Деловодна информация
00425
РД-00-513 12/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
00425-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна болница за активно лечение Света Петка АД 105515902
ул. Цар Симеон Велики 119
гр. Видин BG311 3700 България
Силвия Дамянова +359 94600691
mbal_vidin@abv.bg +359 94600691

Интернет адрес/и

http://www.mbal-vidin.com

http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbal-vidin.com/?action=public_procurements
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Лечебно заведение по чл. 9, ал. 1, т. 1 от ЗЛЗ

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Приготвяне и ежедневна доставка на храна на пациенти на МБАЛ "Света Петка" АД, гр. Видин
55523000      
Услуги

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е:
"Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациенти на МБАЛ „Света Петка” АД, гр.Видин”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55523000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311


Критериите по-долу
 
ДА Време за реакция за замяна    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
170000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в НАЦИОНАЛЕН РЕГИСТЪР НА ОБЕКТИТЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ХРАНЕНЕ И ТЪРГОВИЯ НА ДРЕБНО С ХРАНИ, Сектор „Обекти за обществено хранене“, съгласно чл. 12 и 14 от Закона за храните или еквивалентна регистрация.
За доказване на съответствието с горепосоченото изискване Участникът попълва ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, подраздел „А: Годност“, че притежава съответния документ, с посочване на органа, издал документа, обхват, дата на издаване, срок на валидност и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника и не предвижда представянето на никой от предвидените в чл. 62 от ЗОП документи за доказване на икономическо и финансово състояние.

Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояния на участника.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да са изпълнили поне една дейност, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка, за която участва, и е изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности, идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка“ се разбира дейности, свързани с приготвяне и доставка на готова храна в болнично заведение по диети.
За доказване на съответствието с това изискване, Участникът посочва дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, поле 1б.
2. Участниците трябва да разполагат със собствена или наета материална база – поне един обект за приготвяне на готова храна (обект тип- кухня - майка, кетеринг) за производство на храна, регистрирана за производство в списъка за групите храни и ястията, които се произвеждат към удостоверението за храни/ястия, категоризирани съгласно § 1, т. 12, буква „ф“ от Закона за храните.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.3.
3. Участниците следва да разполагат с техническо оборудване и транспортни средства, собствени или наети - минимум един брой автомобил с разрешително за превоз на готова храна, притежаващо Удостоверение за регистрация/пререгистрация на транспортните средства, предназначени за превоз на готова храна, издадено от органите на съответната ОДБХ към БАБХ.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности“, т.9.
4. Участниците трябва да разполагат с един диетолог и/или инструктор по хранене, който има поне две годишен стаж по специалността; Да разполага с един калкулант, който има поне три годишен стаж по специалността; Да разполага с един специалист формиране на хранителни продукти, който има поне пет години стаж по специалността; Да разполага с четири готвачи, със завършено средно образование специалност ”Готвач”, „Технология на храните” или еквивалент, с не по-малко 5 години стаж по специалността.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”, т.6.
5. Участниците трябва да притежават сертификати за системи за управление на:
? системи за управление на качеството: EN ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката;
? EN ISO 22000:2005 или еквивалент за въведена система за управление на безопасността на хранителните продукти в стопанисваните от него обекти за производство и/или търговия с храни;
? EN ISO 14001:2004 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда, издаден на името на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка;
? BS OHSAS 18000:2007 или еквивалент за внедрена система за управление на безопасността на здравето при работа, издаден на на участника от компетентен орган, с обхват еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка.
Това съответствие се доказва чрез попълване на ЕЕДОП, част IV „Критерий за подбор“, раздел В: „Технически и професионални способности”.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Офертите на участниците трябва да бъдат изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в страната.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията за данъци и осигуровки:
НАП:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
http://www.nap.bg" www.nap.bg.
Относно задълженията за ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
http://www3.moew.government.bg/.
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП
http://www.mlsp.government.bg;
София 1051, ул. Триадица №2
тел.: 8119 443
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 5

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/03/2018 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Видин, ул. "Цар Симеон Велики" № 119

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което имат право да присъстват Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят (В-ят) ще отстранява от участие, поради наличието на някое от следните основания: 1.1. Участник (У-к), за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП; 1.2. Участници, които са свързани лица по смисъла на § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, тъй като не могат да бъдат самостоятелни Участници в една и съща процедура; 1.3. Участници-дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим и контролираните от такива лица участници, тъй като чл. 3, т. 8 от за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици забранява тяхното пряко и/или косвено участие в процедура по ОП по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на ОП, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
2. В-ят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП, няма изискване обединението У-к в поръчката (ОП) да има определена форма, за да участва при възлагането на ОП, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител (И-л) е обединение от физически и/или юридически лица.
3. Преди сключване на договора и за обезпечаване изпълнението на договора, определеният за Изпълнител представя гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението договора (ГОИД) се представя под формата на парична сума (ПС), банкова гаранция (БГ) или застраховка (З), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Банковата гаранция се представят в оригинал и трябва да отговарят на следните изисквания: да бъде безусловна и неотменяема банкова гаранция; да съдържа задължение на банката - гарант да извърши плащане при първо писмено искане от Възложителя, деклариращ, че е налице неизпълнение на задължение на Изпълнителя или друго основание за задържане на Гаранцията за изпълнение по този Договор; да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора, като при необходимост срокът на валидност на банковата гаранция се удължава или се издава нова. Банковите разходи по откриването и поддържането на Гаранцията за изпълнение във формата на банкова гаранция, както и по усвояването на средства от страна на Възложителя, при наличието на основание за това, са за сметка на Изпълнителя.
При гаранция под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението на договора, същата следва да отговаря на следните условия: Възложителят следва да бъде посочен като трето, ползващо се лице (бенефициер) по тази застраховка и да отговаря на следните изисквания: да обезпечава изпълнението на този Договор чрез покритие на отговорността на Изпълнителя; да бъде със срок на валидност за целия срок на действие на Договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването на Договора. Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на Изпълнителя по друг договор. Текстът на застраховката се съгласува с Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва