Деловодна информация
00007
 
не
00007-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мездра 000193371
ул. Христо Ботев № 27
Мездра BG313 3100 Виетнам
инж. Розалина Георгиева +359 91092116
rozalinageorgieva.mezdra@gmail.com +359 91092523

Интернет адрес/и

www.mezdra.bg

http://eop.mezdra.bg/?p=899


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://eop.mezdra.bg/?p=899
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ (СМР) ПО ПРОЕКТ № 06/07/2/0/00118 „РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА ЧАСТИ ОТ УЛИЧНАТА МРЕЖА В ГРАД МЕЗДРА“
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на СМР по реконструкция и рехабилитация на части от уличната мрежа в гр. Мездра, финансирани по проект № 06/07/2/0/00118 „Реконструкция и рехабилитация на части от уличната мрежа в град Мездра“, Договор № 06/07/2/0/00118/20.11.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ на Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1855293.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Мездра, община Мездра, област Враца

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на СМР по реконструкция и рехабилитация на части от уличната мрежа в гр. Мездра, финансирани по проект № 06/07/2/0/00118 „Реконструкция и рехабилитация на части от уличната мрежа в град Мездра“, Договор № 06/07/2/0/00118/20.11.2017 г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ на Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) 2014-2020 г.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1855293.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
270

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Реконструкция и рехабилитация на части от уличната мрежа в град Мездра“, финансиран по Договор за безвъзмездна финансова помощ № 06/07/2/0/00118 от 20.11.2017г., по подмярка 7.2 „Инвестиции в

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на категорията на строежите, предмет на обществената поръчка – ІІ група - строежи от транспортната инфраструктура, ІІІ категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква "а" от ЗУТ – общински пътища, улици от първостепенната улична мрежа III и IV клас и съоръженията към тях и IV категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "а" от ЗУТ - частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях; а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, като се посочва информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен. Посочва се дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, а именно: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: Преди сключване на договора за обществена поръчка Възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител да представи документи по чл.60, ал.1 от ЗОП - Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
В случай на обединение изискването се покрива от участникът, който ще извършва дейностите по строителство.
Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват дейностите по строителство.
Чуждестранните лица представят еквивалентен документ от държавата, в която са установени. Съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри, а именно: в офертата трябва да се докаже регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която са установени (документът се представят на оригиналния език и в превод на български език), или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националните им закони. Представянето на декларация е възможност за доказване на обстоятелство към момента на подаване и разглеждане на офертите. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП избраният изпълнител трябва да представи документ, издаден от компетентен орган, който удостоверява, че съответната регистрация е извършена.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.);
2.Минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си;
3. Минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.


1. Участниците, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер 2 000 000 (два милиона) лева.
3. Всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните три приключили финансови години, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в минимален размер 1 000 000,00 (един милион) лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 години участникът да има като изпълнител, включително като член на обединение – изпълнител (за частта от поръчката, която той е изпълнявал), изпълнен поне 2 (два) обекта, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.За идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се приема: извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” и/или чл. 137, ал. 1, т. 4, б „а“ от Закона за устройство на територията.Строителството, трябва да е приключено и прието от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.Възложителят не поставя изискване към обема,който да е идентичен или сходен с този на поръчката! 2/ Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:Багер – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр.; Асфалтополагач – 1 бр.; Валяк бандажен – 2 бр.; Валяк пневматичен – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр.; Самосвал – 3 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Фреза за асфалт – 1 бр. 3/Участникът трябва да притежава: - Сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент. - Сертификат ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент; 4/ Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството, а именно: със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен предварителен договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора.5/Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва: 1/ Ръководител на обекта: строителен инженер с ОКС «магистър», със специалност „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и с професионален опит по специалността не по-малко от 5г.;2/Инженер–геодезист: с ОКС «магистър» по специалност „Геодезия” или екв. и с проф. опит по специалността не по-малко от 3г.;3/ Инженер „Пътно строителство”: инженер с ОКС «магистър» със спец. „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или екв. и с проф. опит по специалността не по-малко от 3г..; 4/ Строит. инженер – отговорник по качеството, притежаващ познания и техн. компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; 5/ Експерт–координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; 6/ Изпълн. персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата проф. квалиф., съобразно дейностите, които ще извършват.*Заб.: Едно физическо лице може да изпълнява ф-ите само на един експерт!При участие на обедин.,които не са юрид. лица,съотв. с критериите за подбор се доказва от обединението участник,а не от вс. от лицата,вкл. в него,с изкл. на съотв. регистр.,представяне на сертификат или др. условие,необх. за изпълн. на поръчката,съгл. изискв. на норм. или адм. акт и съобр. разпределението на участ. на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в Дог. за създ. на обед.Когато участник в проц. е обедин.от ФЛ и/или ЮЛ,той може да докаже изп. на критериите за подбор с капацитетна трети лица при спазване на чл.65, ал.2-4 ЗОП

1. През последните 5 години участникът да има като изпълнител, включително като член на обединение – изпълнител (за частта от поръчката, която той е изпълнявал), изпълнен поне 2 (два) обекта, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.За идентично или сходно с предмета и обема на поръчката се приема: извършване на СМР/СРР по изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на пътища и/или улици, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „а”, и/или чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” и/или чл. 137, ал. 1, т. 4, б „а“ от Закона за устройство на територията.Строителството, трябва да е приключено и прието от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.Възложителят не поставя изискване към обема,който да е идентичен или сходен с този на поръчката! При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности. 2/ Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:Багер – 1 бр.; Мини челен товарач – 1 бр.; Асфалтополагач – 1 бр.; Валяк бандажен – 2 бр.; Валяк пневматичен – 1 бр.; Автогудронатор – 1 бр.; Самосвал – 3 бр.; Машина за рязане на асфалт – 1 бр.; Фреза за асфалт – 1 бр. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности от еЕЕДОП, като се представи списък на техническото оборудване, което ще бъде използвано при изпълнение на обществената поръчка. 3/Участникът трябва да притежава: - Сертификат ISO 9001:2008 / ISO 9001:2015 за внедрена система за управление на качеството, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент.-Сертификат ISO 14001:2004/ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда, с обхват на сертификация - предмета на поръчката (строителство), или еквивалент; При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП, Част IV, буква Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като се посочи дали съответните документи са на разположение в електронен формат, посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документите за регистрация и точното позоваване на документа, обхвата на регистрация и периода на валидност. 4/ Участникът следва да разполага с необходимите технически средства и съоръжения за осигуряване на качеството, включително за проучване и изследване, както и да прилага определени мерки за осигуряване на качеството, а именно: със собствена и/или наета акредитирана лаборатория за контрол на качеството, или да има сключен пред. договор за обслужване с акредитирана лаборатория за контрол на качеството на вложените материали за целия срок на изпълнение на договора. При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: тех. и проф. способности от еЕЕДОП.5/Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата му, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва: 1/ Ръководител на обекта: строителен инженер с ОКС «магистър», със специалност „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или еквивалент и с професионален опит по специалността не по-малко от 5г.;2/Инженер–геодезист: с ОКС «магистър» по специалност „Геодезия” или екв. и с проф. опит по специалността не по-малко от 3г.;3/ Инженер „Пътно строителство”: инженер с ОКС «магистър» със спец. „Транспортно строителство”, специализация „Пътно строителство” или „Строителство на транспортни съоръжения” или екв. и с проф. опит по спец. не по-малко от 3г. Прод. в Р.VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка и в документацията да обществена поръчка.
2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 (три процента) % от стойността на договора без ДДС.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора.
3. За участниците следва да не са налице основания за отстраняване по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и действителните собственици и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира по реда на ЗОП и ППЗОП, липсата на основания за отстраняване чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) -електронен вид – част III „Основания за изключване“.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на Община Мездра, четвърти етаж, малка заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от Р.III.1.3: 4/ Строит. инженер – отговорник по качеството, притежаващ познания и техн. компетентност в областта на контрол върху качеството на изпълнение на строителството; 5/ Експерт–координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за мин. изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР; 6/ Изпълн. персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица да притежават необходимата проф. квалиф., съобразно дейностите, които ще извършват.*Заб.: Едно физическо лице може да изпълнява ф-ите само на един експерт! При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с поставеното изискване, като попълва еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности.Преди сключването на договора за обществена поръчка, участникът представя необходимите документи за съответствие с критериите за подбор,указани документацията за обществена поръчка.
1. Начинът на плащане на изпълнението на поръчката е посочен в проекта на договор /Приложение № 1/ за изпълнение на обществената поръчка и в документацията да обществена поръчка. Към документацията се съдържат Инвестиционни проекти (Приложение № 2) и Разрешение за строеж № 47/12.12.2016 година от Главния архитект на община Мездра /влязло в сила/ (Приложение № 3)2. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 (три процента) % от стойността на договора без ДДС.Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора.
3. За участниците следва да не са налице основания за отстраняване по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и действителните собственици и чл. 101, ал. 11 от ЗОП.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира по реда на ЗОП и ППЗОП, липсата на основания за отстраняване чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) -електронен вид – част III „Основания за изключване“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават съгласно чл. 197, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва