Деловодна информация
00067
0300-300 19/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/04/2018 (дд/мм/гггг)
00067-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Национална кардиологична болница ЕАД 121663601
ул. Коньовица 65
София BG411 1309 България
Мариус Кацарски +359 29211202
mkatsarski@hearthospital.bg +359 29217142

Интернет адрес/и

www.hearthospital.bg

http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.hearthospital.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180418fzcg1172780
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

представляващите лечебните заведения – ТД по чл. 37 от ЗЛЗ, собственост на държавата, на които повече от 50 на сто от приходите са от държавния и/или общинския бюджет, и от бюджета на НЗОК

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Комплексно обслужване на основните инсталации в сградния фонд на МБАЛ „НКБ” ЕАД
50700000      
Услуги

Комплексно обслужване на основните инсталации в сградния фонд на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр. София, ул. „Коньовица” 65 и в гр. Банкя, ул. „Шейново” 6
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
269000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София , ул. „Коньовица” 65 и гр. Банкя, ул. „Шейново” 6

Комплексно обслужване на основните инсталации в сградния фонд на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр. София, ул. „Коньовица” 65 и в гр. Банкя, ул. „Шейново” 6
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена за комплексно обслужване    85
Цена труд за 1 кв.м. латексово боядисване    3
Цена труд 1ч.ч. за железарски услуги    3
Цена труд 1ч.ч. за сглобяване на мебели    3
Цена труд 1ч.ч. за монтаж на панел-канали за специални и слаботокови инсталации    3
Цена труд 1ч.ч. за монтаж на кабелни скари и/или панел-канали за силнотокови инсталации    3
II.2.6) Прогнозна стойност
269000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като дейността е „идентична или сходна” по предмет, когато дейността включва най-малко поддръжка на електрическата, отоплителната и ВиК инсталациите на сгради, а е „идентична или сходна” по обем, когато годишният оборот от дейността е не по-малък от 100 000 лв. без вкл. ДДС.
Участникът следва да представи заверени копия от документи, удостоверяващи извършването на посочените дейности - удостоверение, издадено от получателя на дейността или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за дейността. Необходимо е в документите, съответно в регистъра, да е посочен годишният оборот от дейността за съответния получател, както и описание на дейността.
2. Участникът следва да разполага с технически екип, който пряко ще извършва изпълнението на поръчката и който следва да включва минимум следните технически лица:
2.1. електротехници – 4 човека със задължителна 3-та и/или 4-та квалификационна група;
2.2. топлотехници – 4 човека задължително с правоспособност за работа със съдове под налягане до 0,05 МРа, като поне трима от тях следва да притежават удостоверение за оператор на газови инсталации и съоръжения на природен газ;
2.3. водопроводчик – 1 човек;
2.4. дърводелец – 1 човек;
2.5. общи работници – градинари – 2 човека
Участникът доказва съответствието си с критерия за подбор, като представя заверени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, в т.ч. сертификати за покрити квалификационни групи на посочените в ЕЕДОП технически лица.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по предмета на поръчката, а именно: поддръжка на сгради.
Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Участникът може да представи и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Изисква се в сертификата или съответните други доказателства дейностите да са описани като: поддръжка на сгради или с други думи, имащи същото значение.
Ако вместо сертификат по ISO 9001:20ХХ се представя еквивалентен документ, то участникът следва да включи всички необходими документи, които доказват безспорно еквивалентността.


1. Изисква се през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът да е изпълнил най-малко три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, като дейността е „идентична или сходна” по предмет, когато дейността включва най-малко поддръжка на електрическата, отоплителната и ВиК инсталациите на сгради, а е „идентична или сходна” по обем, когато годишният оборот от дейността е не по-малък от 100 000 лв. без вкл. ДДС.
Участникът следва да представи заверени копия от документи, удостоверяващи извършването на посочените дейности - удостоверение, издадено от получателя на дейността или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за дейността. Необходимо е в документите, съответно в регистъра, да е посочен годишният оборот от дейността за съответния получател, както и описание на дейността.
2. Участникът следва да разполага с технически екип, който пряко ще извършва изпълнението на поръчката и който следва да включва минимум следните технически лица:
2.1. електротехници – 4 човека със задължителна 3-та и/или 4-та квалификационна група;
2.2. топлотехници – 4 човека задължително с правоспособност за работа със съдове под налягане до 0,05 МРа, като поне трима от тях следва да притежават удостоверение за оператор на газови инсталации и съоръжения на природен газ;
2.3. водопроводчик – 1 човек;
2.4. дърводелец – 1 човек;
2.5. общи работници – градинари – 2 човека
Участникът доказва съответствието си с критерия за подбор, като представя заверени копия от документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация, в т.ч. сертификати за покрити квалификационни групи на посочените в ЕЕДОП технически лица.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството, сертифицирана по ISO 9001:20ХХ (или еквивалентна), касаеща дейностите по предмета на поръчката, а именно: поддръжка на сгради.
Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Участникът може да представи еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Участникът може да представи и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Изисква се в сертификата или съответните други доказателства дейностите да са описани като: поддръжка на сгради или с други думи, имащи същото значение.
Ако вместо сертификат по ISO 9001:20ХХ се представя еквивалентен документ, то участникът следва да включи всички необходими документи, които доказват безспорно еквивалентността.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в одобрената документация за участие в процедурата.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 048-106266
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
833672

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2018 (дд/мм/гггг)   12:00 (чч:мм)

сградата на Възложителя в гр. София, ул. Коньовица 65, ет. втори, учебни зали

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м. април 2020 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. При сключване на договора за възлагане на поръчката, Изпълнителят представя гаранция за изпълнение на договора, която следва да е в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без включен ДДС, представляваща общата абонаментна цена за комплексното обслужване на инсталациите в сградния фонд на МБАЛ „НКБ” ЕАД в гр. София, ул. Коньовица, 65 и в гр. Банкя, ул. Шейново, 6 без включен ДДС;
2. Гаранцията следва да е със срок не по - малко от 25 /двадесет и пет/ месеца;
3. В случай, че се представя банкова гаранция, тя следва да съдържа условие за безусловно и неотменимо изплащане след писмено предявено искане от страна на Възложителя;
4. Ако гаранцията се представя под формата на парична сума, тя следва да се внесе по банковата сметка на Възложителя в лева в Банка ДСК: IBAN BG06STSA93000002427310; BIC STSABGSF;
5. Условията за усвояване и за връщане на гаранцията са описани в проекта на договор представляващ раздел VI от одобрената от Възложителя документация за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва