Деловодна информация
00085Военномедицинска академия
И 2262 09/03/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
09/03/2018 (дд/мм/гггг)
00085-2018-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Военномедицинска академия 129000273
„Св. Георги Софийски” № 3
София BG411 1606 България
Стела Върбанова– главен експерт в Отдел „Фармация и медицински маркетинг” +359 29225874
mmm@vma.bg +359 29225012

Интернет адрес/и

http://www.vma.bg/bg/

http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
ftp://213.240.235.124/Periodichna%20dostavka%20na%20meditsinski%20izdeliya%20po%20obosobeni%20pozitsii/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Периодична доставка на медицински изделия по об. позиции:Позиция 1-Кохлеарни имплантни системи тип I,Позиция 2- Кохлеарни имплантни системи тип II,Позиция 3-Кохлеарни имплантни системи тип II
33185200      
Доставки

Доставка на различни видове медицински изделия по обособени позиции, обособени в 4 обособени позиции. В предмета на поръчката се включва доставка и разтоварване на доставеното по дадена заявка количество медицински изделия в склад на възложителя: МБАЛ – София - гр. София 1606, бул. „Св. Г. Софийски” № 3;
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3978601      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

  Об. позиция 5 „Електроди за нискотемпературна плазмена аблация на тъкани,редукция на обем на меки тъкани и томпонада”, ще се възложи по реда на индивидуална стойност 30 000 лв. без ДДС;Об. позиция 6 „Доставка на медицински изделия за дентална медицина за нуждите на ВМА и подчинените й структури”възложена по реда чл. 20, ал. 3 т. 2 от ЗОП, която е с прогнозна стойност до 70 000 лв. без ДДС

II.2) Описание 1

Кохлеарни имплантни системи–типа I 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33185200      LA23
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

МБАЛ – София

Доставка на различни видове медицински изделия, обособени 4 номенклатурни единици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1170534      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че през двугодишния период на действие на договора не е достигната прогнозната стойност на поръчката, възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока до 6м. на сключения договор за изпълнение на обособената позиция. Условията, при които влиза в сила опцията са заложени в проекта на договор, който е публикуван в Профила на купувача .
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Видовете продукти, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от изпълнителя в склад на възложителя.

II.2) Описание 1

Кохлеарни имплантни системи–типа II 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33185200      LA23
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

МБАЛ – София;

Доставка на различни видове медицински изделия, обособени в 6 номенклатурни единици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1333000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че през двугодишния период на действие на договора не е достигната прогнозната стойност на поръчката, възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока до 6м. на сключения договор за изпълнение на обособената позиция. Условията, при които влиза в сила опцията са заложени в проекта на договор, който е публикуван в Профила на купувача .
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Видовете продукти, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от изпълнителя в склад на възложителя.

II.2) Описание 1

Кохлеарни имплантни системи–типа III 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33185200      LA23
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

МБАЛ – София;

Доставка на различни видове медицински изделия, обособени в 18 номенклатурни единици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1084067      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че през двугодишния период на действие на договора не е достигната прогнозната стойност на поръчката, възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока до 6м. на сключения договор за изпълнение на обособената позиция. Условията, при които влиза в сила опцията са заложени в проекта на договор, който е публикуван в Профила на купувача .
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Видовете продукти, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от изпълнителя в склад на възложителя.

II.2) Описание 1

Kонсумативи за УНГ хирургически интервенции 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33185300      LA23
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

МБАЛ – София;

Доставка на различни видове медицински изделия, обособени в 40 ном. единици.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
391000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
да


В случай, че през двугодишния период на действие на договора не е достигната прогнозната стойност на поръчката, възложителят си запазва правото, при необходимост от продължаване на доставките, да удължи срока до 6м. на сключения договор за изпълнение на обособената позиция. Условията, при които влиза в сила опцията са заложени в проекта на договор, който е публикуван в Профила на купувача .
II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Видовете продукти, предмет на тази обществена поръчка, трябва да се доставят и разтоварват от изпълнителя в склад на възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът по всяка обособена позиция да е получил разрешение за търговия на едро с медицински изделия, издадено от ИАЛ, по реда на Закона за медицинските изделия (ЗМИ) или еквивалентен документ. Участникът следва да предостави информация за разрешението в Част IV, Раздел А, т. 1) от ЕЕДОП, като посочи номер, дата на издаване и срок на валидност. На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може по всяко време да изиска от участник да представи копие на разрешението или еквивалентния документ, чрез което се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП. На основание чл. 67, ал. 6 от ЗОП, участникът, определен за изпълнител, при сключване на договор представя копие на разрешението или еквивалентния документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът по всяка обособена позиция да е внедрил и да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на настоящата процедурата.Продуктите, предмет на поръчката по всяка обособена позиция, да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съотвтествието им със стандарт EN ISO 13485:2012 или по-нов или еквивалентен.

Участникът да е внедрил и да прилага система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на обособената позиция, по която се участва. Продуктите, предмет на обособената позиция, по която се участва, да са сертифицирани от акредитирани лица за контрол на качеството, удостоверяващи съотвтествието им със стандарт EN ISO 13485:2012 или по-нов или еквивалентен.Сертификатите по т. 1 и 2 трябва да са валидни към датата на подаване на офертата и да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.Данните за сертификатите се предоставят чрез попълване на ЕЕДОП. Възложителят може да упражни правото си по чл. 67, ал. 5 от ЗОП, като в този случай ще има право да изиска представянето на копие на сертификат за въведена от участника система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2008 или по-нов или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка и сертификат за въведена от производителя на предлаганите медицински изделия система за управление на качеството по стандарт EN ISO 13485:2012 или по-нов или еквивалентен, с обхват, сходен с предмета на настоящата поръчка. Под "схеден предмет" се разбира доставка на медицински изделия.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10 от ЗОП и изискванията на възложителя. Участник, за когото са налице някое от основанията на чл.54, ал.1,чл. 55, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 и чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС се отстранява от процедурата. Участник, който предложи продукти, които не отговарят на специалните изисквания на възлож. ще бъде отстранен от процедурата. Всеки участник може да представи само една оферта, която се представя на български език. Всички документи, които са на чужд език, се представят и с превод на български език.Документите се представят на хартиен носител, като към ценовото предложение се прилага копие в електронен вид.Не се допускат варианти на оферата.Участниците могат да ползват подизпълнители или капацитета на трети лица, като за тях не трябва да са налице основанията за отстраняване.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/04/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/04/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на ВМА, гр. София, бул. „Св. Георги Софийски” № 3

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Прогнозната стойност на поръчката съставлява финансовият ресурс, който възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката. Финансовият ресурс по отделните обособени позиции, като единична стойност за всеки един продукт и обща стойност за съответната обособена позиция е посочен като приложение към документацията за възлагане, която е публикувана в профила на купувача на възложителя. Участниците следва да оферират единични цени по-ниски или равни на финансовия ресурс, който Възложителят може да осигури за изпълнение на поръчката. В случай на офериране на по-високи единични цени, участникът ще да бъде отстранен от процедурата. Дори само една оферирана единична цена по един продукт в обособената позиция да надвишава финансовия ресурс на Възложителя, участникът ще бъде отстранен от процедурата. Възложителят поставя изискване за комплексност на офертата. Участниците оферират всички продукти, включени в обособената позиция, по която участват. В случай, че участник не оферира един или повече продукти от обособената позиция, по която участва ще бъде отстранен от процедурата. От участие в процедурата се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в настоящото обявление и/или обстоятелства, посочени в документацията на поръчката, която е публикувана в профила на купувача. Съгласно чл. 67, ал. 1 от ЗОП при подаване на оферта участникът декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Гаранцията за изпълнение на договора се представя, в една от посочените в ЗОП форми по избор на изпълнителя, преди сключване на договора от избрания за изпълнител участник и е в размер на 1.5 на сто от стойността на договора. Цената на продуктите по конкретната заявка се заплаща от Възложителя на Изпълнителя в срок до 60 /шестдесет/ дни след датата на доставката, представяне на приемо-предавателен протокол за извършената доставка и оригинал на фактура, издадени въз основа на писмената заявка. Офертата се представя в запечатана, непрозрачна опаковка с ненарушена цялост. Предвид на това, че критериите за подбор по отделните обособени позиции са еднакви, документите, изисквани от възложителя, с изключение на Техническото и Ценово предложение, се представят в един екземпляр, отнасящ се до всички обособени позиции. Техническото и ценово предложение се представят по отделно за всяка една обособена позиция. Техническото/ите предложение/я се поставят в опаковката с офертата, а ценовото/ите предложение/я се представят в отделен/отделни плик/ове с надпис "Предлагани ценови параметри по обособена позиция № ............". Документите, които се прилагат към техническото предложение, посочени в документацията на поръчката, когато се отнасят до повече от една обособена позиция, могат да се приложат към техническото предложение за обособената позиция с най-малък номер и да не се прилагат към техническите предложения по останалите обособени позиции за които се отнасят. В този случай на самия документ се посочва за кои обособени позиции се отнася.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1 т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва