Деловодна информация
00339
2801-02972 15/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
15/02/2018 (дд/мм/гггг)
00339-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул.Г. С. Раковски
Ямбол BG343 8600 България
Свилен Раднев +359 046681439/+359 046681113
radnev@yambol.bg +359 046662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

http://yambol.bg/profile/item/203


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://yambol.bg/profile/item/203
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

местно самоуправление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на консултант за извършване на оценка на съответствието на инвестиционни проекти и упражняване на строителен надзор при изпълнението на Инженеринг - проектиране и изпълнение на СМР"
71521000      
Услуги

Общата цел на настоящата обществена поръчка е да се изготви Комплексен доклад за оценка за съответствието на инвестиционните проекти за всеки обект в обособената позиция и да бъде упражнен ефективен строителен надзор при изпълнението на строително-монтажните работи, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Ямбол, на сгради с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.14, к-с „Диана“, бл.10, ул. „Димитър Благоев”, бл. 19 и ул. „Стара планина”, бл. 1.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
109097.78      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.14“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.14“

В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности:
Извършване на оценки на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на изработените инвестиционни проекти за строежите – предмет на поръчката, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценки за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142 ал. 10 от ЗУТ и оценки за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл.142 ал.11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексни доклади за извършените оценки за съответствие;
Съдействие на Възложителя в процедурите по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционните проекти, и издаване на Разрешения за строеж за строежите – предмет на поръчката;
Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относими нормативни документи;
Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежите от Изпълнителите по Договорите за инженеринг, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;
Изготвяне на Окончателен доклад за всеки от строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и актуализиран Технически паспорт за всеки от строежите съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, до издаване на Удостоверениe за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на съответната обособена позиция от настоящата поръчка;
Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежите в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството.
Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Хале“, бл.14“ е с 464,06 м2 застроена площ и с 7993,60 м2 разгъната застроена площ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20783.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
260

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Диана“, бл.10“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, к-с „Диана“, бл.10“

В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности:
-Извършване на оценки на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на изработените инвестиционни проекти за строежите – предмет на поръчката, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценки за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142 ал. 10 от ЗУТ и оценки за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл.142 ал.11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексни доклади за извършените оценки за съответствие;
-Съдействие на Възложителя в процедурите по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционните проекти, и издаване на Разрешения за строеж за строежите – предмет на поръчката;
-Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относими нормативни документи;
-Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
-Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежите от Изпълнителите по Договорите за инженеринг, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;
-Изготвяне на Окончателен доклад за всеки от строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и актуализиран Технически паспорт за всеки от строежите съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, до издаване на Удостоверениe за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на съответната обособена позиция от настоящата поръчка;
-Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежите в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството.
Сграда с административен адрес гр. Ямбол, к-с „Диана“, бл.10 е с 605,40 м2 застроена площ и с 6223,58 м2 разгъната застроена площ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16181.31      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
260

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Димитър Благоев”, бл. 19“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр. Ямбол, ул. „Димитър Благоев”, бл. 19

В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности:
Извършване на оценки на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на изработените инвестиционни проекти за строежите – предмет на поръчката, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценки за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142 ал. 10 от ЗУТ и оценки за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл.142 ал.11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексни доклади за извършените оценки за съответствие;
Съдействие на Възложителя в процедурите по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционните проекти, и издаване на Разрешения за строеж за строежите – предмет на поръчката;
Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относими нормативни документи;
Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежите от Изпълнителите по Договорите за инженеринг, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;
Изготвяне на Окончателен доклад за всеки от строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и актуализиран Технически паспорт за всеки от строежите съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, до издаване на Удостоверениe за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на съответната обособена позиция от настоящата поръчка;
Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежите в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството.
Сграда с административен адрес гр. Ямбол, ул. „Димитър Благоев”, бл. 19 е с 1729,4 м2 застроена площ и с 21222,8 м2 разгъната застроена площ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
55179.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
260

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр.Ямбол ул. „Стара планина”, бл. 1“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

гр.Ямбол ул. „Стара планина”, бл. 1

В изпълнение на настоящата обществена поръчка Изпълнителят следва да извърши качественото и навременно, в пълно съответствие с действащата нормативна уредба и с изискванията на Възложителя, следните дейности:
Извършване на оценки на съответствието с основните изисквания към строежите на всички части на изработените инвестиционни проекти за строежите – предмет на поръчката, в обем и съдържание съгласно ЗУТ, включително оценки за съответствието и технически контрол на част Конструктивна съгласно чл. 142 ал. 10 от ЗУТ и оценки за съответствие по отношение постигнато съответствие на проекта с изискванията за енергийна ефективност по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ съгласно чл.142 ал.11 от ЗУТ, и изготвяне на комплексни доклади за извършените оценки за съответствие;
Съдействие на Възложителя в процедурите по съгласуване и одобряване на всички части на инвестиционните проекти, и издаване на Разрешения за строеж за строежите – предмет на поръчката;
? Упражняване на строителен надзор по време на строителството до приемане и въвеждане в експлоатация на строежите – предмет на поръчката в задължителния обхват, регламентиран в ЗУТ, подзаконовите нормативни актове по прилагането му и другите относими нормативни документи;
? Изпълняване функциите на Координатор по безопасност и здраве съгласно разпоредбите на Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на Възложителя, предвидени в посочената Наредба;
? Упражняване на контрол върху кадастралното заснемане на строежите от Изпълнителите по Договорите за инженеринг, изготвяне на документация за издаване на Удостоверения от службата по геодезия, картография и кадастър, че е изпълнено задължението по чл. 54а, ал. 2 от Закона за кадастъра и имотния регистър и осигуряване на Удостоверенията по чл. 54а от ЗКИР;
? Изготвяне на Окончателен доклад за всеки от строежите, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ и §3 на ДР от Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти, и актуализиран Технически паспорт за всеки от строежите съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите;
-Управление на процесите на въвеждане в експлоатация на строежа, до издаване на Удостоверениe за въвеждане в експлоатация на строежа – предмет на съответната обособена позиция от настоящата поръчка;
-Управление на процесите по отстраняване на дефекти на строежите в гаранционните срокове съгласно Наредба № 2 за от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти.
Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството.
Сграда с административен адрес гр.Ямбол ул. „Стара планина”, бл. 1 е с 638,6 м2 застроена площ и с 6520,70 м2 разгъната застроена площ.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16953.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
260

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да има валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ.Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, които да изпълняват дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, подизпълнителите трябва да притежават валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на съответната дейност по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 ат ЗУТ.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с изискването за Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
Копие на валиден Лиценз, издаден от министъра на регионалното развитие и благоустройството (съобразно изискванията на ЗУТ, в редакция до ДВ бр. 82 от 26.10.2012 г.) или валидно Удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), или документ, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 166, ал. 2 и ал. 7 от ЗУТ.
2. Участникът следва да е вписан в поддържания от Агенцията за устойчиво енергийно развитие (АУЕР) публичен регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност (ЗЕЕ), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с изискването за Годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел А – Годност, т.1;
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доколкото поддържания от АУЕР регистър по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност е публично достъпен, вписаните в него лица не е необходимо да представят документи за удостоверяване на регистрацията си. Такива следва да представят чуждестранните лица, в случай че аналогичният регистър, в който са вписани, не е общодостъпен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Ако Участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, за дейностите по чл.166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, които ще извършват, с лимит на отговорност, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5.
Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи Доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".


1.Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за съответните дейности съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има изпълнена минимум една услуга през последните три години,считано от датата на подаване на офертата,с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.1б);Забележка: Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, заедно с Доказателство за извършената услуга по смисъла на чл.64, ал.1, т.2 ЗОП2.Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т.6, като задължително посочва:експерт (трите имена и позиция (длъжност),която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);-Образование (специалност/професионална квалификация,№ на диплома/№ на издадения документ,учебно заведение).За доказване на поставеното изискване участникът,избран за изпълнител следва да представи:списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението,в който е посочена проф. компетентност на лицата.Предложените от участника експерти трябва да отговарят на подробно описаните изисквания.Всяка промяна в персонала от експерти или в ръководителите се извършва при спазване на разпоредбите на договора за обществената поръчка. В тази връзка се поставят следните изисквания:Замяна на експерт, част от персонала, както и на ръководител, се допуска със съгласие на Възложителя;Оттегляне на експерт от персонала и/или ръководител или замяната му с друг се допуска само в случаите предвидени в договора за обществена поръчка;-Замяната на експерти от персонала и/или на ръководители трябва винаги да е с лица, отговарящи на същите изисквания,като одобреният от възложителя персонал и ръководител. По отношение на ръководителя на екипа и персонала не се допуска едно и също лице да съвместява повече от една позиция, т.е. участникът следва да предложи различни експерти със съответната проф. компетентност.ВАЖНО: По време на изпълнение на СМР, в периода от възлагането им до подписване на Констативен акт образец 15, изпълнителят осигурява постоянно /ежедневно/ присъствие на ръководителя на екипа и Експерта Координатор по безопасност и здраве, като при поискване представя пред Възложителя доказателства за това на работните срещи, провеждани в присъствие на Възложителя.
3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен.Възложителят ще приеме и представянето на доказателства за прилагане на система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2008 или еквивалентен.При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел Г Стандарти за осигуряване на качеството.Съгласно чл.67 ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците и по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП.Участникът,избран за изпълнител следва да представизаверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството.


1.Участникът трябва да има изпълнена минимум една услуга през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка.Забележка 1:Под „услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбират услуги за изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите за строеж-жилищна или смесена сграда, или сграда/съоръжение за обществено обслужване,минимум четвърта категория съгл.чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ или еквивалентни,и услуги за упражняване на строителен надзор на строеж-жилищна или смесена сграда, или сграда/съоръжение за обществено обслужване,мин. четвърта категория съгласно чл. 137, ал.1, т.4 от ЗУТ или еквивалентни.Забележка 2:Изпълнената услуга следва да включва едновременно услуги за изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект със съществените изисквания към строежите /еквивалентни и услуги за упражняване на строителен надзор на строеж/ еквивалентни.Забележка 3:Изброените по-горе услуги /изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор/ могат да бъдат изпълнени съвместно по отношение на един строеж или отделно по отношение на различни строежи.2.Участникът следва да разполага с: 2.1.Ръководител екип-висше образование,образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура,строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно,когато образованието е придобито в чужбина;проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф. квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации;2.2.Експерт Контрол по качеството–да притежава квалификации, удостоверение със сертификат за завършено обучение,в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или еквивалентно;2.3.Експерт–„ОВК“ инженер-висше образование, образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно,когато образованието е придобито в чужбина;проф. квалификация „строителен инженер“ или призната проф. квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации;2.4. Експерт– инженер „Конструкции“-висше образование,образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Архитектура, строителство и геодезия“ (шифър 5.7) или еквивалентно,когато образованието е придобито в чужбина; проф.квалификация „строителен инженер“ или призната проф.квалификация по реда на Закона за признаване на професионалните квалификации; 2.5. Експерт – Електроинженер - висше образование, образователна степен „магистър” в направление на висше образование „Електротехника, електроника и автоматика“ (шифър 5.2) или еквивалентно, когато образованието е придобито в чужбина;2.6.Експерт,упражняващ технически контрол по част "Конструктивна",включен в списъка,изготвен и ежегодно актуализиран от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране,който се обнародва в "Държавен вестник",или в еквивалентен списък или регистър,поддържан от компетентен орган в държава-членка на Европейския съюз,или в друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство;2.7. Експерт Координатор по безопасност и здраве - експертът следва да отговаря на изискванията по чл.5,ал.2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и да притежава валидно удостоверение за извършване на дейността.3.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен,с предметен обхват в областта на упражняване на строителен надзор в строителството или консултантски услуги в областта на строителството, или еквивалентни.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
ДА

Закон за устройство на територията, Наредба № 9 от 22 май 2001 г. за лицензиране на лицата, упражняващи строителен надзор, Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор,ДИРЕКТИВА 2005/36/ЕО НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации (Консолидирана версия), Закон за признаване на професионалните квалификации.

III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Ямбол, сградата на община Ямбол, ул."Г. С. Раковски" № 7, ст.203

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предм. на поръчката,както следва:а) относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:НАП:тел. на НАП: 0700 18 700;Интернет адрес: www.nap.bg б)относно задълж.,свързани със закрила на заетостта и условията на труд:МТСП:Инт. адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2,тел: 02 8119 443
ВАЖНО:Избраният изпълнител,преди скл. на договора за възлагане на общ. поръчка,следва да представи гаранция за изпълнение(ГИ) в размер на 3% от стойността на договора за съответната обособена позиция.2.ГИ може да се предостави в една от следните форми:Парична сума;Банкова гаранция;Застраховка,която обезп. изпълнението чрез покритие на отгов. на изпълнителя;Усл. и срок. за задържане или освобождаване на ГИ се уреждат в договора за об.поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1,т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва