Деловодна информация
00188Община Хисаря
08-00-43 16/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
16/02/2018 (дд/мм/гггг)
00188-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хисаря 000471671
ул. „Генерал Гурко“ №14
Хисаря BG421 4180 България
Цонка Войводинова +359 33762180-227
obhisar@hisar.bg +359 33762030-227

Интернет адрес/и

http://hisar.bg

http://hisar.bg/hisar/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://hisar.bg/hisar/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рехабилитация и реконструкция на общинска пътна мрежа в Община Хисаря“ с три обособени позиции
45233000      
Строителство

Обособена позиция 1: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361 /III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500. Крайната точка е на кm 4+832.43 край регулация кв. Миромир; Обща дължина на участъка е 4+832.43 m.Обособена позиция №2:
Началото на разглеждания участък е при km 0+000 в кръстовище с път III - 642. Крайната точка е на кm 1+403.52 край регулация с. Черничево. Обща дължина на участъка е 1+403.52 m. Обособена позиция №3: ЗА ЕТАП І - От km 0+000 до km 2+993.36 Етап І - Началото на разглеждания участък е при km 0+000 при пътно кръстовище с път III-6061 Паничереви - Красново. Крайната точка е на кm 2+993.36 – преди кръстовище за „Тракийски култов храм“. Обща дължина на участъка е 2993.36 m. ЗА ЕТАП ІІ - Началото на разглеждания участък е при km 2+993.63, a крайната точка е на кm 3+633.16 – кръстовище за „Тракийски култов храм“. Обща дължина на участъка е 639.53 m. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5648433.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361/III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500, и съпътст.ги реконструкция и рехабилитация на прил.тротоари и изграждане на подз.тръбна мрежа за ШИ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

община Хисаря

Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361 /III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет
Пътният участък е с асфалтова настилка и променлив габарит с ширина на настилката 6.00м. Средната надморска височина е ~ 315 m. Характерът на релефа е равнинен.
При разработката на проектното решение е заснет съществуващия път през 10 м в оста и в двата ръба на настилката. Заснети са всички допълнителни асфалтови площи, кръстовища и зауствания.
Общата дължина на трасето е 4832.432m, като от тях:
- в права - 4318.58m
- в крива - 513.85m
1. Основните технически параметри са, както следва:
За участък от км 0+000 до км 1+015 регулация на гр. Хисаря
• Проектна скорост 50 km/h
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 9.0 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 4.50 m
• Тротоари 2 х 6.00 m и 2 х 3.00m
За участък от км 1+015 до км 1+920
• Проектна скорост 50 km/h
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 6.0 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 3.00 m
• Тротоари 2 х 1.50 m
Регулация на кв. Миромир
За участък от км 1+920 до км 2+670
• Проектна скорост 50 km/h
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 6.0 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 3.00 m
• Тротоари 2 х 1.50 m
За участък от км 2+670 до км 3+190
• Проектна скорост 50 km/h
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 5.50 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 2.75 m
• Тротоари 2 х 2.00 m
За участък от км 3+190 до км 4+832
• Проектна скорост 50 km/h
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 6.00 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 3.00 m
• Тротоари 2 х 2.00 m
Началото на разглеждания участък е при km 0+000 в кръстовище с път III - 642.
Крайната точка е на кm 4+832.43 край регулация кв. Миромир
Обща дължина на участъка е 4+832.43 m.
1.Изпълнение на СМР
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и осигурена възможност за започване на изпълнението.
Разрешение за строеж за обекта е издадено от главния архитект от съответната общинска администрация след представяне на техническа документация с оценено съответствие.
Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
По време на изпълнението на СМР (когато е изискуемо съгласно нормативната уредба) лицензиран консултант строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор за всеки обект/група от обекти упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят на инвестиционния проект посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването па архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация – част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3160643.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор 16/07/2/0/00418 от 19.09.2017г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. по мярка 7 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и реконструкция на път PDV2362/III- 642,Хисаря-Дуванлии/-Черничево от km0+000 до km1+500, и съпътств.ги реконструкция и рехабилитация на прил.тротоари и изграждане на подз.тръбна мрежаШИ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Хисаря

Обособена позиция №2: Рехабилитация и реконструкция на път PDV2362 /III- 642, Хисаря-Дуванлии/ -Черничево от km 0+000 до km 1+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет
Пътният участък е с асфалтова настилка и променлив габарит с ширина на настилката 6.00м. Средната надморска височина е ~ 275 m. Характерът на релефа е равнинен.
Съществуващо положение на пътя
Проектираният пътен участък е част от Общинската пътна мрежа – четвърти клас. Участъкът започва на км 0+000 и завършва при км 1+403.52.
Трасето преминава през регулациите на населено място:
- с. Черничево – от km 0+000 до km 1+403.52
Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 50 km/h. Релефът е равнинен.
Съществуващи габарити
• Габарит съгласно регулацията
• Пътното платно 6.0 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 3.00 m и 2 х 3.25
• Тротоари съгласно регулацията или 2х2.50
1. Изпълнение на СМР
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и осигурена възможност за започване на изпълнението.
Разрешение за строеж за обекта е издадено от главния архитект от съответната общинска администрация след представяне на техническа документация с оценено съответствие.
Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
По време на изпълнението на СМР (когато е изискуемо съгласно нормативната уредба) лицензиран консултант строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор за всеки обект/група от обекти упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят на инвестиционния проект посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването па архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация – част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1004586.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор 16/07/2/0/00418 от 19.09.2017г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. от мярка 7 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

II.2) Описание 1

Рехабилитация и реконструкция на път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 0+000 до km 3+633.16 (Етап І + Етап ІІ), и съпътстващите ги реконструкция и рехаби 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
45233140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

община Хисаря

Обособена позиция №3: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 0+000 до km 3+633.16 (Етап І + Етап ІІ), и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет
Пътният участък е с асфалтова настилка и променлив габарит с ширина на настилката 4.50м. Средната надморска височина е ~ 430 m. Характерът на релефа е равнинен.
Съществуващо положение на пътя
Проектираният пътен участък е част от Общинската пътна мрежа – четвърти клас. Участъкът започва на км 0+000 и завършва при км 2+933.36.
Радиусите на хоризонталните криви отговарят за проектна скорост 50 km/h за участъците на открит път и 50 km/h за населените места. Релефът е хълмист към планински.
Съществуващи габарити
За целия участък е приложена таблица с описани за всеки напречен профил от пътя съществуващ и проектен габарит (Таблица – Отклонение между проектирано и заснето трасе).
ЕТАП І
За участък от км 0+000 до км 0+639
Проектна скорост 40 km/h
• Пътното платно 6,00 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 3.00 m
Тротоари 2 х 1.50 - 2.50 m
За участък от км 0+639 до км 2+993.36
Проектна скорост 50 km/h
• Габарит 6,00 m
• Пътното платно 3.50 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 1.75 m
- Банкети 2 х 1.25 m
Проектът за рехабилитация и реконструкция на обект: Път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 2+993.63 до km 3+633.16 – ЕТАП II
Основните технически параметри са, както следва:
За участък от км 2+993.63 до км 3+633.16
Проектна скорост 50 km/h
• Габарит 6,00 m
• Пътното платно 3.50 m, включващ:
- Ленти за движение 2 х 1.75 m
- Банкети 2 х 1.25 m
Началото на разглеждания участък е при km 2+993.63, a крайната точка
е на кm 3+633.16 – кръстовище за „Тракийски култов храм“
Обща дължина на участъка е 639.53 m.
1. Изпълнение на СМР
Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво и осигурена възможност за започване на изпълнението.
Разрешение за строеж за обекта е издадено от главния архитект от съответната общинска администрация след представяне на техническа документация с оценено съответствие.
Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
По време на изпълнението на СМР (когато е изискуемо съгласно нормативната уредба) лицензиран консултант строителен надзор (чл. 166 от ЗУТ) въз основа на сключен договор за всеки обект/група от обекти упражнява строителен надзор в обхвата на договора и съобразно изискванията на чл. 168 от ЗУТ.
Във връзка с точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР изпълнителят на инвестиционния проект посредством отделни правоспособни лица, автори на приложимата проектна документация по части, ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на техническия проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването па архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Техническото изпълнение на строителството трябва да бъде изпълнено в съответствие с изискванията на българската нормативна уредба, техническите спецификации на вложените в строежа строителни продукти, материали и оборудване, и добрите строителни практики в България и в Европа.
Пълният обхват на дейностите, които трябва да се извършат, са посочени в Техническата спецификация – част от настоящата документация.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1483203.79      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор 16/07/2/0/00418 от 19.09.2017г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2. от мярка 7 от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежите, обект на съответната обособена позиция, за която се подава оферта, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
За отделните Обособени позиции:
Обособена позиция №1: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361 /III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 1
Обособена позиция №2: Рехабилитация и реконструкция на път PDV2362 /III- 642, Хисаря-Дуванлии/ -Черничево от km 0+000 до km 1+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 2
Обособена позиция №3: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 0+000 до km 3+633.16 (Етап І + Етап ІІ), и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 3
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а чуждестранно физическо или юридическо лице, посочва документа/основанието на което същото има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежите, обект на съответната обособена позиция, за която се подава оферта, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
За отделните Обособени позиции:
Обособена позиция №1: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361 /III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 1
Обособена позиция №2: Рехабилитация и реконструкция на път PDV2362 /III- 642, Хисаря-Дуванлии/ -Черничево от km 0+000 до km 1+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 2
Обособена позиция №3: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 0+000 до km 3+633.16 (Етап І + Етап ІІ), и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 3
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът /съответно член на обединението, който ще изпълнява СМР/ трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за изпълнение на строежите, обект на съответната обособена позиция, за която се подава оферта, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен.
За отделните Обособени позиции:
Обособена позиция №1: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1361 /III-642/-Хисаря -кв.Миромир От km 0+000 до km 4+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 1
Обособена позиция №2: Рехабилитация и реконструкция на път PDV2362 /III- 642, Хисаря-Дуванлии/ -Черничево от km 0+000 до km 1+500, и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 2
Обособена позиция №3: Рехабилитация и реконструкция на път PDV1365 /III-6061, Красново - Паничери/ - Старосел - Тракийски култов храм От km 0+000 до km 3+633.16 (Етап І + Етап ІІ), и съпътстващите ги реконструкция и рехабилитация на прилежащи тротоари и изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет втора група строежи, трета категория - за Обособена позиция № 3
ДОКАЗВАНЕ:При подаване на офертатаучастникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, т.5) от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и застрахователно дружество - издател, номер и валидност на същата.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи доказващ наличие на застраховка “Професионална отговорност”. При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходното изречение (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представипоисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансовосъстояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

ВАЖНО! Минималните изисквания за технически и професионални способности на които следва да отговарят участниците са приложими независимо дали се участва за една и/или повече обособени позиции. Т.е. участникът следва да докаже изискването за най-малко една изпълнена услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката, както и че разполага с посочените ключови експерти, независимо дали участва за първа, втора и/или трета и/или комбинация от обособени позиции .
1. Участникът следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите, да е изпълнил успешно дейности с предмет и, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП като предостави и информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка и техните данни.
Информацията се попълва в Част IV, раздел буква В, т. 6) от ЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - Списък на специалистите, които ще изпълняват обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
При условията начл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключване на договора, определения изпълнител представя документите по предходните точки (ако не са били представени по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП).


ВАЖНО! Минималните изисквания за технически и професионални способности на които следва да отговарят участниците са приложими независимо дали се участва за една и/или повече обособени позиции. Т.е. участникът следва да докаже изискването за най-малко една изпълнена дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката, както и че разполага с посочените ключови експерти, независимо дали участва за първа, втора и/или трета и/или комбинация от обособени позиции .
1. Участникът следва през последните пет години, считано от датата на подаване на офертите, да е изпълнил успешно дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под идентични или сходни с предмета на поръчката следва да се разбира строително-монтажни работи в областта на изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа.
2. Участникът трябва да разполага като минимум с екип от експерти за изпълнението на предмета на поръчката, в минимален състав, както следва:
1). Технически ръководител (1 бр.) – лице, отговарящо на изискванията на чл. 163а от ЗУТ, притежаващо професионален опит от минимум 3 (три) години;
2). Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент;
3). Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалент.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно – квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности. Прилагат се разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Както и съгласно чл. 59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. По отношение на участник не трябва да са налице обстотяелства по чл.54 ал.1 т.1-7 от ЗОП и чл.55 ал.1 т.1-5 от ЗОП, като констатирането на което и да е от условията ще доведе до отстраняване на участника с изключения на изрично посочените случаи в ЗОП.
2. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за авансово предоставените средства се представя от участника, определен за изпълнител, преди получаването им, за пълния размер на предоставяните авансово средства. По отношение Гаранциите важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация, гр. Хисаря, бул. Генерал Гурко № 14

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
- интернет адрес: http://www.nap.bg/
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
- София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
- София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка участници, които са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от тях лица включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решението за отркриване на процедурата подлежи на обжалване пред КЗК относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ, свързан с процедурата, от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок - от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва