Деловодна информация
00028
0 26/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
26/01/2018 (дд/мм/гггг)
00028-2018-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на регионалното развитие и благоустройството 831661388
ул. Св. Св. Кирил и Методий № 17-19
София BG411 1202 България
Светлана Димитрова +359 029405413
op@mrrb.government.bg +359 029405413

Интернет адрес/и

www.mrrb.government.bg

http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/24-18-006/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mrrb.government.bg/profil-na-kupuvacha/24-18-006/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

регионално развитие и благоустройство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите и на Информационна система на водностопанските системи и съоръжения, с две обособ. поз.
48810000      
Услуги

Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите и на Информационна система на водностопанските системи и съоръжения, с две обособени позиции:
Обособена позиция № 1 – „Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите“
Обособена позиция № 2 – „Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5103000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Проектиране, разработване и внедряване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите базирана на съвременна гео-информационна сървърна технология, с възможност за интегриране на данни и генериране на справки в табличен и графичен формат. Създаване на Единна информационна система за ВиК услугите и регистър на асоциациите по ВиК и на ВиК операторите за осигуряване на актуална, подробна и публично достъпна информация за развитието и регулирането на ВиК услугите в страната, техните цени, както и за основните субекти във ВиК отрасъла – асоциациите по ВиК и ВиК операторите, с цел подпомагане министъра на регионалното развитие и благоустройството при изпълняване на заложените му в Закона за водите функции, както и за повишаване на информираността на потребителите, общественото приемане на цените, осведомеността за услугите и разбирането за връзката между услуги и цени.
Основни дейности, които формират обхвата на проекта:
• Дейност 1 – „Анализ и специфициране на изискванията“, включващ първоначално проучване, анализ и специфицира изисквания по отношение на ЕИС за ВиКУ и регистъра и детайлно моделиране на бизнес процесите, свързани с ЕИС за ВиКУ и регистъра на АВиК и ВиКО;
• Дейност 2 – „Проектиране на ЕИС за ВиКУ и регистъра на АВиК и ВиКО“, включваща подробен технически проект на системата, проект на архитектура на системата, проект на софтуерните модули, проект на структурата на базата данни на системата, проект на метаданни за масива от данни и услугите върху тях и проект на функционалност и интерфейс. Проектът на ЕИС за ВиК услугите и регистъра на АВиК и ВиКО следва да отразява всички приложими изисквания, които са регламентирани в нормативната уредба , включително импорт на данни от други системи, георефериране и цифровизация на данни;
• Дейност 3 – „Доставки“, включващи доставка на базов софтуер, софтуер за СУБД, за ГИС платформа и други, както и на съответните им лицензи, съгласно техническите изисквания на Възложителя, включително тяхното инсталиране и конфигуриране в информационната структура използвана от Възложителя;
• Дейност 4 – „Разработване на прототип“, включваща разработване на прототип и тестване на ЕИС за ВиКУ и регистъра на АВиК и ВиКО, в среда на Изпълнителя, при съблюдаване на всички изисквания на техническото задание;
• Дейност 5 – „Разработване на ЕИС за ВиКУ и регистър на АВиК и ВиКО“, включваща представяне на разработена ЕИС за ВиКУ и регистър на АВиК и ВиКО, включително интеграция и тестване в ИТ структурата използвана от МРРБ;
• Дейност 6 – „Дигитализация, миграция и импорт на данни“, включваща събиране на всички налични данни, анализ, структуриране, дигитализиране, качествен контрол и импорт (въвеждане) на идентифицираните данни във финалната версия на системата и регистъра, които трябва да се поддържат в ЕИС на ВиКУ и регистъра на АВиК и ВиКО;
•Дейност 7 – „Обучение“, включваща обучение за потребители и администратори на системата.
Срокът на гаранционната поддръжка на внедрените софтуерни продукти е минимум 24 месеца, считано от датата на приемането им.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора на етапи: частично освобождаване в размер на 2% от стойността на договора и окончателно освобождаване на сумата по гаранцията в размер 3% от стойността на договора при условията и сроковете съгласно договора.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение съгласно Техническата спецификация (Т)    40%
Професионална компетентност на персонала (ПК)    20%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
2776500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ (ОПОС 2014-2020 г.) в рамките на Дейност 2 проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“

Възложит. отстранява от участие в процедурата участник, чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обособ. позиц., който в определения в поканата срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата /най-малко 12 мес./ или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност.
Срокът на гаранционната поддръжка е извън срока на изпълнение на дейностите на поръчката.

II.2) Описание 1

Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48810000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Проектиране, разработване и внедряване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения (ИС за ВСС) в информационната среда използвана от МРРБ, включително разработване на прототип и тестване, дигитализация, миграция и импорт на данни, гаранционна поддръжка и обучение, както и доставка на базов софтуер, софтуер за СУБД, за ГИС платформа и други, както и на съответните им лицензи, съгласно техническите изисквания на Възложителя.
Основните дейности, които формират обхвата на обществената поръчка по обособена позиция 2 са:
Дейност 1 - Анализ и специфициране на изискванията, включващ първоначално проучване, анализ и специфициране на изисквания по отношение на ИС на ВСС и детайлно моделиране на бизнес процесите, свързани с ИС на ВСС;
Дейност 2 - Проектиране на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения, включваща подробен технически проект на системата, проект на архитектура на системата, проект на софтуерните модули, проект на структурата на базата данни на системата, проект на метаданни за масива от данни и услугите върху тях и проект на функционалност и интерфейс. Проектът на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения следва да отразява всички изисквания, които са регламентирани в нормативната уредба, включително импорт на данни от други системи, георефериране и цифровизация на данни;
Дейност 3 - Доставки, включващи доставка на базов софтуер, софтуер за СУБД, за ГИС платформа и други, както и съответните лицензи (ако е необходимо), съгласно техническите изисквания на Възложителя, включително тяхното инсталиране и конфигуриране ;
Дейност 4 - Разработване на прототип и тестване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения, в среда на Изпълнителя, при съблюдаване на всички изисквания на подробното техническото задание;
Дейност 5 - Разработване на Информационна система за водностопанските системи и съоръжения, включително интеграция и тестване в ИТ структурата използвана от МРРБ;
Дейност 6 - Дигитализация, миграция и импорт на данни, включващи събиране на всички налични данни, анализ, структуриране, дигитализиране, качествен контрол и импорт (въвеждане) на идентифицираните данни във финалната версия на системата, които трябва да се поддържат в системата;
Дейност 7 - Обучение, включващо обучение за потребители и администратори на системата.
Срокът на гаранционната поддръжка на внедрените софтуерни продукти е минимум 24 месеца, считано от датата на приемането им.
Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора на етапи: частично освобождаване в размер на 2% от стойността на договора и окончателно освобождаване на сумата по гаранцията в размер 3% от стойността на договора при условията и сроковете съгласно договора.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на техническото предложение съгласно Техническата спецификация (Т)    40%
Професионална компетентност на персонала (ПК)    20%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
2326500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.“ (ОПОС 2014-2020 г.) в рамките на Дейност 2 проект „Подпомагане на ефективността, управлението и институционалния капацитет в отрасъл ВиК“

Възложит. отстранява от участие в процедурата участник, чието Ценово предложение надвишава прогнозната стойност на обособ. позиц., който в определения в поканата срок, откаже да удължи срока на валидност на офертата /най-малко 12 мес./ или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност.
Срокът на гаранционната поддръжка е извън срока на изпълнение на дейностите на поръчката.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма изисквания на възложителя, не се представят информация и доказателства.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да са реализирали общ оборот, изчислен на база годишните обороти, реализиран през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за участниците в обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискването за оборот се прилага съобразно вида и дела на тяхното участие.


Изискваното минимално ниво за обособена позиция № 1 е 1 500 000 (един милион и петстотин хиляди) лв.
Изискваното минимално ниво за обособена позиция № 2 е 1 250 000 (един милион и двеста и петдесет хиляди) лв.
Информацията се попълва в Част ІV, Раздел Б, т. 2 а) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП, а именно: удостоверения от банки; доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност"; годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 - *През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил услуга/и с предмет*, идентична/и или сходна/и с тези на поръчката. Информацията се попълва в Част ІV, Раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал.1, т.2 от ЗОП, при условията на чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП, а именно: списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
За обособена позиция № 1 - * Под услуга сходна с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира проектиране, разработване и внедряване на информационна система, покриваща следните функционални и нефункционални изисквания и компоненти:
- да е GIS базирана – да позволява създаване, редактиране и изтриване на гео-реферирани данни и обекти (точки, линии и полигони)
- да има уеб и мобилен интерфейс
- да има API за автоматизиран обмен на данни с външни системи
- да е с модулна архитектура
За обособена позиция № 2 - * Под услуга сходна с предмета на настоящата поръчка, следва да се разбира проектиране, разработване и внедряване на информационна система, покриваща следните функционални и нефункционални изисквания и компоненти:
- да е GIS базирана – да позволява създаване, редактиране и изтриване на гео-реферирани данни и обекти(точки, линии и полигони)
- да има уеб и мобилен интерфейс
- да има API за автоматизиран обмен на данни с външни системи
- да е с модулна архитектура
2. За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
3. За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 участникът трябва да прилага система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалентен, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
По т.2 и т.3 информацията се попълва в Част ІV, Раздел Г от ЕЕДОП, а обстоятелствата във връзка с поставеното изискване се доказват с документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, при условията на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението-участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно лице, документът се представя и в превод, ако е на чужд език. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл. 65, ал. 1-4 от ЗОП.


1. За обособена позициия №1 и №2: Изискваното минимално ниво е участникът да е изпълнил минимум една услуга, идентична или сходна с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, независимо от броя на обособените позиции за които участва той. Минималното изискване по т.1 на Възложителя към участниците може да бъде покрито в рамките на едно или няколко възлагания.
2. За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 участникът трябва да има валиден сертификат за качество съответстващ на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват: разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
3. За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 участникът трябва да има валиден сертификат за управление на сигурността на информацията, съответстващ на стандарт БДС ЕN ISO 27001:2013 или еквивалентен, с обхват разработване, внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Всеки сертификат трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията и техническата спецификация, неразделна част от Решението за откриване на процедурата. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % (пет процента) от стойността без ДДС по договора за съответната обособена позиция. Изпълнителят сам избира формата, под която да представи гаранция за изпълнение – парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, вкл. гаранционната поддръжка.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията са уредени в проекта за договор за обществена поръчка. Възл. освобождава гаранцията за изпълнение на договора и за двете обособени позиции на етапи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/03/2018 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В централната административна сграда на МРРБ в гр. София, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 17-19

Съгласно чл. 54, ал. 2 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В запечатана непрозрачна опаковка участниците следва да представят за всяка обособена позиция поотделно:1.Опис на документите и информацията, съдържащи се в офертата – Образец №4; 2.Документ за личното състояние на участника– Образец №1(ЕЕДОП); 3.Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е приложимо); 4.Документи при особености на участника (когато е прилож.)-без ограничение за вида на документа, който се представя в изпълнение на съответното условие:- участник-обединение, което не е юридическо лице - документът може да е заверено копие, но от него да е видно: а)правното основание за създаване на обединението; б)правата и задълженията на участниците в обединен.,вкл. определения партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката; в)разпределението на участието на лицата в обединенението при изпълнение на дейностите по предмета на поръчката, правата и задълженията на участниците в обединенението; г)клаузи за солидарна отговорност на членовете на обединението за изпълнение на договора. Участник-клон на чуждестранно лице и за участието си в поръчката се позовава на ресурсите на търговеца - съгл.чл.36,ал.2 от ППЗОП, участникът трябва да представи доказателства,че при изпълнение на поръчката ще има на разположение тези ресурси. Участник,ползващ капацитета на трети лица - трябва да докаже, че разполага с техните ресурси и следва да представи документ за поетите от третите лица задължения; третите лица трябва да отговарят на критериите за подбор, за доказването на които участникът се позовава на тях и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата; третите лица представят ЕЕДОП. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; участникът попълва информацията в част ІV, Разд.В,т.10 от ЕЕДОП; подизп. трябва да отговарят на съответните критерии за подбор за вида и дела от обосбената позиция, която ще изпълняват и по отношение на тях да не са налице основанията за остраняване от процедурата; подизп. представят ЕЕДОП. Участниците имат право да подават оферта за една или за двете обособени позиции. 5.Техническо предлож. за всяка от обос.поз.,вкл.:Документ за упълномощаване, когато подаващото офертата лице, не е законнния представител на участника и Образец №2–1 и 2-2. Предложение за изпълнение на поръчката; 6.Ценово предложение - Образец №3.От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4, т.5 от ЗОП. Възл. отстранява от процедурата и участник, за когото е налице някое от основанията по чл.107 от ЗОП; участници,които са свързани лица, като информ. за това обстоятелство се попълва в ЧастІІІ,Разд.В, ред5 от ЕЕДОП; уч. ,за които важат забраните по чл.3,т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са приложили изключението по чл.4 от него, като тази информация се попълва в част ІІІ., Разд.Г от ЕЕДОП. Отстраняването от участие в процедурата поради несъответствие с изискванията на възложителя за лично състояние се прилага съгл.чл.57 от ЗОП.Основананията по чл.54,ал.1,т.1,2,7 и чл.55,ал.1,т.5 от ЗОП се прилагат по отношение на лицата, посочени в чл.40 от ППЗОП.Участн. могат да се позоват на капацитета на трети лица при условията на чл.65,ал.1-4 от ЗОП. Изисква се гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора за съотв. обособена позиция в размер на 5% от цената по договора без ДДС. Представя се преди сключване на договора под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка в полза на възл., която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя за срока на договора, включително гаранционният срок. Плащанията ще се извършват съгласно проекта на договора за съотв. обособ. позиция.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва