Деловодна информация
00516Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда
18025491 02/04/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
02/04/2018 (дд/мм/гггг)
00516-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда 831545394
Бул. Княз Александър Дондуков № 3
София BG411 1000 България
Николай Тюркеджиев +359 28101757
Nikolay.Tyurkedzhiev@gli.government.bg +359 28101757

Интернет адрес/и

http://www.gli.government.bg/

http://www.gli.government.bg/page.php?c=110


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.gli.government.bg/page.php?c=205&id=60
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Изпълнителна агенция

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Разработване на софтуер с механизъм за оценка на действителното командироване с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляна на закона, съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС
48810000      
Услуги

Изготвяне на механизъм за оценка на действителното командироване с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляне на закона съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС и обучение на инспектори от ИА ГИТ за извършване на оценката на статута на командированите лица, включващ следните дейности:
- Изготвяне на софтуер, в който да е вграден алгоритъм за оценка на действителното командироване, с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляне на закона съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС;
- Изготвяне и вграждане на формуляр за самооценка в информационния портал, който да помогне на работниците и служителите да преценят възможни нарушения на техните права.
- Осигуряване на лектори и учебни материали за обучението на 300 служители от ИА ГИТ, с инспекторски правомощия, за извършване на оценката на статута на командированите лица.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
41666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Очакваните резултати от изпълнението на настоящата обществена поръчка са следните:
1. Изготвен софтуер, в който е вграден алгоритъм за оценка на действителното командироване, с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляне на закона, съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС;
2. Изготвен и вграден в информационния портал формуляр за самооценка в полза на командировани работници и служители, с цел информирането им по отношение на приложимото законодателство и за преценка по отношение възможни нарушения на техните права.
3. Осигуряване на лектори и учебни материали за обучението на 300 служители от ИА ГИТ, с инспекторски правомощия, за извършване на оценката на статута на командированите лица.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
41666.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-3.009 „Контрол на командированите лица“, ОП РЧР 2014-2020

Срока за изпълнение на дейностите по т. 1 и т. 2 от настоящия Раздел II.2.4.) е 120 (сто и двадесет) дни от датата на подписване на договора между Възложителя и Изпълнителя. Обучението на най-малко 300 служители на ИА ГИТ ще се осъществи не по-късно от крайния срок на изпълнение на проект BG05M9OP001-3.009 „Контрол на командированите лица“, който към момента е 31.12.2018 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания за годността за упражняване на професионалната дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не поставя изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. За доказване на техническите и професионалните способности във връзка с поставеното изискване участниците представят: списък на услугите, изпълнени през последните три години от датата на подаване на офертата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. Списъкът се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“, б.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Участниците представят документите, доказващи съответствието с критериите за подбор преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, които могат да бъдат следните: Удостоверение, издадено от получателя на услугата, деклариран в ЕЕДОП, част ІV, раздел „В“, б.1б (списък на услугите) или точен уеб адрес към публичен сайт, на който се съдържа информация за изпълнението на съответните дейности, сайт на получателя или линк на обществена поръчка в профили на купувача, или електронна преписка в Агенцията по обществени поръчки, както и всякакъв друг еквивалентен източник на информация, удостоверяващ изпълнението на декларираните дейности. Съответният уеб адрес може да бъде посочен в информацията в част ІV, раздел „В“, т.1б на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Доказателствата следва да са съотносими към декларираните в списъка изпълнени услуги.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката. По смисъла на §2, т. 41 от ДР на ЗОП - професионалната компетентност е наличие на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения и трябва да бъде релевантна към предмета на обществената поръчка. За доказване на техническите и професионалните способности във връзка с поставеното изискване участниците представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанието за отстраняване и съответствие с критериите за подбор в ЕЕДОП. Списъкът на персонала се представя чрез попълване на информацията в част ІV, б. „В“ на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).


1. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) дейности с предмет, идентичен или сходен с този на обществената поръчка като под дейности, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: разработка и внедряване на уеб-базирани информационни системи. Възложителят ще приеме за достатъчни услугите, сходни с предмета, независимо от обема, в който са реализирани.
2. Участникът трябва да предложи екип от експерти за изпълнение на обществената поръчка. Екипът трябва да бъде в следния състав и да отговаря на следните изисквания и условия:
2.1. Ръководител екип (1) един. Експерта следва да отговаря на следните изисквания: висше образование, образователна степен бакалавър или магистър в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”. Специфичен опит: минимум 3 години в управлението на проекти в областта на информационните технологии. Международно признат професионален сертификат за управление на проекти от типа на Project Management Professional (PMP) или PRINCE 2 Practitioner или еквивалентен.
2.2. Бизнес анализатор (1) един. Експерта следва да отговаря на следните изисквания: висше образование, образователна степен магистър или бакалавър в областите „Технически науки” или „Природни науки, математика и информатика”. Специфичен опит: минимум 2 години в анализ и моделиране на бизнес процеси, участие в изпълнението на минимум 2 (два) проекта за разработка на информационни системи.
2.3. Експерт статистика (1) един. Експерта следва да отговаря на следните изисквания: висше образование, образователна степен минимум бакалавър. Не по-малко от 2 години опит в областта на обработка на статистическа информация.
2.4. Експерт програмиране (1) един. Експерта следва да отговаря на следните изисквания: висше образование, образователна степен магистър или бакалавър в областите „Технически науки”, и/или „Природни науки, математика и информатика”, и/или „Програмиране“. Специфичен опит – минимум 2 години опит в разработване, и/или внедряване, и/или поддръжка на информационни системи.
2.5. Тестови инженер (1) един. Експерта следва да отговаря на следните изисквания: висше образование, образователна степен минимум бакалавър в областта на информационните технологии. Специфичен опит - участие в минимум 2 (два) успешно приключени проекта в областта на информационните технологии.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Определеният изпълнител представя гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора, при подписването му в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя във форма по избор, съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Срокът на валидност на банковата гаранция/застраховката следва да бъде 30 дни след изтичане на срока за гаранционна поддръжка на системата, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор, неразделна част от одобрената документация за обществената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 058-128188
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/05/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Зала № 107 в сградата на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" в София на бул. "Княз Александър Дондуков № 3

На публичното заседание за отваряне на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, при спазване на установения режим за достъп до сградата на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда".
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице обстоятелство по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, участник, за чиято оферта е налице някое от снованията по чл. 107 от ЗОП, както и участник, за когото се установи, че подлежи на отстраняване на основание чл. 5, ал.1, т. 3, буква "а", във връзка с чл. 3, т. 8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
2. Икономически най-изгодната оферта по настоящата процедура се определя въз основа на критерия за възлагане „най-ниска цена" в съответствие с чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
3. Офертите се подават в Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" на адреса, посочен в обявлението, в стая „Деловодство“, всеки работен ден от 09.00 часа до 17.30 часа.
4. Офертите, освен лично, могат да бъдат представени чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка. Оферти, подадени по този начин следва да бъдат получени при възложителя в срока, определен за получаване на офертите в раздел IV.2.2 от обявлението.
5. На основание чл. 104, ал. 2 от ЗОП, във връзка с чл. 104, ал. 3 от ЗОП, оценката на техническите и ценовите предложения на участниците ще се извърши преди провеждане на предварителен подбор. Действията на комисията ще се извършат по реда на чл. 61 от ППЗОП.
6. Посочената прогнозна стойност е максимално допустима. Участник, който представи ценово предложение, което надвишава прогнозната стойност на обществената поръчка ще бъде отстранен на основание чл. 107, т. 2, б. "а" от ЗОП.
7. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Образците на документи и приложения са задължителни за участниците.
8. Заплащането на изпълнението на дейностите по настоящата обществена поръчка е уредено в проекта на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 и т. 7 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
- изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
- получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
Когато датите в обявлението в РОП и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване започва да тече от по-късната дата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/04/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва