Деловодна информация
00491
2 19/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00491-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Оряхово 000193414
ул. Андрей Чапразов 15
Оряхово BG313 3300 България
Румяна Цветкова - гл.експерт ОП +359 9171-4703
mail@oriahovo.bg +359 9171-4703

Интернет адрес/и

www.oriahovo.bg

http://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2024-op-02-2018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2024-op-02-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на общински улици на територията на Община Оряхово“ по обособени позиции
45233200      
Строителство

В обхвата на поръчката попадат дейности по осъществяване на реконструкция на улични настилки на улици в община Оряхово, предвидени за изпълнение в три обособени позиции, както следва:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1: „Основен ремонт на ул. „Дунав“ в с.Лесковец“: Предвижда се извършване на основен ремонт улица "Дунав" в с. Лесковец, община Оряхово, чрез насипване с трошен камък, като целта на ремонта е благоустрояване на улицата – подобряване на инфраструктурата, създаване на добра жизнена среда на жителите на с. Лесковец и осигуряване условия за безопасност на движението. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2: „Основен ремонт на ул. „Първи май“ в с.Селановци: Предвижда се извършване на основен ремонт улица "І-ви май" в с. Селановци, община Оряхово, чрез насипване с трошен камък, като целта на ремонта е благоустрояване на улицата – подобряване на инфраструктурата, създаване на добра жизнена среда на жителите на с. Селановци и осигуряване условия за безопасност на движението. ...Продължава в Раздел VI.3
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
861916      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на ул. „Дунав“ в с.Лесковец“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с.Лесковец, общ.Оряхово

Съществуващо положение: Улицата подлежаща на ремонт е земна без бордюри с ширина средно 3,00м. Отводняването е повърхностно. През 2016 г. е извършен ремонт на част от улицата започващ от разклона на път II-11 по ул. „Дунав”. Предвижда продължаване на ремонта по ул. „Дунав”. Предвижда се извършване на основен ремонт улица "Дунав" в с. Лесковец, община Оряхово, чрез насипване с трошен камък, като целта на ремонта е благоустрояване на улицата – подобряване на инфраструктурата, създаване на добра жизнена среда на жителите на с. Лесковец и осигуряване условия за безопасност на движението.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
12500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка по Обособена позиция №1 ще се финансира със средства от Бюджета на Община Оряхово.

II.2) Описание 1

„Основен ремонт на ул. „Първи май“ в с.Селановци 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с.Селановци, общ.Оряхово

Съществуващо положение: Улицата подлежаща на ремонт е земна без бордюри с средна широчина 6м. Отводняването е повърхностно. Предвижда се извършване на основен ремонт улица "І-ви май" в с. Селановци, община Оряхово, чрез насипване с трошен камък, като целта на ремонта е благоустрояване на улицата – подобряване на инфраструктурата, създаване на добра жизнена среда на жителите на с. Селановци и осигуряване условия за безопасност на движението.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
16083      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка по Обособена позиция №2 ще се финансира със средства от Бюджета на Община Оряхово.

II.2) Описание 1

„Неотложни ремонтни дейности на територията на гр.Оряхово и с.Селановци" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с.Селановци, общ.Оряхово и гр.Оряхово

Съществуващо положение:
Подобект 3.1. ул. „Александър Стамболийски” с. Селановци с площ 13 000 кв.м.; Участък е от път ІІІ-306 до кръстовището на ул.”Васил Левски” с дължина 2 км. Състоянието на настилката е лошо, на места се вижда и трошенокаменната основа. По надлъжният профил се наблюдават локални пропадания. Асфалтовата настилка е стара, почти унищожена, с локални изкърпвания. Отводняването е повърхностно.
Подобект 3.2. ул. „Георги Бенковски” с. Селановци с площ 2160 кв.м.; Ремонтираният участък е от от192 до от 158 с дължина 270 м. Асфалтовата настилка е стара, почти унищожена, на места се вижда трошенокаменната основа. Отводняването е повърхностно.
Подобект 3.3. ул. „Капитан Петко войвода” с. Селановци с площ 876 кв.м.; Асфалтовата настилка е с множество дупки. Отводняването е повърхностно; Подобект 3.4. улична мрежа в гр. Оряхово с площ 10 122 кв.м.;
Обща площ за цялата обособена позиция 26 158 кв.м.
В следствие на износените асфалтови настилки е нарушено пътното тяло на улиците, изразяващо се в компрометиране на големи участъци на асфалтовата настилка. На много места има слягане на пътната настилка, а на места се вижда и трошенокаменната основа. Отводняването на улиците е в канализация, както и повърхностно.
Предвижда се извършване на неотложни ремонтни дейности на територията на гр. Оряхово и с. Селановци, чрез цялостно преасфалтиране и изкърпване, като целта е да бъдат отстранени значими локални дефекти (пропадания, дупки и мрежовидни пукнатини) на улична мрежа и се възстанови експлоатационната годност на улиците и се удължи срока на експлоатация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    10
Предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
833333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка по Обособена позиция №3 ще се финансира със средства от централния бюджет одобрени с ПМС № 153 от 28.07.2017 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от ІV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – частни пътища, улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и съоръженията към тях.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се валиден документ за вписване в ЦПРС или аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.

1. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт.
Удостоверяване: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с тези на поръчката, за последните 5 години считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3. Участникът да има въведена сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.
4. Участникът да има въведена сертифицирана система съгласно стандарт за управление на околната среда по EN ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка:
За обособена позиция 1 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по-малко от 178 м3 положен скален материал /фракция.
За обособена позиция 2 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по-малко от 245 м3 положен скален материал /фракция.
За обособена позиция 3 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 26 158 м2 положен плътен асфалтобетон, тип А, с дебелина след уплътняването от 4 см. до 6 см.


1. Минимум едно строителство сходно с предмета на поръчката. Забележка:
За обособена позиция 1 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по-малко от 178 м3 положен скален материал /фракция. За обособена позиция 2 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по-малко от 245 м3 положен скален материал /фракция. За обособена позиция 3 - Под „сходно“ с тези на поръчката строителство следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа, в обеми не по малко от 26 158 м2 положен плътен асфалтобетон, тип А, с дебелина след уплътняването от 4 см. до 6 см.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а) с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема. Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. За Ръководител екип – изисква се да притежава висше образование степен „магистър“ и придобита специалност „Пътно/Транспортно строителство” или еквивалент (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност); да има най-малко 3-годишен професионален опит в сферата на строителството; да е участвал като ръководител строителен обект или технически ръководител при изпълнението на поне един обект от техническата инфраструктура, свързан с изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа.
- За Технически ръководител на обекта – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл. 163а, ал. 1 от ЗУТ, да има висше образование с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентна; Да има опит като технически ръководител и/или друга управленска/координираща позиция на минимум 1 (един) строителен обект с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка.
- За Специалист – контрол на качеството – изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„б“ от Закон за камарата на строителите (ЗКС), притежаващ валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно; Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
... Продължава в Раздел VI.3.Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Оряхово

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

...от Раздел II.1.4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3: „Неотложни ремонтни дейности на територията на гр.Оряхово и с.Селановци, с включени етапи/подобекти/, както следва:-Подобект 3.1. ул. „Александър Стамболийски” с. Селановци;-Подобект 3.2. ул.„Георги Бенковски” с. Селановци;-Подобект 3.3. ул. „Капитан Петко войвода” с. Селановци;-Подобект 3.4. улична мрежа в гр. Оряхово.Предвижда се извършване на неотложни ремонтни дейности на територията на гр. Оряхово и с. Селановци, чрез цялостно преасфалтиране и изкърпване, като целта е да бъдат отстранени значими локални дефекти (пропадания, дупки и мрежовидни пукнатини) на улична мрежа и се възстанови експлоатационната годност на улиците и се удължи срока на експлоатация....Продължение от Раздел III.1.3... - За Специалист по ЗБУТ - изисква се да е назначен по трудов договор, съгласно чл.15, ал.1, т.4, б.„в“ от Закон за камарата на строителите (ЗКС), да притежава валидно удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд в съответствие с чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, като изпълняващ длъжността, за която е предложен. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, т.6 с посочване на професионалната компетентност на лицата и специфичния опит, изискуем от възложителя; Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.!!! Позициите за „Ръководител екип“ и „Технически ръководител на обекта“ могат да бъдат съвместявани, при условие, че предложените експерти отговарят на посочените минимални изисквания за всяка от позициите. За останалите две позиции („Специалист – контрол на качеството“ и „Специалист по ЗБУТ“), Участникът трябва да предложи отделни лица. 3. Участникът да има въведена сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се заверено копие с гриф „Вярно с оригинала” на валиден сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. 4. Участникът да има въведена сертифицирана система съгласно стандарт за управление на околната среда по EN ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката. Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП (образец №2), Част IV: Критерии за подбор, раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. Доказване: При условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП – представя се заверено копие с гриф „Вярно с оригинала” от валиден сертификат EN ISO 14001:2004 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки с обхват идентичен или сходен с предмета на поръчката.* Под идентичен или сходен предмет следва да се разбира: изпълнение на СМР по основен ремонт/рехабилитация, и/или на текущ ремонт, и/или реконструкция, и/или изграждане на улична, и/или пътна мрежа.
Отстраняване: Наличие на обстоятелства по чл.54, ал.1 т.1-7 и чл.55, ал.1 т.1-5 ЗОП, чл.3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, свързаност по смисъл на § 1 от ДР на ЗППЦК

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10-дневен срок от обстоятелството по чл.197, ал.1, т.4 и ал.2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва