Деловодна информация
00491
1 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00491-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Оряхово 000193414
ул. Андрей Чапразов 15
Оряхово BG313 3300 България
Румяна Цветкова - Гл.експерт Обществени поръчки +359 9171-4703
mail@oriahovo.bg +359 9171-3371

Интернет адрес/и

www.oriahovo.bg

http://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2017-op-01-2018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.oriahovo.bg/index.php/obshtestveni-porachki/protzeduri-po-zop/2017-op-01-2018
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Актуализация на работен проект за обект доизграждане на клетка №2 на РДНО - Оряхово“
45222110      
Строителство

Предвиждат се следните основни строително монтажни работи: 1.Премахване на фолиото по преградната дига между клетка №2 и клетка №3, както и премахване на компрометирания геотекстил по дъното и откосите на клетка №2; 2.Доставка и полагане на ново HDPE фолио с дебелина d=2mm по откосите на преградната дига; 3.Възстановяване на компрометираните участъци от фолиото по откосите на клетка №2; 4.Доставка и полагане на защитен геотекстил 700г/м2 по дъното и откосите на клетка №2,включително закотвяне под съществуващите канавки; 5.Изграждане на бетонова рампа за транспортно-комуникационна връзка на клетка №2 със съществуващата инфраструктура на обекта; 6.Доизграждане на дренажната система за инфилтрирали води в клетка №2 – доставка и полагане на перфорирани HDPE тръби ?315 по дъното на клетка №2; 7.Доставка и полагане на дренажен материал – промита баластра фракция 16-32 – за изграждане на дренажен слой по дъното и откосите на клетка №2 - ПРОДЪЛЖАВА В VI.3 ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1420846.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45222110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Регионално депо за неопасни отпадъци - Оряхово

Предвиждат се следните основни строително монтажни работи:
1. Премахване на фолиото по преградната дига между клетка №2 и клетка №3, както и премахване на компрометирания геотекстил по дъното и откосите на клетка №2;
2. Доставка и полагане на ново HDPE фолио с дебелина d=2mm по откосите на преградната дига;
3. Възстановяване на компрометираните участъци от фолиото по откосите на клетка №2;
4. Доставка и полагане на защитен геотекстил 700г/м2 по дъното и откосите на клетка №2,включително закотвяне под съществуващите канавки;
5. Изграждане на бетонова рампа за транспортно-комуникационна връзка на клетка №2 със съществуващата инфраструктура на обекта;
6. Доизграждане на дренажната система за инфилтрирали води в клетка №2 – доставка и полагане на перфорирани HDPE тръби ?315 по дъното на клетка №2;
7. Доставка и полагане на дренажен материал – промита баластра фракция 16-32 – за изграждане на дренажен слой по дъното и откосите на клетка №2;
8. Доизграждане на вътрешен експлоатационен път с ширина 3.5м – доставка и полагане на пясък с дебелина h=20cm за оформяне на пясъчно легло и доставка и полагане на заклинен трошен камък фракция 0-63 с дебелина h=30cm за настилка на пътя;
9. Помпена шахта №2 – облепване вътрешните стени на помпената шахта с фолио;
10. Изграждане на напорен тръбопровод от клетка №2 до колектор за инфилтрирали води , включително доставка доставка и монтаж на потопяеми помпи в ПШ №2;
11. Изграждане на електропровод до СРШ №2 включително външно елтабло до шахтата.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение - ОИ    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1420846.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава Удостоверение за вписване на строителя в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от ІV група, втора категория, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, или еквивалентен документ за вписване на чуждестранните участници в съответен регистър на държава-членка на ЕС или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Удостоверяване: При подаване на офертата обстоятелството се декларира в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т. 1) като се посочва публичния регистър в който се съдържа информация за наличието на тази регистрация, съответната група и категория строежи; уеб-адрес на органа или службата, издаващи документ; орган или служба, издаващи документа и точно позоваване на документа, с който се удостоверява изпълнението на изискването за годност съгласно категорията строеж на обекта, предмет на поръчката.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите се декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочи и публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тази регистрация в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т. 1).
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи валидни към датата на сключване на договора документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация – копие на валидно удостоверение за вписване на ЦПРС или се посочва дали съответните документи са налични в електронен формат, както и уеб-адрес, орган или служба издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документ. За чуждестранните лица еквивалентен документ или удостоверение от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава- страна по Споразумението за ЕИО, съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ или декларация за наличието на такава регистрация, допускаща се съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на дейностите обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ(или еквивалент) с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.

Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ(или еквивалент) с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.
Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние, т. 5) от ЕЕДОП.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл.5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството в което е установен.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.) Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.) Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3.) Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството.


1.) Минимално ниво: Участникът да е извършил минимум 1 обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността.
Забележка: *Идентични или сходни да се считат изпълнение на един обект за закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци с площ над 18 дка. Доказване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП. Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.) Минимално ниво: Участникът трябва да предложи екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва: - Ръководител проект – строителен инженер с образователна степен “Магистър” или еквивалентна, с минимум 5 години опит поспециалността, да е изпълнявал длъжността „Ръководител проект” на най-малко един обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка – 1 брой; - Технически ръководител - строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение (или еквивалентно) и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" (или еквивалентно) и "Техника” (или еквивалентно), съгласно ЗУТ, с минимум 5 години опит по специалността, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител на обект” на най-малко един обект, *идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка – 1 брой; -Инженер със специалност „Геодезия” или еквивалентна (или аналогична специалност, в случаите, когато образователно-квалификационната степен е придобита в държава, в която няма съответната специалност), с минимум 5 години опит по специалността – 1 брой; -Специалист контрол на качеството (СМР) - строителен инженер с образователна степен “Магистър” или еквивалентна, стаж на длъжност, свързана с контрол на качеството при изпълнение на СМР минимум 3 години, да притежава удостоверение/сертификат за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност – 1 брой; -Специалист - координатор по безопасност и здраве - строителен инженер с образователна степен “Магистър” или еквивалентна, с професионален опит минимум 3 години на длъжност с осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, да притежава удостоверение за координатор по ЗЗБУТ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности – 1 брой. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI.3 ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 180

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Оряхово

Отварянето на офертие е пубпично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ПРОДЪЛЖАВА ОТ РАЗДЕЛ II.1.4 8.Доизграждане на вътрешен експлоатационен път с ширина 3.5м – доставка и полагане на пясък с дебелина h=20cm за оформяне на пясъчно легло и доставка и полагане на заклинен трошен камък фракция 0-63 с дебелина h=30cm за настилка на пътя; 9.Помпена шахта №2 – облепване вътрешните стени на помпената шахта с фолио; 10.Изграждане на напорен тръбопровод от клетка №2 до колектор за инфилтрирали води , включително доставка доставка и монтаж на потопяеми помпи в ПШ №2; 11.Изграждане на електропровод до СРШ №2 включително външно елтабло до шахтата. ...
ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЛ III.1.3 ...3.) Минимално ниво: Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008/ ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци, или еквивалент. Удостоверяване: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) като посочи и публичния регистър в които се съдържа информация за наличието на тези сертификати в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от ЕЕДОП.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и управление на околната среда, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на сертификата за внедрена система за управление на качество ISO 9001:2008/ISO 9001:2015/БДС EN ISO 9001:2008/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци, или еквивалент.
Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства от ПУДООС към МОСВ и средства на Община Оряхово от отчисления по чл.64 от ЗУО. Изпълнението на дейностите по настоящата поръчка ще започне при осигурено финансиране за всички дейности, предмет на настоящата поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

10 дневен срок от обстоятелството по чл. 197, ал 1, т. 4 и ал. 2 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва