Деловодна информация
02885
СИ-ОП-03-030 16/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
02885-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СОФИЙСКИ ИМОТИ ЕАД 831835134
ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 12, ет. 6
София BG411 1000 България
Ангел Николов +359 29377814
office@sofimoti.bg +359 29377802

Интернет адрес/и

http://www.sofimoti.bg/

http://www.sofimoti.bg/category/public-procurement/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sofimoti.bg/%D0%BD%D0%B0-16-02-2018%D0%B3-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B8-%D0%B5%D0%B0%D0%B4-%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D1%8F%D0%B2%D0%B0-%D1%8
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

стопанисване и управление на движими и недвижими имоти,отдаване под наем,инвестиционни проучвания и експертизи на инвестиционни проект,участие в общински инвестиционни проекти и др.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на строително-монтажни работи, довършителни работи и други ремонтни дейности в недвижим имот, а именно: Учебна почивна база „Щъркелово гнездо“, яз. „Искър“, с. „Пасарел“"
45000000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Извършване на строително-монтажни работи, довършителни работи и други ремонтни дейности в недвижим имот, а именно: Учебна почивна база „Щъркелово гнездо“, яз. „Искър“, с. „Пасарел“, състоящ се от сграден фонд с обща застроена площ от 977,21 кв. м, разположен върху терен с площ от 6 625 кв. м“. Поръчката обхваща извършването на ремонтни строително-монтажни работи, на обект собственост на Възложителя. Дейностите, които ще се извършват, са ремонтни строително-монтажни, като без да е изчерпателно изброено включват: демонтажни работи, мазачески работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни и топлоизолационни; облицовъчни работи и дограми, инсталационни работи - Електро, работа по покриви и др. Техническата спецификация (Приложение №10) включва Доклад за обследване на съществуващи сгради, предложени мерки за осъществяване на ремонтни СМР и количествени сметки с обосновка за предвидените СМР.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Обектът предвиден за ремонт е във Учебна почивна база „Щъркелово гнездо“, разположено в гориста местност над яз. „Искър“, с. Пасарел.

Поръчката обхваща извършването на ремонтни строително-монтажни работи, на обект собственост на Възложителя. Дейностите, които ще се извършват, са ремонтни строително-монтажни, като без да е изчерпателно изброено включват: демонтажни работи, мазачески работи; облицовъчни работи; дърводелски работи; изолационни работи – хидроизолационни и топлоизолационни; облицовъчни работи и дограми, инсталационни работи - Електро, работа по покриви и др. Техническата спецификация (Приложение №10) включва Доклад за обследване на съществуващи сгради, предложени мерки за осъществяване на ремонтни СМР и количествени сметки с обосновка за предвидените СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Показател П2 - „Ценообразуващи показатели за непредвидени СМР”    15
Показател П3 – Предлаган подход, план за работа и организация, описани в техническото предложение    10
Показател П4 – Стратегия за вътрешно фирмен контрол върху технологичната последователност и качество на строителните процеси    10
Показател П5 – Рискове пред изпълнението на плануваните СМР и методи за тяхното избягване и преодоляване    10
Показател П6 – „Срок за изпълнение”    15
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Сума в размер на 27 900 /двадесет и седем хиляди и деветстотин/ лева ще бъде възложена по реда на чл. 182, ал. 1, т. 4 при необходимост. Необходимостта ще бъде налице във връзка с факта, че до провеждането на настоящата процедура и започването на строително-монтажните работи ще измине не малък период от време, включително зимния сезон, което би причинило допълнителни повреди по сградите.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, съответното членовете на участник-обединение, което не е юридическо лице, които ще изпълняват съответните строителни работи, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група, четвърта категория.
Ако участниците са чуждестранни лица, те следва да докажат вписването си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За удостоверяване съответствието си с горното изискване участниците попълват част IV, буква „А“, т. 1 в ЕЕДОП, където представят информация за вписването си в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група, четвърта категория.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора документите, чрез които се доказва съответствието му с поставените от Възложителя критерии за годност за упражняване на професионална дейност, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, както следва: заверено копие от валидно удостоверение за вписване си в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на обекти от първа група, четвърта категория.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За удостоверяване съответствието си с изискването по т. 2.1 от документацията за участие, участниците попълват част IV, буква „Б“, т. 5 в ЕЕДОП, където представят информация за притежаваната валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 100 000 /сто хиляди/ лева.
За удостоверяване съответствието си с изискването по т. 2.2. от документацията за участие, участниците попълват част IV, буква „Б“, т. 1 а) и 2 а) в ЕЕДОП, където представят информация за реализирания минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП заверени копия от един или няколко от следните документи, от които еднозначно да е видно, че е изпълнено изискването по т.2.2 от раздел VI на документацията за участие:
а) удостоверения от банки;
б) годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
в) справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, а именно 100 000 /сто хиляди/ лева.
Участникът да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер на 600 000 (шестстотин хиляди лева) лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За удостоверяване съответствието си с изискване по т. 3.2 от документацията за участие, участниците попълват част IV, буква „В“, т. 1 а) в ЕЕДОП, където представят информация за успешно изпълнените минимум 3 /три/ дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка за последните 5 /пет/ години.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП:
- Списък на изпълнените строителни обекти, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите.
- Доказателства за извършените услуги, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, а именно: референции, публични регистри, удостоверения и др. по преценка на участниците.
За удостоверяване съответствието си с изискването по т. 3.2 от документацията за участие, участниците попълват част IV, буква „В“, т. 2 и т. 6) в ЕЕДОП, където представят информация за включените в екипа на участниците персонал и/или ръководен състав.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП Списък на персонал и/или ръководен състав, включени в екипа на участника.
За удостоверяване съответствието си с изискването по 3.3 от документацията за участие, участниците попълват част IV, буква „Г“ в ЕЕДОП, където представят информация за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент, за прилаганата система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент и за прилаганата система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.
Доказване на посоченото изискване: Участникът, определен за изпълнител, представя преди сключване на договора, съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП копия от валидни сертификати за прилаганата система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент, за прилаганата система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент и за прилаганата система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент.


През последните 5 /пет/ години участникът трябва да е изпълнил успешно минимум 3 /три/ дейности, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка.
Забележка: под „сходен предмет” следва да се разбира основен ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради.
Под "изпълнени дейности" се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в последните пет години.
Под „последни пет години” следва да се разбира пет години назад, считано от датата на подаване на офертата за участие в процедурата.
Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, включващ минимум следните позиции:
а/ Ръководител обект:
-да има висше образование, с образователно-квалификационна степен „магистър“ или еквивалент със специалност „Промишлено и гражданско строителство“, „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентна;
-да притежава минимум 3 години професионален опит в областта на строителството;
-доказан опит като ръководител на обект/технически ръководител в извършване на основен ремонт и/или реконструкция и/или изграждане на сгради (жилищни и/или обществени).
б/ Отговорник по контрола на качеството:
- да притежава професионална квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от Закона за устройство на територията или еквивалент;
- да притежава валиден сертификат за преминат курс на обучение за контрол на качеството или еквивалент.;
-да притежава минимум 2 години професионален опит по специалността.
в/ Координатор по безопасност и здраве:
-да притежава професионална квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията или еквивалент;
- да притежава валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс на обучение за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалент;
-да притежава минимум 2 години професионален опит по специалността.
г/ Експерт по специалност „Електро”:
-да има инженерно-техническо образование – степен бакалавър или магистър, специалност „Електроинженер” или еквивалентна;
-да притежава минимум 3 години професионален опит по специалността.
Участникът трябва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2008 или EN ISO 9001:2015, или еквивалент; да прилага система за управление на околната среда EN ISO 14001:2004 или еквивалент; да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд OHSAS 18001:2007 или еквивалент. Всички системи трябва да са с обхват, приложим към предмета на поръчката, а именно извършване на строително-монтажни и ремонтни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно посоченото в документацията за участие, проекта на договор и техническите спецификации. Срокът за изпълнение на поръчката е до 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, който започва да тече от датата на започване на строително-монтажните работи, удостоверено с приемо-предавателен протокол за предаване на строителната площадка/обект и приключва с подписване на двустранен приемно-предавателен протокол за предаването и приемането на дейностите по поръчката, в съответствие с всички изисквания на Възложителя и удостоверяващ точното изпълнение от страна на Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В сградата на СОФИЙСКИ ИМОТИ ЕАД на адрес: гр. София, ул. "Ген. Йосиф В. Гурко" № 12, ет. 5, заседателна зала

Отварянето е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата и упълномощени от тях представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Сума в размер на 27 900 /двадесет и седем хиляди и деветстотин/ лева, която е част от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка ще бъде възложена по реда на чл. 182, ал. 1, т. 4 при необходимост. Необходимостта ще бъде налице във връзка с факта, че до провеждането на настоящата процедура и започването на строително-монтажните работи ще измине не малък период от време, включително зимния сезон, което би причинило допълнителни повреди по сградите, непредвидени в настоящите технически спецификации, като вероятни строително-монтажни и ремонти работи са по покривите на сградите, допълнителна работа по стени и тавани /шпакловка, стъргане на стара мазилка и др./, външни работи и др. При необходимост за изпълнение на допълнителни работи, които следва да бъдат възложени по чл. 182, ал. 1, т. 4 от ЗОП изпълнителят ще оферира, съгласно ценообразуващите показатели, предложени в ценовите им предложения в процедурата за сключване на договор по настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да бъде подадена в 10-дневен срок, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва