Деловодна информация
01263
193 16/04/2018 (дд/мм/гггг)
не
01263-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община район Люлин 0006963270652
бул. Захари Стоянов № 15
София BG411 1336 България
Миглена Спасова +359 029237240
lyulin@sofia.bg +359 029250085

Интернет адрес/и

www.lyulin.bg

http://www.lyulin.bg/obschestveni-porchki-2.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.zop1.bg/organization/bid/1000346%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Конструктивни укрепвания и възстановяване на експлоатационната и проектна сигурност на oбщински сгради на територията на СО район „Люлин“ по обособени позиции"
45000000      
Строителство

Конструктивни укрепвания и възстановяване на експлоатационната и проектна сигурност на oбщински сгради на територията на СО район „Люлин“ по обособени позиции: Обособена позиция № 1 - „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на ДГ №101 „Ябълкова градина“(бивша ЦДГ №13), съгласно констатации в конструктивно обследване от януари 2011г.“, в ПИ с идентификатор 68134.4356.99, УПИ ?-за ОДЗ, кв.77, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София, с административен адрес: гр. София, ж.к.„Люлин 1м.р.“, ул. „Фортов път“ №2; Обособена позиция № 2 – „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на строителната конструкция 96 СОУ, съгласно констатации в конструктивното обследване от октомври 2014 г.” в ПИ с идентификатор 68134.4361.122, УПИ VIII-за училище и трафопост, кв. 4, м. ж.к. „Люлин-4м.р.”, по плана на гр. София, ул. „Никола Беловеждов“ № 1“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
376890.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Рем.-възст. работи за осиг-не на експлоатац. и проектна сиг-ст на стр.констр-ия на ДГ №101 „Яб. гр-на“(бивша ЦДГ №13), съгл. конст-ции в констр-вно обсл-не от ян. 2011г.“, в ПИ с идент. 68134.4356.99 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на ДГ №101 „Ябълкова градина“(бивша ЦДГ №13) – гр. София, ж.к.„Люлин 1м.р.“, ул. „Фортов път“ № 2

Предметът на Обособена позиция № 1 е: „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на експлоатационната и проектна сигурност на строителната конструкция на ДГ №101 „Ябълкова градина“(бивша ЦДГ №13), съгласно констатации в конструктивно обследване от януари 2011г.“, в ПИ с идентификатор 68134.4356.99, УПИ ?-за ОДЗ, кв.77, м. „бул. Сливница”, по плана на гр. София, с административен адрес: гр. София, ж.к.„Люлин 1м.р.“, ул. „Фортов път“ №2". За обекта има издадено разрешение за строеж № 14/07.03.2018 г. от Гл. архитект на СО – район „Люлин“, влязло в сила на 28.03.2018 г.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
256470.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай че не бъде осигурено финансиране за изпълнение на предмета на поръчката в рамките на предвидения от възложителя срок за изпълнение на строително монтажните работи и или бъде осигурено частично финансиране изпълнението на договора може да бъде спирано с подписване на допълнително споразумение между страните.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Рем.-възст.работи за осигур-не на стр.конст-ия 96СОУ,съгл.конст-ии в констр-то обсл-не от октом.2014 г.” в ПИ с идент.68134.4361.122,УПИ VIII-за у-ще и траф.,кв.4,м.ж.к. „Л-н-4м.р.”,по пл. на гр.С-я" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Сградата на 96 СУ, район „Люлин“ УПИ VIII-за училище и трафопост, с идентификатор 68134.4361.122, кв. 4, м. ж.к. „Люлин-4 м.р.”, по плана на гр. София, ул. „Никола Беловеждов“ № 1.

Предметът на Обособена позиция № 2 е: „Ремонтно-възстановителни работи за осигуряване на строителната конструкция 96 СОУ, съгласно констатации в конструктивното обследване от октомври 2014 г.” в ПИ с идентификатор 68134.4361.122, УПИ VIII-за училище и трафопост, кв. 4, м. ж.к. „Люлин-4м.р.”, по плана на гр. София, ул. „Никола Беловеждов“ № 1“. За обекта има издадено разрешение за строеж № 16/12.03.2018 г. от Гл. архитект на СО - район "Люлин", влязло в сила на 29.03.2018 г.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация на работа за изпълнение на предмета на поръчката“    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
120420.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай че не бъде осигурено финансиране за изпълнение на предмета на поръчката в рамките на предвидения от възложителя срок за изпълнение на строително монтажните работи и или бъде осигурено частично финансиране изпълнението на договора може да бъде спирано с подписване на допълнително споразумение между страните.
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, четвърта категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
2. За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.1.1. от Раздел III на документацията за участие, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Забележка: Изискванията за годност/правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се отнасят за всички обособени позиции!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. За доказване на изискването по т.2.1. от Раздел III на документацията за участие Участникът попълва изчисления на база годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на кандидата или участника към 31 декември 2017г. коефициент на бърза ликвидност в поле 4) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им не се изисква. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. За доказване на изискването по т.2.2. от Раздел III на документацията за участие Участникът попълва поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. При подаване на оферта участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка: Изискванията за икономическо и финансово състояние се отнасят за всички обособени позиции!


1. Всеки участникът трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на бърза ликвидност (К бл), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към към 31 декември 2017г. Стойността на коефициентът за бърза ликвидност на участникът, следва да е не по-малко от 1,00 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж – за ОП 1- Обектът е IVта категория, съгласно чл. 7 от Наредба № 1 за Номенклатурата на видовете строежи на МРРБ и чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ; за ОП 2- Обектът е IV категория строеж съгласно чл. 137, ал. 1, т.3, буква „ж“ от от ЗУТ, във връзка с чл. 7, ал. 1 от Наредба №1/30.07.2003 за номенклатурата за видове строежи, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.1 от Раздел III на документацията за участие за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.2. от Раздел III на документацията за участие за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата.
3. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.3. от Раздел III на документацията за участие за разполагаемото техническо оборудване, което ще ползва.
4. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т.3.4. от Раздел III на документацията за участие за прилагане на:
4.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват включващ строително-монтажни работи;
4.2. Система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент;
Забележка: Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серияевропейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Забележка: Изискванията за технически и професионални способности се отнасят за всички обособени позиции!


1. Участникът трябва успешно да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата с предмет и обем идентични или сходни с предмета на поръчката.
* Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, с РЗП по-голямо или равно на РЗП на сградата обект на съответната обособена позиция от настоящата процедура
2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
- Ръководител на екипа: •Висше образов. с професионална квалификация "строителен инженер" и/или еквивалентна. •Професион. опит в технич. ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект с предмет сходен с предмета на настоящта процедура за избор на изпълнител / в съответствие с дефиницията за сходен предмет в т.3.1/. •Седем години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
- Технически ръководител: технически правоспособно лице съгл. чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Пет години професионален опит като технически ръководител.
- Специалист по водоснабдяване и канализация: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна. Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.
- Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Висше образов. с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгл. Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн., ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи (обн., ДВ, бр. 37/.2004 г.) или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строит. обект.
Важно!!!
Едно лице не може да съвместява две или повече позиции.
3. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
- самосвал – 2 бр.
- електрожен – 1 бр.
- ръчна вибро трамбовка – 1бр.
4. Участникът следва да прилага:
4.1. Система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи;
4.2. Система за управление по отношение на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалентна.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.София, район "Люлин", жк."Люлин" , бул. "Захари Стоянов" №15

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП - Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участникът трябва да посети строителната площадка, като се запознае с условията на място и да оцени на своя отговорност, за своя сметка и риск всички необходими фактори за подготовката на неговата оферта и подписването на договора. Всеки участник в процедурата за избор на изпълнител следва да представи в оригинал декларация в свободен текст за запознаване с мястото на изпълнението и условията на поръчката за избор на изпълнител. Декларацията се заверява от Възложителя или от негов представител. В случай на консорциум/обединение, посещението на място не е задължително за всички членове на консорциума/обединението. Един член може да представлява консорциума/обединението. Забележка: Посещение на обекта предмет на обществената поръчка се организира от Възложителя всеки вторник и четвъртък в часовете от 10:00 до 12:00 часа до крайната дата за получаване на офертите. Всеки участник изпраща предварително писмено уведомление до Възложителя, в което посочва дата, на която ще посети обекта и прилага копие от Удостоверение за актуално състояние или ЕИК. Лицата следва да носят със себе си лична карта. Посещението се извършва от законния представител на участника лично или чрез надлежно и изрично упълномощен да извърши огледа представител. Копие от пълномощното се прилага към уведомлението за предстоящ оглед. Важно!!! Участник, които не е представил заверена от възложителя или от негов представител декларация за направен оглед, няма да бъде допуснат до оценка на офертата.
2. ГАРАНЦИЯТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто (3%) от стойността на договора без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след края на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми:
- Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG89SOMB91303319107701, BIC: SOMBBGSF, адрес: Банка: Общинска банка, клон „Люлин”.
- Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;
- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако определеният изпълнител избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.В случай, че гаранцията за изпълнение е представена под формата на банкова гаранция, банковата гаранция трябва да бъде издадена от банка, лицензирана да извършва дейност на територията на държава-членка на Европейския съюз или от банка с инвестиционен рейтинг, присъден от агенциите за кредитен рейтинг, регистрирани или сертифицирани в съответствие с Регламент (ЕО) № 1060/2009 на Европейския парламент и на Съвета от 16 септември 2009 г. относно агенциите за кредитен рейтинг.Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва