Деловодна информация
00797
93-ОП18-11 19/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/04/2018 (дд/мм/гггг)
00797-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бургас 000056814
ул. Александровска № 26
Бургас BG341 8000 България
Гергана Стоянова-ст. юрисконсулт в Дирекция ОП +359 56907288
ge.stoyanova@burgas.bg +359 56860912

Интернет адрес/и

www.burgas.bg

Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
28.01.2020 12:03 ч. :  https://www.burgas.bg/admin/notice/viewpost/62/34114 служебно вписване
затвори
 История https://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/34114


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.burgas.bg/admin/notice/viewpost/62/34114
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на нови, оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и копирни машини за нуждите на Община Бургас по обособени позиции както следва: Обособена позиция № 1: Доставка на оригинални консум
30125100      
Доставки

Регулярни доставки по заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя на оригинални, нерециклирани консумативи за принтери, МФУ и копирни машини, за срок от 12 (дванадесет) месеца или до достигане на прогнозната стойност, посочена в поле II.2.6, за всяка от обособените позиции, в съответствие с изискванията на Възложителя от документацията за участие в настоящата процедура.Подробна информация относно необходимите нови оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и МФУ по места на доставка е представена в Приложения № 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4.,7.1.5. и 7.1.6., за обособена позиция № 1, и Приложения № 7.2.1., 7.2.2., 7.2.3., 7.2.4 за обособена позиция № 2, неразделна част от документацията за участие. Количеството се определя, съгласно необходимостта на Възложителя и заявените от него за доставка видове и количества консумативи.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
183333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30125110      
30124300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Съгласно т. 5, от Раздел I Общи условия, на Указания за изготвяне на офертите, нерзаделна част от настоящата обществена поръчка.

Регулярни доставки по заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя на оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и МФУ, за срок от 12 (дванадесет) месеца или до достигане на прогнозната стойност, посочена в поле II.2.6, в съответствие с изискванията на Възложителя от документацията за участие в настоящата процедура.Подробна информация относно необходимите нови оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и МФУ по места на доставка е представена в Приложения № 7.1.1., 7.1.2., 7.1.3., 7.1.4.,7.1.5. и 7.1.6., част от документацията за участие. Количеството се определя, съгласно необходимостта на Възложителя и заявените от него за доставка видове и количества консумативи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
146666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, а именно: заОП1- в размер до 13 333,33 лв. без вкл. ДДС, или до 16 000,00 лв. с вкл. ДДС.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, и в размер на не повече от10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, а именно: заОП1- в размер до13333,33лв.без вкл.ДДС, или до16000,00 лв. с ДДС.Посочения размер на подновяванията са включени в прогнозната стойност на обос.позиция.

II.2) Описание 1

Доставка на оригинални консумативи за копирни машини. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30124300      
30125120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

Съгласно т. 5, от Раздел I Общи условия, на Указания за изготвяне на офертите, нерзаделна част от настоящата обществена

Регулярни доставки по заявки, в зависимост от нуждите на Възложителя на оригинални, нерециклирани консумативи за копирни машини, за срок от 12 (дванадесет) месеца или до достигане на прогнозната стойност, посочена в поле II.2.6, в съответствие с изискванията на Възложителя от документацията за участие в настоящата процедура. Подробна информация относно необходимите нови оригинални, нерециклирани консумативи за принтери и МФУ по места на доставка е представена в Приложения № 7.2.1., 7.2.2., 7.2.3., 7.2.4., част от документацията за участие. Количеството се определя, съгласно необходимостта на Възложителя и заявените от него за доставка видове и количества консумативи.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
36666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, и в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, а именно: заОП1- в размер до 13 333,33 лв., без ДДС, или до 16 000,00 лв. с вкл. ДДС
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подновявания на основания чл. 6, ал. 1 от ППЗООП, във връзка с чл. 21, ал. 1 от ЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, и в размер на не повече от10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, а именно: заОП1- в размер до 3333,33лв.без вкл.ДДС, или до 4000,00 лв. с ДДС.Посочения размер на подновяванията са включени в прогнозната стойност на обос.позиция.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Неприложимо!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо!

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит в: изпълнението на дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ доставки с предмета на поръчката се има предвид:
1. Доставки на консумативи за принтери/копирни машини съобразно обособената позиция, за която участниците подават оферта.
2. Участниците трябва да имат внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015/ или еквивалент на името на участника /с обхват на дейност - в областта на доставка на компютърна техника и периферия и/или консумативи за печатаща/копирна техника.


По т. 1. участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на доставки, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, по съответната обособена позиция: с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
По т.2. Участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
Условията, размера и начина на плащане са посочени в Раздел Общи условия, в т.9 от Указание за изготвяне на офертите и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

28/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

29/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Бургас, сградата на Община Бургас, ул. Александровска № 26, ет. 1, Заседателна сграда.

На публичното заседание може да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон.
2. Възложителят ще отстрани от участие в обществената поръчка участник, за когото е налице, някое от изброените в чл. 54 и чл. 107 от ЗОП обстоятелства.
3. Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
4. Съгласно чл.67, ал.6 ЗОП, преди сключване на договор, участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
5. Посочената прогнозна стойност в т.ІІ.2.6) за всяка обособена позиция е максимално предвиденият финансов ресурс за изпълнението й. Участниците следва да предложат цена за изпълнение на обособената позиция, която не надвишава съответната посочена в т.ІІ.2.6) прогнозна стойност.
6. С оглед на обстоятелството, че критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, за тях се допуска представяне на едно заявление за участие.
7. Възложителят, предвижда подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, в следните случаи:
7.1. При възникване на необходимост от допълнителни консумативи, свързани с експлоатацията на устройствата;
7.2. За консумативи на устройства, закупени от Възложителя след датата на сключване на договор и неописани в настоящата поръчка.
7.3. В случай на обжалване на Решението за избор на изпълнител на следваща обществена поръчка, със същия предмет по реда на чл. 196 - 199 от ЗОП пред Комисия за защита на конкуренцията.
7.4. Подновяванията по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП, Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции.
8.В прогнозната стойност, посочена в Раздел II.1.5), са включени подновявания по чл. 6, ал. 1 и 2 от ППЗОП които Възложителят предвижда за срок не по – дълъг от 12 месеца, в размер на не повече от 10% от прогнозната стойност на всяка от обособените позиции, както следва:
За Обособена позиция 1, в размер до 13 333,33 лв. (тринадесет хиляди триста тридесет и три лева и тридесет и три стотинки) без включен ДДС или до 16 000,00 лв. (шестнадесет хиляди лева и 00 ст.) с включен ДДС.
За Обособена позиция 2, в размер до 3 333,33 лева (три хиляди триста тридесети три лева и тридесети и три стотинки) без включен ДДС или до 4 000,00 лева (четири хиляди лева и 00 ст.) с включен ДДС.
9.Гаранцията за изпълнение е в размер 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 30 дни. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
10.Условията, размера и начина на плащане са посочени в Раздел Общи условия, в т.9 от Указание за изготвяне на офертите и проекта на договор.
11. В изпълнение на чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, считано от 01.04.2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) се представя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия. Участниците задължително представят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва