Деловодна информация
01272
РСЛ18-ДИ05-66/7/ 13/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/04/2018 (дд/мм/гггг)
01272-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община-район Слатина 0006963270545
бул. Шипченски проход № 67
София BG411 1574 България
инж. Милчо Михайлов,инж. Росица Тодорова +359 28705532
info@so-slatina.org +359 28701173

Интернет адрес/и

www.so-slatina.org

www.so-slatina.org/profil-na-kupovacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.so-slatina.org/profil-na-kupovacha/protzeduri-po-zop/obnoviavane-za-energiina-efektivnost-na-mnogofamilni-zhilishtni-sgradi-ul-hubavka-5-i-j-k-qvorov-54.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на СО-район „Слатина” , във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради"
45211000      
Строителство

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на СО-район „Слатина”,във вр. с „НПЕЕМЖС“, по обособени позиции:Обособена позиция №1-Извършване на строително-монтажни дейности на сграда с адм. адрес:гр. София,район „Слатина”,ул. „Хубавка”№ 5;Обособена позиция № 2-Извършване на строително-монтажни дейности на сграда с адм. адрес: гр. София,район „Слатина”,ж.к. „Яворов”,бл.54,вх.А и вх.Б;Обособена позиция № 3–Упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с адм. адрес:гр. София,ул. „Хубавка” № 5(по ОП № 1);Обособена позиция № 4–Упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с адм. адрес:гр. София,ж.к. „Яворов”,бл.54,вх.А и вх.Б(по ОП № 2);Обособена позиция № 5-Инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с адм. адрес:гр.София,ул.„Хубавка”№ 5 (по ОП № 1);Обособена позиция №6-Инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с адм. адрес:гр.София,ж.к."Яворов",бл.54,вх.А и вх.Б(по ОП № 2).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
415296.16      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

:  1

II.2) Описание 1

Извършване на строително-монтажни дейности на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5

Предметът на поръчката обхваща дейности по обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на територията на Столична община, район "Слатина", във връзка с "Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради".Сградата е въведена в експлоатация 1997 г., състояща се от партер, 4 жилищни етажа, подпокривно пространство и 1 подземен етаж. Партерът се състои от 5 гаража, детска занималня, стълбищна клетка и входно пространство. Жилищните етажи имат 10 апартамента. В сутерена са разположени 15 броя мазета и общо помещение. На подпокривното пространство са разположени 3 броя ателиета. Разгънатата застроена площ на сградата е 1502,32 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
172766.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.

II.2) Описание 1

Извършване на строително-монтажни дейности на сграда с административен адрес: гр. София, ж. к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж. к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б

Предметът на поръчката обхваща дейности по обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда на територията на Столична община, район "Слатина", във връзка с "Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради". Сградата е въведена в експлоатация 1960 г., състояща се от 4 надземни, 1 полуподземен етаж и подпокривно пространство. Броят на апартаментите е 24. Подпокривното пространство се състои от 28 тавански помещения. В полуподземния етаж са разположени 30 помещения, трафопост и абонатна станция. Разгънатата застроена площ на сградата е 2029,11 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
233347.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5(по обособена позиция № 1) 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5

Дейностите обхващат упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5. Сградата е въведена в експлоатация 1997 г., състояща се от партер, 4 жилищни етажа, подпокривно пространство и 1 подземен етаж. Партерът се състои от 5 гаража, детска занималня, стълбищна клетка и входно пространство. Жилищните етажи имат 10 апартамента. В сутерена са разположени 15 броя мазета и общо помещение. На подпокривното пространство са разположени 3 броя ателиета. Разгънатата застроена площ на сградата е 1502,32 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2629.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ж. к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б (по обособена позиция № 2) 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Слатина", ж. к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б

Дейностите обхващат упражняване на строителен надзор по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ж.к. "Яворов", бл.54, вх. А и вх. Б. Сградата е въведена в експлоатация 1960 г., състояща се от 4 надземни, 1 полуподземен етаж и подпокривно пространство. Броят на апартаментите е 24. Подпокривното пространство се състои от 28 тавански помещения. В полуподземния етаж са разположени 30 помещения, трафопост и абонатна станция. Разгънатата застроена площ на сградата е 2029,11 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3550.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5(по обособена № 1). 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5.

Дейностите обхващат извършване на инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ул. "Хубавка" № 5. Сградата е въведена в експлоатация 1997 г., състояща се от партер, 4 жилищни етажа, подпокривно пространство и 1 подземен етаж. Партерът се състои от 5 гаража, детска занималня, стълбищна клетка и входно пространство. Жилищните етажи имат 10 апартамента. В сутерена са разположени 15 броя мазета и общо помещение. На подпокривното пространство са разположени 3 броя ателиета. Разгънатата застроена площ на сградата е 1502,32 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1276.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
140

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ж.к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б (по обособена позиция № 2). 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71247000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, район "Слатина", ж.к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б.

Дейностите обхващат извършване на инвеститорски контрол по време на строителството на сграда с административен адрес: гр. София, район "Слатина", ж.к. "Яворов", бл. 54, вх. А и вх. Б. Сградата е въведена в експлоатация 1960 г., състояща се от 4 надземни, 1 полуподземен етаж и подпокривно пространство. Броят на апартаментите е 24. Подпокривното пространство се състои от 28 тавански помещения. В полуподземния етаж са разположени 30 помещения, трафопост и абонатна станция. Разгънатата застроена площ на сградата е 2029,11 кв.м.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1724.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Преценката на Възложителя е,че е целесъобразно строително-монтажните дейности,строителен надзор и инвеститорски контрол да бъдат включени в една процедура като позиции с цел оптимизиране на процеса по избор на изпълнители за конкретната сграда по НПЕЕМЖС,постигане на оперативна бързина и икономия на ресурси.Трите вида дейности са взаимозависими, систематично и функционално свързани помежду си.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. За обособени позиции № 1 и № 2 - Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности.
2. За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – раздел А: „Годност” в Част ІV: „Критерии за подбор” - информация за обстоятелствата по т.8.1 от раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за участие в обществената поръчка, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.Съгласно чл.59, ал.5 от ЗОП в полето трябва да се посочи документът, с който се доказва изпълнението на поставения критерий за подбор.
3. За обособени позиции № 3 и № 4 - Участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
4. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – раздел А: „Годност” в Част ІV: „Критерии за подбор” - информация за обстоятелствата по т.8.3 от раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за участие в обществената поръчка, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.Съгласно чл.59, ал.5 от ЗОП в полето трябва да се посочи документът, с който се доказва изпълнението на поставения критерий за подбор.
Забележка: Възможността за доказване на гореописаните изисквания е допустима само за етапа на подаване на оферта и при поискване – в хода на процедурата. Преди сключване на Договора избраният за изпълнител участник трябва да извърши съответна регистрация и да представи документ, че има право да изпълнява дейността в Република България (Чл.112, ал.1. т. 4 от ЗОП).
5. За обособени позиции № 5 и № 6 - не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) – раздел Б: „Икономическо и финансово състояние” в Част ІV: „Критерии за подбор” информация за обстоятелствата по т.9.1 от раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за участие в обществената поръчка и годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Съгласно чл.59, ал.5 от ЗОП в полето трябва да се посочи документът, с който се доказва изпълнението на поставения критерий за подбор.
Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Всеки участник трябва да е реализирал:
• За обособена позиция №1 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 300000 (триста хиляди) лева, от който 150000 (сто и петдесет хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособена позиция №2 - минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 400000 (четиристотин хиляди) лева, от който 200000 (двеста хиляди) лева в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
• За обособени позиции № 3 и № 4 няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
• За обособени позиции № 5 и № 6 няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За обособени позиции № 1 и № 2: 1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем идентична или сходна с тази на поръчката.
* Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбират СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т.38, т.40, т.42 и т.44 от ЗУТ, включващи комбинация от следните дейности: поставяне на топлоизолация на покриви и стени; поставяне на хидроизолация; подмяна на съществуваща дограма; подмяна или монтаж на отоплителна, В и К и електрическа инсталация; 2. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката.3.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум 1000 (хиляда) кв. м. фасадно скеле.4.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи и система за управление по отношение на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентна.
За обособени позиции №3 и №4: 1.Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обект за преустройство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на сгради, и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т.38, т.40, т.42 и т.44 от ЗУТ. Забележка:За достатъчна се счита реализацията на една услуга,независимо от нейния обем.
2. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т.10.9 от Раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за услугите за упражняване на строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците).
За обособени позиции №5 и №6 :1.Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.Забележка: За достатъчна се счита реализацията на една услуга,независимо от нейния обем.
2. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т.10.11 от Раздел IV"Критерии за подбор" от документацията за услугите, осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
3. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
-Ръководител на екип: минимална образователно - квалификационна степен: висше строително-техническо образование или инженер специалност „ПГС/ССС” или архитект специалност „Архитектура“ или еквивалентна; опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;
-Двама експерти – с минимална образователно - квалификационна степен –висше строително-техническо образование, опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 /един/ сходен обект;4. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т.10.13 от Раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за екипа от проектанти с пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и чл. 10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране, в който посочва професионалната компетентност на лицата.


За обособени позиции №1 и №2:1.Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една дейност с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката.2. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т.10.1 от Раздел IV "Критерии за подбор" от документацията, за строителството изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, придружено с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.3. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:-Ръководител на екипа: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.•Професионален опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект;-Технически ръководител: технически правоспособно лице съгласно чл.163а, ал.4 от ЗУТ или за чуждестранни лица – еквивалентно, съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Три години професионален опит като технически ръководител;-Специалист по електротехника: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност;-Специалист по водоснабдяване и канализация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност;-Специалист по отопление и вентилация: •Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна. •Три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност;-Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: •Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. •Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент;-Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: •Завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредба № 3 за функциите и задачите на длъжностните лица и на специализираните служби в предприятията за организиране изпълнението на дейностите, свързани със защитата и профилактиките на професионалните рискове и Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд (обн., ДВ, бр.102/2009 г.) и/или по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строит. и монтажни работи (обн., ДВ, бр. 37/.2004 г.) или еквивалентен курс на обучение. •Професионален опит в осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект. 4. Участникът предоставя (декларира) в ЕЕДОП информация за обстоятелствата по т.10.3 от Раздел IV "Критерии за подбор" от документацията за инженерно-техническият персонал, в който посочва образователната и професионална квалификация и опит на лицата. 5.Участникът декларира в ЕЕДОП техническо оборудване, което включва минимум 1000 кв. м. фасадно скеле. 6.Участникът декларира в ЕЕДОП какви системи за управление на качеството прилага.Забележка:Съгласно чл.59, ал.5 ЗОП в съответното поле на ЕЕДОП трябва да се посочи и документът, с който се доказва изпълнението на поставения критерий за подбор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Процедурата се открива при условията на чл. 114 от ЗОП.При откриване на процедурата не е осигурено финансиране, Възложителят е предвидил в проекта на договор клауза за отложено плащане съгласно чл. 114 от ЗОП. В случай, че не бъде осигурено финансиране, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/05/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на район "Слатина",бул. "Шипченски проход" № 67, етаж 3, зала 308.

На заседанието на комисията по отваряне и разглеждане на офертите за участие в процедурата могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Гаранция за изпълнение на договора – условия, размер и начин на плащане:1. Гаранцията за изпълнение на договорите за всяка от обособените позиции от обществената поръчка е в размер на 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция без включен ДДС.2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 2.1. парична сума;2.2. банкова гаранция; 2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. 3. Гаранцията по т. 2.2.1 или 2.2.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. 4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства. 5. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. 6. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
7. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка: IBAN: BG76SOMB91303317815701, BIC: SOMBBGSF към “Общинска банка” АД, финансов център „Слатина”.
8. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 9. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
II.Съгласно разпоредбата на чл. 55, ал. 2 от ЗОП,Възложителят посочва, че ще прилага основанията за незадължително отстраняване по чл. 55, ал.1, т.1 и т. 4 от ЗОП. В раздел III "Изисквания към участниците", точка 7.10 от документацията за участие е разписано, че участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 196 от ЗОП, във връзка с чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП, обявлението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва