Деловодна информация
00047
12-00-43 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00047-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сунгурларе 000057250
ул. Георги Димитров № 2
Сунгурларе BG341 8470 Гватемала
Венко Денев; Михаела Ралчева +359 878679008
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/cf7276c3-5100-4f6e-96a4-84652bfbd749


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://e-obp.eu/bp/Document/cf7276c3-5100-4f6e-96a4-84652bfbd749%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Сунгурларе, Фронт - офис 000057250
ул. Георги Димитров № 10
Сунгурларе BG341 8470 България
Марияна Петкова +359 55715112
zamkmet_sungurlare@abv.bg +359 55715585

Интернет адрес/и

www.sungurlare.org

http://e-obp.eu/bp/Document/cf7276c3-5100-4f6e-96a4-84652bfbd749

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ИЗГРАЖДАНЕ НА МНОГОФУНКЦИОНАЛНА ЗАЛА С. СЪЕДИНЕНИЕ – ІІ ЕТАП И РЕМОНТ НА ДЕТСКИ ГРАДИНИ В С. ЛОЗАРЕВО И В С. МАНОЛИЧ, ОБЩИНА СУНГУРЛАРЕ“
45000000      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е изграждане на многофункционална зала с. Съединение – ІІ етап и ремонт на детски градини в с. Лозарево и с. Манолич, Община Сунгурларе.
Предметът на обществената поръчка включва извършване на строително - монтажни работи на три обекта на територията на община Сунгурларе – с. Съединение, с. Лозарево и с. Манолич, разделени на три обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
318015.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изграждане Многофункционална зала - квартал "Морава" в УПИ-1, кв. 10 по плана на с. Съединение, област Бургас – ІІ етап“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УПИ-1, кв. 10 по плана на с. Съединение, област Бургас

Oбособена позиция № 1: „Изграждане Многофункционална зала - квартал "Морава" в УПИ-1, кв. 10 по плана на с. Съединение, област Бургас – ІІ етап“.
Обхват на видовете СМР:
1. Част конструктивна - ІІ етап;
2. Част архитектурно - строителна;
3. Част Електро - ІІ етап;
4. Част ВиК;
5. Част ОВК.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
183333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
40

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на Детска градина „Щастливо детство“ с. Лозарево“ - УПИ – V , квартал 10 от ЗРП на с. Лозарево, област Бургас“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УПИ – V , квартал 10 от ЗРП на с. Лозарево, област Бургас.

Обособена позиция № 2: „Ремонт на Детска градина „Щастливо детство“ с. Лозарево“ - УПИ – V , квартал 10 от ЗРП на с. Лозарево, област Бургас“.
Обхват на видовете СМР:
I.Покривни работи;
II.Вътрешни работи включващи:
1.Част АС;
2.Част ВиК;
3.Част Електро.
III. Външни работи.
Предметът на поръчката по обособена позиция № 2 включва и доставка на обзавеждане на детската градина.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
124166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Ремонт на Целодневна детска градина с. Манолич“ - УПИ с идентификатор 47096.501.326 по кадастралната карта на с. Манолич“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

УПИ с идентификатор 47096.501.326 по кадастралната карта на с. Манолич

Обособена позиция № 3: „Ремонт на Целодневна детска градина с. Манолич“ - УПИ с идентификатор 47096.501.326 по кадастралната карта на с. Манолич“.
Обхват на видовете СМР:
1. Вътрешни работи включващи:
- направа на мазилка(кърпежи) по стени и тавани
- грундиране и боядисване на стени с латекс
- демонтаж на фаянс и теракот
- доставка и монтаж фаянс и теракот
2. Част ВиК :
-демонтаж на смесителни батерии
- доставка и монтаж на смесителни батерии (стенни)
- доставка и монтаж на смесителна батерия с подвижен душ
- доставка и монтаж на подушово корито
- доставка и монтаж на тоалетна чиния за деца
3. Част Електро:
- демонтаж на осветителни тела
- доставка и монтаж на противовлажни тела
- демонтаж на ел. ключове и кутии
- монтаж на ел. ключове и кутии
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на поръчката    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10515.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя.Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС или валиден еквивалентен документ, или декларация, или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон, или чрез посочване на препратка към публичен регистър. Чуждестранните лица трябва да бъдат вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Регистрацията трябва да отговаря на категорията на строежа, предмет на обществената поръчка:
- по обособена позиция № 1 обектът е Пета категория, буква „а“, съгласно чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи І група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, V – та (пета) категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ - „жилищни и смесени сгради, с ниско застрояване, вилни сгради, сгради и съоръжения за обществено обслужване с разгъната застроена площ до 1000 кв. м или с капацитет до 100 места за посетители“.
- по обособена позиция № 2 обектът е Пета категория, съгласно чл. 11 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи І група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, V – та (пета) категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „г“ от ЗУТ - „ реконструкции, преустройства, основни ремонти и смяна предназначението на строежите от тази категоприя".
- по обособена позиция № 3 обектът е Пета категория, съгласно чл. 11 от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи І група: строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, V – та (пета) категория - строежи по чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „г“ от ЗУТ - „реконструкции, преустройства, основни ремонти и смяна предназначението на строежите от тази категория" .
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
Доказателството се представя под формата на заверено от участника копие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същата не е достъпна чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Чуждестранните участници, представят заверено копие на еквивалентна застраховка с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Документът, с който се доказва изискването е Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
2.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
3.Участникът да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.
Документът, с който се доказва изискването е Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с тези критерии за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците да имат опит в извършване на строителство, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*** Под „строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 1, по обособена позиция № 2 и обособена позиция № 3 да се разбира извършване на СРР/СМР по общо изграждане/реконструкция/основен ремонт на сгради.
2.Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- по обособена позиция № 1: • 1 (един) ръководител обект -дипломиран строителен инженер или строителен техник, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител; •1 (един) инженер по част „ОВ“ или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността; •1 (един) ел. инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността; •1 (един) инженер по част „ВиК“ или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността;• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството; •1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“; •изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
- по обособена позиция № 2: • 1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител; •1 (един) ел. инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността;• 1 (един) инженер по част „ВиК“ или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността;• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалент“;•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Срок за изпълнение на поръчката: по обособена позиция № 1 - до 40 (четиридесет) дни, по обособена позиция № 2 - до 45 (четиридесет и пет) дни, по обособена позиция № 3 - до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на договора. 2. Начин на плащане:а) Авансово плащане: в размер на 30 (тридесет процента) % от стойността на договора; б) Междинно плащане: предвижда се извършване на междинно плащане в размер до 60 (шестдесет) %, които ще се извършат на база реално извършени СМР; в) Окончателно плащане: размерът на окончателното плащане е 10 (десет процента) %. За финансиране на тази обществена поръчка Община Сунгурларе използва средства по ПМС № 153 от 28 юли 2017 г. и ПМС № 260 от 24 ноември 2017 г. на МС за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2017 г. 3. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % .
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на Община Сунгурларе, ул. "Георги Димитров" № 10, ет. 2, зала на ОС

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел ІІІ.1.3. Технически и професионални възможности. Изисквано минимално/ни ниво/а:
- по обособена позиция № 3:
• 1 (един) ръководител обект - дипломиран строителен инженер или строителен техник, със стаж минимум 3 (три) години като ръководител обект или технически ръководител;
•1 (един) ел. инженер или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността;
•1 (един) инженер по част „ВиК“ или „еквивалентна специалност“ с минимум 3 (три) години опит по специалността;
• 1 (един) специалист по контрол на качеството - строителен инженер и/ или специалист със средно специално образование, завършил обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството или „еквивалент“;
•1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда – правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо валидно удостоверение за завършен курс за координатор по безопасност и здраве в строителството или „еквивалентно“;
•изпълнителският персонал, който ще участва в изпълнението на СМР: всички лица, с изключение на общите работници да притежават необходимата професионална квалификация, съобразно дейностите, които ще извършват.
3. Участникът трябва да разполага с:
- Товарни автомобили – 2 броя
- Пробивна машина – 2 бр.;
- Заваръчен апарат – 1 бр.;
- Металорежещи инструменти – 2 бр.;
- Фасадно/Тръбно скеле/друго подходящо скеле, съответстващо на квадратурата на обекта (прилага се за обособени позиции № 1 и № 2).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва