Деловодна информация
00851Община Пирдоп
1200-26 21/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
00851-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пирдоп 000777216
пл. Тодор Влайков 2
Пирдоп BG412 2070 България
Светозар Стоянов +359 7181-5242
Obshtina_pirdop05@abv.bg +359 7181-5242

Интернет адрес/и

www.pirdop.bg

http://www.pirdop.bg/?option=buyer_profile&bp_id=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pirdop.bg/?option=buyer_profile&bp_id=10
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“, ведно със сгради „Невена Генчева“ и „Снежанк
45000000      IA23
Строителство

Избор на изпълнител за „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“, ведно със сгради „Невена Генчева“ и „Снежанка“ гр. Пирдоп”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1423856.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Гр. Пирдоп

Обект на настоящата обществена поръчка е „ строителство“ съгласно чл.3, ал.1,т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП).
Основната цел на обществената поръчка е да се изберe изпълнител, който да изпълни предвидени в инвестиционен проект и количествено-стойностна сметка, част от настоящата документация, строително-монтажните работи (СМР).
Предметът на обществената поръчка включва: „Изпълнение на строително – монтажни работи по проект „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“, ведно със сгради „Невена Генчева“ и „Снежанка“ гр. Пирдоп”.
В предметния обхват на възлагане с обществената поръчка е включено изпълнението на строително-монтажни работи на следните три подобекта:
(1) Подобект 1: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – централна сграда“.
(2) Подобект 2: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Невена Генчева“.
(3) Подобект 3: „Ремонт на общинска образователна инфраструктура - ДГ „Пека и Карло Чоконяни“ в гр. Пирдоп – сграда (филиал) „Снежанка“.
Пълно и детайлно специфициране на конкретните видове работи за всеки един от подобектите на строителна интервенция, както и съответното, необходимо количество за изпълнението им, е подробно описано в Техническата спецификация, инвестиционни проекти, с приложени обяснителни записки и количествени сметки.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на строителството    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ниска цена    50
II.2.6) Прогнозна стойност
1423856.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки Участник в процедурата трябва да докаже наличие на съответствие със следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние:
2.1. Реализирал е през последните 3 (три) приключени финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката , в размер на не по-малко от 1 423 000 лв. (един милион четиристотин двадесет и три хиляди лева).


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

През предходните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, е изпълнил поне 2 (две) строителни дейности, с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под „строителна дейност с предмет, идентичен или сходен“ с предмета на настоящата обществена поръчка, следва да се разбира: изпълнение на СМР или СРР - изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на сгради и вътрешни сградни инсталации.
Възложителят не поставя изискване за изпълнени от Участниците строително-ремонтни/строително-монтажни работи с конкретен обем на дейността, който да се приема като идентичен или сходен с обема на настоящата обществена поръчка.
Пояснения: Дейностите (строителството), се считат за „изпълнени”, когато за завършения строеж, по реда на чл. 176, ал. 1 от ЗУТ е съставен Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.
Доказване: При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните работи, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на обекта и вида на изпълнените строителни интервенции; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни работи; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителните дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа (обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството), с индивидуализация на конкретния Констативен акт, обр. 15).
В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.


На основание и при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, в хода на процедурата или преди сключване на договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, за доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите; (2) Удостоверения за добро изпълнение за всяко съответно строителство, посочено в Списъка по предходната точка, съдържащи посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството (СМР/СРР), както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2. Участникът трябва да разполага за целия срок на изпълнение на договора с ръководен екип - инженерно-технически състав, с определена професионална компетентност, съответстваща на спецификата на възлагане, който да бъде пряко ангажиран с изпълнението на строителството, предмет на поръчката, състоящ се като минимум от следните експерти:
3.2.1. Ръководител обект, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) има призната образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „Промишлено и гражданско строителство“, или „Строителство на сгради и съоръжения“, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) придобил е минимум 5 г. професионален опит по признатата му специалност;
в) има опит като ръководител на екип, или ръководител на обект на минимум 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство.
3.2.2. Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) придобил е минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност;
в) има опит като технически ръководител на поне 2 (два) строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство.
3.2.3. Експерт по част „Електро”, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) технически правоспособно лице, получило диплом от акредитирано висше учебно заведение с квалификация „електроинженер“, или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита специалност „електротехник“, или еквивалентна (важимо и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) притежава минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност,
в) има опит в извършване на дейности по част „Електро“ на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство.
3.2.4. Експерт по част „ВиК”, който да отговаря на следните минимални изисквания:
а) има призната образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „Водоснабдяване и канализация”, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност);
б) притежава минимум 3 (три) години професионален опит по признатата му специалност,
в) има опит в извършване на дейности по част „ВиК“ на минимум 1 (един) изпълнен обект за изграждане/ново строителство и/или преустройство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство.
3.2.5. Експерт по част „ОВК“, който да отговаря на следните миним
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците в настоящата процедура следва да имат предвид следното:
- За всички обекти ще бъдат извършени одити по достъпност, съгласно Наредба № 4/ 1.07.2009 г. за изграждане на достъпна среда в урбанизираните територии.
- Въвеждането в експлоатация на обектите ще се проведе в съответствие с изискванията на чл. 177 от ЗУТ и категориите на обектите, определени в Разрешенията за строеж и съобразно Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи.
- Въвеждането на обектите в експлоатация става след представяне на окончателен доклад по чл.168 ал.6 от ЗУТ и всички придружаващи го документи.
- За всички обекти ще бъде възложено упражняване на строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл.168 от ЗУТ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Пирдоп, ет. 3, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците и техните упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбата може да се подава в 10 - дневен срок от:
1. Изтичането на срока по чл. 100 ал.3 от ЗОП
2. Получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата
3. Публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в РОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София1 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва