Деловодна информация
1039
АПО - 02 - 6#1 13/02/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
13/02/2018 (дд/мм/гггг)
1039-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за защита на личните данни 130961721
бул. Професор Цветан Лазаров № 2
София BG411 1592 България
Валентин Панчев +359 29153561
kzld@cpdp.bg +359 29153525

Интернет адрес/и

www.cpdp.bg

www.cpdp.bg/?p=rubric&aid=34


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.cpdp.bg/index.php?p=element_view&aid=2083
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Защита на личните данни

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Внедряване на Система за управление на обучението за целите на Комисия за защита на личните данни“
30210000      
Доставки

Внедряване на Система за управление на обучението (СУО) за целите на Комисия за защита на личните данни.
СУО за КЗЛД трябва да се разработи на отделни модули:
1. Входен портал;
2. Модул „Офис“ - Регистър на обучаемите;
3. Модул „Класна стая“;
4. Модул за управление на учебното съдържание “Възлагане”;
5. Модул за проверка и настройка на учебните ресурси и тестовете „Тестер“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
48600000      
72200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Професор Цветан Лазаров" № 2

Предметът на обществената поръчка включва като обем следното:
1. Доставка на хардуер:
1.1. Сървър - 2 броя;
1.2. Суитч - 1 брой;
1.3. Защитна стена - 3 броя;
1.4. Софтуерни продукти.
2. Анализ на данните и изискванията
2.1. Специфични изисквания към етапите на бизнес анализа и разработка;
2.2. Специфични изисквания при оптимизиране на процесите по заявяване на електронни административни услуги в зависимост от заявителя;
2.3. Изисквания за оптимизиране на процесите по подаване на декларации, изискуеми в съответствие с нормативната уредба и вътрешните правила;
2.4. Изисквания към регистрите и предоставянето на административните услуги.
3. Изготвяне на системен проект
Изготвянето на системния проект включва следните основни задачи:
- Определяне на концепция на информационната система на базата на техническото задание;
- Дефиниране на детайлни изисквания и бизнес процеси, които трябва да се реализират в Системата;
- Дизайн на информационната система, хардуерната и комуникационната инфраструктура;
- Изготвяне на план за техническа реализация;
- Определяне на потребителския интерфейс.
4. Разработване на софтуерното решение
Етапът на разработка включва изпълнението на следните задачи:
- Разработка на модулите на информационната система съгласно изискванията на настоящото техническо задание и системния проект;
- Провеждане на вътрешни тестове на Системата (в среда на разработчика);
- Изготвяне на детайлни сценарии за провеждане на приемателните тестове за етапи „Тестване“ и „Внедряване“ на проекта.
5. Тестване
6. Внедряване
7. Обучение
- служители на дирекция „НДМСПО“;
- служителите на отдел "Административно-правно обслужване";
- Членове на КЗЛД, проявили интерес към преподаване чрез СУО.
Критериите по-долу
 
ДА Използвани хардеурни ресурси    20
Срок на гаранционна поддръжка    20
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
240000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква.

Не се изисква.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата дейности, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП с посочване на информация за услугите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, обема, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените дейности.
2. Участникът следва да разполага с екип от експерти с професионална компетентност за изпълнение на поръчката
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 6 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификат за управление на качеството.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


1. Участниците следва да са изпълнили през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една дейност, която е идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
Под „дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката” се разбира: проектиране, разработка и внедряване на интерактивна, уеб базирана (онлайн) информационна система за обучение и доставка на сървърна инфраструктура.
Дейностите може да са извършени при изпълнението на един или повече проекта/договори.
2. Участниците следва да разполагат с екип от персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Минималните изисквания към ключовите експерти са, както следва:
Експерт 1 – Ръководител на екип – бизнес аналитик
Образование: висше образование, степен „магистър“ в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е бил ръководител и да е извършил анализ на бизнес процеси на най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна.
Експерт 2 - Системен архитект/проектант.
Образование: висше образование в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е проектирал архитектурата на система в рамките на най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система.
Експерт 3 - Софтуерен инженер.
Образование: висше образование в област „Технически науки“ или „Природни науки, математика и информатика“ или еквивалент;
Професионален опит: да е участвал в разработването на програмния код в най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система, както и инсталация и поддръжка на системен софтуер
Експерт 4 - Графичен дизайнер.
Професионален опит: да е проектирал и разработил графичния потребителски интерфейс в най-малко 1 успешно приключила дейност с предмет, включващ разработка и внедряване на уеб базирана информационна система.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 6 на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.
3. Участникът трябва да прилага:
а) Система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: или еквивалентен (с обхват проектиране, разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи);
б) Система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001 или еквивалентен с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


I. Финансиране:
Финансирането ще е с бюджетни средства на КЗЛД.
Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП в договорът ще бъде под условие (с отложено изпълнение).
В случай, че в тримесечен срок след сключването му финансирането не бъде осигурено, договорът може да бъде прекратен без предизвестие от всяка една от страните.
II. Гаранции:
Гаранция за изпълнение в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора.
Гаранциите се представят в една от следните форми:
1. парична сума или,
2. банкова гаранция или,
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя.
Участникът сам избира формата на гаранцията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Професор Цветан Лазаров № 2, в сградата на КЗЛД - заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участника не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т.1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и условията по чл. 107 от ЗОП.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС се попълва в ЕЕДОП в Част III, Раздел А, Б, В и Г.
На основание чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП възложителят ще сключи с определения изпълнител договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва