Деловодна информация
02716Териториално поделение Държавно горско стопанство "Мъглиж", гр. Мъглиж към ЮИДП Сливен
ПО-09-7 19/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
19/03/2018 (дд/мм/гггг)
02716-2018-0027 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Югоизточно държавно предприятие ДП, Териториално поделение Държавно горско стопанство гр. Мъглиж 2016176540168
пл. Трети март № 24
Мъглиж BG344 6180 България
инж. Радомор Чакъров +359 43212316
dgsmuglizh@uidp-sliven.com +359 43212253

Интернет адрес/и

www.uidp-sliven.com

http://www.uidp-sliven.com/site-min/procedures/1978


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.uidp-sliven.com/procedures/1978
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и управление на горски територии, държавна собственост.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и периодична доставка на офис техника (компютри, преносими компютри, сървъри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутери и др.)”
50320000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка включва както периодична доставка чрез закупуване и монтаж, така и поддръжка на офис техника, включително и тази в извънгаранционен срок. Под офис техника се има предвид: компютри, преносими компютри, сървъри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутери и др.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
9600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, сървъри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутери и др., включително и техника в и 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

В сградата на Териториално поделение Държавно Горско Стопанство "Мъглиж" гр. Мъглиж пл. "Трети март" №24

Поддръжка на офис техника (компютри, преносими компютри, сървъри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, рутери и др., включително и техника в извънгаранционен срок) за срок от 1 (една) година.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
7340      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


След 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка чрез закупуване и монтаж на офис техника (компютри, преносими компютри, сървъри, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, устройства, модеми, рутери 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Административната сграда на Териториално поделение на Държавно горско стопанство Мъглиж, находяща се в гр. Мъглиж, на адрес: площад „Трети март“ № 24.

Услугата за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2 включва доставка и монтаж на 1 (един) брой мултифункционално устройство, една компютърна конфигурация, монитор и 1 (един) брой рутер. Доставката ще се извършва на адреса на управление на Териториалното поделение в гр. Мъглиж, площад „Трети март“ № 24.
Цената не е единственият критерий за възлагане и всички критерии са посочени само в документацията на обществената поръчка
 
НЕ  
II.2.6) Прогнозна стойност
2260      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


След 12 месеца.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки един от Кандидатите следва да отговаря на следните условия:
1.1. Да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за:
1. за престъпление по чл. 108 а, чл. 159 а – 159 г, чл. 172, чл. 192 а, чл. 194 – 217, чл. 219 – 252, чл. 253 – 260, чл. 301 – 307, чл. 321, 321 а и чл. 352 – 353е от Наказателния кодекс;
2. престъпление, аналогично на тези по т. 1, в друга държава членка или трета страна;
3. няма задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно – осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
4. не е е налице неравнопоставеност в случаите по чл. 44, ал. 5;
5. да не е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
6. да не е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение, че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 – 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
7. да не е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен.
Възложителят може да отстрани от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
1.2. Да няма наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години;
1.3. Да не е осъден/а с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;
1.4. Да не е свързано лице по смисъла на § 1, т. 15 от Допълнителните разпоредби на Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ДВ, бр. 7 от 19.01.2018 г., в сила от 23.01.2018 г.) с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;
Забележка: „Свързани лица” са тези по смисъла на § 1, т. 13 и 14 о


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности включени в предмета на настоящата обществена поръчка..
2.1. За Обособена позиция № 1
2.1.1.Участникът да има опит в изпълнението на поръчки с идентичен или сходен предмет и обем през последните 3 (три) години от датата на подаване на заявлението (чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП). Като сходен предмет следва да се приеме всеки договор за поддръжка на офис техника, компютри и софтуер.
Съответствието с това изискване се доказва чрез представяне на Списък на услугите, (чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга – Приложение № 9-1. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Минимални изисквания – един сключен и изпълнен договор.
2.1.2. Кандидатът да притежава сервизна база на територията на градовете Мъглиж или Казанлък с техническото оборудване за изпитване, изследване и отстраняване на повреди, като посочи адрес, телефон и др. в Техническото предложение за изпълнение (Приложение№ 3-1);
2.1.3. Кандидатът да има възможност при възникване на повреда или авария да се яви за отстраняването й не по – късно от 30 минути от уведомяването. Декларирането на това обстоятелство се извършва с подписване на Техническото предложение за изпълнение (Приложение№ 3-1);
2.2. ЗА Обособена позиция № 2
2.2.1. Участникът да има опит в изпълнението на поръчки с идентичен или сходен предмет и обем през последните 3 (три) години от датата на подаване на заявлението (чл. 63, ал. 1, т. 1, б. „б“ от ЗОП). Като сходен предмет следва да се приеме всеки договор за доставка чрез закупуване на офис техника, компютри и софтуер.
Съответствието с това изискване се доказва чрез представяне на Списък на доставките, (чл. 64, ал. 1, т. 2, от ЗОП), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на заявлението, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка – Приложение № 9-2. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

23/04/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/04/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Административната сграда на Териториално поделение Държавно горско стопанство „Мъглиж”, с адрес: гр. Мъглиж 6180, пл. „3-ти март“ № 24, обл. Стара Загора

Постъпилите оферти се разглеждат от назначена за целта комисия. Комисията започва работа след получаване от Възложителя на списъка с кандидатите и представените оферти.
Комисията разглежда офертите в административната сграда на Териториално поделение Държавно горско стопанство „Мъглиж”, с адрес: гр. Мъглиж 6180, пл. „3-ти март“ № 24, обл. Стара Загора на посочените в обявлението дата и час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


След 12 /дванадесет/ месеца.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1, от ЗОП, решеноето подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва