Деловодна информация
257
00 22/01/2018 (дд/мм/гггг)
да
да
22/01/2018 (дд/мм/гггг)
257-2018-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ботевград 000776089
пл. Освобождение № 13
Ботевград BG412 2140 България
Румен Христов op@botevgrad.org +359 072369152/072366611
obshtina@botevgrad.org +359 072366635

Интернет адрес/и

www.botevgrad.bg

https://goo.gl/419b45


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://goo.gl/419b45
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в Многофамилна жилищна сграда "Славейков 21-23” с административен адр.виж.II.1.4
45000000      IA01
Строителство

„Изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за въвеждане на мерки за ен. еф-ст в Многофамилна жилищна сграда "Славейков 21-23” с административен адрес: гр. Ботевград, ул. ”Славейков” № 21 и № 23.Настоящата обществена поръчка включва изпълнение на инженеринг за въвеждане на мерки за енергийна ефективност на многофам. жил. сграда. Дейностите, които следва да бъдат извършени по отношение на сградата са: изготвяне на работен проект съгласно изискванията на ЗУТ, Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и други поднормативни актове на закона, изпълнение на строителство съгласно част 3 „Строителство” от ЗУТ след издаване на разрешение за строеж за предвидените в техническите спецификации СМР и упражняване на авторски надзор в съответствие с чл. 162 от ЗУТ.Основните дейности, които работния проект следва да предвиди и СМР, които ще се извършат по сградата са подробно описани в техническите спецификации и документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
179625.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      IA01
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

гр. Ботевград, Софийска област и административния адрес на сградата, както следва: Многофамилна жилищна сграда "Славейков 21-23” с административен адрес: гр. Ботевград, ул. ”Славейков” № 21 и № 23

В предмета на обществента поръчка са включени следните дейности: проектиране и упражняване на авторски надзор по отношение на сградата.
Дейности-СМР, които следва да се изпълнят по сградата са:
• дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията на многофамилната жилищна сграда в Община Ботевград, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване;
• изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност;
• обновяване на общите части на сградата (ремонт на покрив, фасада и др.);
• изпълнение на дейности, свързани с изграждане на съоръжения или преустройства за осигуряване на достъпна обществена среда до и във сградата (изпълнение на рапми за лица с увреждания, доставка и монтаж на платформа/асансьор за лица с увреждания, адаптиране на санитарни възли за лица с увреждания и свързани с тях строително-монтажни работи);
• съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самостоятелния обект.
По програмата ще се финансира пакет от енергоспестяващи мерки за сградата (съгласно Докладите от обследване за енергийна ефективност), с които се постигат минимум клас “C” на енергопотребление, а при възможност и по-високи класове на енергопотребление, съгласно скалата на класовете на енергопотребление по Наредба № Е-РД-04-1 от 22.01.2016 г. и в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г. за енергийна ефективност на сгради. Количество и обем на мерки по задължителни предписания от Доклад за ен. обследване: 1. Топлоизолиране на външни стени с обща площ – 535 м2 , 2.Топлоизолиране на покривна конструкция – обща площ на покривното пространство, подлежаща на топлоизолиране – 320 м2 , 3. Топлоизолиране на под под над неотопляем сутерен – площ на под – 241 м2, 4. Подмяна на външна дограма – на подмяна подлежи вънишна дограма с площ - 141.5 м2.
Обществената поръчка е насочена към обновяване на многофамилна жилищна сграда в Община Ботевград, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия на живот за гражданите, топлинен комфорт, достъпност и по-високо качество на жизнената среда.
Критериите по-долу
 
ДА "Професионална компетентност на персонала, отговорен за проектирането и авторския надзор, и неговата организация“    15
„Измерител на качество, вкл. технически параметри, естетически и функционални характеристики, достъпност, предназначение за всички потребители, екологични и др. свързани с изпълнението на СМР“    50
„Предложен срок за изпълнение на предмета на поръчката“    5
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
179625.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
10

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Въвеждане на мерки за енергийна ефективност в многофамилни жилищни сгради в гр. Ботевград – етап 3“, по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014 – 2020

Срок за изпълнение на предмета на поръчката: Многофамилна жилищна сграда "Славейков 21-23” с административен адрес: гр. Ботевград, ул. ”Славейков” № 21 и № 23 - 10 (десет) месеца, но не по-късно от 09.01.2019 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на РБългария следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от: четвърта категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б” от ЗУТ и първа група съгласно чл. 5, т. 1, ал. 6 и т. 1.4.1 от ПРВВЦПРС, към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - част ІV, раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката: строежи от: четвърта категория, първа група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, според вида и дела от поръчката, които изпълняват (важи само за подизпълнителите, които ще изпълняват строителство).
При сключването на договор за обществена поръчка, избраният изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност – строителство за строежи от: четвърта категория, първа група в Република България, включително че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка, изчислен на база годишни обороти под двукратния на прогнозната стойност на обществената поръчка размер, посочен конкретно по-долу.
Под „Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от следните дейности – проектиране и/или авторски надзор и/или строително-монтажни работи. При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). За доказване на икономическото си и финансово състояние участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, справка за общия оборот, и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителя приеме за подходящ. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на този критерий за подбор.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор ЕЕДОП, като попълнят част IV Критерии за подбор, раздел Б, Икономическо и финансово състояние, поле 5). За доказване на икономическото си и финансово състояние по този критерий участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП следните документи, във връзка с поставените изисквания: За участниците регистрирани в България, валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние по т. 2 се доказва от всяко от лицата, включени в него, които ще изпълняват проектиране и строителство.


Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: По т. 1 от критериите за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти най-много за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер равен или надвишаващ 350 000.00 (триста и петдесет хиляди) лева.
По т. 2 от критериите за икономическо и финансово състояние: Участникът следва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, покриваща минималната застрахователна сума за проектант и строител за вида и категорията на строежа по настоящата обществена поръчка (четвърта категория, първа група), съгласно чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (за „проектант“, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 и за „строител“, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4).
Минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1 и т. 2 се прилагат за подизпълнителите според вида и дела от поръчката, които ще изпълняват. Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на минималните критерии за подбор за икономическо и финансово състояние по т. 1, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1 и 2 за икономически и финансово състояние в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили услуги с предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под услуги предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради.
За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на услуги, които са сходни или идентични с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
2. Участниците следва да са изпълнили строителство, идентично или сходно с тези в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под строителство идентично или сходно с тези в обществената поръчка следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на сгради.
За доказване на технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Списък на строителството, сходно или идентично с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с 1 и 2 критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1 а и 1б) в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор като попълват част IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на тези технически и професионални способности участниците могат да представят при условията на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП един или няколко от следните документи, във връзка с поставените изисквания: Сертификати, издадени от акредитирани лица, удостоверяващи съответствието.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквания се представят в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 ЗОП от участника, определен за изпълнител, от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и от третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на критериите за подбор.


1. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/услуга с предмет и обем, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка, за последните три години от датата на подаване на офертата.
Под услуги предмет, идентичен или сходен с тези в обществената поръчка следва да се считат услуги по проектиране и/или авторски надзор на сгради.
Под сходен обем се има предвид извършването на една дейност/услуга.
2. Участниците следва да са изпълнили поне една дейност/строителство, идентично или сходно с предмет и обем на това в обществената поръчка, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Под строителство идентично или сходно с предмет в обществената поръчка следва да се счита ремонт, реконструкция или ново строителство на сгради.
Под сходен обем се има предвид извършването на едно строителство.
3. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 9001:2008 - система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. Участникът следва да притежава сертификация по EN ISO 14001:2008 - системи за управление на околната среда или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за управление на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
Третите лица (ако има такива), на чиито капацитет, участникът се позовава за доказване на критериите за подбор по т. 1 до т. 3, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор.
Минималните изисквания по т. 1, 2 и 3, в случай на участие на обединение, се прилагат към обединението като цяло, с изключение на изискванията, които произтичат от нормативен или административен акт, в зависимост от разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минималните изисквания по т. 3, в случай на участие на обединение, се прилага за партньорите в обединението, които ще изпълняват строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Критериите за технически и професионални възможности се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела на дейностите, които ще извършват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС.
Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;
б) банкова гаранция в полза на Възложителя.
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Начина на плащане: виж проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 031-055373
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
771639

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/02/2018 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/02/2018 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Община Ботевград, пл. Освобождение № 13

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

По отношение на участниците в настоящата процедура се прилагат основанията за незадължително отстраняване по чл. 55 от ЗОП. Възложителят може да отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства: - обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
- лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
Определената професия или дейност съгласно законадателството на държавата, в която е извършено деянието включва лишаване от право да се изпълняват проектиране и/или авторски надзор и/или строителство.
- сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
- доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;- опитал е да: а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
По отношение на подизпълнителите и третите лица не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към деностите, предмет на поръчката, както следва: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700 и интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg; 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ, който работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; с адрес 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/; Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2; Телефон: 8119 443.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/01/2018 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва