Деловодна информация
00053
04-00-77 20/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00053-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Средец 000056878
пл. България № 8
Средец BG341 8300 България
адв.Ирина камбурова +359 0889444-269
info@sredets.bg +359 0889444-269

Интернет адрес/и

www.sredets.bg.

http://sredets.bg/publicOrders.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sredets.bg/publicOrders.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект: Рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа и градска среда в гр. Средец
45000000      EA23
Строителство

Предвижда се рехабилитация и реконструкция на следните обекти:ул. „ Васил Коларов ” с приблизителна дължина 1101 м.- проектна скорост — Vnp=50 km/h.,категория на обекта - 3-та.,клас на улицата - IV клас; ул. „Димитър Благоев” с приблизителна дължина 261 м.,проектна скорост - Vnp=40 km/h,категория на обекта - 3-та,клас на улицата - V клас; Обръщало при ул„Васил Коларов ” с приблизителна дължина 111 м.,:проектна скорост - Vnp=30 km/h Категория на обекта - 3-та,Клас на улицата –VI клас; Ул „Лиляна Димитрова” с приблизителна дължина 249м., Проектна скорост-Vnp=40 km/h,Категория на обекта - 3-та Клас на улицата -V клас
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1376931.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Средец

реконструкция и рехабилитация на част от уличната мрежа на гр.Средец в пълен обем, включващо подмяна на съществуващите паважни настилки по част от разработваните улици с асфалтова конструкция, както и изграждането на нови асфалтови настилки на улиците със съществуващи, но износени такива., както следва: ул. Васил Коларов - 11 151,92 кв.м., ул. Димитър Благоев - 2279, 74 кв. м., ул. Лиляна Димитрова - 1746,38 кв. м., както и на обръщало по ул. Васил Коларов - 1289,24 кв. м. Към реконструкцията на улиците са вкючени и реконструкция на тротоарите по съответните улици, а именно: ул. Васил Коларов - 4002,00 кв.м., ул. Димитър Благоев - 1450,00 кв. м., ул. Лиляна Димитрова - 977,00 кв. м., както и на обръщало по ул. Васил Коларов - 293 кв. м. Улица Васил Коларов има директна свързаност с Републикански път II - 79.
Критериите по-долу
 
ДА „Професионалната компетентност на персонала“-ПП1 Общ професионален опит по специалността - 5 т. и ПП2 Специфичен професионален опит - 10т.    15
„Качество на техническото предложение“    35
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1376931.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация и реконструкция на уличната мрежа и градска среда в гр. Средец ”, Договор за отпускане на финансова помощ № 02/07/2/0/00188 от 19.09.2017г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежа от настоящата поръчка, както следва: II -ра група, III-та категория.Участниците следва да посочат информацията по т.2.1 в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: „ГОДНОСТ“ от ЕЕДОП. Посочват се данни за вписването в ЦПРС, посочващ уеб адрес, орган или служба, издаваща документа и неговата валидност, а за чуждестранните лица информация в аналогични регистри или комтентни органи, в държавата където осъществяват дейността си.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, а когато е чуждестранно лице по чл. 60 от ЗОП, съответен еквивалентен документ, декларация или удостоверение от компетентните органи, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, придружен с превод на български.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да декларират информацията по т.3 в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", т.5 от ЕЕДОП, за наличие на Валидна застраховка ''Професионана отговорност'' по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговоросността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележка: Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави валидна застраховка „Професионална отговорност“, в посочения размер за категорията строеж, с която да удостовери липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поискания от възложителя докумен, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.1);
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1. Участнците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, която да покрива всички вреди, на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължения на строителя, с покритие с покритие за обекти трета категория, според чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
-----Участниците в обществената поръчка регистрирани извън република България, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ или еквивалентен документ на този по чл.171, ал.1 от ЗУТ, които следва да отговарят и до съответния размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направен съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
---При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 750 000,00 лв. (два милиона и седемстотин и петдесет хиляди лева);
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да декларира информацията по т.4.1. в Част IV: Критерии за подбор, буква В:"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема на извършеното строителство.
Доказване: Преди, сключване на договора, участникът избран за ипълнител следва да представи списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпъление, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема, както и дали те са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.;– - EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството; сертификати, издадени от акредитирани лица, за екологично управление-- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или енямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи отнегопричини.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил 2 /две/ дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира строителство и/или реконструкция и/ или строително-ремонтни дейности на улична мрежа и тротоари.
2.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и - за управление на околната среда:
- EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на пет на сто (5%) от стойността на договора без ДДС. Гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства, е в размера на тези средства.Гаранциите се представят в една от следните форми:депозит на парична сума,банкова гаранция,застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Срокът на валидност на гаранцията е 12 (дванадесет) месеца след приключване на строително-монтажните работи по обекта на настоящия договор и въвеждане на обекта в експлоатация. Продължава в IV.3.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Средец, пл. България № 8

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖАВА ОТ III.2.2 Възнаграждението по чл. 4 ще се изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ както следва: (1) Авансово плащане - в размер до 30 % (тридесет процента) от цената по чл. 4, ал.1, в срок от 30 (тридесет) календарни дни платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни от подписването на договора, но не преди получаване на авансово плащане по Договор за отпускане на безвъзмездна финансова помощ помощ №02/07/2/0/00188 от 19.09.2017г., сключен между Община Средец и ДФЗ-РА и представяне на фактура за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.; 1) Авансът се изплаща само след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на писмено искане за получаване на авансово плащане, като в него записва стойността на искания аванс, ограничен до размера по чл. 5, ал. 1 и след представяне на Гаранция под формата на банкова гаранция в оригинал, или застраховка, или парична сума, покриващи пълния размер на искания аванс и начислен ДДС. Гаранцията следва да е издадена в полза на общината със срок на валидност срока на договора, удължен с 30 календарни дни. Освобождава се 3 /три/ календарни дни след изтичане на срока на договора или след окончателното приспадане на авансовото плащане.2) Авансовото плащане се погасява чрез пропорционално приспадане от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. 3) Изпълнителят е длъжен да приспадне целия остатък от полученото авансово плащане в последното междинно плащане, в случай, че не е приспаднат изцяло в предходните такива. 4) Изпълнителят има право след получаване на всяко междинно плащане и пропорционално приспадане на аванса, да представи нова Гаранция на Възложителя, намалена със стойността на приспаднатия аванс и да му бъде върната старата в оригинал. (2) Междинните плащания - в размер до 50 % (петдесет процента) от цената по чл.4, ал.1 1) Междинните плащания се извършват въз основа на: а) Подробна количествена сметка, изготвена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ б) Изготвени и предадени протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приложения към тях (декларации, сертификати за качество и др.), доказващи количеството и качеството на извършваните видове СМР и дейности и подписани от Строителния надзор. в) Обемът и сумата на извършената работа и/или СМР се удостоверява чрез подписване на съответните документи, на които образци, ще бъдат предоставени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след влизане в сила на настоящия договор. Документите следва да бъдат съставяни от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, и подписвани от Изпълнител /включително авторски надзор/, Строителен надзор и Възложител; г) Строителния надзор проверява документите, съставени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и удостоверява сумата, която трябва да му бъде изплатена, след което представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение документите по чл. 5, ал. 2, т. 1, буква. в) д) Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на документите по ал. 2) от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 2) Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 50% (петдесет на сто) от стойността на Договора; 3) Междинните плащания ще се извършват в 30 /тридесет/ дневен срок настъпване на условията по чл. 5, ал. 1 и от одобрение на документите по чл. 5, ал. 2 (3) Окончателното плащане е сумата, равна на разликата между от цената по чл.4, ал.1 и извършените плащания, съгласно чл. 5, ал. 1 и ал. 2.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Подаването на жалби се извършва по реда на чл.197 т. 4 и т. 7 от ЗОП: Жалба може да се подава в 10-дневен срок:
- изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва