Деловодна информация
00530Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна
ВтрК-296-5 13/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/04/2018 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0021 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна 1310631880146
бул. Осми Приморски полк № 128
Варна BG331 9002 България
Е. Христова +359 52360928
e.hristova@ro03.nra.bg +359 52360950

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://www.nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.nap.bg/news?id=3587
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка и монтаж на инверторни стенни климатици за работни помещения в административни сгради на ТД на НАП Варна и офиси за обслужване Добрич, Разград, Силистра и Шумен"
39717200      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка и монтаж, включващ свързване към електрическа мрежа на инверторни стенни климатици с мощност 9 000 BTU и 12 000 BTU, с параметри, подробно описани в раздел „Технически спецификации”. Същите се доставят, монтират и въвеждат в експлоатация в административните сгради на съответните дирекция/офис на ТД на НАП Варна в работно за администрацията време, съобразно подадената писмена заявка (по e-mail) от представител на Възложителя в срок до 20 (двадесет) дни от деня на получаване на заявката.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
30000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39717200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG3

гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Силистра, гр. Шумен

Предметът на обществената поръчка включва доставка и монтаж, включващ свързване към електрическа мрежа на инверторни стенни климатици с мощност 9 000 BTU и 12 000 BTU, с параметри, подробно описани в раздел „Технически спецификации”. Същите се доставят, монтират и въвеждат в експлоатация в административните сгради на съответните дирекция/офис на ТД на НАП Варна в работно за администрацията време, съобразно подадената писмена заявка (по e-mail) от представител на Възложителя в срок до 20 (двадесет) дни от деня на получаване на заявката.
Поръчката е „зелена“. Климатиците са от продуктовите групи, одобрени с Националния план за действие за насърчаване на „зелените“ обществени поръчки /ЗОП/, приет от Министерски съвет , при които следва да бъдат заложени „зелени“ критерии. Чрез възлагането на зелена обществена поръчка, Националната агенция за приходите ще затвърди позицията си на институция, насочена към екологосъобразно поведение. Предметът на настоящата обществена поръчка е съобразен с разработените основни „зелени“ критерии по плана за продуктова група „Битови климатизатори“. Основните зелени критерии, които европейската комисия е разработила, представляват препоръки за закупуване на енергоефективни климатици, класифицирани в клас „А”. Съгласно Наредбата за изискванията за етикетиране на битовите уреди по отношение на енергийната им ефективност и други ресурси (приета с ПМС № 187 от 2006 г), удостоверяването на съответния клас става посредством поставяне на етикет съгласно горепосочената наредба.
Максимално допустимата стойност за изпълнение на цялата поръчка е в размер на 30 000,00лв (тридесет хиляди лева) без ДДС. Максималната цена за един брой климатик не следва да надвишава сумата от 999,99 лв. без ДДС, съответно 1199,99 лв. с включен ДДС. Ценово предложение, което съдържа цена за един брой климатик, надвишаваща максимално максимално допустимата стойност, няма да бъде разглеждано и оценявано от комисията, назначена да разгледа и оцени подадените оферти за участие в процедурата. Участник, предложил обща стойност за изпълнение на поръчката по-висока от максимално допустимата стойност в размер на 30 000 лв. (тридесет хиляди лева) без ДДС , се отстранява от процедурата на основание чл. 107, т. 2, б. „а“ от ЗОП. Участникът определен за изпълнител следва да осигури безплатна гаранционна поддръжка не по-кратка от 36 (тридесет и шест месеца), считано от датата на подписване на приемо–предавателните протоколи за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на климатиците. В срока на гаранционната поддръжка, действията по направената от Възложителя рекламация следва да бъдат предприети не по-късно от 2 (два) работни дни от уведомяването, извършено чрез съответния отговорник по договора. В случай на необходимост от ремонт на климатиците, същият се осъществява до 5 (пет) работни дни от констатацията, а ако е необходим по-дълъг срок – той се определя съвместно със съответния отговорник по договора с двустранно подписан протокол.
При необходимост от извършване на ремонт в сервизна база на Изпълнителя, демонтажът на техниката, транспортните разходи и монтажа на техниката са за сметка на Изпълнителя. Гаранционният срок се удължава със срока за отстраняване на неизправностите.
Срок за изпълнение на поръчката - 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
30000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В рамките на максимално допустимата стойност на поръчката – 30000 лв. без ДДС, възложителят има право да заявява повече или по-малко от прогнозния брой количества. Обявените количества са ориентировъчни и в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на възложителя. Възложителят не дължи неустойки, в случай, че не усвои в пълен размер макс. допустимата стойност по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от Регламент (ЕС) №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г. за реда и начина за обучение и издаване на документи за правоспособност на лица, извършващи дейности с оборудване, съдържащо флуорсъдържащи парникови газове, както и за документирането и отчитането на емисиите на флуорсъдържащи парникови газове или еквивалентен документ от друга страна-членка на Европейския съюз. Деклариране наличието на валиден документ за правоспособност (сертификат) съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух се извършва чрез представяне на информация за него в част IV, раздел „А“: „Годност“ на ЕЕДОП. Информацията следва да включва номер и дата, валидност на документа за правоспособност (сертификат), както и органа или службата, издаващи документа. Вписаната от участника в ЕЕДОП информация следва да съвпада с публикуваната в Регистър на фирми, притежаващи документ за правоспособност (сертификат), съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2015/2026 Регламент (ЕО) 303/2008) при Българската браншова камара – машиностроене. Минимално изискване: Участникът трябва притежава валиден документ за правоспособност (сертификат), съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух, издаден при условията на чл. 10, параграфи 5 и 7 от Регламент (ЕС) №517/2014 и на Наредба № 1/17.02.2017г.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не

не
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да има изпълнени дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата.
Забележка: „изпълнена” е тази доставка, която е извършена в рамките на заложения от Възложителя период, независимо от датата на възлагането ?.
Деклариране на съответствието в част ІV, б. „В“ на ЕЕДОП, като се посочи описанието на обхвата на извършените дейности (доставка и монтаж на климатична техника, включително и гаранционно обслужване, ако е извършвано), стойност, период на изпълнение (посочва се начална дата и крайна дата на периода, през който е извършена доставката) и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти, заедно с доказателство за извършените доставки.
2. Участникът следва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015) или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка или други доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват, отговарящ на предмета на настоящата поръчка.
Деклариране на съответствието в част IV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ на ЕЕДОП, участниците следва да представят информация за притежаването на валиден към датата на подаване на офертата сертификат, издаден от независимо лице, акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието, или информация за еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или ако прилагат еквивалентни мерки за осигуряване на качеството - информация за доказателствата за тези мерки, чрез които се доказва еквивалентност на мерките със стандарт БДС EN ISO 9001:2008 (2015). Участниците следва да посочат органа или службата, издаващи документа.
Възложителят може по всяко време да изиска от участниците представяне на документите, чрез които се доказва посочената в ЕЕДОП информация, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от възложителя критерии за подбор, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП.
При участници обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за тях, съобразно вида и дела от предмета на поръчката, която те ще изпълняват.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, посочените критерии за подбор се прилагат за третите лица, по отношение доказването на които критерии, участникът се позовава на капацитета на тези трети лица.


по т.1 Участникът трябва да е изпълнител доставки, които са идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, през последните 3 години от датата на подаване на офертата. Като сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, Възложителят приема изпълнението на дейности по доставка и монтаж на климатична техника, включително и гаранционно обслужване, ако е извършвано.
по т. 2 Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2008(2015), или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, или да прилага еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Ако съответната информация е на разположение в електронен формат се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Подробно описание на условията за изпълнение е дадено в т. 2 "Изисквания към изпълнението" към "Технически спецификации", към утвърдената документация. При сключване на договора, определеният изпълнител представя гаранция обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от максимално допустимата стойност на поръчката без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. Варна, бул. Осми Приморски полк № 128, зал 203

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители н асредствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на ТД на НАП Варна.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от раздел III.2.2) Условията и сроковете за задържане или за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора-неразделна част от утвърдената документация за обществена поръчка. Условия и начин на плащане: Плащането се извършва от ТД на НАП Варна по банкова сметка, посочена от изпълнителя, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни от получаване в ТД на НАП Варна или съответния офис за обслужване, на издадени от изпълнителя фактура и приемателно-предавателен протокол за всяка направена доставка по конкретна писмена заявка. Всички дейности по изпълнението на предмета на поръчката се извършват по писмена заявка на възложителя по електронна поща, направена от съответния отговорник по изпълнение на договора.
1. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото са налице освен основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и тези по чл. 55, ал. 1, т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП, както и когато се установи, че участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим или контролирано от регистрирано дружество лице, освен ако е налице изключение по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и когато не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията на клиента, чрез регламентираните в ЗМИП и Правилника за неговото прилагане/ППЗМИП/ способи, включително когато клиентът е ЮЛ - на ФЛ, които са негови действителни собственици, по смисъла на чл. 3, ал. 5 от ППЗМИП, както и на посочените в чл. 107 от ЗОП основания. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелствата по т.1 се попълват в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г; Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и: участници - свързани лица по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП; участник, който е предложил стойност за изпълнение на поръчката, по-висока от максимално допустимата стойност на поръчката, която е 30000 лв. без ДДС. Ценовите предложения на участниците следва да са съобразени с посочената максимално допустима стойност; участник който е представил Техническо предложение за изпълнение на поръчката,което не отговаря на изискванията на Техническата спецификация.
2. Място на изпълнение на поръчката: гр. Варна, бул. „Осми Приморски полк” № 128, гр.Добрич ул. “Независимост“ №7, гр. Разград пл. “Независимост“ №1, гр. Силистра ул „Ген.Скобелев“ №8, гр. Шумен пл. “Освобождение“ №2.
3. Срок за изпълнение на поръчката: 12 /дванадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора или до достигане на максимално допустимата му стойност в рамките на този срок.
4. НАП предоставя пълен, безплатен и пряк достъп по електронен път до документацията за обществената поръчка, която може да бъде намерена в електронната преписка на поръчката на интернет адреса на възложителя: http://nap.bg/, раздел "За НАП", рубрика "Профил на купувача", от датата на публикуване на обявлението на поръчката в ОВ на ЕС/или от датата на публикуване на обявлението в РОП, в случай, че обявлението бъде публикувано в ОВ на ЕС в неработен за възложителя ден/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок при условията на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва