Деловодна информация
00110Община Тервел
91 19/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00110-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.tervel.bg/profil_2016/PS24.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация на съществуващи улици в Община Тервел по 11 ОП, 11 от които се възлагат чрез п-ра „публично състезание“, а 1 ОП се възлага по реда на чл.20,ал.4, т.1 от ЗОП, във вр.с чл.21,ал.6 от ЗОП.
45233220      
Строителство

Съгласно изготвения инвестиционен проект настоящата поръчка обхваща изпълнение на дейностите по СМР за рехабилитация на улици и участъци от улици в три населени места в Община Тервел - гр.Тервел и селата Жегларци и Честименско.Ще се извършат пътни, земни и асфалтови работи за 9 бр. участъци от улици в гр.Тервел, една улица в с.Честименско и една в с.Жегларци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1739537.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1:“Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Стефан Караджа" от ОТ 35 до ОТ 45" -793 м 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Земни,асфалтови и пътни работи за 1 бр.улица с дължина 793 м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
395612.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, проект ИД 08/07/2/0/00111 от 13.11.2017 г.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Цар Иван Асен ІІ" от ОТ 9 до ОТ 43" 1028 м. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи за извършване на земни,пътни и асфалтови работи за основен ремонт на улица с дължина 1028 м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
357357.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 , Проект с ИД 08/07/2/0/00111

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 3 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Гео Милев"от ОТ 43 до ОТ 70-240 м 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи за рехабилитация на улица в гр.Тервел с дължина от 240 м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнени работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
67099.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект с ИД 08/07/2/0/00111

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 4 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Иван Вазов"от ОТ 73 до ОТ 74"-130 м 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи за рехабилитация на улица в гр.Тервел с дължина от 130 м. - асфалтови,земни и пътни работи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
66457.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 5 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул."Раковски "от ОТ 25 до ОТ 243 "-474 м 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи за рехабилитация на една улица в гр.Тервел - земни, пътни и асфалтови работи върху уличен участък с дължина 474 м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
95022.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 6 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Оборище"от ОТ 129 до ОТ 139"-350 м 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи за рехабилитация на една улица в гр.Тервел с дължина 350 м. - земни,пътни и асфалтови работи.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
85823.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 7 Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Люлин" от ОТ 62 до ОТ 141"-340 м 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи (асфалтови,земни,пътни) на една улица с дължина от 340 м. в гр.Тервел.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
90958.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 , Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 8: Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул."Вихрен"от ОТ 60 до ОТ 139 "-360 м 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи по рехабилитация на улица от 360 м. в гр.Тервел - земни,пътни и асфалтови.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
96679.57      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 9: Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. "Климент Охридски"от ОТ 98 до ОТ 113"-320м 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Строителни работи (земни,пътни и асфалтови) по улица от 320 м. в гр.Тервел.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълнените работи    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
55932.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 , Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 10:Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. 8-ма с. Честименско-399м 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Честименско,общ,Тервел

Строителни работи (земни,пътни,асфалтови) на улица в с.Честименско, общ.Тервел с дължина 399 м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок на изпълненото строителство    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
176738.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020, Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 11: Рехабилитация на асфалтовата настилка на ул. 17-та с. Жегларци-710 м 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

С.Жегларци, общ.Тервел

Строителни работи (земни,пътни,асфалтови) за рехабилитация на една улица с дължина 710 м. в с.Жегларци, общ.Тервел.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълненото строителство    20
Професионална компетентност на персонала    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
251855.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ПРСР 2014-2020 , Проект с ИД 08/07/2/0/00111 от 13/11/2017

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за втора група (строежи от транспортната инфраструктура), минимум четвърта категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателства относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за втора група, минимум четвърта категория строежи и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира в посочения раздел на ЕЕДОП регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, който е чуждестранно лице да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от втора група, минимум четвърта категория.
*Удостоверение за регистрация в ЦПРС, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Съгласно чл.61,ал.1, т.2 от ЗОП - да имат застраховка "Професионална отговорност" с покритие,произтичащо от нормативен акт.

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.4 Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Критерий 1.Съгласно чл.63,ал.1, т.1 а от ЗОП - да е изпълнил дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата;
Критерий 2.Съгласно чл.63,ал.1,т.10 от ЗОП - да прилага системи за управление на качеството.


За критерий 1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне един обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под строителство,идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира строителство за рехабилитация/реконструкция/основен ремонт или изграждане на улици и/или пътища.Възложителят не поставя изискване по отношение на обема на изпълненото от участника сходно с предмета на настоящата поръчка строителство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а от ЕЕДОП съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Списък на изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Критерият за подбор се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
За критерий 2.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката.
Критерият за подбор се прилага за всеки участник , независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Участникът следва да посочи информацията за съответствието си с Критерий за подбор № 4 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел "Г": "СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ" от ЕЕДОП.
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден от органи, установени в други държави-членки. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай на обединение, изискването за съответствие по критерия за подбор се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване по Критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на чуждестранни лица,те могат да удостоверят съответствието си със съответния критерий за подбор посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.Гаранции:изисква се само гаранция за и-е в р-р на 3 % от стойността на договора без ДДС.Г-ята може да бъде представена във всяка една от регламентираните в ЗОП форми.Задържането и освобождаването на гаранцията за и-е се урежда с клаузите на договора за изпълнение.
2.Финансиране и плащане:изпълнението се финансира от ПРСР, чрез ДФЗ.Извършват се междинни плащания до достигане на 80 % от стойността на договора с изпълнителя, след което се извършва окончателно плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Гр.Тервел, сграда на общинска администрация,стая 201

Съгласно чл.54,ал.2 от ППЗОП -на публично заседание на комисията за отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства:
1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс;
2. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление, аналогично на тези по чл. 54, ал.1, т. 1 от ЗОП, в друга държава членка или трета страна;
3. има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и лихвите по тях, към държавата или към общината по седалището на възложителя и на кандидата или участника, или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, освен ако е допуснато разсрочване, отсрочване или обезпечение на задълженията или задължението е по акт, който не е влязъл в сила;
4. е установено, че:
а) е представил документ с невярно съдържание, свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
б) не е предоставил изискваща се информация, свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;
5. е установено с влязло в сила наказателно постановление, принудителна административна мярка по чл. 404 от Кодекса на труда или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен;
6. е налице конфликт на интереси, който не може да бъде отстранен;
Документите за доказване на липса на основания за прекратяване са:свидетелство за съдимост (представя се от участника, избран за изпълнител,удостоверения от органите по приходи и общината по седалище на възложителя и на участника (набавят се от възложителя по служебен път),удостоверение от органите на ИА"ГИТ"(представя се от участника, избран за изпълнител).При подаване на офертата,информацията относно основанията за отстраняване се декларират от участника в ЕЕДОП.
Участник ще бъде отстранен от процедурата и ако:
1.не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие посочено в настоящото обявление или в документацията за обществената поръчка;
2.представи оферта, която не отговаря на предварителните условия на поръчката;
3.представи оферта, която не отговаря на правила и изисквания , свързани с опазване на околната среда,социалното и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,социално и трудово право,които са изброени в прил.10 към ЗОП;
3.който не е представил в срок обосновка по чл.72,ал.1, или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5;
4.който е свързано лице с друг участник в процедурата.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участник, който е дружество, регистрирано в юрисдикции с преференциален данъчен режим, или контролирано от такова дружество лице.Това основание се счита за специфично национално основание за изключване на икономическия оператор от обществената поръчка и като такова подлежи на деклариране в част III'Основания за отстраняване", Раздел „Г“ на ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от всяко обстоятелство в обхвата на чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 19/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва