ул.“Атанас Узунов“ от ул. „Манастирска“ до ул. „Калиманци“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Предвиденият за основен ремонт участък е около 1.5 км.В целия обхват на обекта пътната настилка е компрометирана. Налични са участъци със силно изразени мрежовидни и линейни пукнатини на настилката, участъци с явно изразено потъване на зони с дълбочина от 3 до 15 см спрямо регулата, повсеместно има следи от кръпки и ремонти, извършвани през годините. Тротоарите са в много лошо състояние без никакъв опит за синхронизиране на нивата стара/нова настилка.Необходимо е цялостно премахване на настилките до здрава основа и след уплътняване направа на нови настилки, както по пътното платно, така и по тротоарите.
Проектиране.
Изпълнителят следва да изготви и съгласува с необходимите инстанции работен инвестиционен проект за обект „Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Цариградско шосе“ до ул. „Манастирска“ и на ул.“Атанас Узунов“ от ул. „Манастирска“ до ул. „Калиманци“, район „Слатина“, в съответствие с приложеното задание за проектиране.
Проектът следва да съдържа всички части в съответствие с приложеното задание за проектиране и съгласно изискванията на Наредба 4 за обема и съдържанието на инвестиционните проекти: Геодезия, Инженерна геология и хидрогеология, Пътна, Постоянна организация на движението, Временна организация на движението, съпроводена при необходимост от план за организация на системата за обществен транспорт (ПОСОТ), Отводняване, Канализация, Водоснабдяване, Електрическа, Телефонизация, Улично осветление, Конструктивна (за стоманобетонните елементи на съоръженията на инженерната инфраструктура), Експертна оценка на растителността, Ландшафтна, ПУСО, ПБ, ПБЗ, както и други части по необходимост.
При изготвяне на проекта за ВОД да се предвидят промени на режима на светофарните уредби във връзка с въвеждането на етапите на временните организации на движение по време на изпълнението на СМР.
Проектът по част Пътна е необходимо да бъде съобразен с действащата улична регулация, а дворищните регулационни линии да бъдат запазени при възможност, с цел незасягане на имоти, които не са публична общинска собственост.
При разработването на проекта да се обособят отделни етапи, които да са разделени документално и да могат да се въвеждат в експлоатация по различно време, както следва:
1. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Цариградско шосе“ до бул. „Шипченски проход“;
2. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от бул. „Шипченски проход “ до ул. „Гео Милев“;
3. Основен ремонт на ул. “Николай Коперник“ от ул. „Гео Милев“ до ул. „Манастирска“ и на ул.“Атанас Узунов“ от ул. „Манастирска“ до ул. „Калиманци“.
Строителство.
СМР следва да се извършат в съответствие с изготвения работен инвестиционен проект, предмет на настоящата поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА 1.Технически показател, в това число    35
1.1.Технология и организация на изпълнението на поръчката    20
1.2.Управление на риска    6
1.3.Организация на ръководството на проекта и строежа    4
1.4.Мерки за намаляване на затрудненията за живущите и бизнеса в целевата зона, обект на интервенция, при изпълнение на СМР    5
2.Срок на изпълнение - включващ: Срок за проектиране - 3 точки и Срок за изпълнение на СМР - 7 точки    10
Цена
55
II.2.6) Прогнозна стойност
2400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подпоказатели при определяне на оценката по финансов критерии: Цена до 55 точки, в това число:
3.1. Оценка по финансов показател „предлагана цена за проектиране” К1.1 - до 5 т.
3.2. Оценка по финансов показател „обща предлагана цена за изпълнение на СМР” К1.2 - до 50 т.
Процедурата е без осигурено финансиране. Изпълнението на договорът ще започне след осигуряване на финансиране.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за втора група (строежи от транспортната инфраструктура), трета категория строеж, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, като обстоятелството се декларира в Единния европейски
документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Документът, с който се доказва изискването по т. 1 е копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строежи. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл. 67, ал. 5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл. 112, ал. 1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът да е реализирал минимален общ оборот.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“


1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер минимум на 1 000 000 (един милион) лв., като обстоятелството се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
2. Доказване на съответствието с изискването на т.1, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, с представяне на един или няколко от следните документи: удостоверения от банки, годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква или справка за общия оборот.
3. Всеки участник трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи III категория, като обстоятелството се декларира в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
4. Доказване на съответствието с изискването на т.3, става по реда на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, с представяне на доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за посочената категория;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейности, сходни с предмета на поръчката;
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката;
3. Участникът да прилага система за управление качеството, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентна.


1.1.Участникът трябва да има опит в проектирането на обекти, сходни с предмета на поръчката(улици и булеварди в градски условия),изпълнени през последните 3год., считано от датата на подаване на оферта:да е изготвил или участвал в изготвянето на технически и/или работни инвестиционни проекти за сходни обекти(улици и булеварди в градски условия).Поне 1от проектите трябва да включва част „Пътна”.Поне 1от проектите трябва да включва част „Улично осветление” и/или „Електро”.Поне 1от проектите да включва част „Геодезия”.Поне 1от проектите да включва част „Геология” и/или „Геология и хидрогеология”.Поне 1от проектите трябва да включва част „ВиК”.Поне 1от проектите трябва да включва част „Ландшафтна архитектура”.Съответствието с изискванията, участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва съответната информация за обстоятелствата по отношение на опита в проектирането на обекти, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
1.2.Доказателство за изпълнение на изискванията по т.1 е Списък на услугите,който съдържа стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото и получателите заедно с доказателства за извършената услуга;
1.3.Участникът трябва да има опит в извършването на пътно строителство-за последните 5год.,считано от датата на подаване на офертата,да е изпълнил строително-монтажни работи на сходни обекти за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътни обекти(улици и булеварди)в градски условия.Поне 1от обектите трябва да включва изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на пътен обект,улица или булевард с дължина не по-малка от 900м в градски условия.Поне 1от обектите трябва да включва част „Улично осветление” и/или „Електро”.Поне 1 от обектите трябва да включва част „ВиК”.Поне 1 от обектите трябва да включва част „Ландшафтна архитектура”.Съответствието с изискванията участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва съответната информация за обстоятелствата по отношение на опита в строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката.
1.4.Доказателство за изпълнение на изискванията по т.3 е Списък на идентичното или сходно строителство, придружен с Удостоверение за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват проектирането и строителството,както следва.
2.1.За изпълнение на проектирането:1.Ръководител на проекта:строителен инженер със степен магистър,със специалност „Транспортно строителство”,профил „Пътно строителство” или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от 5г.;2.инженер–геодезист:магистър по „Геодезия” или еквивалент;3.инженер–геолог:магистър по„Геология и хидрогеология” или еквивалент;4.инженер „Пътно строителство”:инженер със степен магистър със специалност "Транспортно строителство”,профил „Пътно строителство”или еквивалент;5.инженер „ВиК”:строителен инженер със степен магистър със специалност „ВиК” или еквивалент;6.електроинженер със степен магистър или еквивалент;7.ландшафтен архитект:образователна степен магистър,специалност “Ландшафтна архитектура”,“Oзеленяване”или еквивалент;Ръководителят на проекта и членовете на проектантския екип трябва да притежават пълна проектантска правоспособност и да са регистрирани в Регистъра на инженерите с пълна проектантска правоспособност към Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране,или в Регистъра на архитектите,ландшафтните архитекти и урбанистите с пълна проектантска правоспособност в Камарата на архитектите или съответен регистър на държавата в която са установени.
Продължава в РазделVI.3)
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Процедурата е без осигурено финансиране. Изпълнението на договорът ще започне след осигуряване на финансиране.
2.Гаранция за авансово плащане в размер на 100%от стойността на аванса(до20%).Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане за изпълнение на СМР.Гаранцията за авансово плащане се освобождава от Възложителя съгласно проекта на договор.
3.Гаранцията за изпълнение е в размер на 5%от стойността на договора без включен ДДС.Гаранцията се представя в една от следните форми:парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
4.Начини на плащане,съгласно проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

ул. "Париж" 3 стая 109

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване,посочени в чл.54,ал.1,т.1,т.2,т.3,т.4,т.5,т.6 и т.7 и чл.55,ал.1,т.1и т.4 от ЗОП.За участниците не трябва да важат забраните,посочени в чл.3,т.8от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим,контролираните от тях лица и техните действителни собственици,както и чл.69от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество(ЗПКОНПИ).
2.Съгласно чл.67,ал.1ЗОП при подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор и липсата на основания за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП.Документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП,могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл.67,ал.5отЗОП.Съгласно чл.67,ал.6отЗОП преди сключването на договор за обществена поръчка,възложителят изисква от участника,определен за изпълнител,да представи актуални документи,удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата,както и съответствието с поставените критерии за подбор.Док. се представят и за подизпълнителите и третите лица,ако има такива.
Прод. на разделIII:2.2.За изпълнение на СМР:1.Ръководител на обекта:строителен инженер степен магистър,специалност„Транспортно строителство”,профил„Пътно строителство”или еквивалент и да има професионален опит по специалността не по-малко от5г.;2.инженер–геодезист:магистър по„Геодезия”или еквивалент;3.инженер„Пътно строителство”:инженер степен магистър,специалност„Транспортно строителство”,профил„Пътно строителство”или еквивалент;4.инженер„ВиК”:строителен инженер степен магистър,специалност„ВиК”или еквивалент;5.електроинженер степен магистър или еквивалент;6.ландшафтен архитект:образователна степен магистър,специалност“Ландшафтна архитектура”,“Oзеленяване”или еквивалент;7.строителен инженер–отговорник по качеството,притежаващ познания и техническа компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството;да има валиден сертификат за преминат курс за контрол на качеството;8.инженер–координатор по безопасен труд,отговарящ на изискванията по чл.5,ал.2от Наредба№2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР;За отговорника по качеството и координатора по безопасен труд е допустимо съвместяване на две позиции.
2.3.Съответствието с изискванията по т.2,участникът декларира в ЕЕДОП,като посочва информация по отношение на инженерно-техническият персонал,в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата.Доказателства:списък на технически лица,включени или не в структурата на участника,включително тези,които отговарят за контрола на качеството,лицата,които ще изпълняват проектирането и строителството с посочено образование,опит в областта и придобита квалификация,съгласно Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или аналогични,съгласно законодателството на държавата в която е установен.
3.1.Участникът трябва да прилага система за управление на качествотоEN ISO9001:2008/2015или еквивалентна с обхват,включващ СМР.Съответствието с изискванията участникът декларира в ЕЕДОП,като посочва информацията за обстоятелствата по отношение на система за управление на качествотоEN ISO9001:2008/2015 или еквивалентна с обхват включващ изпълнение на СМР.
3.2.Доказателства за изпълн. на изискванията по т.3 е копие на сертификат издаден от акредитирани лица по съответната серия европейски стандарти от Изпъл. агенция "БСА" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгл. чл.5а,ал.2отЗакона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието,ще се приемат еквивалентни сертификати,издадени от органи,установени в др.държави членки,както и др.доказат.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва