Деловодна информация
02711ТП при СИДП ДП Шумен
292 08/03/2018 (дд/мм/гггг)
не
02711-2018-0059 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен 2016174120080
офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8
с.Старо Оряхово BG331 9110 България
инж.Слави Златинов- зам.директор при ТП ДЛС Шерба +359 5141-2358
dls.sherba@dpshumen.bg +359 5141-2358

Интернет адрес/и

www.sidp.bg

https://wp.me/p82oGs-d2c


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://wp.me/p82oGs-d2c
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

ловно стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка осъществена чрез покупка на продукти за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба за 2018 година
24450000      
Доставки

„Доставка осъществена чрез покупка на продукти за растителна защита за нуждите на ТП ДЛС Шерба за 2018 година с примерно посочване на наименованието на продукта, съгласно техническа спецификация“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
24450000      
24452000      
24457000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ТП ДЛС Шерба, с.Гроздьво, обл.Варна, Станция Шерба

Техническа спецификация на стоките предмет на поръчката.
1. Препарат за растителна защита срещу едногодишните житни и широколистни плевели -Хербицид за борба срещу плевели по царевична култура с активно вещество: 455г/л пендаметалин , с количество от 50 л, с пределна стойност в размер на 1320,00 лв без ДДС
2. Препарат за растителна защита срещу едногодишните и многогодишни житни плевели, балур от коренища и някои широколистни плевели - Хербицид за борба срещу едногодишни житни плевели, балур от коренища и някои широколистни плевели по царевичната култура , с активно вещество: 43 г/л никосулфурон, с количество от 20л, с пределна стойност в размер на 1450,00 лв без ДДС.
3. Препарат за растителна защита срещу едногодишните и многогодишни широколистни плевели- Хербицид за борба с широколистни плевели по царевичната култура с активно вещество: 125 г/кг тритосулфурон + 600 г/кг дикамба, с количество от 4.800кг, с пределна стойност в размер на 600,00 лв без ДДС.
4. Препарат за растителна защита срещу едногодишните и многогодишни житни и широколистни плевели (Пулсар 40 или еквивалент) -Хербицид за борба срещу едногодишни и многогодишни житни и широколистни плевели по люцернова култура с активно вещество: 40 г/л имазамокс, с количество от 20 л, с пределна стойност в размер на 1765,00 лв без ДДС.
5. Препарат за растителна защита срещу житни и широколистни плевели -Хербицид за борба срещу житни и широколистни плевели по пшенична култура с активно вещество: 75г/л пироксулам, с количество от 2кг, с пределна стойност в размер на 360,00 лв без ДДС.
6. Препарат за растителна защита срещу едногодишните и многогодишни широколистни плевели- Хербицид за борба с широколистни плевели по царевичната култура с активно вещество: 100г/л амидосулфурон;25г/л йодосулфурон-метил-натрий; 250 г/л мефенпир-диетил, с количество от 1л., с пределна стойност в размер на 200,00 лв без ДДС.
7. Фунгицид за борба със септориоза и брашеста мана по пшеничната култура с активно вещество:85г/л Пираклостробин и 62.5г/л Епоксиконазол, с количество от 10л, с пределна стойност в размер на 640,00 лв без ДДС.
8. Фунгицид за борба с кафява ръжда и брашеста мана по пшеничната култура с активно вещество: 250г/л Фенпропиморф и 84г/л Епоксиконазол, с количество от 10л, с пределна стойност в размер на 565,00 лв без ДДС.
9. Инсектицид за борба с обикновена житна пиявица по пшеничната култура с активно вещество:50г/л Циперметрин и 500г/л Хлорпирифос- етил, с количество от 7л, с пределна стойност в размер на 250,00 лв без ДДС.
Изисквания към продуктите за доставка:
1. Активните вещества в предлаганите родукти за растителна защита да са разрешени за употреба на територията на Република България
2.Доставените продукти ще бъдат нови, във фабрично запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, съдържащи информацията по чл. 4 от Наредба за условията и реда за етикетиране на продукти за растителна защита
3.Доставките ще се изпълняват по заявка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. , като сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
7150      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2018 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят няма изисквания по отношение на професионална дейност , включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени критерии за подбор по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят няма поставени критерии за подбор по отношение на техническите и професионални способности на участниците.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изисквания към продуктите за доставка:
Активните вещества в предлаганите родукти за растителна защита да са разрешени за употреба на територията на Република България
Доставените продукти ще бъдат нови, във фабрично запечатани опаковки без скрити или явни дефекти, с етикети на български език, съдържащи информацията по чл. 4 от Наредба за условията и реда за етикетиране на продукти за растителна защита
Избраният за изпълнител е длъжен да опакова доставката така, че да предотврати повреда или влошаване на състоянието й по време на транспортирането й до крайната дестинация. Непредвидени и случайни разходи по транспорт и съхранение са за сметка на избрания за изпълнител.
Доставката се предава с подписване на двустранен приемо- предавателен протокол между страните(със стокова разписка или еквивалентен документ)
Доставките се извършват в рамките до 7 (седем) календарни дни, считано от получаване на заявката на възложителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/03/2018 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

ТП ДЛС Шерба, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав №8

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, включително трети лица и средства за масово осведомяване. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица по смисъла на пар..2,т.45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.За участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване съгласно чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственициЗа удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители или е посочил, че ще използва капацитета на трети лица, за доказване липсаната на основания за отстраняване и съответствие с критериите за подбор, за всяко от подизпълнителите/третите лица участникът представя отделен ЕЕДОП.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението като участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация,представяне на сертификат или друго условие, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата,при изпълнение на дейностите,предвидено в договора за създаване на обединението.Документи, с които се доказва информацията в ЕЕДОП могат да бъдат изискани допълнително при условията на чл.67, ал.5 и 6 ЗОП.
Съгласно чл.67, ал.6 от ЗОП преди сключване на договора участникът, определен за изпълнител представя актуални докуументи, удостоверяващи липсата на основания за отстраняване от процедурата, както и съответствие с критериите за подбор, съгласно обявената документация към поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

в 10-дневен срок по реда на чл. 197 , ал.1, т.4 от ЗОП пред Комисията за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/03/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва