Деловодна информация
00151Община Троян
И-РД-595 21/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00151-2018-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Троян 000291709
пл. Възраждане 1
Троян BG315 5600 България
инж. Николай Райковски;инж. Николай Петров; Пламена Димитрова +359 67068005
pdimitrova@troyan.bg +359 67068005

Интернет адрес/и

www.troyan.bg

http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=315


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.35.186.10:81/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=315
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция кръстовище ул. „Васил Левски“ и ул. „Минко Радковски“ /при АИР/“.
45233252      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва реконструкция на кръстовище развито, като част от проект „Реконструкция кръстовище ул. „Васил Левски“ и ул. „Минко Радковски“ /при АИР/“ обхваща участъци от улица „Васил Левски“ /трасе на Републикански път III-357 в чертите на гр. Троян/ и ул. „Mинко Радковски“ при АИР както и част от улици „Хан Аспарух“ и „Петко Р. Славейков“. Съгласно проекта, кръстовището ще осигурява кръгово движение /с централен остров – елипса/ в участъка на пресичане. Проектът предвижда реализация на острови с определена ширина за разделяне на насрещно движещите се автомобили при влизане и излизане в кръстовището. Предвидено е изпълнение на транспортна връзка на улици „Васил Левски“ и „Любен Каравелов“. Улица „Васил Левски“ е оразмерена за тежко движение.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

на територията на град Троян

Предмет на настоящата процедура е избор на изпълнител за извършване на СМР за обектa по части: 1.Пътна и Геодезия; 2.Конструктивна; 3.Хидроложка и хидротехническа; 4.В и К; 5.Електро; 6.ПБЗ ,ПБ и ПУСО; 7.ОД и ВОБД. СМР /Строително монтажните работи / следва да се изпълняват в съответствие с изготвените количествени сметки към Техническия проект, залегнали в условията на договора за възлагане на обществената поръчка и действащото българско законодателство за строителство и въвеждане на строежите в експлоатация.
Строително-монтажните работи да се изпълнят последователно по видове, като се започне от временната организация на движение.
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на следните дейности, свързани с изграждането на строежа:
1.Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали по части ОД и ВОБД; Пътна и Геодезия; Конструктивна; Хидроложка и хидротехническа; ВиК; Електро.
2. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания;
3. Съдействие при съставянето на строителни книжа;
4. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа в експлоатация;
5. Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка в съответствие с офертата и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
666666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 07/06/2019 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането е от бюджета на община Троян. За тази цел подсигуреният финансов ресурс в Капиталовата програма на Общината за 2018 г. е 576 666,67 лв. без вкл. ДДС или 692 000,00 лв. с вкл. ДДС. Остатъкът от 108 000,00 лева с вкл. ДДС предстои да се подсигурят в Капиталовата програма за 2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи втора група, втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС) или за по-висока категория строежи от същите групи, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират съответствието си с изискването като попълват данни (уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, раздел А).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума за тази категория строеж –минимум втора категория, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на случаите, при които съобразено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, посочено в договора за създаване на обединението, е предвидено, че тези лица ще изпълняват строителството.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират съответствието си с изискването като попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, раздел Б).
За доказване на горепосоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя заверено копие на валидната полица за застраховка „Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, идентично или сходно на предмета на поръчката; да разполага с техническо оборудване, машини и съоръжения; технически лица.

1. Участникът, през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил строителство на поне един обект,идентично или сходно с предмета на поръчката. Забележка: За „строителство, сходно с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или основен ремонт на улични/пътни и/или тротоарни настилки.При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В) чрез посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството. В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да осигури оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи, което да включва и строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка:багер – товарач за земни работи–1 бр.; багер с хидравличен чук–1 бр.;самосвал за извозване на земни маси и строителни отпадъци–1 бр.;фреза за фрезоване на асфалтови настилки–1 бр.;асфалтополагач за машинно полагане на асфалтови настилки–1 бр.,валяк стомано бандажен /вибрационен със стоманени бандажи и на двете оси/–2 бр.;валяк статичен пмевмоколесен /с гумени уплътнители и на двете оси/–1 бр.;гудронатор–1 бр.;фугорезачка–1 бр.;камион-самосвал с покривала за возене на асфалт–3 бр.;водоноска–1 бр.;машина за рязане на бетонови изделия–1 бр.;електрически къртач–1 бр.;генератор за ел. ток–1 бр.;иглен вибратор–1 бр.;виброплоча–1 бр.; вибротрамбовка–1 бр.;автокран за демонтаж на тръби ф2000;кофраж.При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В). В случай, че участникът бъде избран за изпълнител, преди сключване на договор, следва да представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
3.Участникът следва да разполага с асфалтобетонови смеси за срока за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на асфалтобетонови смеси.При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква В). За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството на изпълнение на обществената поръчка.
4.Участникът следва да разполага с бетонови смеси за срока за изпълнение на поръчката. Участникът следва да има възможност да осигури доставка на бетонови смеси.
При подаване на оферта участниците само посочват/декларират изискването в предложения към документацията за обществена поръчка образец–ЕЕДОП (част IV,буква В).За доказване на посоченото изискване при подписване на договор участникът, избран за изпълнител, представя Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството на изпълнение на обществената поръчка.5.Участникът следва да разполага с акредитирана лаборатория за изпитване на вложените материали.При подаване на оферта участниците само декларират изискването в предложените образци–ЕЕДОП (част IV,буква В).При подписване на договор участникът,избран за изпълнител,представя Списък на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството на изпълнение на поръчката.6.Участникът трябва да разполага със следните технически лица...продължава в раздел VI. Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Постъпилите оферти се отварят в сградата на Общинска администрация - Троян, гр. Троян, пл. "Възраждане" №1 в Заседателната зала .

Получените оферти за участие се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

6.1Технически ръководител–технически правоспособно лице с квалификация „строителен инженер“ или „строителен техник“, съгласно чл.163а, ал.2 и 3 от ЗУТ с не по-малко от 5 г.професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ в областта на строителството. 6.2.Ключов специалист1–експерт с минимум 5 години опит в областта на строителството.6.3.Ключов специалист2–експерт с минимум 5 год. опит в областта на строителството.При подаване на оферта участниците само декларират съответствието си с изискването в предложения към документацията образец–ЕЕДОП (част IV, раздел В).Преди сключване на договор,избраният за изпълнител следва да представи Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, които ще изпълняват поръчката.При провеждане на процедурата възложителят ще приложи разпоредбата на чл.181, ал.2 от ЗОП, а именно:допуска оценка на техническите и ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на възложителя.Отстранява се от участие в процедурата участник,когато е налице някое от основанията в чл.54,ал.1 от ЗОП. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания, ако представи предвидените в чл.56, ал.1 от ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни,за да се гарантира неговата надеждност. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 101, ал.11 от ЗОП и чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, избран за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3% от общата стойност на договора без вкл. ДДС.Формите на представяне, условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор. Начин на плащане:междинни плащания за реално изпълнени СМР след подписване на протокол по образец за извършени СМР на база действително извършени видове работи,съгласно посочените в КСС единични цени и след представяне на оригинална фактура от страна на Изпълнителя.Сумата от изплатените междинни плащания е до 692 000 лв. с вкл. ДДС, но не повече 90% от стойността на договора с вкл. ДДС;-окончателното плащане ще се извърши след подписване и представяне на екзекутивна документация, протокол за действително извършени и подлежащи на заплащане окончателни видове СМР по одобрени цени, подписани от страните, разрешение за ползване на обекта и оригинална фактура за окончателната стойност на дължимата сума.Окончателното плащaне се изчислява като стойност, след като се приспаднат междинните плащания. Начините на плащния са описани подробно е проекта на договор към обществената поръчка.Възложителят сключва писмен договор за обществена поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител изпълни условия на чл.112, ал.1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 от ЗОП участникът,избран за изпълнител, предоставя актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица,договорът се сключва след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 Аржентина
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва