Деловодна информация
5593
65 10/02/2018 (дд/мм/гггг)
не
5593-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Читалище-паметник Отец Паисий 1859 122096794
Република България, обл.Софийска, общ.Самоков, гр.Самоков , п.к. 2000, пл. Захари Зограф № 1
Самоков BG412 2000 България
Стоян Ангелов Пашов; Теменужка Янкова +359 722-60132 / +359 879400947
chop_samokov@abv.bg +359 722-60132

Интернет адрес/и

http://chopsamokov.bg

http://chopsamokov.bg/profil-op/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://chopsamokov.bg/profil-op/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

културно-просветна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строително-монтажни работи /СМР/ за качествени подобрения на сградата на читалище-паметник „Отец Паисий1859”-покрив, дограма, фасада
45000000      
Строителство

СМР включват покривни работи, смяна на дограма, ремонт на фасадата.
Сградата е изградена върху площ от 1029 квадратни метра . Тя е триетажна. Работите включват:
1.1. Работи по подготовка на работната площадка и защита
1.1.1. Монтаж на временна ограда, ограничаваща периметъра около обекта
1.1.2. Направа и монтаж на модулно инвентарно фасадно скеле с височина до 20м
1.2. Работи по ремонт
1.2.1 Покривни работи,съгласно техническа спецификация , в т.ч. доставка и монтаж на медна покривна ламарина 0.55мм
1.2.2. Дограма/столарски работи - демонтаж на стара , доставка и монтаж на нова дограма, съгласно техническа спесификация
1.2.3. Ремонт на фасада, съгласно техническа спецификация
1.3. Регулярно изхвърляне и извозване за сметка на изпълнителя на строителния отпадък и основно почистване на пространството на и около строителната площадка
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
291268.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

сградата на читалище-паметник „Отец Паисий 1859”в гр.Самоков, 2000, площад „Захари Зограф” №1.

СМР включват покривни работи, смяна на дограма, ремонт на фасадата. Сградата е архитектурно-строителна, историческа и художествена недвижима културна ценност с категория "местно значение" и попада в четвърта категория строеж по 137,ал.1,т.4 б."е" ЗУТ. Сградата е изградена върху площ от 1029 кв.м. Тя е триетажна. Работите включват:
1.1. Работи по подготовка на работната площадка и защита
1.1.1. Монтаж на временна ограда, ограничаваща периметъра около обекта
1.1.2. Направа и монтаж на модулно инвентарно фасадно скеле с височина до 20м.
1.2. Работи по ремонт
1.2.1. Покривни работи, съгласно техническа спецификация в т.ч. доставка и монтаж на медна покривна ламарина 0,55мм.
1.2.2. Дограма/столарски работи-демонтаж на стара, доставка и монтаж на нова дограма, съгласно техническа спецификаця
1.2.3. Ремонт на фасада, съгласно техническа спецификация
1.3. Регулярно изхвърляне и извозване за сметка на изпълнителя на строителния отпадък и основно почистване на пространството на и около строителната площадка.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    26
Срок за реакция и отстраняване на недостатъци в гаранционен срок    24
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
291268.98      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
договор № 23/07/2/0/ 00373 за безвъзмездно финансиране на проект «Качествени подобрения на сградата на читалище-паметник "Отец Паисий -1859" при максимално запазване на автентичността й«

Сградата е архитектурно-строителна, историческа и художествена недвижима културна ценност с категория "местно значение" и попада в четвърта категория строеж по 137,ал.1,т.4 б."е" ЗУТ. Работите трябва да бъдат изпълнени при спазване на изискванията и указанията на Министерство на културата /Приложение към техническата спецификация/.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да не са налице посочените в документацията условия за изключване.
Участникът трябва да има право да осъществява строителство на обекти първа група, четвърта категория – недвижими културни ценности категория „местно значение”. а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” за строителство на обекти първа група, четвърта категория - недвижими културни ценности категория "местно значение"
Участникът трябва да е реализирал общ оборот (приход) за последните три финансово приключили години (2016, 2015 и 2014 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 582 000,00 /петстотин осемдесет и две хиляди/ лева без ДДС
. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) за последните три финансово приключили години (2016, 2015 и 2014 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, от изпълнение на строително-монтажни работи, включващи покривни работи, подмяна на дограма, работи по фасади , не по-малко от 300 000,00 /триста хиляди/ лева без ДДС
Участникът трябва да докаже коефициент на обща ликвидност най-малко 1,5 и коефициент на бърза ликвидност най-малко от 1.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителя може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участникът да има застраховка „Професионална отговорност” за строителство на обекти първа група, четвърта категория – недвижими културни ценности категория „местно значение
Участникът трябва да е реализирал общ оборот (приход) за последните три финансово приключили години (2016, 2015 и 2014 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, в размер не по-малко от 582 000,00 /петстотин осемдесет и две хиляди/ лева без ДДС
. Участникът трябва да е реализирал оборот (приход) за последните три финансово приключили години (2016, 2015 и 2014 г.), в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, от изпълнение на строително-монтажни работи, включващи покривни работи, подмяна на дограма, работи по фасади , не по-малко от 300 000,00 /триста хиляди/ лева без ДДС
Участникът трябва да докаже коефициент на обща ликвидност най-малко 1,5 и коефициент на бърза ликвидност най-малко от 1.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с тази на поръчката за последните 3 /три/ години преди датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, в съответствие с чл.15 ал. 4) (Изм. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., бр. 13 от 2017 г. ) от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/ и по-точно с необходимия персонал:
а) за техническо ръководство на строежите;
б) за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност;
в) за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд;
г) за организиране изпълнението на дейности по защита при бедствия;
д/ квалифициран специалист - архитект.
3. Участникът следва да разполага със следната минимално-изискуема техника за изпълнение на поръчката: метално скеле; оградни пана – достатъчни за обезопасяване на строителният обект; товарни автомобили – мин.2 бр.; контейнери за строителни отпадъци- мин.2 броя; ел.пробивна техника – мин. 5 бр.; листооогъваща машина – мин.1 брой; металорежещи инструменти – мин.3 бр.; подемник (хаспел) – мин. 1 бр
4.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка
5.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда по EMAS, стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителя може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Съгласно чл. 67, ал. 6 от ЗОП, преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1.Участникът следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет, идентичен или сходен с тази на поръчката за последните 3 /три/ години преди датата на подаване на офертата.
2.Участникът да разполага с персонал и ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, в съответствие с чл.15 ал. 4) (Изм. - ДВ, бр. 82 от 2012 г., в сила от 26.11.2012 г., бр. 13 от 2017 г. ) от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/ и по-точно с необходимия персонал:
а) за техническо ръководство на строежите;
б) за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност;
в) за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд;
г) за организиране изпълнението на дейности по защита при бедствия;
д/ квалифициран специалист - архитект.
3. Участникът следва да разполага със следната минимално-изискуема техника за изпълнение на поръчката: метално скеле; оградни пана – достатъчни за обезопасяване на строителният обект; товарни автомобили – мин.2 бр.; контейнери за строителни отпадъци- мин.2 броя; ел.пробивна техника – мин. 5 бр.; листооогъваща машина – мин.1 брой; металорежещи инструменти – мин.3 бр.; подемник (хаспел) – мин. 1 бр
4.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка
5.Участникът следва да прилага внедрена система за управление на околната среда по EMAS, стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 8

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2018 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

гр.Самоков, 2000, пл."Захари Зограф" №1

Действията на комисията по отваряне на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
Упълномощените представители представят документ, удостоверяващ представителната им власт
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197,ал.1,т.4 от ЗОП , решението подлежи на обжалване пред КЗК в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.179,ал.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/02/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва