Деловодна информация
5401
5290оп-38 23/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
23/01/2018 (дд/мм/гггг)
5401-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи -МВР 129010698
ул. Шести септември 29
София BG411 1000 България
Елиета Начева +359 29824492
enacheva.cis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/oткрита-процедура/преглед/открита-процедура/оп667
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Комуникационни и информационни системи-МВР 129010698
ул. Ген.Йосиф В. Гурко 23
София BG411 1000 България
Марияна Иванова; Татяна Латинова +359 887378686 /+359 893473083
dcis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Лицензиране и внедряване на интегрирана информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Министерството на вътрешните работи“
48600000      
Услуги

Обществената поръчка включва: Лицензиране и внедряване на 1 брой система във всички разпоредители с бюджет на МВР:
Етап 1. Разработване и внедряване на следните модули в 7 разпоредители с бюджет в МВР: Счетоводство и парични средства;Бюджетиране и контрол;Управление на дълготрайните активи;Складово стопанство;Покупки и снабдяване;Продажби;Управление на автопарка.
Етап 2 – Обучение на служители и разширяване на потребителите.Внедряване на ERP системата в останалите разпоредители с бюджет.Обучение на 150 служители за работа, инсталация и администриране на системата, вкл. активиране на акаунти.
Етап 3 – Разработване и внедряване на следните функционалности/модули:Почивно дело;Социални дейности;Регистър наказателни постановления;Управление на проекти;Управление на обществени поръчки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. София, ул. „Теодосий Търновски“ № 42

Доставка на сървъри за виртуализация-5бр.; Доставка на сървър за резервиране на данни (Backup Server)-1бр.; Доставка на дисков масив-2бр; Доставка на лицензи за предоставяне на пълна функционалност-200бр; Доставка на лицензи за предоставяне на непълна функционалност-600бр;:Етап 1. Разработване и внедряване на следните модули в 7 разпоредители с бюджет в МВР: Счетоводство и парични средства;Бюджетиране и контрол;Управление на дълготрайните активи;Складово стопанство;Покупки и снабдяване;Продажби;Управление на автопарка.Етап 2 – Обучение на служители и разширяване на потребителите.Внедряване на ERP системата в останалите разпоредители с бюджет.Обучение на 150 служители за работа, инсталация и администриране на системата, вкл. активиране на акаунти.Етап 3 – Разработване и внедряване на следните функционалности/модули:Почивно дело;Социални дейности;Регистър наказателни постановления;Управление на проекти;Управление на обществени поръчки.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
6000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При откриване на процедурата не е осигурено финансиране, и в проекта на договор е предвидена клауза за отложено изпълнение, като всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Не се изисква

Не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката;
2. Участниците да прилагат системи за управление на качеството.


1. Участниците да разполагат с квалифициран екип за изпълнението на поръчката, от най-малко: Ръководител проект – 1 експерт, притежаващ:висше образование – образователно квалификационна степен „Магистър” в области „Информационни технологии” или „Телекомуникации“или еквивалент ; минимум 5 години общ професионален опит в ръководене на проекти; сертификат за професионален ръководител на проекти (PMP), издаден от международно призната организация за управление на проекти (PMI) или еквивалентен;Функционален консултант –4 експерта, притежаващи: висше образование – образователно квалификационна степен „Магистър” в области „Финанси“или„Счетоводство и контрол“,или„Информационни технологии”или„Стопанско управление”или „Компютърни системи”или„Икономическа информатика“или „Автоматика, информационна и управляваща техника“ или еквивалент; минимум 5 години общ професионален опит във внедряване на информационни системи за планиране и управление на ресурсите от производителя и вида на софтуера, предложен от участника; сертификат от производителя за внедряване на софтуера;Технически консултант / Разработчик – 1 експерт, притежаващ:висше образование – образователно квалификационна степен „Магистър” в области „Информационни и комуникационни технологии”или„Компютърни системи и технологии”или еквивалент; минимум 5 години общ професионален опит в разработката (програмирането) на информационни системи за планиране и управление на ресурсите; сертификат от производителя за разработка (програмирането) на софтуера;Експерт по база данни –1 експерт, притежаващ:висше образование – образователно квалификационна степен „Магистър” в „Информационни и комуникационни технологии”или„Компютърни системи и технологии”или еквивалент ; минимум 5 години общ професионален опит; професионална сертификация в областта на администриране на бази данни в съответствие с предложеното решение от участника;Системен администратор на СУБД –1 експерт системен администратор, притежаващ:висше образование –образователно квалификационна степен „Магистър” в „Информационни и комуникационни технологии”или„Компютърни системи и технологии” или еквивалентна;опит в реализацията на най-малко 2 сходни проекта в областта на информационните технологии; сертификат, доказващ квалификация в областта на системно администриране; Експерт дискови масиви –2 експерта, притежаващи:опит в реализацията на най-малко 2 (два) проекта в областта на информационните технологии, включващи инсталация и поддръжка на дискови масиви; сертификат за инсталация и поддръжка от производителя за дискови масиви;Експерт сървърна инфраструктура –1 експерт, притежаващ:опит в реализацията на най-малко 2 (два) проекта в областта на информационните технологии, включващи инсталация и поддръжка на сървъри ; сертификат за инсталация и поддръжка на сървъри от производителя;Експерт бекъп софтуер –1 експерт, притежаващ:висше образование в областта на комуникационните технологии или информационни технологии или компютърни системи и технологии или информатика или еквивалент;опит в реализацията на най-малко 1 (един) проект в областта на информационните технологии, включващи бекъп софтуера; сертификат от производителя с права за инсталация, конфигурация и администриране на предложения бекъп софтуер .
За доказване участниците представят списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена професионална компетентност и опит на лицата; 2. Участниците да притежават сертификат за управление на качеството ISO EN 9001:2008 или ISO EN 9001:2015 или еквивалент с обхват на дейност:внедряване, разработка, доставка и поддръжка на ERP системи и/или информационни системи, и/или стандартни и специализирани ИТ решения. За доказване на изискването участникът представя сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент. Сертификатът трябва да е издаден съгласно чл.64,ал.5 от ЗОП.За съответствието си с посочените изисквания участниците попълват ЕЕДОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/03/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/03/2018 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

ул. 6-ти септември 29

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да представят пълномощно (оригинал или копие, заверено „вярно с оригинала“ от участника).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 и чл. 107 от ЗОП и по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, както и участник който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията, или който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на поръчката и по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички условия на техническата спецификация, не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или оферта му не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП, както и когато в ценовото си предложение е посочил обща стойност без ДДС за изпълнение на поръчката, която надвишава общата прогнозна стойност, или е допуснал аритметична грешка в ценовото предложение.
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е 5 % (пет на сто) от стойността му без ДДС. Възложителят определя 20% от размера на гаранцията за изпълнение да е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва