Деловодна информация
00872
36-00-136 16/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/02/2018 (дд/мм/гггг)
00872-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Приморско 102164063
ул.Трети март 56
Приморско BG341 8180 Виетнам
Бояна Терекиева-юрисконсулт при Община Приоморско +359 055033679
obschtina_primorsko@mail.bg +359 055032373

Интернет адрес/и

www.primorsko.bg.

https://primorsko.bg/профил-на-купувача/реконструкция-на-водопровод-и-канали/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://primorsko.bg/профил-на-купувача/реконструкция-на-водопровод-и-канали/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Реконструкция на водопровод и канализация по ул. „Трети март“ от о.т.88 до КПС 1В, ул.„Черно море“ от о.т.103 до КПС 1В, ул. „Ропотамо“ от пресичане с ул. „Зунарита“ до ул. „Трети март“... прод вVI.3
45000000      
Строителство

Обектът на настоящата обществена поръчката е реконструкция на действащата водопроводна и канализационна мрежа, подмяна на съществуващите водопроводни и канализационни отклонения на прилежащите имоти по улиците „Трети март“, „Черно море“ и „Ропотамо“ и изграждане на КПС 1В.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
869006.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Приморско

Обектът на настоящата обществена поръчката е реконструкция на действащата водопроводна и канализационна мрежа, подмяна на съществуващите водопроводни и канализационни отклонения на прилежащите имоти по улиците „Трети март“, „Черно море“ и „Ропотамо“ и изграждане на КПС 1В.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка на офертата (ТО)    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
869006.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
8

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансиране: Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури въз основа на сключен договор между Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда и Община Приморско
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

- участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към камарата на строителите на в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от “Четвърта група" “Трета категория”, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри /ако са приложими/, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще изпълняват дейностите по строителството;За доказване съответствието си с поставения критерии за подбор участниците следва да посочат в Част ІІ, Раздел А, т.1) от ЕЕДОП публичен безплатен регистър, от който да се проверят обстоятелствата. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейски съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В съответствие с чл. 62 от ЗОП за доказване изискванията за годност, преди подписване на договора, участникът, избран за изпълнител представя Удостоверение за вписване в Централен професионален регистър на строителя за IV група, III категория строежи или еквивалент, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще изпълняват дейностите по строителството.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП. /попълва се част IV раздел Б, т. 1а), т. 2а) т. 4 и т.5 от ЕЕДОП/
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В съответствие с чл. 62 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние участникът, определен за изпълнител преди сключване на договора представя следните документи:
а) доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност";
б) годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
в) справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Всеки участник в процедурата: а)да е реализирал общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години (2015г., 2016г. , 2017г.) в размер минимум 1 700 000 лв.; б)да е реализирал „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката(оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадащи в обхвата на обществената поръчка.) от строителство (ново строителство и/или основен ремонт, и/или реконструкция, и/или модернизация, и/или разширение, и/или рехабилитация на ВиК мрежи) за последните три приключили финансови години (2014г., 2015г., 2016г.) в размер минимум 850 000 лв.;
в) Участника трябва да е постигнал положително съотношение между активи и пасиви по Коефициент на обща ликвидност (К ол), съгласно т.1.2. от Методика към член 61, ал.1, т.3 от ЗОП. Изчислява се, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП. Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви е приложена към документацията за участие, изчислен на база на данни от годишния финансов отчет (ГФО) на предприятието на участника към 31 декември 2016 г. Стойността на коефициентът за обща ликвидност на участника, следва да е не по-малко от 1,5 и се изчислява, съгласно чл.61, ал.6 от ЗОП, чрез Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП. Методиката към чл. 61, ал. 1, т. 3 ЗОП за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви е приложена към документацията за участие. г) да има валидна застраховка "Професионална отговорност" в областта на строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си, с покритие не по-малко от предвиденото в чл. 5, ал. 2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ., бр.17 от 02.03.2004г.). За категорията, съответстваща на обекта на настоящата обществена поръчка за IV група, III категория строежи. Чуждестранните участници в процедурата представят еквивалентен документ съобразно действащото законодателство в държавата, в която са регистрирани;
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите по буква в) се доказва от участниците в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на проектирането и строителството, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискванията по т. „а“ и „б“ се прилагат и доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него;
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците декларират в ЕЕДОП , Част ІІ, Раздел В, т.1а обстоятелствата в съответствие с поставения от Възложителя критерии за подбор, като попълнят цялата необходима информация за доказване на съответствие с критериите за подбор.
Забележка: В съответствие с чл. 64 от ЗОП, участникът, определен за изпълнител представя: 1. списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;2.Участниците декларират в Част ІІ, Раздел В, т.2 от ЕЕДОП минимално изискуемите от Възложителя специалисти, като посочат конкретни лица с необходимата професионална и образователна квалификация и компетентност,изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност и опитност-имената; позицията, която ще изпълнява; професионалната компетентност – вид (наименование) на документ за квалификация, номер на документа, дата на издаване; дата на валидност на документа (когато е приложимо); орган или служба, издала документа; професионален опит с дати и години и обекти/работни места с позиция/ длъжност, както и дали лицето е работник на участника или е осигурено от подизпълнителя или трето лице/месторабота/.Участникът няма право да посочва едно и също лице за повече от една позиция на ключов експерт в настоящата обществена поръчка.Всеки от членовете /експертите от екипа/ да присъства на строителната площадка, в хода на извършване на работи, по които е компетентен да се произнесе до приключване на всички строително-монтажни работи и въвеждането на строежа в експлоатация с издадено разрешение за ползване. Избраният за изпълнител, при сключване на договора представя актуални документи (когато е приложимо) за посочените лица.3.Участниците декларират в Част ІІ, Раздел Г от ЕЕДОП изискуемите сертификати или еквивалентни.При сключване на договор с избрания за Изпълнител, същия представя копие на валидни сертификати или еквиваленти декларирани в Част ІІ, Раздел Г от ЕЕДОП. 1.1.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем,идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка,както следва:- най малко едно изпълнено строителство със сходен предмет и обем за последните 5 години от датата на подаване на оферта. За сходен предмет и обем следва да се разбира изпълнени дейности както следва: строителство (ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация) на водопроводна и канализационна мрежа;
2.1.Участниците следва да разполагат с:екип:- - Ръководител на екипа, ? висше образование с образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, троителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионален опит в сферата на строителството – минимум 5 години; специфичен опит като ръководител проект или ръководител строителен обект на минимум 1 обект по строителството на водопроводна и канализационна мрежа;..продължава...


... - Ръководител на строителния обект , висше образование с образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; професионален опит в сферата на строителството – минимум 5 години; специфичен опит като ръководител проект или ръководител строителен обект на минимум 1 обект по строителството на водопроводна и канализационна мрежа; - Специалист „Контрол на качеството“: ? висше образование с образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; квалификации, удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно; професионален опит – в областта на инвестиционните проекти във водния сектор – минимум 5 години; специфичен професионален опит като инженер по качеството – минимум 3 год.; Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“: висше образование с образователна степен „магистър” в област на висше образование „Технически науки“ или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина; завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен; професионален опит – в областта на инвестиционните проекти във водния сектор – минимум 5 години; специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 3 год.;3.Участникът да прилага следните сист. за управление- БДСENISO 9001:2008 за внедрена сист. за управление на качеството в обл. на стр. на пречист.съоръж или еквив;БДСENISO 14001:2004 за внедрена сист. за за управ.на околната среда или еквив...прод.вДоп.инф..
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора,е 3% от стойността му. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:1.парична сума по сметка на Възложителя2.банкова гаранция в полза на Възложителя-същата трябва да бъде неотменима и безусловна,с възможност да се усвои изцяло или на части;3.застраховка,която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Срок на валидност от 12 месеца след приключване на СМР.
Възнаграждението ще се изплаща,както следва: Междинните плащания - в размер до 80 % от цената на договора. Окончателното плащане, равно на разликата между от цената по чл.4, ал.1 от дог. и извършените плащания, съгласно чл. 5, ал. 1. от дог.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Община Приморско, ул.Трети март № 56, гр.Приморско, Заседателна зала ет.2

Офертите се представят в гр.Приморско, ул.Трети март 56, език - български. Отварят се на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията нотариално заверено пълномощно от законния/те представител/и.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

прод.отII.1.1 „...от о.т.88 до КПС 1В, ул.„Черно море“ от о.т.103 до КПС 1В, ул. „Ропотамо“ от пресичане с ул. „Зунарита“ до ул. „Трети март“, КПС 1В и канализационен тласкател- гр. Приморско"
прод.отIII.1.3.. Възложителят ще отстрани всеки участник, който:1.е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран,за престъпл.по чл.108а,чл.159а–159г,чл.172,чл.192а,чл.194 – 217,чл.219–252,чл.253–260,чл.301–307,чл.321,321а и чл.352–353е от НК;2.е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран,за престъпл.,аналогично на тези по т.1,в друга държ. членка или трета страна;3.има задължения за данъци и задълж. осигурителни вноски по смисъла на чл.162 ал.2т.1 от ДОПК и лихвите по тях,към държавата или към общината по седалището на възложителя и на участника,или аналогични задълж.,установени с акт на компетентен орган,съгласно законодат. на държ.,в която уч. е установен,освен ако е допуснато разсрочване,отсрочване или обезпечение на задълж. или задълж. е по акт,който не е влязъл в сила;4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44ал.5отЗОП;5.е установено,че:а) е представил документ с невярно съдържание,свързан с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;б)не е предоставил изискваща се информация,свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6 е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение,че при изпълнение на договор за обществена поръчка е нарушил чл.118,чл.128,чл.245ичл.301–305 от КТ или аналогични задължения,установени с акт на компетентен орган,съгласно законодателството на държавата,в която участникът е установен;7.е налице конфликт наинтереси,който не може да бъде отстранен.8.обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност,или е в процедура по ликвидация,или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740отТЗ,или е преустановил дейността си,а в случай че участникът е чуждестранно лице–се намира в подобно положение,произтичащо от сходна процедура,съгласно законодателството на държавата,в която е установен;9сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията,когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;10.доказано е,че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга,довело до предсрочното му прекратяване,изплащане на обезщетения или други подобни санкции,с изключение на случаите,когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора; a.опитал е да: 11.повлияе на вземането на решение от страна на възложителя,свързано с отстраняването,подбора иливъзлагането,включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация,или 12 получи информация,която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.13.за когото намира приложение хипотезата на чл.3т. 8 отЗИФОДРЮПДРС,освен ако не е приложима разпоредбата по чл.4 от същия закон.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1 от ЗОП , във връзка с чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-десет дневен срок , считано от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва