Деловодна информация
00338
АО-05-03-2432 22/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/03/2018 (дд/мм/гггг)
00338-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Разград 000505910
бул. Бели Лом №37А
Разград BG324 7200 България
Хубан Соколов +359 84618175
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180318duew2720781
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Разград 000505910
бул. Бели Лом №37А, партерен етаж, стая 06 Деловодство
Разград BG324 7200 България
Силвия Янева +359 84618213
obshtina@razgrad.bg +359 84660090

Интернет адрес/и

www.razgrad.bg

http://op.razgrad.bg/?q=page&idd=index

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция и обновяване на 6 обекта от образователната инфраструктура в гр. Разград - ДГ „Райна Княгиня“, ДГ „Славейче“, ДЯ „Звездици“, ДЯ „Слънчево детство“, ОУ „Н. Й. Вапцаров“ и ПГПЧЕ „Екзарх Йо
45210000      
Строителство

Реконструкция и обновяване на 6 обекта от образователната инфраструктура в гр. Разград, както следва:1. ДГ „Райна Княгиня“ с дворно място–реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения за игра.2.ДГ „Славейче“ с дворно място – ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със сленчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо осветление, съоръжения за игра, градинско обзавеждане.3.ДЯ „Звездици“ с дворно място–реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения.4.ДЯ „Слънчево детство“ с дворно място–ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със слънчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо осветление, съоръжения за игра.5. ОУ „Н. Й. Вапцаров“ с дворно място–реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворно място и изграждане на енергоспеставящо осветление.6. ПГПЧЕ „Екзарх Йосиф“ (втори корпус) с дворно мяс
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3399850.59      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
6

II.2) Описание 1

ДГ „Райна Княгиня“ с дворно място – реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения за игра 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Раград

Реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения за игра. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Мярка №1: Топлинно изолиране на външните стени - с цел подобряване на топлофизичните характеристики на външните стени и намаляване на топлинните загуби през зимата, се предвижда външно полагане на топлинна изолация съгласно детайл от проекта по ЕЕ. Мярката включва поставяне на топлоизолационния слой, шпакловка и фасадна силиконова мазилка влaчена.
Мярка №2: Подмяна на дървена слепена дограма с нова PVC. – В тази мярка се предвижда нова дограма. Мярката включва поставяне на дограмата, обръщане на строителните отвори с PUR - 2 см, шпакловка и силиконова мазилка, поставяне на подпрозоречни дъски.
Мярка №3: Покрив – предвижда се топлоизолация на таванската плоча от външна страна с пяна PUR с дебелина 7 см. армирана циментова замазка и хидроизолационна мембрана.
Мярка №4: Архитектурни работи по санитарното поддържане на сградата – В тази мярка се предвижда възстановяване на мазилки и шпакловки, боядисване по стени и тавани с латекс, подмяна на съществуващи настилки с ламинат в комплексите за настаняване на деца и в стаите на административния персонал.
Мярка №6: Топлинно изолиране на под – Подът на сграда е два типа – под над сутерен и под над земя. Подът над сутерен е отопляем, затова не се предвижда топлинно изолиране.
Мярка №7: Подмяна на отоплителната инсталация. - Предвижда се подмяна на съществуващата отоплителна инсталация по проект за отопление и вентилация.
Мярка №8: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се подмяна на настилки, монтаж на съоръжения за игра и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
798926.05      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

II.2) Описание 1

ДГ „Славейче“ с дворно място – ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със сленчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо осветление, съоръжения 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със сленчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо осветление, съоръжения за игра, градинско обзавеждане. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Мярка №1: Покрив – Предвижда се и направа на нова хидроизолация от мембрана.
Мярка №2: Изграждане на инсталация за топла вода – Мярката предвижда монтиране на слънчеви колектори по покрива.
Мярка №3: Подмяна на отоплителната инсталация. - Предвижда се подмяна на съществуващата отоплителна инсталация по проект за отопление и вентилация.
Мярка №4: Подмяна на осветителни тела. – Предвижда се подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоспестяващи.
Мярка №5: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се подмяна на настилки, монтаж на съоръжения за игра и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
359546.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

II.2) Описание 1

Детска ясла „Звездици“ с дворно място – реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност и съоръжения. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Предвижданите мерки не се отнасят за блок А1 който е саниран по друг проект.
Мярка №1: Топлинно изолиране на външните стени - с цел подобряване на топлофизичните характеристики на външните стени и намаляване на топлинните загуби през зимата, се предвижда външно полагане на топлинна изолация съгласно детайл от проекта по ЕЕ. Мярката включва поставяне на топлоизолационния слой, шпакловка и фасадна силиконова мазилка влaчена.
Мярка №2: Подмяна на дървена слепена дограма с нова PVC. – В тази мярка се предвижда нова дограма. Мярката включва поставяне на дограмата, обръщане на строителните отвори с PUR - 2 см, шпакловка и силиконова мазилка, поставяне на подпрозоречни дъски.
Мярка №3: Покрив – предвижда се топлоизолация на таванската плоча от външна страна с пяна PUR с дебелина 7 см. армирана циментова замазка и хидроизолационна мембрана
Мярка №4: Архитектурни работи по санитарното поддържане на сградата – В тази мярка се предвижда възстановяване на мазилки и шпакловки, боядисване по стени и тавани с латекс, подмяна на съществуващи настилки с ламинат в комплексите за настаняване на деца и в стаите на административния персонал.
Мярка №5: Подмяна на отоплителната инсталация. - Предвижда се подмяна на съществуващата отоплителна инсталация по проект за отопление и вентилация.
Мярка №6: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се подмяна на настилки, монтаж на съоръжения за игра и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
470754.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

II.2) Описание 1

Детска ясла „Слънчево детство“ с дворно място – ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със слънчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо освет 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Ремонт и подмяна на вътрешна отоплителна инсталация, изграждане на инсталация за топла вода със слънчеви колектори, изграждане на енергоспестяващо осветление, съоръжения за игра. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Мярка №1: Изграждане на инсталация за топла вода – Мярката предвижда монтиране на слънчеви колектори по покрива.
Мярка №2: Подмяна на отоплителната инсталация. - Предвижда се подмяна на съществуващата отоплителна инсталация по проект за отопление и вентилация.
Мярка №3: Подмяна на осветителни тела. – Предвижда се подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоспестяващи.
Мярка №4: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се подмяна на настилки, монтаж на съоръжения за игра и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
275459.76      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

II.2) Описание 1

ОУ „Н.Й.Вапцаров“ с дворно място – реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворно място и изграждане на енергоспеставящо осветление 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворно място и изграждане на енергоспеставящо осветление. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Първи корпус:
Мярка №1: Топлинно изолиране на външните стени - с цел подобряване на топлофизичните характеристики на външните стени и намаляване на топлинните загуби през зимата, се предвижда външно полагане на топлинна изолация и вътрешно полагане на топлоизолация на стени граничещи със земя съгласно детайл от проекта по ЕЕ. Мярката за външно полагане на топлинна изолация включва поставяне на топлоизолационния слой, шпакловка, фасадно боядисване, водооткапващи профили. За вътрешното топлоизолиране се предвижда монтаж на минерална вата, щендерна конструкция, гипс картон и двукратно латексово боядисване.
Мярка №2: Подмяна на входни врати – В тази мярка се предвижда нова дограма. Мярката включва поставяне на дограмата, обръщане на строителните отвори с EPS - 2 см, шпакловка и мазилка, поставяне на подпрозоречни дъски.
Мярка №3: Покрив – предвижда се топлоизолация на таванската плоча от външна страна с минерална вата с дебелина 12 см., поставена над стоманобетоновата плоча и защитена с полиетиленово фолио.
Мярка №4: Топлинно изолиране на под – Предвижда се поставяне на топлоизолация от външната страна на подовата плоча граничеща с отопляемото пространство с ЕПС – 5 см.
Мярка №5: Подмяна на осветителни тела. – Предвижда се подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоспестяващи.
Мярка №6: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се благоустройствени дейности в дворното място и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Втори корпус:
Мярка №1: Топлинно изолиране на външните стени - с цел подобряване на топлофизичните характеристики на външните стени и намаляване на топлинните загуби през зимата, се предвижда външно полагане на топлинна изолация и вътрешно полагане на топлоизолация на стени граничещи със земя съгласно детайл от проекта по ЕЕ. Мярката за външно полагане на топлинна изолация включва поставяне на топлоизолационния слой, шпакловка, фасадно боядисване, водооткапващи профили и ламаринена обшивка на източната и западната фасада.
Мярка №2: Подмяна на входни врати – в тази мярка се предвижда нова дограма. Мярката включва поставяне на дограмата, обръщане на строителните отвори с EPS - 2 см, шпакловка и мазилка, поставяне на подпрозоречни дъски.
Мярка №3: Покрив – предвижда се топлоизолация на таванската плоча от вътрешна страна с минерална вата с дебелина 12 см. и монтаж на окачен таван тип „АМСТРОНГ“ или еквивалент.
Мярка №4: Топлинно изолиране на под – предвижда се поставяне на топлоизолация от външната страна на подовата плоча граничеща с отопляемото пространство с ХПС – 6 см.
Мярка №5: Подмяна на осветителни тела – предвижда се подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоспестяващи.
Мярка №6: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се благоустройствени дейности в дворното място и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
548106.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

II.2) Описание 1

ПГПЧЕ „Екзарх Йосиф“ (втори корпус) с дворно място – реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворно място и изграждане на енергоспестяващо осветление 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

гр. Разград

Реконструкция и обновяване с мерки за енергийна ефективност, благоустрояване на дворно място и изграждане на енергоспестяващо осветление. Дейностите са съобразени с енергоспестяващите мерки предвидени в енергийното обследване, както следва:
Мярка №1: Топлинно изолиране на външните стени - с цел подобряване на топлофизичните характеристики на външните стени и намаляване на топлинните загуби през зимата, се предвижда външно полагане на топлинна изолация и вътрешно полагане на топлоизолация на стени граничещи със земя съгласно детайл от проекта по ЕЕ. Мярката за външно полагане на топлинна изолация включва поставяне на топлоизолационния слой, шпакловка и фасадно боядисване. За вътрешното топлоизолиране се предвижда монтаж на минерална вата, щендерна конструкция, гипс картон и двукратно латексово боядисване.
Мярка №2: Подмяна на входни врати – в тази мярка се предвижда нова дограма. Мярката включва поставяне на дограмата, обръщане на строителните отвори с EPS - 2 см, шпакловка и мазилка, поставяне на подпрозоречни дъски.
Мярка №3: Покрив – предвижда се топлоизолация на таванската плоча от външна страна с минерална вата с дебелина 12 см., поставена над стоманобетоновата плоча и защитена с полиетиленово фолио.
Мярка №4: Подмяна на осветителни тела – предвижда се подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергоспестяващи.
Мярка №5: Възстановяване и рехабилитация на прилежащи площи около сградата – предвижда се благоустройствени дейности в дворното място и изграждане на достъпна среда за хора с увреждания и хора в неравностойно положение.
Техническата документация на горепосочения обект е придружена от подробни КС и е преминала всички етапи на оценка и съгласуване, като има издадени разрешения за строеж. Тя е в съответствие е основните изисквания към строежите по отношение на енергийна ефективност, достъпност, безопасност при експлоатация, хигиена, здраве, околна среда и осигуряване на ефективен учебно-образователен процес. В съответствие на нормативните изисквания, се предвижда цялостния процес по изпълнение на СМР да включва и осъществяването на авторски и строителен надзор, както и издаването на необходимите разрешителни по въвеждането на обектите в експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката    55
Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката    5
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
947058.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж" 2014-2020, Договор за БФП № BG16RFOP001-1.023-0002-C01

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник в процедурата трябва да е регистриран за I-ва група, ІV-та категория строежи, в Централния професионален регистър на строителя /чл.137 ал.1, т.4, б. „б“ от ЗУТ/. Чуждестранните участници доказват съответствието си с вписване в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Изискването се отнася и за членовете на обединение, които ще изпълняват строително-монтажни работи, както и за подизпълнителите, ако има такива.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, т. 1).На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения и талони за регистрация в ЦПРС или други еквивалентни документи.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП – Копие от удостоверения и талони за регистрация или други еквивалентни документи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV:„Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.1а).На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, най-много последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП–Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV:„Критерии за подбор“, Раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, т.5).Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно:Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 2 от ЗОП – Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1.Участниците да са реализирали минимален общ оборот, както следва:
За обособена позиция № 1 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 1 300 000 лв. (един милион и триста хиляди лева);
За обособена позиция № 2 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 500 000 лв. (петстотин хиляди лева);
За обособена позиция № 3 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 700 000 лв. (седемстотин хиляди лева);
За обособена позиция № 4 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 400 000 лв. (четиристотин хиляди лева);
За обособена позиция № 5 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 900 000 лв. (деветстотин хиляди лева);
За обособена позиция № 6 участникът да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер не по – малко от 1 600 000 лв. (един милион и шестстонин хиляди лева).
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
2. Участникът трябва да притежава застраховка "Професионална отговорност" с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 (сто хиляди) лева, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV:„Критерии за подбор“, Раздел В: „Технически и професионални способности“, т. 1а).На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Списък на строителството (Образец № 7), идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП – Списък на строителството (Образец № 7), идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП (Образец № 2), попълнен в съответната част, а именно: Част IV:„Критерии за подбор“, Раздел Г: „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно:а) сертификат, издаден от акредитирани лица, за внедрена система за управление на качеството, с обхват – строителство, стандарт – ISO EN 9001:2008 или еквивалент;б) сертификат, издаден от акредитирани лица, за внедрена система за управление на околната среда, с обхват – строителство, схема EMAS или стандарт ISO EN 14001:2004, или еквивалент.Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи – сертификати, издадени от акредитирани лица, за внедрена система за управление на качеството, с обхват – строителство, стандарт – ISO EN 9001:2008 или еквивалент и за внедрена система за управление на околната среда, с обхват – строителство, схема EMAS или стандарт ISO EN 14001:2004, или еквивалент.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 2 /две/ дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.Под дейности сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбират строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради за обществено обслужване, както следва:а) За обособена позиция № 1 с РЗП не по-малко от 2 530 м2;б) За обособена позиция № 2 с РЗП не по-малко от 1 640 м2;в) За обособена позиция № 3 с РЗП не по-малко от 2 072 м2;г) За обособена позиция № 4 с РЗП не по-малко от 1 926 м2;д) За обособена позиция № 5 с РЗП не по-малко от 2 500 м2;е) За обособена позиция № 6 с РЗП не по-малко от 1 640 м2. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималното изискване се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
2. Участникът следва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството, както следва:а)За управление на качеството, стандарт ISO EN 9001:2008 или еквивалент;б)За управление на околната среда, схема EMAS или стандарт ISO EN 14001:2004, или еквивалент.Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималното изискване се доказва от всяко едно от лицата, включени в него, които ще изпълняват строителство. При участие на подизпълнител – съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълнява.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договор, възложителят изисква от участника определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор.Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява дейността, предмет на настоящата обществена поръчка, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.В процедура за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Продължава в т.VІ.3)
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 248-522620
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
821613

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, административната сграда на Община Разград, етаж І, зала 102

На публичните заседания на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В случай,че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице,Възложителят изиска от участника–обединение,да представи копие от документ,от който да е видно правното основание за създаване на обединението,както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка:1.правата и задълженията на участниците в обединението;2.разпределението на отговорността между членовете на обединението;3.дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението.Документът,представен от участника–обединение трябва да съдържа клаузи,от които да е видно,че:е определен партньор,който да представлява обединението за целите на обществената поръчка;уговорена е солидарна отговорност за изпълнението на договора.Възложителят не поставя каквито и да е изисквания относно правната форма,под която Обединението ще участва в процедурата за възлагане на поръчката.Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката,който ще им възложат,ако възнамеряват да използват такива.В този случай те трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката,който ще изпълняват,и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица,независимо от правната връзка между тях,по отношение на критериите,свързани с икономическото и финансовото състояние,техническите способности и професионалната компетентност.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица,той трябва да може да докаже,че ще разполага с техните ресурси,като представи документи за поетите от третите лица задължения.Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор,за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7,чл.55,ал.1,т.1-3 и 5 и чл.107 от ЗОП,за когото са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС,който не посочи действителния собственик по смисъла на чл.6,ал.2 от ЗМИП, който след покана от Възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си,който е предложил цена за изпълнение на поръчката,по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката,в чиято оферта са установени аритметични грешки.Участник лишен от правото да упражнява определена професия „строител“ или дейност „строителството“ съгласно законодателството на държавата,в която е извършено деянието,ще бъде отстранен от участие.Участник,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 от ЗОП и посочените от възложителя обстоятелства по чл.55,ал.1 от ЗОП,има право да представи доказателства, че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка,съдържаща:1.Заявление за участие,вкл.:Опис на представените документи-Обр.№1;ЕЕДОП-Обр.№2.2.Оферта,вкл.Техническо предложение:Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата,не е законният представител на участника;Предложение за изпълнение на поръчката–Обр.№3;Д-я за съгласие с клаузите на приложения проект на договор–Обр.№4;Д-я за срока на валидност на офертата–Обр.№5;Д-я,че при изготвяне на офертата са спазени задълженията,свързани с данъци и осигуровки,опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд–Обр.№6;За всяка обособена позиция, за която участва, участникът подава подава отделно Техническо предложение.Д-я за конфиденциалност на информацията,ако е приложимо/свободен текст/.Магнитен носител (CDилиDVD),на който са записани в PDF формат или еквивалент всички документи. Продължава в VI.4.3

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.100,ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.Съгласно чл.100,ал.3 от ЗОП Възложителят изпраща за публикуване в РОП обявлението за изменение или допълнителна информация и решението,с което то се одобрява,в 14-дневен срок от публикуването в РОП на обявлението,с което се оповестява откриването на процедурата.Прод. от VI.3)В Предложението за изпълнението на поръчката–Обр.№ 3,всеки участник трябва да посочи срок за изпълнение на СМР(в календарни дни,в цяло число),гаранционни срокове за изпълнените СМР(в свободен текст,като срокът се посочва в години цифром и словом),както и в свободен текст да опише направените предложения:За организацията и професионалната компетентност на персонала,на който е възложено изпълнението на поръчката;За изпълнение на предвидените СМР,включващо:технически параметри,съобразно техническата спецификация на възложителя и разработения инвестиционен проект,естетически и функционални характеристики на обекта,достъпност,предназначение за потребителите на обекта, екологични и иновативни характеристики,иновативни търговски техники и условия,както и предложение за мерки,целящи осигуряване на качеството при изпълнение на възлаганите СМР.3.Запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри",в който се поставя „Ценовото предложение" по Обр. № 10 с приложени КСС-Прилож.№10а и Анализи на ед.цени,в оригинали и ел.формат exl или еквивалент.За всяка об.позиция,участникът подава отделно ценово предложение по образец,в запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри".Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани с данъци и осигуровки и закрила на заетостта и условията на труд и опазване на околната среда, както следва:Относно задълженията,свързани с данъци и осигуровки:НАП,тел.070018700,www.nap.bg;Относно задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП,тел.02/8119443,www.mlsp.government.bg.Относно задълженията,свързани с опазване на околната среда:МОСВ,тел.02/9406331,www.moew.government.bg.Гаранцията(Г-я) обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 5% от стойността на договора.Г-ята се предоставя в една от следните форми:парична сума;банкова г-я;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Г-ята за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице-гарант.Участникът,определен за изпълнител,избира сам формата на г-я за изпълнение или за авансово предоставените средства.Когато избраният изпълнител е обединение,което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата г-я,съответно вносител на сумата по г-ята или титуляр на застраховката.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на г-ята за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.При избор на г-я за изпълнение-парична сума,то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Об.Разград:„ОБЩИНСКА БАНКА“АД–клон РазградIBAN:BG63SOMB91303358628200BIC:SOMBBGSF.При избор на банкова г-я,то тя трябва да отговаря на следните изисквания:да бъде открита в полза на възложителя;да бъде неотменима и безусловна;да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане в срок от 3(три) работни дни,при първо писмено искане,направено от Възложителя;срок на валидност–срокът за изпълнение на поръчката,включващ срока за изпълнение на СМР и предложения най–дълъг гаранционен срок,удължен с 60 календарни дни.При представяне на г-ята за изпълнение,в плат.нареждане или в банковата г-я изрично се посочва предмета на общ.поръчка, за които се представя г-ята.Възложителят освобождава г-ята за изпълнение без да дължи лихви за периода,през който средствата законно са престояли при него.Г-ята за изпълнение се представя при подписване на договора от участника,определен за изпълнител на поръчката.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва